@JohnCZ (17.08.2015 13:56): Neměl jsi do toho puštěnou jinou hru?
Diskuze
@JohnCZ (17.08.2015 13:56): Mám všechny achievementy splněné, takže češtinou to být nemůže, jelikož většinu z nich jsem získal až při testování češtiny. O jaké achievementy konkrétně jde?
Všiml jsem si, že mi Steam nezapočítal některé achievementy, které mi započítat 100% měl. Čím to? Že by čeština? Má někdo zkušenost?
Tak to je vážně strašné. A to já jsem zdrženlivý v kritizování.
@Walome (15.08.2015 13:18): Poučili se, ale udělali chyby jinde. :D
@Paul (14.08.2015 20:05): to možná bude ještě horší než ten první :)
Mmch když ohlásili že bude nový film, říkal jsem si juchů, to se určitě poučili z prvního :D naiva.
Mmch když ohlásili že bude nový film, říkal jsem si juchů, to se určitě poučili z prvního :D naiva.
Když už se to řeší... tak takhle si představuji filmové zpracování Hitmana já http://www.csfd.cz/film/266940-american/ , jen mu oholit mu hlavu.. Atmosférou, (ne)akcí, zajímavým prostředím, je to prostě Hitman (plus ty dialogy s knězem? Rejža minimálně Silent Assassina prostě hrát musel! )
@Paul (14.08.2015 20:05): Tenhle klučina, že je Hitman? Vtipný začátek víkendu :D
Jedine, co to ma spolecneho s hitmanem budou jmena a oblek hlavniho hrdiny a ke vsemu to bude nejspis propadak jak svin. Skoda potencial byl:|
Trololol, to snad natáčej Němci, ne? :-DDD Chvíli jsem myslel, že je to nějaká parodie.
@KRoman47 (14.08.2015 20:10): jako i kdyby to bylo z nějakého generic akčního filmu bez značky Hitman tak bych si klepal na čelo nad otřesným..vším, od CGI přes herce po střih, ale tím že to nese tu značku tak to fakt skoro bolí, být developerem v IOI nevím co bych dělal. Ikdyž ti si tím už prošli s prvním dílem, ten byl taky strašlivej.
@Paul (14.08.2015 20:05): Úplný 47 jak vyšitý. :-D
Pokud by někoho zajímala nejhorší akční filmová scéna všech dob, tak zde:
http://www.ign.com/videos/2015/08/14/hit ... tm_campaign=Blogroll
(z nového hollywood bullshitu, jdu blejt)
http://www.ign.com/videos/2015/08/14/hit ... tm_campaign=Blogroll
(z nového hollywood bullshitu, jdu blejt)
@Walome (09.07.2015 10:39): něco podobnýho tvrdili BioWare u prvního ME... :-D
Článek shrnující co už víme, jsem hodně zvědavý na to postupné dodávání obsahu a na tu "vylepšenou" AI.
Také vám někomu přišel mail jako majiteli Absolution s dotazníkem na připravovaný nový díl, co bychom si přáli?
Poctivě jsem ho vyplnil s důrazem na volnost, svobodu výběru cesty a především stealth jako v Blood Money a předchozích dílech.
Poctivě jsem ho vyplnil s důrazem na volnost, svobodu výběru cesty a především stealth jako v Blood Money a předchozích dílech.
Ja som opatrne optimistický, aj keď na tom už nepracuje pôvodný tím
Podle názvu tipuju samozřejmě restart.
@Paul (16.06.2015 09:48): Protože asi cilí na tuhle věkovou skupinu? :D
Bude to epizodní.
Nechapu proc 47 vypada ze mu je 12, jinak ok
@HolyMeatball (16.06.2015 09:33): Těžko pouze na základě cinematic traileru ... snad ukáží i nějaké ty gameplaye.
Novy Hitman - https://www.youtube.com/watch?v=LVqxMCZ3u6k
Ma cenu doufat, ze to bude lepsi, jak Absolution? ⁀⊙﹏☉⁀
Ma cenu doufat, ze to bude lepsi, jak Absolution? ⁀⊙﹏☉⁀
Mě moc předchozí díly nebavily, respektive bavilo mě sledovat video walkthrough spíš než Hitmana hrát. Především kvůli tomu že můj Hitman nebyl žádný obávaný zabiják ale spíše ťululum co po lokaci bloudilo v podřepu a většinou přímo před právě vycházejícího nepřítele. Absolution se dá aspoň hrát jako akční hra s prvky stealthu, třeba ten instinct kill a počítání aby mi při něm nikdo neunikl byl super.
