@Arc (01.10.2014 13:26): Premkar nebo ne, to se dá jako prodelavat s tier 7 tankem? :D 105mm je lepší na tdcko, s 88mm je hodně situační, ale furt platí to, ze kvůli vyšší rof musíš tank víc vystrkovat.. To je asi jako rozdíl mezi obj. 704 a su-122-54, radši zakempim keř se 750 alpha dmg a budu masakrovat tanky pomaleji, než furt popojizdet se 440 dmg (k tomu bez pancire)..
Diskuze
@Thellwin (01.10.2014 13:05): ohledně teho Jpantera, ano alpha je znát, ale za jakou cenu ? jasně premkaři je to jedno že ;-)
Né že by se teď nedalo vydělávat (jakože se teď dá vydělávat jako nikdy před tím), ale proč bych měl rvat prachy do něčeho co se vyplatí asi tak v 10% bitev (pokud nemluvíme o 152mm troll gunu na KV-2, že :D) a silně to prodělává bez premka ?
Né že by se teď nedalo vydělávat (jakože se teď dá vydělávat jako nikdy před tím), ale proč bych měl rvat prachy do něčeho co se vyplatí asi tak v 10% bitev (pokud nemluvíme o 152mm troll gunu na KV-2, že :D) a silně to prodělává bez premka ?
@Thellwin (01.10.2014 13:05): to AT7 mi prijde nejak podhodnoceny, me se teda hraje zatim lip jak JPanter nebo SU152.
Tak když už se tu ta diskuse rozběhla, tak přidám něco víc :)
AMX AC 46 (1355 avg dmg)
- grind hroznej, v TOPu ok, u žádného jiného tanku jsem si nevšiml tak markantního rozídlu mezi nejlepším motorem a těmi ostatními, bez topového motoru to bylo neskutečně líný. Pancíř nic moc. Dělo klasicky francouzský, co nebylo plně doměřený to letělo jinam a spousta plně doměřených taky. (6/10)
JPanther (1545 avg dmg)
- super stroj, nesouhlasím s tím, že je lepší 88ka, ta alpha je znát, speciálně u TD, jinak neskutečně pohyblivý, dělo přesný, když se dobře používal, tak i něco oddingal, dal se hrát akčně. (8.5/10)
St. Emil (1382 avg dmg)
- pomalej, se stockovým dělem se musel hodně goldit (ale paradoxně jsem dal s tím základním dělem 2x Mko. Topový dělo málo nábojů, ale ono to ani moc nevadilo, díky pomalosti jsem to stejně nikdy nezvládnul vystřílet. Úžasná deprese svádí k tomu ho hrát hull down, ale vzhledem k tomu, že to je papír, tak se to dá využít jen pro kratší expozici nepřátelským dělům. (5/10)
AT7 (1509 avg dmg)
- všechny výhody a nevýhody téhle linii od AT2 má i tenhle tank, s tím, že ten pancíř už vzhledem k mm i s devítkama moc neznamená. Pomalej, dělo místo uprostřed je na boku, pokud člověk přemýšlel, dalo se toho dobře využívat a ukazovat opravdu malou část tanku. Dělo slušný pene a kadence, dost tanků, které jsem s tím chytil už nezvládlo odjet (6/10)
T25/2 (1516 avg dmg)
- výhoda je jednoznačně věž, nevýhoda, že proti bývalému Hellcatovi se to moc nehýbalo (teď bych si troufnul tvrdit, že se to hejbe nastejno, kromě maximálky), pancíř celkem papír, slabší pene bez goldu. Občas něco odrazil, ale nedalo se na to spoléhat. Dalo se to hrát, nevadil mi. (6/10)
T25 AT (1488 avg dmg)
- Slušnej přední pancíř, lepší dělo, než věžovej brácha, horší pohyblivost. Nehrál se špatně, ale nějak mi neutkvěl. (7/10)
SU-152 (1677 avg dmg)
- tady hodně záleží s čím se hraje, já používal houfnici a když bylo potřeba, tak jsem HEAToval. S tím dělem to bylo hodně o štěstí, ale když se zadařilo, tak přicházely někdy epické momenty. Pancíř nic moc, pomalej, neobratnej. (7/10)
SU-100M1 (1484 avg dmg)
- slabší dělo, muselo se občas goldovat, mizerná deprese kvůli zadnímu uložení děla. ROF fajn, pohyblivost taky. Chtělo tí víc přemýšlení, kam s tím můžu najet a kam ne, ale celkem mě bavil. (7/10)
Prémiáky:
SU-122-44 (1667 avg dmg, 2 hvězdy na děle)
- můj mazlík, nejoblíbenější TD ve hře. Obratnej (máloco ho utočí), slušně rychlej, pancíř díky zkosení dokáže zepředu odrazit, spolehát se na to nedá. Dělo z KV-1Sky, co střílí každých 6 vteřin, proti devítkám to chce goldy, zepředu, na E75ku i zboku. Dá se hrát mnoha způsoby, jak to komu vyhovuje :) (9.5/10)
E 25 (1551 avg dmg, jeden proužek na děle) (8.5/10)
- další drobek, co mě baví, neskutečně rychlej, obratnej, vynikající camo, rychle střílející dělo. Má slabší pene, takže občas gold, ale díky výtečné rof, už jsem ustřílel zepředu i načnutou IS-3ku. Vyžaduje trochu víc skillu, pro efektivní hraní.
AMX AC 46 (1355 avg dmg)
- grind hroznej, v TOPu ok, u žádného jiného tanku jsem si nevšiml tak markantního rozídlu mezi nejlepším motorem a těmi ostatními, bez topového motoru to bylo neskutečně líný. Pancíř nic moc. Dělo klasicky francouzský, co nebylo plně doměřený to letělo jinam a spousta plně doměřených taky. (6/10)
JPanther (1545 avg dmg)
- super stroj, nesouhlasím s tím, že je lepší 88ka, ta alpha je znát, speciálně u TD, jinak neskutečně pohyblivý, dělo přesný, když se dobře používal, tak i něco oddingal, dal se hrát akčně. (8.5/10)
St. Emil (1382 avg dmg)
- pomalej, se stockovým dělem se musel hodně goldit (ale paradoxně jsem dal s tím základním dělem 2x Mko. Topový dělo málo nábojů, ale ono to ani moc nevadilo, díky pomalosti jsem to stejně nikdy nezvládnul vystřílet. Úžasná deprese svádí k tomu ho hrát hull down, ale vzhledem k tomu, že to je papír, tak se to dá využít jen pro kratší expozici nepřátelským dělům. (5/10)
AT7 (1509 avg dmg)
- všechny výhody a nevýhody téhle linii od AT2 má i tenhle tank, s tím, že ten pancíř už vzhledem k mm i s devítkama moc neznamená. Pomalej, dělo místo uprostřed je na boku, pokud člověk přemýšlel, dalo se toho dobře využívat a ukazovat opravdu malou část tanku. Dělo slušný pene a kadence, dost tanků, které jsem s tím chytil už nezvládlo odjet (6/10)
T25/2 (1516 avg dmg)
- výhoda je jednoznačně věž, nevýhoda, že proti bývalému Hellcatovi se to moc nehýbalo (teď bych si troufnul tvrdit, že se to hejbe nastejno, kromě maximálky), pancíř celkem papír, slabší pene bez goldu. Občas něco odrazil, ale nedalo se na to spoléhat. Dalo se to hrát, nevadil mi. (6/10)
T25 AT (1488 avg dmg)
- Slušnej přední pancíř, lepší dělo, než věžovej brácha, horší pohyblivost. Nehrál se špatně, ale nějak mi neutkvěl. (7/10)
SU-152 (1677 avg dmg)
- tady hodně záleží s čím se hraje, já používal houfnici a když bylo potřeba, tak jsem HEAToval. S tím dělem to bylo hodně o štěstí, ale když se zadařilo, tak přicházely někdy epické momenty. Pancíř nic moc, pomalej, neobratnej. (7/10)
SU-100M1 (1484 avg dmg)
- slabší dělo, muselo se občas goldovat, mizerná deprese kvůli zadnímu uložení děla. ROF fajn, pohyblivost taky. Chtělo tí víc přemýšlení, kam s tím můžu najet a kam ne, ale celkem mě bavil. (7/10)
Prémiáky:
SU-122-44 (1667 avg dmg, 2 hvězdy na děle)
- můj mazlík, nejoblíbenější TD ve hře. Obratnej (máloco ho utočí), slušně rychlej, pancíř díky zkosení dokáže zepředu odrazit, spolehát se na to nedá. Dělo z KV-1Sky, co střílí každých 6 vteřin, proti devítkám to chce goldy, zepředu, na E75ku i zboku. Dá se hrát mnoha způsoby, jak to komu vyhovuje :) (9.5/10)
E 25 (1551 avg dmg, jeden proužek na děle) (8.5/10)
- další drobek, co mě baví, neskutečně rychlej, obratnej, vynikající camo, rychle střílející dělo. Má slabší pene, takže občas gold, ale díky výtečné rof, už jsem ustřílel zepředu i načnutou IS-3ku. Vyžaduje trochu víc skillu, pro efektivní hraní.
