Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bursoft (31.08.2014 13:46): Že budou hitpointy je známo už dlouho - co se míření týče, budou tam tanky od roky 1950 až po současné prototypy (časem i koncepty), takže technologie míření (a nejenom míření) budou opravdu hodně různorodé.
Je teda pravda, že když se podívám na to UI, chvilku mi trvá než docvakne fakt, že to není WOT. Ale nepovažuji to za špatnou věc - hlavně stokrát lepší UI než Warthunder.

Pro mě je nejdůležitější asi fakt, že tam budou moderní tanky a že tam bude víc technologických možností než ve WoT. Vývojáři navíc mluvili hodně barevně o možnostech budoucí rozšířitelnost - časem by tam mohly být nejenom tanky, ale i různá obrněná auta a jiná vozidla no a mimo pole možností prý není ani pěchota.

Tanky jezdí dobře, jenom fyzika pásů je trochu divná (nezapomínej, jak vypadaly Ground Forces při prvních ukázkách)

No a hlavně CE3 taky bude znamenat, že technická stránka hry bude někde jinde. Na klíč jsem přihlášený taky, tak doufám, že se tam dostanu.

Jinak teď jsem se dobře pobavil :D
https://www.youtube.com/watch?v=UJVn_C-qbeI

Tak z trailerů to vypadalo o něco líp, i když chápu, že je to alpha footage. Nečekal jsem, že to bude až tak moc kopírovat WoTko, především, co se hitpointů, ukazatelů penetrace nebo celkově UI týče a taky snipení velitelských kopulek, plus ten aiming time mi přijde trochu jako fail, asi bych čekal, že moderní tanky mají v sobě tunu počítačů, díky kterým jsou schopný cíl zaměřit do sekundy. Ten pohyb samotných tanků taky vypadá trochu divně, ale zase je to video v dost špatné kvalitě a je to alpha, na tom se dá dost makat ještě..

Na druhou stranu, hodně s emi líbí mapy, jsou větší, vypadají reálněji a ta druhá v rafinerii vypadá vyloženě mňamózně, no snad to půjde brzo do bety a pošlou mi ten klíč, na kterej jsem reglej už asi půl roku :D
@kurcatovium (29.08.2014 23:22): Já jsem nic takového neřekl :) Navíc, nejsi tady jediný, kdo ho neměl rád, takže nevím, proč si to bereš hned osobně. A toho nooba jsem tam ani napsat nechtěl, spíš že není pro každého, protože se s ním musí člověk naučit hrát a pak opravdu není tak špatné. :)
To AMX M4 45 mi taky nepřišlo nějak hrozný. Akorát jsem si s tím odjel jenom 37 bitev, protože jsem se s expením trefil zrovna do pětinásobků, takže jsem 50 100ku vyexpil hned. Akorát je třeba si uvědomit, že se s tím nedá hrát jako s klasickou hevinou.
@kurcatovium (29.08.2014 22:15): Jo, jeden bych měl, ale je nepublikovatelný ...

Jo, hold s ním člověk asi musí umět hrát a není jen tak pro každého nooba ... a končím s hodnocením AMXka ... stejně to je k ničemu ...
@Bursoft (29.08.2014 19:32): Styl ... :D

Ne jako na papíře vypadá obyčejně a hodně slabě, ale já si ho po chvíli hodně oblíbil a hrálo se mi s ním opravdu dobře. Dělo je parádní náhodou, pohyblivost není nejhorší a ten pancíř když se naúhluješ tak ho jen tak cokoliv neprorazí. Jen ty HPčka no, ty jsou slabé ...
Podle mě je to AMX taky shit, sám jsem ho teda nehrál, ale nějaký gameplay (starší i novější) jsem sledoval a nevidím na tom tanku něco lepšího, než na jiných heavynách.. HPčka na úrovni medek, pancíř nic, dělo má dobrou tak možná penetraci, ale je nepřesný a dlouho zaměřuje (Tiger rozhodně lepší), zase tak rychlý to není a kdykoliv to v bitvě vidím, tak to zdechne dřív, než k tomu stačím dojet, pro artynu instant kill.. Nebo spíš porovnání.. Tiger má HPčka a dělo, ISko má brutální dpm, T29 hulldown, Black prince pancíř.. co má AMX?
S AMX M4 mám po 111 bitvách na publicu a bez čety 65% win. Mně zase nikdo nenamluví, že je to křáp. Po T29 má nejoblíbenější a nejúspěšnější těžká sedmička.
Ne, tohle mi prostě nevymluvíte, to AMX je zkrátka křáp. Dělo je možná dobrý, ale zaměřuje týden a reload má o 2s pomalejší než srovnatelně dobrý dělo u Tigera. Ne nadarmo je to podle noobmeteru nejhorší T7 heavina...
Jo, to ARL 44 už podle mě nemá ke křápu daleko ... ale AMX M4 1945 byl pro mě docela parádní stroj ...
Rozhodne lepsi jak to arl pred nim navzdory stejnymu delu, coz jsem necekal. Da se s nim zahrat fakt dobre, ale mel jsem s nim nejaky ten extremni loss streak, takze jsem ho nakonec stejne prodaval rad... krap to kazdopadne neni, samozrejme teda sw musi hrat jako medko/support - pancir dingal o dost vic nez bych cekal, ale spplihat se na nej neda.
@kurcatovium (28.08.2014 23:17): No, jak jsem ho nejdřív viděl, zvlášť papírově, tak jsem o něm taky neměl kdovíjak dobré mínění. Říkal jsem si, dyť na něm není nic extra.