@Morte (31.12.2014 16:13): Obecně celej tento Hitman je divnej. Odstoupit od původní formule bylo jako udělat nový titul. A posun ve stylu vyprávění byl naprosto mimo.
Tak sem to rozehral....to ukladani je divny a stealth mi nejak nejde na hard. Tak to vestsinou vystrilim a obcas se tam priplete i civilista a minusovy skore vesele narusta:).
Graficky moc pekny.
Graficky moc pekny.
@Hrdlodus (25.10.2014 18:17): Prakticky vůbec - ono je hlavně lepší neukládat, protože pak se Ti zesere celej postup.
Já ty checkpointy taky nepoužívám, akorát v té první misi to prostě bilo do očí.
@Hrdlodus (25.10.2014 18:17): taky jsem hrál na puristu, takže bez checkpointů. já měl za to, že checkpointama jsou myšleny ty přechody v misi, ale vrtalo mi hlavou, jak si mohl někdo všimnout respawnu, když se tam už nejde vrátit. takže tím by se to vysvětlovalo...
S nejvyšší nastavenou obtížností jsem se tomuto bugu vyhl, jelikož jsem neměl checkpointy k dispozici.
A pokud vím, tak si lidi stěžovali na krátké a přímé mise, kde se nic neděje, jen se jde z A do B. Tak kolikrát člověk vůbec využije checkpoint?
A pokud vím, tak si lidi stěžovali na krátké a přímé mise, kde se nic neděje, jen se jde z A do B. Tak kolikrát člověk vůbec využije checkpoint?
@Garret (25.10.2014 13:10): Já jsem teda v první misi teprve, hned na začátku, a tam to je do očí bijící .... a docela mi to vadí no ...
@themacs (25.10.2014 11:36): hodně lidí si na to stěžuje, ale osobně jsem si žádného respawnu nevšiml a to jsem HA dohrál nedávno...
Jen takový dotaz. Dělá to jen mi nebo to je normální vlastnost hry, že po loadnutí checkpointu oživnou všechny postavy které jsem před checkpointem zabil?
@Hrdlodus (10.10.2014 10:53): Že bychom v šestém Hitmanovi hráli za obě postavy? :o
@Walome (10.10.2014 08:31): Já bych řekl, že chtěli vytvořit ultimátního zabijáka, který by při svých akcích mohl využít i ženského šarmu. 47 pro klasické mise, děvče pro mise, kde může využít podvazky.
@Hrdlodus (10.10.2014 00:22): A je situovaná do sexy středoškolské lolitky, což se pro Hitmana vůbec, ale vůbec nehodí.
Mimochodem mě nasrala hned ta první mise, kdy jsem zastřelil Dianu. A i když jsem v závěrečný plot twist tak trochu doufal, stejně mě celou dobu sralo, že je mrtvá, protože mi to nedávalo smysl. Navíc ta krev a vše ostatní vypadalo, jako že je fakt tuhá. Kdyby to bylo dějově poskládané jinak a kdyby tam 80% misí nebyla chodba, kde stačí jít z bodu A, do bodu B... no, kdyby kdyby :)
Mimochodem mě nasrala hned ta první mise, kdy jsem zastřelil Dianu. A i když jsem v závěrečný plot twist tak trochu doufal, stejně mě celou dobu sralo, že je mrtvá, protože mi to nedávalo smysl. Navíc ta krev a vše ostatní vypadalo, jako že je fakt tuhá. Kdyby to bylo dějově poskládané jinak a kdyby tam 80% misí nebyla chodba, kde stačí jít z bodu A, do bodu B... no, kdyby kdyby :)
@Fg (09.10.2014 23:59): Ta se poprvé objevila v Absolution.
Jinak teda ta holka není vůbec zajímavá a je tam jen aby měl děj nějakou zápletku.
A Bodkinova definice hezky vtipná a trefná.
Jinak teda ta holka není vůbec zajímavá a je tam jen aby měl děj nějakou zápletku.
A Bodkinova definice hezky vtipná a trefná.