SU-100 byla absolutní katastrofa expit s tou 85tkou, 100mm byla v pohodě, ale pořád se to s umělým nerfem pokud nemáte 100% posádku hrát nedá, 122 mi osobně přišla jako plýtvání expama, 100M1 nemám a ani nechci, pokaždé když sem to potkal v bitvě tak to nepřežilo a moc neudělalo (jo, mluvím o tobě momínku... xD)
jako t7 TD sem měl JPantera s 88mou (105 je totální waste kreditů při +- stejném dpm), pancíř to moc nemá pokud vás trefí kamkoliv jinam než do mantletu a okolí gunu, ale sniper je to dobrý a vcelku pohyblivý talkže pro mě jasný vítěz.
Co se jpz4 týče tak to sem myslím dokonce přeskočil po betě, to je pochodeň na pásech, a to i ve WarThunderu xD, 88ma byla nepoužitelná a vím že sem hrál jen s tou 75 ze stuga.
jako t7 TD sem měl JPantera s 88mou (105 je totální waste kreditů při +- stejném dpm), pancíř to moc nemá pokud vás trefí kamkoliv jinam než do mantletu a okolí gunu, ale sniper je to dobrý a vcelku pohyblivý talkže pro mě jasný vítěz.
Co se jpz4 týče tak to sem myslím dokonce přeskočil po betě, to je pochodeň na pásech, a to i ve WarThunderu xD, 88ma byla nepoužitelná a vím že sem hrál jen s tou 75 ze stuga.
Kruci nejak jsem si na test serveru ani nevsim jakou ma KV1S prisernou depresi na te houfnici. .... tak jsem to po par bitvach zas prodal >_>
Ty vole já asi hraju jinou hru :D Ne fakt radši už mlčím :D
SU-100M1 byl fajn, mě se s ním hrálo dobře, když ho porovnám s ostatníma 7 tier TDčkama a že už jsem hrál všechny, které ve WoT jsou, tak avg dmg je v průměru, nijak nevyčnívá ani jedním směrem.
@pipboy (01.10.2014 08:50): 100 lidí 100 chutí mno ... mě nesedělo ... málo HP, nic moc pohyblivost, žádný armor, jen to dělo no ...
@Bursoft (01.10.2014 09:46): No jo, Jpz IV je ještě daleko za SU-100, to je fakt.
No heleďte, když se to tak veme, tak vlastně ono ani není zas tak špatné to SU-100 že :D
Lepší než Frantík, než němci ... lepší než Britové každopádně, AT8 je ultra křáp ... no jediní lepší pro mě jsou amíci.
Jo a s tou druhou lajnou s rozvahou. SU-100M1 je na Tier VII dost k hovnu ...
@Bursoft (01.10.2014 09:46): No jo, Jpz IV je ještě daleko za SU-100, to je fakt.
No heleďte, když se to tak veme, tak vlastně ono ani není zas tak špatné to SU-100 že :D
Lepší než Frantík, než němci ... lepší než Britové každopádně, AT8 je ultra křáp ... no jediní lepší pro mě jsou amíci.
Jo a s tou druhou lajnou s rozvahou. SU-100M1 je na Tier VII dost k hovnu ...
@themacs (01.10.2014 08:40): Nevim no, když to srovnam třeba s jgpz4, o šrotu bych moc nemluvil :D (s to jsem jeden z těch, kterymu jgpz4 nepřišel až tak hroznej).. Vždyť je to tak trochu kv1s, sice to nemá magickej neviditelnej štít, kterej odráží střely od osmickovych tanků, ale ma to vyrobenej mantlet ze stalinia s přidaným magnetem :D. Ne, když jsi s su-100 top tier, tak tanky klasicky sundavas na 1 až 2 střely, pokud top tier nejsi, stejně máš dost šílený dpm na to, abys všechno rozbijel, jsem to původně chtěl prodat po vyexpeni su-152, ale vyexpim si i druhou lajnu..
@themacs (01.10.2014 08:40): pry SU-100 srot... jedno z nejlepsich TD, u sovetu zatim nejlepsi co jsem mel.
@Bursoft (30.09.2014 22:46): SU-100 ... fuj jak jsem byl rád že jsem se toho šrotu zbavil ...
@Bursoft (30.09.2014 22:08): Jo, jako já to nemyslel špatně. Já si naexpil ty low tier scouty v Strongholdech v těch 6tkových bitvách, jak do včerejška byly ty bonusy 2000XP za přežitou a vyhranou bitku :D
Jinak já LT nikdy nepoužíval jako scouty, nvm proč, ale mě scoutění nefunguje, nikdy nic nespotnu (když chcu). Vždy s nima flankuju a vjíždím do zad a dělám záškodníka (moje oblíbené slovo :D ).
Jinak já LT nikdy nepoužíval jako scouty, nvm proč, ale mě scoutění nefunguje, nikdy nic nespotnu (když chcu). Vždy s nima flankuju a vjíždím do zad a dělám záškodníka (moje oblíbené slovo :D ).
@LIUWIL (30.09.2014 22:38): Mám stejnej problém s TDčkama.. Naštěstí jediný regulerní TD, co teď hraju je SU-100, co se proderpuje vším, co mu stojí v cestě, páč russian tank..
@Bursoft (30.09.2014 22:08): Taky jsem se teď začal vracet k lehkým tankům. Zjistil jsem (mimo jené), že po řadě drastických změn v mapách nevím ani hovno kam hned na začátku hry vyjet.
