Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hele, máte někdo od 9.3 problémy (opět) s dropováním FPS? Mám pocit, že co přidali to lepší chování pásů na HD tancích + ty nový efekty výbuchů, tak se hra začne semtam hrozně sekat, jakmile se sejde víc takových mrtvol na jednom místě.. A taky mi problikávají artefakty, když čumím skrz keř nebo koruny stromů (pravděpodobně to dojebala ta funkce zprůhledňování keřů pro slabší komply). Takže opět gg wargaming, v 9.4 přijde tuna performance patchů..
@LIUWIL (26.09.2014 17:48): Jo, spotting dmg je dneska snad víc, než vlastní dmg... takhle už jsem asi 3x dostal Mko s IS-8, nikdy jsem nenastřílel až tak, ale naspotil jsem k tomu 2x tolik a ti ace tankeři mi padaj jak bonbóny.. To je to, o čem mluvím, je uplně jedno, jakej máš tank, stačí mít největší view range v bitvě a jsi pán, XP dostáváš za to, že kempíš v křoví a ostatní dělají práci za tebe..
@LIUWIL (26.09.2014 21:09):

A za co myslíš, že se ty ocenění (3. až 1. třída eventuálně Ace) dostávají? Za dosažené expy. Kdysi mi s T32kou stačilo na Ace nějakých 4k dmg (taky záleží do čeho a z jaké vzdálenosti) takže za 1.8k dmg plus skoro 5k assist dmg je expů hodně = Ace.
Tak KV-85 se ukázal být jako docela brutální tahoun. Uvidím, jak se postupem času bude rovnat s mojí oblíbenou T150, ale to dělo se mi hrozně líbí.
UŽ TO ZAČALO!!!

Podle všeho se od teď HD tanky budou zvlášť stahovat kvůli velikosti.
Já jsem rád za Pattona, na Pershingovi mám cca 100k takže to v pohodě stihnu a možná se donutím vyjezdit pak během těch 14 dní desítku.
FUUUCK!! to musí být E-100 ve slevě zrovna teď, když mám 400k kreditů na účtě? Bez premka asi nestihnu našetřit :D
@Say (23.09.2014 16:19): Kdo říká, že mám všude stejný? Jen z toho seznamu mých "bezpečných" hesel nemůžu žádný použít, protože WG neumí napsat normální algoritmus pro kontrolu. Lépe řečeno, díky JEJICH kontrole hesel si nemůžu dát takový, jaký si představuju, protože při vyhodnocení jako "slabé" heslo ti to jednoduše nedovolí změnit. Kdybych mohl, tak si na wot účet dám heslo klidně password, ale jelikož je to heslo podmíněný dalšíma věcma jako velký a malý písmena, tak by z toho vzniklo něco jako 01PaSsword10, což si nikdy nezapamatuju.

@LIUWIL (23.09.2014 15:52): Jenže moje heslo má všechny jejich kritéria a i tak mi to píše, že je velmi slabý, proto píšu, že ten algoritmus psal retard. Dám příklad, napíšu heslo "jlK22Rnn", což splňuje všechny jejich podmínky, ale i tak je "velmi slabé", ale když dám jlK22Rnnaůsldfjaůldkjad tak je najednou "velmi silné".
@Say (23.09.2014 16:19): O algoritmy nejde - ty si stejně neškrtnou pokud je mezi pokusy o heslo nějaký interval (stačí půl vteřiny). Jde o lidi, kteří by zkoušeli náhodné hesla.
Pokud BFU nepoženeš k tomu, aby si hesla dávali pořádné, budou mít jako hesla jména rodinných příslušníků, domácích mazlíčků, v horším případě datum narození.

U nás v práci si musím heslo měnit každé tři měsíce, takže tam vždycky hážu něco generického jako n4s3rsid3bil3. Kdysi jsem kolegyni přenechával heslo, aby se dostala do systému. Krkolomně tam hláskovala "p0sr4ljs3ms1ruku" a nedošlo jí, co vlastně píše :D
@Bursoft (23.09.2014 10:56): Tam jde pak o to, že heslo MUSÍ mít velké i malé písmeno, jednu číslici a mít minimálně 8 znaků. Já jsem v tomto ohledu v pohodě - všechna moje hesla jsou delší než 8 znaků a obsahují čísla... a když tam musí být velké písmeno, píšu ho vždy na začátku slova.
@LIUWIL (23.09.2014 05:07): Tak tady je ale problem v tom, že u slabyho hesla ti ho nedovolí změnit, s tim souvisí i to, že musím vymýšlet nový unikátní heslo jen pro WoT, který samozřejmě zapomenu za nějakej čas
@Bursoft (22.09.2014 20:19): Na tyto kontrolory seru na každým webu. Když mám heslo s více než 10 znaky, ve kterém jsou čísla i mezera a server mi dává "střední" heslo, protože tam nemám velké písmeno... Je hlavně orientačně pro ty, kteří by si bez vedení ruky dávali hesla jako lol123
@LIUWIL (22.09.2014 18:51): Ten algoritmus pro kontrolu "síly" hesla psal nějakej retard, silný heslo, který každej jinej velkej server označí jako hodně silný, mi tady ukazuje jako velmi slabý, ale když tam začnu psát sračky a bláboly, tak to hned vyhazuje zelenou..
Dneska jsem s MT-25 malem ustrilel Type 59. clovek ma obcas pocit ze ten stroj snad i muze byt uzitecny.
@Matthew.J (20.09.2014 05:28): Ja bych tam cvicil ostatni skilly, jako view range, sixth sense, vsechny ridicovi skilly apod. Camo na medko mi krom leopardu a batmobilu prijde imho zbytecny (zvlášť pro ruský medka na 6. tieru), opravy většinou staci mít na 100% na dvou členech posádky a az kdyz nevíš jakej skill, tak je cvičit na zbytku. ona je totiž s medkama situace taková, ze buď te detrackne jeden tank a nikdo jinej po tobe nestrili, tak si muzes pockat anebo te začne ostrelovat skupina tanků a musíš se opravit sam..
@Najlvin (19.09.2014 22:48): Cvičení posádky JE velice pomalý proces. Ono totiž bonusy za schopnosti jsou u většiny tanků naprosto zásadní a jejich získání nemá být bráno jako samozřejmost. Urychlení výcviku ti sebere veškeré XP (kromě free-XP), které za bitvu dostaneš, a narve ho do výcviku posádky. Měj na paměti, že každá další schopnost vyžaduje dvojnásobné množství XP jako ta předchozí. Takže časem prostě budeš mít pocit, že se to už vůbec nehýbe.
Na vyšších tierech budou posádky stejně tak důležitý prostředek, jako samotný tank.