@Fg (09.10.2014 23:59): Ta je Mega Ultra Spoiler :D
Ale jestli chceš:
Z prstu vycucaný Hitman++ v holčičí podobě pro potřeby Absolution.
Ale jestli chceš:
Z prstu vycucaný Hitman++ v holčičí podobě pro potřeby Absolution.
@Hrdlodus (09.10.2014 21:44): díky a kdo je ta holka s Dianou?
Děj minulých dílů. Ale přece jen už si to moc dobře nepamatuji.
Codename 47: 47 se probudí poprvé v životě jako dospělý, plně fyzicky, duševně i technicky připravený muž. Jeho otec, Rumun Dr. Ort-Meyer jej zkouší ve sklepení léčebny, kde má připravené zbraně. 47 se podaří utéci ze sanatoria, což byl vlastně plán Dr. Ort-Meyera. 47 se brzy dostane do Agentury, u níž si brzy vydobude pozici nejspolehlivějšího zabijáka vhodného na jakoukoliv tichou práci. Agentura ho posílá na mise po celém světě. Zabije šéfa triád, ruského obchodníka se zbraněmi, kolumbijského drogového krále nebo rakouského bombového teroristu. Zajímavé na těchto mužích je, že spolu sloužili ve Francouzských legiích. 47 se nakonec dostane zpět do podzemí rumunského sanatoria. Tam jej však čeká nepřítel, jakého dosud nepotkal. Jeho méně úspěšní klonovaní bratři. 47 vybije svůj rod, aby se dostal k Ort-Meyerovi. I on sloužil ve Francouzských legiích. S ostatními čtyřmi zmíněnými utvořil smrtonosnou skupinu. Takovou šanci se Ort-Meyer rozhodl využít. Odebral genetický kód jich pěti a jal se vytvářet uměle vypěstovaného člověka. Člověka, který bude nést to nejlepší z jedněch z nejschopnějších žoldnéřů. Z genetického kódu stvořil ultimátního zabijáka. Takového, který se ničeho nebojí, nic necítí, překoná všechny přkážky, aby dosáhl svého cíle. Stvořil 47.
Sillent Assassin: 47 žije v míru na faře, když tu je unesen farář, který jej přijal. Skupina bohatých totiž chce služby nejlepšího nájemného vraha a zjistili, co se stalo v Rumunsku. 47 kontaktuje Dianu, aby mu pomohla najít ty lidi. Ona ho protáhne různými misemi. Některé pro Agenturu, některé jdou po stopě Vittoria. 47 zjistí, že ve světě působí i jeho bratr, se kterým se i střetne.
Contracts: 47 byl vážně postřelen. Co hůř, on byl poznán. Skryje se ve Francouzském hotelu, kde se dává do kupy a honí se mu hlavou minulé akce. Vzchopí se akorát, když hotel obklíčí speciální jednotky a komisař ho vyzývá, aby se vzdal. Nevzdá se.
Blood Money (ten jediný Tě zajímá): Novinář jde dělat rozhovor s bývalým významným agentem CIA, který je nyní na vozíčku a stará se o něj ošetřovatelka. Ten chce novináři povědět příběh 47. Hází před něj jednu po druhé složky. Každá obsahuje spis a noviny. Ve spisu i v novinách je popsáno úmrtí nějaké osoby. Agent se po pečlivém pátrání dobral toho, že ta úmrtí má na svědomí geneticky vypěstovaný světový zabiják 47, kterého novinář zná jen jako městský mýtus. Ať byla oběť zabita zbraní či měla nehodu, agent si to spojil s 47. (To trochu kazí ten pocit při hraní 4. dílu, že se mi podařilo oběť zpravit ze světa nenápadně - nehodou.) Jedna z misí končí dokonce tam, kde začíná třetí díl. 47 plní rutinní práce pro Agenturu. Dostane se dokonce do Bílého domu a střetne se s dalším svým bratrem, který mezitím zabíjel jiné cíle. Agentura má ale problémy, které vyústí v poslední misi, kdy Diana oznámí 47, že zavírá krám. Ovšem pak se stane něco nečekaného. Diana přijde za 47 do jeho úkrytu. Je to poprvé, co stanou tváří v tvář (ač hráč její tvář nevidí). Diana však přišla, aby 47 stříkla injekci. Prý pro jeho dobro, protože si pro něho jdou. Když agent představuje mise 47, uchyluje se v mnohém ke spekulacím o motivech či o provedení akce. Ke spekulacím chybným. Ono totiž kromě zprávy i úmrtí na hlavní straně novin se lze dočíst také o nadcházejících volbách na prezidenta, kdy jednou z nejdůležitějších otázek je klonování. A agent se zásadně proti. Poté, co agent skončí s přednáškou, zaveze novináře na hřbitov přímo do smuteční síně, kde leží jeho triumf. 47. Teprve nyní se dovíme, že ona ošetřovatelka je Diana. Přišla se rozloučit se 47. Na poslední cestu mu dala jeho oblíbené Silverbally, poslední polibek a odešla. Poté putuje nezastavitelný zabiják pod zem. ... Pokud se vzdá. Ale Dianiny rty natřené speciální chemikálií probudí 47, který se může prostřílet na svobodu.