@themacs (30.09.2014 19:45): Tak za prvé zjišťuju, že co se změnil MM spread scoutů, tak jsou to mnohem použitelnější a v bitvě nebezpečnější stroje. Za druhé, jak se mám asi tak dostat na vyšší tier, než hraním nižších tierů? Za třetí, light Leopard je dost brutální tank, sice dpm stojí za hovno, ale ten potenciál zásobníku je super, v podstatě vycountruješ na clip jinýho scouta nebo artynu. Že je línější, než jinej scout na tomto tieru, mě zatím nijak neomezuje..
Pro mě osobně už dávno není scout jen tank, kterej na začátku hry sebevražedně najede mezi enemáky, dostane scout medaily a zdechne. Co jsem se učil hrát s WZ-131/132 jsou pro mě light tanky vražedný stroje, který hrozně trestají chyby, ale zároveň mnohem líp odměňujou jakoukoliv snahu. Krom toho, je to v této hře snad největší challenge, páč u lightek je třeba znát každej kout mapy, každej weakspot tanku, využívat každej keř nebo strom na mapě apod..
Pro mě osobně už dávno není scout jen tank, kterej na začátku hry sebevražedně najede mezi enemáky, dostane scout medaily a zdechne. Co jsem se učil hrát s WZ-131/132 jsou pro mě light tanky vražedný stroje, který hrozně trestají chyby, ale zároveň mnohem líp odměňujou jakoukoliv snahu. Krom toho, je to v této hře snad největší challenge, páč u lightek je třeba znát každej kout mapy, každej weakspot tanku, využívat každej keř nebo strom na mapě apod..
@Bursoft (30.09.2014 18:17): Že se ti chce srát s těma low tier scoutama :D Ještě k tomu s Leopardem neohrabaným :D
4/5 her jsem dneska s light tankama hrál na Himmelsdorfu, takže jsem to musel nějak zlomit :D
http://wotreplays.eu/site/1205923#winter ... oft1-vk_1602_leopard
Leopard scout, tier 8 bitva, všechny jsem podělal :D:D
http://wotreplays.eu/site/1205923#winter ... oft1-vk_1602_leopard
Leopard scout, tier 8 bitva, všechny jsem podělal :D:D
@LIUWIL (29.09.2014 18:46): Klidně můžeš k nám, jsme klan víceméně zelených, jezdíme Strongholdy, čety, sranda tady :) Skirmishe jezdíme každý večer. Kdyžtak mi napiš PM.
Nemáme žádné povinnosti, žádná nutná aktivita, nepožadujeme žádné minimální WN8 ani Tiery :)
Nemáme žádné povinnosti, žádná nutná aktivita, nepožadujeme žádné minimální WN8 ani Tiery :)
Ok, tak asi nemusím litovat :D
http://wotreplays.eu/site/1204507#pearl_river-bursoft1-e-25
Hodně zábavný vozítko, toto byla moje druhá bitva.. Tipuju, že s rammerem, se ta DPM bude blížit něco k 3000/min, 1000 dmg jsem dal v podstatě během těch pár sekund na konci do tigerů a T-150
http://wotreplays.eu/site/1204507#pearl_river-bursoft1-e-25
Hodně zábavný vozítko, toto byla moje druhá bitva.. Tipuju, že s rammerem, se ta DPM bude blížit něco k 3000/min, 1000 dmg jsem dal v podstatě během těch pár sekund na konci do tigerů a T-150
@Bursoft (29.09.2014 19:16): Je těžší narvat hodně hráčů do friendslistu než do klanu.
@LIUWIL (29.09.2014 18:46): Na dobrý čety nepotřebuješ klan, stačí si najít pár kámošů/jiných hráčů, co se taky semtam připojí a hrát spolu.. Většina menších klanů věčně spamuje invity na tréningovky, popř. tě nutí do týmových bitev, větší klany mají zase už vyšší nároky na WR/WN7,8/počet tier 10 tanků apod..
@Thellwin (29.09.2014 16:40): Staty
Teprve nedávno jsem vletěl do 8. tierů a zatím nehodlám chodit výš, dokud nebudu mít tak 5-6 tanků.
Chci hlavně skupinu lidí, kteří jsou schopni si WR udržet kolem té padesátky a se kterou půjdou hrát nějaké koordinované bitvy, ale zase nechci nějaké šílenosti kde je potřeba denní aktivita a posílat 3000Kč na účet leaderovi. Bývají období, kdy třeba nemám čas hrát.
Teprve nedávno jsem vletěl do 8. tierů a zatím nehodlám chodit výš, dokud nebudu mít tak 5-6 tanků.
Chci hlavně skupinu lidí, kteří jsou schopni si WR udržet kolem té padesátky a se kterou půjdou hrát nějaké koordinované bitvy, ale zase nechci nějaké šílenosti kde je potřeba denní aktivita a posílat 3000Kč na účet leaderovi. Bývají období, kdy třeba nemám čas hrát.
LIUWIL - záleží jak jsi na tom statově a co od svého nového klanu očekáváš. Z dob celkem nedávných, když jsem byl bez klanu, mám kontakty na spoustu CZ klanů, které mě lákaly k sobě, tak bych ti kdyžtak něco doporučil.
@Najlvin (29.09.2014 15:43): T-34-85 ani nemám ;)
Pánové, ale ty závody jsou mazané. Docela dobrá sranda.
Pánové, ale ty závody jsou mazané. Docela dobrá sranda.
Právě jsem založil klan, tedy spíše fanklub T-34-85, pokud se chceš přidat. Ale není to pro každého :D
Nemáte někdo trochu schopný klan? Nejsem sice žádný World of Tanks génius, ale u nás v klanu je plno rajčat a když už se jednou stane zázrak a sejde se dost lidí na četu, tak je to hodně špatné. Vydělám víc peněz sám v randomech než s nima.
Když mě někdy uvidíš online (nick Thellwinux), tak napiš a můžu ti předat něco málo z toho co umím. Ale tier 5+ pokud máš, na těch malých se nějaké taktiky moc nenosí, je to akorát zběsilá klikárna a navíc takový tanky ani nemám a tudíž nehraju :)
...
Btw konečně Mko na AMX 50B - http://wotreplays.com/site/1202354#siegfried_line-thellwinux-amx_50b
...
Btw konečně Mko na AMX 50B - http://wotreplays.com/site/1202354#siegfried_line-thellwinux-amx_50b
@Thellwin (28.09.2014 21:15): jj, přesně nějaký tutoriál made by friend by určitě dost pomohlo. Ptz jak napsal @LIUWIL (28.09.2014 20:57): třeba má to bych přišel bůhví kdy. Ikdyz je mi jasné, že jsou zóny s různou odolnosti, tak jsem nevěděl, že crosshair je "napovídá".
Je ještě pár věcí, o kterých moc nevim nebo je nechápu, ale pokusím se na ně přijít :-D
(třeba sekundární zbraně, jsou k něčemu? Dá se z nich střílet?)
Na video jsem koukal, ale jen jedno zatím přímo z gameplaye, kde hrál borec s mým oblíbeným Cometem, na něm mi přišlo vše tak nějak jasné, ale jakmile jsem byl sám ve hře, už to tak jasné nebylo :-)
Je ještě pár věcí, o kterých moc nevim nebo je nechápu, ale pokusím se na ně přijít :-D
(třeba sekundární zbraně, jsou k něčemu? Dá se z nich střílet?)