Co se týmové práce týče, nejdřív je důležité, aby spolu hráči dokázali hrát aniž by komunikovali. Resp. je tak nějak potřeba umět odhadnout, co bude který tank v dané situaci dělat a umět adekvátně zareagovat. Když totiž s někým hraješ, nebudeš mu vykládat absolutně každou věc, kterou uděláš, to byste neměli čas kecat o pivu a fantazírovat o vysypaných kamionech čokolády.

Jinak co se "přímé konfrontace" týče, vždycky je potřeba zabrat si území a bojovat o něj. Pokud nemáš možnost zaujmout výhodnější pozici, prohráváš hru. Jak se říká: "Pokud jsi se dostal do férového boje, hraješ to špatně."
Ideální hra vypadá tak, že tanky se takticky rozmístí do uzavřených míst v terénu, odkud se budou snažit postupně protlačit a prostřílet do linie nepřítele. Je HODNĚ důležité, aby každý hráč věděl, pro jaký styl hry je jeho tank určen - tak jak jsou tanky, které by měly zůstávat vzadu a střílet na všechno v dohledu, tak jsou tanky, které musí dopředu, znemožňovat nepříteli postup a přitom se snažit posunou vlastní linii.
Bohužel spousta bitev dopadá stylem "sedněme si tady do toho ze tří stran otevřeného terénu, nekryjme střed mapy a počkejme si tady na ně, dokud nás zcela neobklíčí a nerozstřílí z výhodných pozic, kde je náš tým nebude mít vůbec šanci zpozorovat, natož opětovat palbu.
No, myslím, že dál zůstanu u náhodných bitev. Těsnější týmová spolupráce by pro mě asi moc nebyla. Já si rád určuji sám, co dělat. A nejraději se právě držím někde v zádu a ostřeluji nepřátele z bezpečné vzdálenosti, dokud jich není trochu míň. Ne jak většina ostatních, co se hned hrnou do přímé konfrontace :-)

Ještě bych měl jeden dotaz. Posádka mé milované T-34-85 konečně získala první schopnost na 100% a mě by zajímalo, vzhledem k tomu, že už mám z tanku elitní vůz, zda ten zrychlený výcvik má vliv i na to učení schopností a specializací, nebo zda se to týká jen základního výcviku? Protože ta procenta i tak naskakují neskutečně pomalu, zejména ke konci, že v tom nevidím žádný rozdíl :D
@Thellwin (19.09.2014 17:08): Jj, ono to hlavně slouží na upozornění, když máš třeba někoho v zádech nebo načasování nájezdů lightek. Po XY bitvách na stejných mapách prakticky fungují určité taktiky které opakuješ a mírně upravíš podle vývoje hry. Ale když máš takovou OP četu typu 3x BatMobil tak tam ani není třeba nic upravovat, protože jak tam sedí tři fialky, tak prakticky určují vývoj bitvy oni=D
Random četa je taky fajn. Ale musíš si dobře vybrat spoluhráče. V poslední době, když se mi nechce u hry mluvit, tak lovím spolučetaře na kanálu "Stronk plutons" a už mnohokrát jsem odehrál četu, kdy jsme se na začátku akorát pozdravili a na konci si poděkovali za hru. Dobrý hráč +/- ví, jak hrát a co dělat, takže u toho není komunikace nutná.
Možná hloupý dotaz, ale co je Teamspeak? To je nějaký vedlejší komunikátor?
@Najlvin (19.09.2014 14:36): Používej Teamspeak, ten ingame komunikátor je hroznej. Jestli chceš s někým zkusit četu, není nic jednoduššího, než se poptat tady nebo si nás odchytnout ingame (můj nick bursoft1).
@Najlvin (19.09.2014 14:36): Já když hrál v četě/rotě tak jsem vždycky komunikovali přes TeamSpeak. Ono ve 2-3 lidech se to dá, ale když je tam pak 30 lidí, tak je to trošku problém.

S random lidma hrát četu je celkem o ničem. Ta komunikace je klíčová.
Aha, takže to slouží čistě k tomu, abyste mohli absolvovat bitvu s přáteli a případně docílit snazší výhry. Ok, to chápu. Funguje u toho hlasová komunikace, nebo to je až v rotách? Nicméně pro mě asi zbytečné, vzhledem k tomu, že zatím žádné přátele ve hře nemám :D
@Najlvin (19.09.2014 14:21): Co se odměn týče, tak žádný, pokud nejsou zrovna nějaký spešl mise, nicméně hrát se známýma v bitvě je vždycky mnohem větší sranda, zároveň je větší šance že vyhraješ bitvu, pokud budete v četě dobře koordinovat pohyb a útok tanků..
Může mi někdo stručně vysvětlit, jaké výhody má účast v četách? Dík.