Codename 47: 47 se probudí poprvé v životě jako dospělý, plně fyzicky, duševně i technicky připravený muž. Jeho otec, Rumun Dr. Ort-Meyer jej zkouší ve sklepení léčebny, kde má připravené zbraně. 47 se podaří utéci ze sanatoria, což byl vlastně plán Dr. Ort-Meyera. 47 se brzy dostane do Agentury, u níž si brzy vydobude pozici nejspolehlivějšího zabijáka vhodného na jakoukoliv tichou práci. Agentura ho posílá na mise po celém světě. Zabije šéfa triád, ruského obchodníka se zbraněmi, kolumbijského drogového krále nebo rakouského bombového teroristu. Zajímavé na těchto mužích je, že spolu sloužili ve Francouzských legiích. 47 se nakonec dostane zpět do podzemí rumunského sanatoria. Tam jej však čeká nepřítel, jakého dosud nepotkal. Jeho méně úspěšní klonovaní bratři. 47 vybije svůj rod, aby se dostal k Ort-Meyerovi. I on sloužil ve Francouzských legiích. S ostatními čtyřmi zmíněnými utvořil smrtonosnou skupinu. Takovou šanci se Ort-Meyer rozhodl využít. Odebral genetický kód jich pěti a jal se vytvářet uměle vypěstovaného člověka. Člověka, který bude nést to nejlepší z jedněch z nejschopnějších žoldnéřů. Z genetického kódu stvořil ultimátního zabijáka. Takového, který se ničeho nebojí, nic necítí, překoná všechny přkážky, aby dosáhl svého cíle. Stvořil 47.
Sillent Assassin: 47 žije v míru na faře, když tu je unesen farář, který jej přijal. Skupina bohatých totiž chce služby nejlepšího nájemného vraha a zjistili, co se stalo v Rumunsku. 47 kontaktuje Dianu, aby mu pomohla najít ty lidi. Ona ho protáhne různými misemi. Některé pro Agenturu, některé jdou po stopě Vittoria. 47 zjistí, že ve světě působí i jeho bratr, se kterým se i střetne.
Contracts: 47 byl vážně postřelen. Co hůř, on byl poznán. Skryje se ve Francouzském hotelu, kde se dává do kupy a honí se mu hlavou minulé akce. Vzchopí se akorát, když hotel obklíčí speciální jednotky a komisař ho vyzývá, aby se vzdal. Nevzdá se.