Na video jsem koukal, ale jen jedno zatím přímo z gameplaye, kde hrál borec s mým oblíbeným Cometem, na něm mi přišlo vše tak nějak jasné, ale jakmile jsem byl sám ve hře, už to tak jasné nebylo :-)
Tuhle hru se nenaučíš hrát po 10, po 100 ani po 1000 bitev pořádně. Pokud někdo není talent od přírody a v podstatě výjimka, tak to trvá několik tisíc her, než tu hru člověk ovládne aspoň na nějaké úrovni. Někdo se jí dokonce nenaučí hrát nikdy :) V té hře jsou desítky map a stovky tanků různých typů, takže než se člověk naučí znát všechny mapy a tanky, tak to fakt trvá. A to ještě přicházejí různé změny v updatech, takže je v podstatě nutné se pořád učit.
Za sebe bych doporučil shlédnout nějaká videa na YT, ale myslím, že nejvíc by ti dalo mít možnost s někým projet aspoň pár desítek bitev v četě, kdy by ti ukázal aspoň základy plus dal nějaké tipy a triky.
Za sebe bych doporučil shlédnout nějaká videa na YT, ale myslím, že nejvíc by ti dalo mít možnost s někým projet aspoň pár desítek bitev v četě, kdy by ti ukázal aspoň základy plus dal nějaké tipy a triky.
Jo a ještě docela důležitá věc, která nováčkům hnedka nedojde. Když se dobře podíváš na zaměřovač (samotný zaměřovač, nikoli jeho okolí) když míříš na nepřátelský tank, uvidíš, že má určitou barvu. Když je zelený, znamená to, že v místě na které míříš má tank dostatečně tenký pancíř na to, abys ho prostřelil. Pokud je zaměřovač oranžový, máš šanci, že pancíř prostřelíš a pokud je červený, tak nemáš šanci prostřelit. Důležitá je taky informace, že tento indikátor počítá jenom pancíř v daném místě na tanku, nepočítá však úhel. Ze začátku se ti může zdát, že prostě některé tanky nemáš šanci prostřelit, ale jakmile zjistíš jejich slabiny a způsob, jakým se chovají na bitevním poli, tak si zvykneš štěkat prakticky na cokoliv. I když nemůžeš prostřelit pancíř, pořád můžeš sundat pásy, zablokovat daný tank zezadu (aby nemohl couvnout a zůstal na mušce spoluhráčům), nebo daného hráče otravovat v chatu.
Časem, až budeš trošku zběhlejší, si vyhledej program "Tank inspector". Máš tam velmi obsáhlé informace o všech tancích, včetně popisů, statů které nenajdeš v samotné hře, no a hlavně možnost se podívat na jakýkoli tank z různých úhlů a vidět, jak silný má v tom místě pancíř z daného úhlu.
Časem, až budeš trošku zběhlejší, si vyhledej program "Tank inspector". Máš tam velmi obsáhlé informace o všech tancích, včetně popisů, statů které nenajdeš v samotné hře, no a hlavně možnost se podívat na jakýkoli tank z různých úhlů a vidět, jak silný má v tom místě pancíř z daného úhlu.
@koudy_cz (28.09.2014 17:36): I já jsem měl problémy ze začátku tak v prvních 10. bitvách, ono se na to trošku musíš doučit sám a zjistit co a jak, tutoriál říka jen to nejzákladnější.
Nejdůlužitější je v téhle hře vědět co řídíš a na koho si s tím mužeš dovolit, na vyších tierech je také dobré si zjistit slabé místa tanků, každý tank je má, jen je stačí najít. Také týmová spolupráce je důležitá a musíš vědět jak se zachovat v různých situacích a hlavně nebuď zbrklej a neúnáhluj se. Jestli pojedeš nějakou dělostřeleckou lajnu tak u tý je trpělivosti třeba nejvíc a nestřílet hned po nabití ale počkat si na jistotu.
Nejdůlužitější je v téhle hře vědět co řídíš a na koho si s tím mužeš dovolit, na vyších tierech je také dobré si zjistit slabé místa tanků, každý tank je má, jen je stačí najít. Také týmová spolupráce je důležitá a musíš vědět jak se zachovat v různých situacích a hlavně nebuď zbrklej a neúnáhluj se. Jestli pojedeš nějakou dělostřeleckou lajnu tak u tý je trpělivosti třeba nejvíc a nestřílet hned po nabití ale počkat si na jistotu.
@pipboy (28.09.2014 15:20): Jo, to kolečko to je ono, nevim, měl jsem dojem, že jsem jej zkoušel, ale asi blbě, shift je jasnej, takže tohle je cajk.
- vidíš, tady byl probléma si v tom, že jsem si až teď všiml, že ten "střední tank" má jen 6-8mm pancíř, tak už je mi to jasný :D
- na posadkuse zaměřím, jen co našetřím nějaké XP
- OK náměr už mi došel :D stačí prostě "tupě" mířit přímo středem kolečka na tank
A HLE! Už mi to šlo hned lépe, dokonce jsem jeden sejmul a druhý poškodil a ještě přežil do konce, hned mám lepší pocit a větší nadšení ze hry!
@LIUWIL (28.09.2014 17:28): jj, dík za rady, napřed se to trochu naučím, sám jsem se přesvědčil, když mne rozmetávají lehké tančíky jak nic, ikdyž já sedím ve středním, ta munice mne překvapila, že se musí dokupovat :D celkem zajímavé řešení
- vidíš, tady byl probléma si v tom, že jsem si až teď všiml, že ten "střední tank" má jen 6-8mm pancíř, tak už je mi to jasný :D
- na posadkuse zaměřím, jen co našetřím nějaké XP
- OK náměr už mi došel :D stačí prostě "tupě" mířit přímo středem kolečka na tank
A HLE! Už mi to šlo hned lépe, dokonce jsem jeden sejmul a druhý poškodil a ještě přežil do konce, hned mám lepší pocit a větší nadšení ze hry!
@LIUWIL (28.09.2014 17:28): jj, dík za rady, napřed se to trochu naučím, sám jsem se přesvědčil, když mne rozmetávají lehké tančíky jak nic, ikdyž já sedím ve středním, ta munice mne překvapila, že se musí dokupovat :D celkem zajímavé řešení
@koudy_cz (28.09.2014 15:02): Tutorial hry je docela na nic, protoze nevysvetluje jakekoliv pokrocilejsi mechaniky, se kterymi musis pocitat. Mej minimalne dva ruzne tanky, postupne si je vylepsuj a pomalu kupuj nove.
Navzdory obecnemu presvedceni novacku, mit lepsi tank neznamena lehci hru. Cim vyssi tier tanku, tim slozitejsi jeho obsluha. Takze, nedelej to co dela vetsina a nezen se zbytecne na vyssi tiery. dokud nebudes mit odehrano aspon 2000 bitev, nepoustel bych se na vyssi nez 6 tier. Radeji mej treba deset ruznych tanku. Jednak se tak lepe naucis hrat a hlavne se nedostanes do problemu typu "nemam penize na munici".