Jenže pak jsem ho koupil, naexpil do topu a světe div se, já si ho zamiloval.
Pomalost - teda oproti Tigrům nebo T29 je rozhodně pohyblivější.
Slabý pancíř - mě to až tak hrozné nepřišlo, podle mě o něco lepší jak Tiger.
Ano, ty HPčka jsou vážně slabota, to uznávám.

Když se to tak vezme, tak jsem si připadal, jako bych hrál Tigra, avšak pohyblivější, s malinko lepším dělem a taky podle mě o něco lepším armorem. A to jsem přitom Tigra miloval. Takže tento tank pro mě byl prostě o něco lepší Tiger...

Nemůžu si pomoct, ale pro mě to je jedna z těch lepších sedmiček a tomu odpovídají i moje (podle mě dobré) staty na tom tanku :)
@themacs (28.08.2014 21:51): Ano, je to křáp a jsem fakt rád, že už jsem ho prodal. Často se píše, že je to hybrid mezi středním a těžkým tankem. Je to pravda - z těžkého tanku to má pomalost a velikost, zatímco ze středního slabý pancíř a počet životů...
@kurcatovium (27.08.2014 22:03): Nechápu takový výsledky s houfnicí :D

Btw. otázka do davu - co říkáte na nový lightka, co přijdou v 9.3? Můj favorit je to německý RUcosi, nicméně ta americká T49 se 152mm houfnicí taky vypadá docela badass :D Mě to snad donutí se znovu protloukat německou light lajnou..
@KRoman47 (25.08.2014 17:13): Samozřejmě, že většina herní produkce cílí na masy, protože se do vývoje dnes narve hromada peněz, které ten vydavatel chce zpátky ve formě zisku. A těch pár nadšenců pro ultra realistické hry, to prostě nezaplatí. Masy se totiž většinou moc učit nechtějí, ty se chtějí hlavně bavit. Přesto bych to tak černě neviděl, jak to tu líčíš. Sám si našel Sturmovika, pak jsou tu civilní věci typu MS Flight Simulator X, nebo free FlightGear, a nebo jsou tu třeba DCSka a možná by se našlo i něco dalšího. Závodní realistické simulátory ti vyjmenovávat nebudu, znáš je mnohem lépe než já. A zmínit můžeme i náročné strategické hry, ať už třeba válečné od Matrix Games, nebo historické od Paradoxu. Takže přesto, že se všechno zdánlivě řídí ziskem, tu stále existují hry pro menšinové blázny, kteří jsou schopni proštudovat 300stránkový manuál před tím, než vůbec šáhnou na klávesnici/volant/joystick. A to nemluvím o modderský komunitě a různých realistických modech na kde co...

Pro mě osobně je ideální hra ve stylu "easy to start, hard to master", kdy to umí chytnout i toho, kdo se moc učit nechce, ale pokud se chceš dostat dál a být lepší tak prostě ten mozek musíš zapnout.
@LIUWIL (24.08.2014 23:13): No pro mě se to v podstatě rovná, jelikož jsem s volantem zkoušel různé strašně oblíbené závodní série, které byly po stránce pravidel, fyziky, ForceFeedbacl, umělé inteligence ... no prostě po všech stránkách naprostý paskvil. To stejné u mě platí nově u leteckých simulátorů, začal jsem s Wings of Prey a to byl absolutní paskvil, přešel jsem na IL-2 Sturmovik 1946 a to je oproti Wings of Prey naprostý zázrak a to především svým realistickým pojetím.
U válečných her to pak platí pro Red Orchestru, právě realismus a odpornost a brutalita samotného válčení mě tam zajímala. Ty kraviny jako Battlefield, které se snaží dělat z válčení strašně cool zábavnou věc pro děti, ty mě zcela míjejí.
Kdyby tak WoT bylo realistické i po stránce obsluhy tanku a pohledu z očí, to by mě pak třeba zajímalo, ale bohužel. Dnes se vše zaměřuje především na masy.
Wotko je náhodou hodně o myšlení musíš vědět kde ti hrozí potenciální nebezpečí, jak natočit svůj tank aby mělo vůči nepříteli nejsklopenější pancíř, hlídat obě strany mapy aby tě potom nezaskočil nepřítel zezadu, při útoku koordinovat palbu a aspoň trochu dodržovat aby byly tanky co útočí v řade vedle sebe a ne v zástupu (to si je pak podá i jedno TDčko), u nových typů tanků rychle se naučit nejslabší místo na jeho pancíři a když ho nemá tak sundat pásy a zkusit ho dát zezadu. Musíš taky vědět jaký řídíš statistiky a jaký je maj ostatní tanky abys věděl zda si na něj můžeš troufnout.
Ne, wotko není o přemejšlení... :D
@Aaron_Hill (24.08.2014 22:18): Také to tak vidím. Akorát se mi nelíbí ve videích právě to, jak tančí mezi budovami a tak, vypadá to směšně.