Blood Money (ten jediný Tě zajímá): Novinář jde dělat rozhovor s bývalým významným agentem CIA, který je nyní na vozíčku a stará se o něj ošetřovatelka. Ten chce novináři povědět příběh 47. Hází před něj jednu po druhé složky. Každá obsahuje spis a noviny. Ve spisu i v novinách je popsáno úmrtí nějaké osoby. Agent se po pečlivém pátrání dobral toho, že ta úmrtí má na svědomí geneticky vypěstovaný světový zabiják 47, kterého novinář zná jen jako městský mýtus. Ať byla oběť zabita zbraní či měla nehodu, agent si to spojil s 47. (To trochu kazí ten pocit při hraní 4. dílu, že se mi podařilo oběť zpravit ze světa nenápadně - nehodou.) Jedna z misí končí dokonce tam, kde začíná třetí díl. 47 plní rutinní práce pro Agenturu. Dostane se dokonce do Bílého domu a střetne se s dalším svým bratrem, který mezitím zabíjel jiné cíle. Agentura má ale problémy, které vyústí v poslední misi, kdy Diana oznámí 47, že zavírá krám. Ovšem pak se stane něco nečekaného. Diana přijde za 47 do jeho úkrytu. Je to poprvé, co stanou tváří v tvář (ač hráč její tvář nevidí). Diana však přišla, aby 47 stříkla injekci. Prý pro jeho dobro, protože si pro něho jdou. Když agent představuje mise 47, uchyluje se v mnohém ke spekulacím o motivech či o provedení akce. Ke spekulacím chybným. Ono totiž kromě zprávy i úmrtí na hlavní straně novin se lze dočíst také o nadcházejících volbách na prezidenta, kdy jednou z nejdůležitějších otázek je klonování. A agent se zásadně proti. Poté, co agent skončí s přednáškou, zaveze novináře na hřbitov přímo do smuteční síně, kde leží jeho triumf. 47. Teprve nyní se dovíme, že ona ošetřovatelka je Diana. Přišla se rozloučit se 47. Na poslední cestu mu dala jeho oblíbené Silverbally, poslední polibek a odešla. Poté putuje nezastavitelný zabiják pod zem. ... Pokud se vzdá. Ale Dianiny rty natřené speciální chemikálií probudí 47, který se může prostřílet na svobodu.
Jdi do puristu. Je v pohodě. Ale musíš počítat s tím, že jakmile tě někdo uvidí, tak máš jen pár vteřin. Hodně málo vteřin.
Když jsem po dohrání purist viděl na YouTube normal, zpočátku jsem se divil, jaktože mu vše prochází tak strašně snadno.
Vždycky to člověk může vzdát a hodin nižší obtížnost, ale proč si při prvním hraní kazit zážitek nízkou obtížností, když třeba tu těžkou zvládne...
(Shrnutí příběhu možná za dvě hodiny.)
Když jsem po dohrání purist viděl na YouTube normal, zpočátku jsem se divil, jaktože mu vše prochází tak strašně snadno.
Vždycky to člověk může vzdát a hodin nižší obtížnost, ale proč si při prvním hraní kazit zážitek nízkou obtížností, když třeba tu těžkou zvládne...
(Shrnutí příběhu možná za dvě hodiny.)
@Walome (09.10.2014 16:50): noooo nic moc
@Fg (09.10.2014 16:44): Jojo a Ty určitě hraješ tu ps3 verzi, která ještě ke všemu hrozně vypadá.
Normal je dobrá volba ;)
Normal je dobrá volba ;)
@Walome (09.10.2014 16:31): kluci, kdybych chtěl tak mám kštici jak lusk! jenže pak bych byl modrooký blonďák a to by bylo strašně sexy, má žena mne musí milovat pro peníze, ne proto jak krásně vypadám ;)
a máš pravdu, ale easy se mi štítí, tak ten normal....no gameplay zz té úvodní mise vypadal na solidní šajze
a máš pravdu, ale easy se mi štítí, tak ten normal....no gameplay zz té úvodní mise vypadal na solidní šajze
@Jack_Dark (09.10.2014 16:27): Nějaký chmýří se právě ještě najde, snad.
@Walome (09.10.2014 16:22): Fg ale vlasy nemá ne?
@Fg (09.10.2014 16:20): Nuda to bude dycky, ale na nejlehčí si aspoň neudeš rvát ten zbytek vlasů, co máš :) hratelnostně je to úplně jiné (horší), než Blacklist kterej fungoval i jako stealth, i jako akční tps. Tohle nefunguje vůbec.
@Fg (09.10.2014 16:20): Hitman: Blood Money za veľa nestál?
hrál jsem chvíli a je to teda takové meh, zkusím znovu...na jakou obtížnost to hrát?
splnter cell to není a Blacklist na nejtěžší byl fajn zážitek, u tohohle ale nehodlám nervit, jelikož na tu standart normal stráže hned po pár sekundách začali být podezřelí a hned vyvolávali poplach
btw je někde shrnutý příběh předchozích dílů? už se to nepamatuju a díly po 2jce už za moc nestály...
splnter cell to není a Blacklist na nejtěžší byl fajn zážitek, u tohohle ale nehodlám nervit, jelikož na tu standart normal stráže hned po pár sekundách začali být podezřelí a hned vyvolávali poplach
btw je někde shrnutý příběh předchozích dílů? už se to nepamatuju a díly po 2jce už za moc nestály...