Navzdory obecnemu presvedceni novacku, mit lepsi tank neznamena lehci hru. Cim vyssi tier tanku, tim slozitejsi jeho obsluha. Takze, nedelej to co dela vetsina a nezen se zbytecne na vyssi tiery. dokud nebudes mit odehrano aspon 2000 bitev, nepoustel bych se na vyssi nez 6 tier. Radeji mej treba deset ruznych tanku. Jednak se tak lepe naucis hrat a hlavne se nedostanes do problemu typu "nemam penize na munici".
@koudy_cz (28.09.2014 15:02):
- vzdalenost kamery posouvas koleckem. Shift prepina do sniper modu, pripadne u artilerii do top-down modu. V nastaveni je zatrzitko na dynamicky FOV, mozna to s tim neco dela.
- ne kazdy nepratelsky tank mas sanci pri 1v1 znicit, tim spis jako noob. Ale v ramci stejnyho tieru jsou ty tanky az na par vyjimek vyrovnane - cili pokud strili rychle, nema vysoky damage na ranu, nebo penetraci, nebo presne delo, nebo ma zasobnik a pak musi dlouho prebijet, nebo nema tak silny pancir/pohyblivost, atp.
- nemalou roli hraje i vycvicena posadka Osobne jsem to v zacatcich celkem ignoroval, ale dneska kdyz vim jak zahrat uz ten rozdil mezi 75 a 100% posadkou docela citim, o 50% nemluve. Ale to ti zatim asi muze byt jedno.
- jo tady se namer dopocitava sam, ty jen ukazujes kam se chces trefit. ale tohle i rozptyl je zminene v tutorialu afaik
- vzdalenost kamery posouvas koleckem. Shift prepina do sniper modu, pripadne u artilerii do top-down modu. V nastaveni je zatrzitko na dynamicky FOV, mozna to s tim neco dela.
- ne kazdy nepratelsky tank mas sanci pri 1v1 znicit, tim spis jako noob. Ale v ramci stejnyho tieru jsou ty tanky az na par vyjimek vyrovnane - cili pokud strili rychle, nema vysoky damage na ranu, nebo penetraci, nebo presne delo, nebo ma zasobnik a pak musi dlouho prebijet, nebo nema tak silny pancir/pohyblivost, atp.
- nemalou roli hraje i vycvicena posadka Osobne jsem to v zacatcich celkem ignoroval, ale dneska kdyz vim jak zahrat uz ten rozdil mezi 75 a 100% posadkou docela citim, o 50% nemluve. Ale to ti zatim asi muze byt jedno.
- jo tady se namer dopocitava sam, ty jen ukazujes kam se chces trefit. ale tohle i rozptyl je zminene v tutorialu afaik
@pipboy (28.09.2014 14:51): díky za snahu :)
- jo, tak o rozptylu jsem třeba nevěděl, zpočátku jsem zkoušel jen stát na místě a střílet, takže rozptyl musel být minimální, teď se samozřejmě snažím hýbat, po výstřelu vždy na jinou pozici, marně
- takže mám zaměřovačem mířit přímo na cíl? Ne nad něj? Jako v jiných hrách? Aha, tak možná proto jsem za celou dobu prakticky nic netrefil, snažil jsem se přizpůsobit náměr vzdálenosti :(
- tak např. jsem začal s lehkým tankem Vickers za Brity, už jsem mu stihl vylepšit turret i dělo, pásy i motor, ovšem zlepšení jsem si nevšiml prakticky v ničem :D, co třeba nechápu je to, jak mám mít šanci někoho sejmout, když má nějaké rychlopalné dělo, se kterým mne zničí nebo alespoň znehybní asi na 3 rány a ja za tu dobu vystřelím tak 1x s tím, že jej stejně netrefím a pak jsem samozřejmě KO, ptz se nestihnu ani pohnout :/ to mně fakt sere, asi si to půjdu vykompenzovat do BF/COH a zapnu to zas někdy za delší dobu...
- ještě ke kameře, ve výcviku jsem se koukal na tank tak jako na auto v GTA/BF, při bitvě mám nějak stupidně kameru nad ním, takže jej vlastně vůbec nevidím, ani jak je natočený atp, to je normální? Přepnout to ničím krom observer modu nejde asi?
- jo, tak o rozptylu jsem třeba nevěděl, zpočátku jsem zkoušel jen stát na místě a střílet, takže rozptyl musel být minimální, teď se samozřejmě snažím hýbat, po výstřelu vždy na jinou pozici, marně
- takže mám zaměřovačem mířit přímo na cíl? Ne nad něj? Jako v jiných hrách? Aha, tak možná proto jsem za celou dobu prakticky nic netrefil, snažil jsem se přizpůsobit náměr vzdálenosti :(
- tak např. jsem začal s lehkým tankem Vickers za Brity, už jsem mu stihl vylepšit turret i dělo, pásy i motor, ovšem zlepšení jsem si nevšiml prakticky v ničem :D, co třeba nechápu je to, jak mám mít šanci někoho sejmout, když má nějaké rychlopalné dělo, se kterým mne zničí nebo alespoň znehybní asi na 3 rány a ja za tu dobu vystřelím tak 1x s tím, že jej stejně netrefím a pak jsem samozřejmě KO, ptz se nestihnu ani pohnout :/ to mně fakt sere, asi si to půjdu vykompenzovat do BF/COH a zapnu to zas někdy za delší dobu...
- ještě ke kameře, ve výcviku jsem se koukal na tank tak jako na auto v GTA/BF, při bitvě mám nějak stupidně kameru nad ním, takže jej vlastně vůbec nevidím, ani jak je natočený atp, to je normální? Přepnout to ničím krom observer modu nejde asi?
@koudy_cz (28.09.2014 14:38):
- kolem zamerovace mas kruh reprezetujici nahodny rozptyl, nech ho se zmensit, nez vystrelis na tank (=chvili stuj na miste a nehejbej s delem)
- pokud se snazis kompenzovat balistickou krivku, nedelej to a mir primo tam kam chces trefit.
- zasah (probity pancir, zpusobujici damage) poznas podle cisla s mnozstvim dmg stoupajiciho z tanku, jina barva nez zasahy od ostatnich hracu (oranzova myslim) - pokud cisla pri zasazich nevidis, prosmejdi nastaveni
- trefit tank samo o sobe nestaci, musis taky prorazit pancir - obecne plati ze ve predu je nejsilnejsi, je relativne bezne ze trefis tank ale strela se odrazi/neprobije, nebo treba jen shodi pasy ale neudela damage.
- kdyz po nekom strilis a ten nekdo strili zpatky, nestuj tam jak pako, schovej se za neco a pockej chvili nez zase vylezes (= sance ze dotycny presune svou pozornost jinam, bo po par vterinach mu zmizis).
- kolem zamerovace mas kruh reprezetujici nahodny rozptyl, nech ho se zmensit, nez vystrelis na tank (=chvili stuj na miste a nehejbej s delem)
- pokud se snazis kompenzovat balistickou krivku, nedelej to a mir primo tam kam chces trefit.
- zasah (probity pancir, zpusobujici damage) poznas podle cisla s mnozstvim dmg stoupajiciho z tanku, jina barva nez zasahy od ostatnich hracu (oranzova myslim) - pokud cisla pri zasazich nevidis, prosmejdi nastaveni
- trefit tank samo o sobe nestaci, musis taky prorazit pancir - obecne plati ze ve predu je nejsilnejsi, je relativne bezne ze trefis tank ale strela se odrazi/neprobije, nebo treba jen shodi pasy ale neudela damage.