@Le_Chuck (24.08.2014 21:08): No War Thunder na tom podle mě není o nic líp a ty letadla také úplně ne, což mi připomíná, že musím věnovat alespoň hodinku nebo dvě založení profilu pro nový IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad.
A ještě bych dodal, že nejreálněji se mi bitvy obecně jeví v Red Orchestra, včetně právě tankových bitev.
@KRoman47 (24.08.2014 12:01): Hral si to? Ne, lebo potom by si nefilozofoval. :) Zjednodusene je to strielacka, ktora nie je o rychlych prstoch ale o taktike. A taktika je o premyslani a to mna na tom bavi. Kto ma rad realizmus, da si War Thunder, kto chce akciu da si Hawken.
@KRoman47 (24.08.2014 12:01):

Problém je ten, že něco takovýho by bavilo možná tak 5 % z toho počtu, co teď WoT hraje. Lidi se už takhle vztekaj na vlastní týmy a ještě kdyby měly být hádky mezi "posádkou".
O "realistické" tanky se snaží War Thunder a ačkoliv plno WoT haterů v tom vidělo hru, která WoTko zadupe do země, tak se spíš spíš ukázalo, že přání je otcem myšlenky.
Co se týče kempení, tka je vidět, že jsi tuhle hru viděl opravdu jenom na videích :)
@Bursoft (24.08.2014 12:30): Jakože ano, nějaká taktika tam je, ale přijde mi to strašně divné, když se tam nepočítá se vzduchem, žádná pěchota a tak.

No až k takovým simulátorům jsem se za ty tři týdny fakt nedostal, ono řídit letadlo není jen tak, se teprve učím o letadlech, co jak funguje a tak. Ale ano, minimálně joystick je potřeba, bez toho nemá už jen z důvodu zážitku se k leteckým simulátorům ani přibližovat. Stejně tak k závodním bez volantu, to je to stejné.
Jinak vzlétnout není až takový problém, s každým typem je to trochu jiné, ale spíš přistání je fakt oříšek.
@KRoman47 (24.08.2014 12:01): Letecký simulátory myslíš takový ty, jak potřebuješ dvě klávesnice pro ovládání letadla a učit se desítky hodin jenom vzlítnout? Pokud chceš, WoTko si můžeš udělat rychlý, stačí si vzít lightko/medko a kempit nemusíš nikde, záleží na tom, jak to sám hraješ.. Mimochodem, přemýšlet ve WoTku je furt o čem, řekl bych že to je to, co na tom zajetý hráče baví.. přemýšlet kam zajet, kam střílet druhej tank, jakej tank střílet první, kam se schovat a překvapit enemáky, jak koho flanknout, jak se vypořádat s opičím týmem apod..
Do teď mi nedošlo, co na tomto lidi baví? Protože mě to přijde úplně nudné. Když už tanky, tak realistické, kdy každý člověk by se zhostil nějaké role v daném tanku. Když se podívám na nějaké videa, tak mi to přijde úplně hloupé, prostě jen kempení na nějakých těžce dostupných místech. Obecně mám radši spíše něco rychlejšího, když už tam není moc o čem přemýšlet.
Třeba letecké simulátory jsou oproti tomuto úplně něco jiného, ty mě fakt chytly a to jsem se o letadla nikdy moc nezajímal do teď.
@pipboy (24.08.2014 06:31): ani náhodou, 25 vítězství každej den a splnit to 25x? Mise pro nolifery, dát 25 vítězství znamená odehrát minimálně 40 her denně, to je tak 5 hodin času. Mimo to Type 62 = polostockový WZ-131, KV-220 si radši koupím, když je v obchodě, stojí pár šupů..
Planuje nekdo ty mise na premiovy tanky? Ty pozadavky mi prijdou celkem brutalni, i kdybych na to mel celej mesic >_>