- kdyz po nekom strilis a ten nekdo strili zpatky, nestuj tam jak pako, schovej se za neco a pockej chvili nez zase vylezes (= sance ze dotycny presune svou pozornost jinam, bo po par vterinach mu zmizis).
Zdravím vespolek, konečně jsem se odhodlal po 3 letech, že tuhle hru zkusím (registraci jsem v době vydání udělal, ale nikdy ji nezkusil), ovšem jsem tedy dost "rozhořčen" hned od začátku, ve zmatenosti a přehršli ovádání a způsobů placení/přidávání atd., jakožto nováček.
Udělal jsem trénink, říkám si pěkný, to by mohlo jít, a ejhle. Nejprve jsem chtěl zkusit týmový trénink, abych trochu potrénoval v reálu, jenže jsem asi 10 minut koukal na tabulku hráčů a já trčel v tabulce nepřiřazených hráčů a to bylo vše, nezjistil jsem, jak se do hry dostat :(
Tak jsem zkusil náhodnou bitvu, hned poprvé jsem chcípl pár metrů po rozjetí, ani jsem nedojel k nejbližšímu křoví, jako ano čekal jsem to jako totální noob, ale že až takhle... vůbec jsem nebyl schopen zjistit, odkud na mne co střílí, než jsem se pohnul z místa, přiletělo 5 ran a byl jsem KO. Řekl jsem si dobrá, tak to zkusíme znovu, v další hře už jsem sice přežil delší dobu, pořád jsem se snažil držet spoluhráčů, střílet cca směrem jakým oni, ale nic jsem samozřejmě netrefil, akorát jsem dostal pár zásahů až na 22%, zůstal poslední protivník, nás bylo asi 8, no vystrčil jsem čumák, začal po něm střílet a byl jsem okamžitě KO.
A nakonec potřetí jsem hrál tu městskou mapu Himml cosi a střílel co to dalo, ale zase nic, pak mne zezadu překvapil borec, na chvíli co jsem si přestal hlídat záda.
Pro mne důležitý dotaz, poznám nějak, že jsem něco trefil?
Díky za odpovědi, nechci tady nijak naříkat jako nováček v téhle hře, ale prostě tohle mne trochu zklamalo, resp. nevím kolik ještě budu muset absolvovat takových matchů, než to bude alespoň o něco lepší?
(chápu, že se to nedá srovnávat, ale tak nějak jsem si myslel, že to nebude o tolik jiné, než třeba v BF3, když jedu, tak jsem celkem schopný likvidovat nepřátelskou techniku, tady prostě náda).
EDIT: tak až teď koukám na poslední výsledek bitvy a až v něm jsem zjistil, že jsem trefil jednoho borce, finálním zásahem a dokonce jej zničil, no asi pěkná haluz, páč abych řekl pravdu, tak jsem si toho ve hře vůbec nevšiml :(
Udělal jsem trénink, říkám si pěkný, to by mohlo jít, a ejhle. Nejprve jsem chtěl zkusit týmový trénink, abych trochu potrénoval v reálu, jenže jsem asi 10 minut koukal na tabulku hráčů a já trčel v tabulce nepřiřazených hráčů a to bylo vše, nezjistil jsem, jak se do hry dostat :(
Tak jsem zkusil náhodnou bitvu, hned poprvé jsem chcípl pár metrů po rozjetí, ani jsem nedojel k nejbližšímu křoví, jako ano čekal jsem to jako totální noob, ale že až takhle... vůbec jsem nebyl schopen zjistit, odkud na mne co střílí, než jsem se pohnul z místa, přiletělo 5 ran a byl jsem KO. Řekl jsem si dobrá, tak to zkusíme znovu, v další hře už jsem sice přežil delší dobu, pořád jsem se snažil držet spoluhráčů, střílet cca směrem jakým oni, ale nic jsem samozřejmě netrefil, akorát jsem dostal pár zásahů až na 22%, zůstal poslední protivník, nás bylo asi 8, no vystrčil jsem čumák, začal po něm střílet a byl jsem okamžitě KO.
A nakonec potřetí jsem hrál tu městskou mapu Himml cosi a střílel co to dalo, ale zase nic, pak mne zezadu překvapil borec, na chvíli co jsem si přestal hlídat záda.
Pro mne důležitý dotaz, poznám nějak, že jsem něco trefil?
Díky za odpovědi, nechci tady nijak naříkat jako nováček v téhle hře, ale prostě tohle mne trochu zklamalo, resp. nevím kolik ještě budu muset absolvovat takových matchů, než to bude alespoň o něco lepší?
(chápu, že se to nedá srovnávat, ale tak nějak jsem si myslel, že to nebude o tolik jiné, než třeba v BF3, když jedu, tak jsem celkem schopný likvidovat nepřátelskou techniku, tady prostě náda).
EDIT: tak až teď koukám na poslední výsledek bitvy a až v něm jsem zjistil, že jsem trefil jednoho borce, finálním zásahem a dokonce jej zničil, no asi pěkná haluz, páč abych řekl pravdu, tak jsem si toho ve hře vůbec nevšiml :(
@LIUWIL (28.09.2014 11:50): nah, je to live teprv chvili, lidi zkousej co se tam kde da zahrat a jeste nejaky patek to zkouset budou.
Tak na Murovance se nezměnilo absolutně nic. Mapa je to sice jiná, ale pořád 90% debilů vleze do lesa a naprosto idiotsky tam chcípnou, přitom nikdo nevykryje střed a na druhé straně mapy je možná pět tanků. Debilita nejde zastavit!
Plus: První Mastery s Nashornem - a to mám ještě stockové dělo :3
Plus: První Mastery s Nashornem - a to mám ještě stockové dělo :3
@Bursoft (27.09.2014 23:22):
EDIT: Podle toho posledního cos psal Emila ani nezkoumej :D :D :D Nashorn je proti němu totiž ještě sprinter s dobrým camem ... :D
No, tak jestli tě nebaví Nashorn, tak Emila nedoporučuju ani kupovat ... tak strašně línej a neohrabanej tank, navíc s nulovým armorem a k tomu to základní dělo, které je prakticky vzhledem k pohyblivosti nepoužitelný, je to asi ze začátku nejhorší TDčko ve hře. No pak to má sice tu pěknou 128čku, jenže expit 58 tisíc na ní :D :D já na to neměl a asi 40k dal z freeček ... s tou 128 je to už o něco lepší, ale ta pomalost je prostě otřesná a než někam vůbec dojedeš tak je buď konec nebo seš proti všem sám :D jo a camo ... to nemá totálně žádný ... Chi-Ri mě ustřílelo tak, že mě viděl celou dobu a já ho ani chvilu ... a tak je to pořád :D
EDIT: Podle toho posledního cos psal Emila ani nezkoumej :D :D :D Nashorn je proti němu totiž ještě sprinter s dobrým camem ... :D
No, tak jestli tě nebaví Nashorn, tak Emila nedoporučuju ani kupovat ... tak strašně línej a neohrabanej tank, navíc s nulovým armorem a k tomu to základní dělo, které je prakticky vzhledem k pohyblivosti nepoužitelný, je to asi ze začátku nejhorší TDčko ve hře. No pak to má sice tu pěknou 128čku, jenže expit 58 tisíc na ní :D :D já na to neměl a asi 40k dal z freeček ... s tou 128 je to už o něco lepší, ale ta pomalost je prostě otřesná a než někam vůbec dojedeš tak je buď konec nebo seš proti všem sám :D jo a camo ... to nemá totálně žádný ... Chi-Ri mě ustřílelo tak, že mě viděl celou dobu a já ho ani chvilu ... a tak je to pořád :D
@LIUWIL (27.09.2014 23:49): Chaffeeho jsem taky vyzkoumal, co ho zlevnili na XPčkách, takže jen čekám na tu minihru (závod), kde si na něj budu moct vyzkoumat posádku a koupím ho, až bude znovu ve slevě.
Jinak WZ-132 jedině s 85mm, mnohem lepší dpm a v penetraci už není takovej rozdíl na těch tierech, co tank jezdí..
Styl hraní té druhé německé TD lajny mi vůbec nesedí. Marder 38t byl naprostej masakr na 4. tier, neviditelnej, dmg jak sviňa, krabice na 5. tieru ještě taky víceméně šla, ale Nashorn je už prostě moc pomalej tank na mě, absolutně to není můj styl hraní. Nemám rád pomalý tanky bez pancíře, který se musí spolíhat na svoji 100% posádku a 100% camo skill, aby byli použitelný v bitvě..
@pipboy (27.09.2014 23:45): No je mi jasný, že goldů se člově nesmí bát u tohoto tanku, jelikož to ty náboje fluše jak pecky z melounu :D
Jinak WZ-132 jedině s 85mm, mnohem lepší dpm a v penetraci už není takovej rozdíl na těch tierech, co tank jezdí..
Styl hraní té druhé německé TD lajny mi vůbec nesedí. Marder 38t byl naprostej masakr na 4. tier, neviditelnej, dmg jak sviňa, krabice na 5. tieru ještě taky víceméně šla, ale Nashorn je už prostě moc pomalej tank na mě, absolutně to není můj styl hraní. Nemám rád pomalý tanky bez pancíře, který se musí spolíhat na svoji 100% posádku a 100% camo skill, aby byli použitelný v bitvě..
@pipboy (27.09.2014 23:45): No je mi jasný, že goldů se člově nesmí bát u tohoto tanku, jelikož to ty náboje fluše jak pecky z melounu :D
@kurcatovium (27.09.2014 23:37): Dělo z WZ-132 mě neohromilo ani na WZ-132 :) Čínský střední tanky jsou naprosto jedinečné tím, že mají děla z těžkých tanků. Nicméně jejich grindy jsou snad jedny z nejhorších vůbec.
Názor/rada: Pokud nejedeš těžkou čínskou lajnu, nepouštěj se do středních tanků. Vyzkoumej ty děla na těžácích, abys u těch středních měl klid. Zvlášť když uvážím, kolik XP ty děla na čínských mašinách stojí, bych se vysral na medka kdybych nedělal i těžké tanky.
@Bursoft (27.09.2014 23:22): Taky jsem zvědavý, kdy ty tanky začnou nerfovat. Vždycky jsem sice byl za zavedení pořádných bojeschopných lehkých tanků, ale v tomto updatu to trošku přehnali.
Osobně jsem si teprve rozjel americkou lajnu. Jedu jednak na ty nové (teprve šetřím XP na kafíčko, ale šíleně mě to nebaví grindovat, asi budu konvertovat) a pak ještě přes T21 na autoloadery. RU 251 mě ale nemine. A ten Ruský cosi tím tuplem ne.
A ještě k tomu Nashornovi :D - zrovna před chvíli jsem si ho koupil, se stockovým tankem docela dobře podrtil dvě kola a hned si řekl, jak je to super stroj. Mě tenhle "glass cannon" gameplay docela baví. Moc se těším na vyšší tiery až po mě budou řvát "OP bullshit".
Názor/rada: Pokud nejedeš těžkou čínskou lajnu, nepouštěj se do středních tanků. Vyzkoumej ty děla na těžácích, abys u těch středních měl klid. Zvlášť když uvážím, kolik XP ty děla na čínských mašinách stojí, bych se vysral na medka kdybych nedělal i těžké tanky.
@Bursoft (27.09.2014 23:22): Taky jsem zvědavý, kdy ty tanky začnou nerfovat. Vždycky jsem sice byl za zavedení pořádných bojeschopných lehkých tanků, ale v tomto updatu to trošku přehnali.
Osobně jsem si teprve rozjel americkou lajnu. Jedu jednak na ty nové (teprve šetřím XP na kafíčko, ale šíleně mě to nebaví grindovat, asi budu konvertovat) a pak ještě přes T21 na autoloadery. RU 251 mě ale nemine. A ten Ruský cosi tím tuplem ne.
A ještě k tomu Nashornovi :D - zrovna před chvíli jsem si ho koupil, se stockovým tankem docela dobře podrtil dvě kola a hned si řekl, jak je to super stroj. Mě tenhle "glass cannon" gameplay docela baví. Moc se těším na vyšší tiery až po mě budou řvát "OP bullshit".
@Bursoft (27.09.2014 23:22): E-25 je jeden z nejzabavnejsich tanku co mam rek bych. Fakt ze je to dost o tom najit dobry flankovaci pozice a nenechat se spotnout, ale kdyz se dari, je to vzdycky brutus. Munice je opravdu malo, podobne casto mi asi dochazi jen na 38t. (Ale teda kdybych vozil nejaky goldy na odolnejsi cile, asi by to nebylo tak strasny :))
Nesnáším WZ-120, uvažuju, že ji buď prodám nebo našetřím asi tak 100k volných XP na topový dělo, protože s tím z WZ-132 je to naprosto nehratelnej crap.
@LIUWIL (27.09.2014 21:05): Prémiový tanky ten camo nerf minul, při střelbě by měl být stejně neviditelnej jako před nerfem. No nechám si to projít hlavou, mám na to 2 dny. Ale nejde mi až tak o potenciál toho tanku, ale spíš potřebuju něco na zábavu a "tak trochu" na výdělek, mám sice T-25, ale je to tier 5 tank, ten nevydělá až o tolik víc, co regulerní tier 5 (např. Stug je furt ultimátní pokladnička, pokud si člověk nenechá utíkat dmg..). Na trénování posádky to asi moc nevyužiju, páč obě německý TD lajny jsem asi uzavřel (jednu na JgPantherovi 2, kterýho si furt suším v garáži, páč imho nejlepší tier 8 TD, druhou na Nashornovi, kterej mě brutálně nebavil). Jde mi vyloženě o fun faktor a hromada lidí už mi řekla, že to stojí za to..
Jinak hrál jsem T-34 ruskou i čínskou, ruská je samozřejmě lepší, páš má lepší depresy, ale je pravda, že ta 57mm je brutální věc (ostatně stejně jako na Crusaderovi nebo M7, pokud to člověk zvládne ukočírovat, má dobrou posádku a rychlozaměřovák, tak si v podstatě vyrobíš nekonečnej autoloader, kterej rozmetá celkem rychle i o dva tiery vyšší tanky..)
btw. Je sranda sledovat live server, kolik lightek se teď sejde v jedné bitvě.. pokud byl před patchem standart 1-2 scouti na tým, teď je to 3-4... samozřejmě jsem se musel přidat a koupil si tier 5 leoparda německýho. "Špépancr" vypadá moc dobře, dokud byl top tier AFK panther, tak ta lajna nevypadala moc zajímavě, to RU 251 vypadá ale jako brutální stroj, tak se ho pokusím dostat ještě dřív, než zase všechny ty nový tanky ponerfujou :D
Jinak hrál jsem T-34 ruskou i čínskou, ruská je samozřejmě lepší, páš má lepší depresy, ale je pravda, že ta 57mm je brutální věc (ostatně stejně jako na Crusaderovi nebo M7, pokud to člověk zvládne ukočírovat, má dobrou posádku a rychlozaměřovák, tak si v podstatě vyrobíš nekonečnej autoloader, kterej rozmetá celkem rychle i o dva tiery vyšší tanky..)
btw. Je sranda sledovat live server, kolik lightek se teď sejde v jedné bitvě.. pokud byl před patchem standart 1-2 scouti na tým, teď je to 3-4... samozřejmě jsem se musel přidat a koupil si tier 5 leoparda německýho. "Špépancr" vypadá moc dobře, dokud byl top tier AFK panther, tak ta lajna nevypadala moc zajímavě, to RU 251 vypadá ale jako brutální stroj, tak se ho pokusím dostat ještě dřív, než zase všechny ty nový tanky ponerfujou :D
@Bursoft (27.09.2014 19:17): E25 je na tom asi stejně jako designovaní scouti - pokud máš na hovno tým, nezahraješ si.
Výhody: 2700DPM je docela síla. Pokud se dostaneš na skupinu lehce obrněných vozidel, nebo se dostaneš do boku těžkým tankům, nestačí se ani posrat. Díky velice rychlé střelbě je to naprosto úžasný dorážeč těžce poškozených tanků. Velká rychlost zase umožňuje se pohybovat po bojišti velmi volně - člověk může někam přijet a pak se rozhodnout, že raději bude střílet na druhé straně mapy.
Nevýhody:
Pancíř sice občas vytrolí, ale nelze se na něj spoléhat. Penetrace stojí za prd a tank nese naprosto uboze málo munice. Navíc, jeho velmi nízký profil by byl výhodou u lehkého tanku, ale u TD je spíš k vzteku. Takové ty malé nerovnosti v terénu, do kterých se normálně schováš ti úplně znemožní vyhlížet cíl.
Pamatuju si, že jsem byl schopný ze křoví naspotovat scoutující WZ-132 a střílet na něj, niž by mě detekoval, a to prosím na vzdálenost nějakých 200m. Nevím, jestli jsem byl víc na větvi já, nebo on. To však bylo ještě před nerfem kamufláže všech TD, takže dneska už v něm asi takové psí kusy neprovedeš.
Bohužel, tank se uplatní téměř výhradně jako podpora. Pokud selže tvůj tým, těžko to vytrhneš. Munici jsem vypotřebovával v podstatě regulérně. E25 byl hodně zábavný tank - jednu dobu jsem nehrál za žádný jiný a vydělával jsem slušné peníze. Bohužel, po čase mě bavit přestal a jeho nevýhody hodně přesahovaly jeho výhody. Je to velice situační vozidlo, které je ke všemu silné závislé na vlastním týmu. Když jsem časem uznal, že už opravdu nemám chuť v něm jezdit, prodal jsem ho a říkal si, že jsem raději měl koupit Super Pershing.
Popravdě, později jsem si taky uvědomil, že Type T-34 (Čína) je velice podobný zážitek. Obrovská kadence a nízký alfa DMG. Nicméně na tier 5 docela použitelná penetrace. Když si tam dáš Gun Rammer, dostaneš se na DPM vyšší než 2500, což je na tier 5 naprostá brutalita. Máš sice nízkou depresi děla, ale na rozdíl od E25 máš turret. Navíc, díky velké zasobě munice tank můžeš používat velmi extenzivně po dobu celé hry. Používal jsem i na rozbíjení budov na dálku, aby se nepřátelé neměli za co schovávat :D
Výhody: 2700DPM je docela síla. Pokud se dostaneš na skupinu lehce obrněných vozidel, nebo se dostaneš do boku těžkým tankům, nestačí se ani posrat. Díky velice rychlé střelbě je to naprosto úžasný dorážeč těžce poškozených tanků. Velká rychlost zase umožňuje se pohybovat po bojišti velmi volně - člověk může někam přijet a pak se rozhodnout, že raději bude střílet na druhé straně mapy.
Nevýhody:
Pancíř sice občas vytrolí, ale nelze se na něj spoléhat. Penetrace stojí za prd a tank nese naprosto uboze málo munice. Navíc, jeho velmi nízký profil by byl výhodou u lehkého tanku, ale u TD je spíš k vzteku. Takové ty malé nerovnosti v terénu, do kterých se normálně schováš ti úplně znemožní vyhlížet cíl.
Pamatuju si, že jsem byl schopný ze křoví naspotovat scoutující WZ-132 a střílet na něj, niž by mě detekoval, a to prosím na vzdálenost nějakých 200m. Nevím, jestli jsem byl víc na větvi já, nebo on. To však bylo ještě před nerfem kamufláže všech TD, takže dneska už v něm asi takové psí kusy neprovedeš.
Bohužel, tank se uplatní téměř výhradně jako podpora. Pokud selže tvůj tým, těžko to vytrhneš. Munici jsem vypotřebovával v podstatě regulérně. E25 byl hodně zábavný tank - jednu dobu jsem nehrál za žádný jiný a vydělával jsem slušné peníze. Bohužel, po čase mě bavit přestal a jeho nevýhody hodně přesahovaly jeho výhody. Je to velice situační vozidlo, které je ke všemu silné závislé na vlastním týmu. Když jsem časem uznal, že už opravdu nemám chuť v něm jezdit, prodal jsem ho a říkal si, že jsem raději měl koupit Super Pershing.
Popravdě, později jsem si taky uvědomil, že Type T-34 (Čína) je velice podobný zážitek. Obrovská kadence a nízký alfa DMG. Nicméně na tier 5 docela použitelná penetrace. Když si tam dáš Gun Rammer, dostaneš se na DPM vyšší než 2500, což je na tier 5 naprostá brutalita. Máš sice nízkou depresi děla, ale na rozdíl od E25 máš turret. Navíc, díky velké zasobě munice tank můžeš používat velmi extenzivně po dobu celé hry. Používal jsem i na rozbíjení budov na dálku, aby se nepřátelé neměli za co schovávat :D
Je to zábavnej tank, občas nestačí penetrace, tak je třeba si pomoct goldem, ale když jich člověk nevystřílí tunu tak to vydělá. Podle mě super stroj. Sice mám o malý kousek raději SU-122-44, ale i tohle je fajn.
Má někdo E-25? Je ve slevě a vážně uvažuju, že si to koupím, vždycky když někoho vidím, jak s tím hraje, tka to vypadá na dobrou srandu, ale zase pětikilo je furt pětikilo :D Krom toho, vydělává to něco vůbec?
Zadne nove propady jsem nezaregistroval. Artefaktu v kerich jsem si vsak vsiml. Neni to nic hrozneho, jen obcas to problikne kdyz hledim skrz.