Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

za toho už hraju já! hale, jde ta modifikace nahrát i do rozehraný hry, stojí to vubec za to? co je lepší, Revision nebo GMDE?
@mazar1234 (15.03.2015 00:22): Já nezabíjím, takže já si tuním kuši a samozřejmě si vytunim raketomet na boty, ale upřímně, těch ve hře moc není, resp. jich jde většina ochcat. Ačkoli co já vim, co tam bude :)

Tak či tak procházet tím akčně jako Ty je samozřejmě těžší. A rovněž nehraju na zaplacené savy, Deus Ex má supr gameplay i s qs :)
@John Mirra (15.03.2015 00:06): Standardne "Realistic" (skurveni sniperi vedia zabit jednou ranou z otocky).
Hovadiny ako Hardcore a platene savegame z toho som vyrastol uz pri hrani Isharu (nezmyselne mechaniky).

@Walome (14.03.2015 23:56): A to este si zober ze kopec dveri vies rozbit vybusninami a aj tak mam permanentne pod 10 lockpickov, dokonca vacsinu casu som mal okolo 20 multitoolov, ale v neskorsej faze hry som musel upgradnut na Mastera aj tie lebo ich stav povazlivo klesal k jednocifernemu cislu.

Urcite Lockpick je totalne primarna vlastnost a Multitool staci tunit az za polovicou hry, ale kazdopadne je tunenie potom naozaj nutne.

Osobne odporucam vymasterovat Heavy Weapons, v zaverecnych fazach hry to prinesie velmi sladke ovocie. Mat v inventary sucasne Plazma Gun + Gep je znacne brutalne kombo.
@mazar1234 (14.03.2015 22:44): "Sranda je, ze este v Area51 mozem zobrat Napalm Canister a to som za celu hru nikdy nepouzil plamenomet. Ta redukcia municie je fakt asi prehnana."

:D náhodou je to super. Kontinuálně sleduju walkthrough na yt a tam vždycky koukám kolik zásob v modu NENÍ... skvělý jsou ty pidimístnůtky, pidiccestičky navíc. Škoda, že nějak neposkládali dabing a nevytvořili úplně novou, i když třeba malou misi :)

Jo a hned jsem si vytunil lockpick a multitooly - všeho málo a ještě je toho třeba víc!
@Walome (14.03.2015 21:52): Este ma nasralo, ze na to aby vybuchla bedna TNT musim vystrelit 2 rany z brokovnice, ale ked otvorim dvere a tie ako sa otvaraju narazia do TNT tak vybuchne..... no to tusim bolo uz vo vanille.

... ale naserie to ...

Tak sa neflakam blbym stealthom, zatial sa mi nezda ze by za mnou ostal jediny zivy nepriatel (s vynimkou nejakych robotov of koors). No je docela zahul ta brutalna redukcia municie co sa da zobrat, ako 90% casu mam par zbrani na nule a zvysok mam v cervenych cislach, preto to sekam Swordom kolko sa da a tak sa mi podarilo nasyslit do poslednych misii docela slusnu zasobu municie do brokarne aj snajpy a aj nejake rakety do GEP.

Vcelku dost pomohlo ze mam Master Heavy weapon a tak som istu cast tuhsich fightov mohol vyriesit Plasma Gunom, kedze sa mi zmesti do inventara spolu s GEP. Dost robotov v poslednych misiach som s tym zabil + Mech-agentov cim som usetril rakety s inu cennu municiu.

No neviem si predstavit hrat to bez regeneracie, navyse je tu perfektne vyrieseny ten Power-recylkulator augment, ktory sa aktivuje automaticky ked zapnes nejaky augment a narval som tam 4 upgrade a ta redukcia spotreby je velmi citelna, jednoznacny must-have.

A akurat som si uvedomil ako skurvene dlha je ta hra.

P.S.
Sranda je, ze este v Area51 mozem zobrat Napalm Canister a to som za celu hru nikdy nepouzil plamenomet. Ta redukcia municie je fakt asi prehnana.
Tak Area51 sa zo zaciatku tvari akoze nic, ale potom clovek zisti ze to podzemie zacne byt uplne ina mapa...
@mazar1234 (14.03.2015 10:30): Tak ty někomu šlápneš na kočku a divíš se, že po Tobě pálí :D

Jojo, destrukce předmětů je to hodně overpower, stačí vyhodit dvě věci z inventáře a už to bouchá. Ale někdy to dělá skvělý efekty, zejména nábojnice padající jsou hodně cool. Celý je to děsně cool. A hodně potěšila nová budova, kam můžeš vlézt v Hells Kitchen.
@John Mirra (14.03.2015 09:49): Take detaily su tam hej, napr. sa mi viac krat stalo ze nejaka NPC isla a ja som otvoril nejake dvierka na skrini a ona ako isla cez ne tak ich rozbila telom na marne kusky. Alebo v dome Megie Chow ako tam stale za hracom chodi ta sluzka a strazi ho aby nic nerobil tak tej som chcel utiect ze nieco hacknem tak som zapol augment na speed a utiekol som jej, zavrel som za sebou dvere izby a zacal hackovat a ona za mnou bezala tiez tie dvere rozrazila telom na marne kusky :-D.

Alebo ten velitel NSF v podzemi pod metrom, co je v tajnej miestnosti tak mu tam beha macka a po pokece s nim mi dal kluc a vsetko bolo OK, isiel som von a akurat som zaslapol macku a on hned vytiahol pistol a prask, prask...
Já v Číně v jedný restauraci (jak tam majitelovi vyhrožuje člen triády) šlápl na krysu a zabil ji, což místní policista vyhodnotil jako ten nejhorší zločin a začal na mě střílet... :))
Nie som schopny nativne urobit screenshot tak som to debilne odfotil kompaktom.

Screen 1
Screen 2

Wo co gou....

Suboj s Waltonom Simonsom v podmorskom laboratoriu. Na rozdiel od Vanilla verzie na mna nevybehol s Plasma gunom ale s Mecom. Po par hitoch zapol neviditelnost, ale tu doslo k bugu a viditelny mec ostal visiet vo vzduchu a neviditelny Simons tam zacal zufalo pobehovat bez zbrane (LOL) tak som ho zabil ako nic :-D.
@Walome (01.03.2015 09:14): To GMDX ma jeden celkom srandovny bug - ako je upravene u Heavy Weapons ze na Master skill zmensuje velkost zbrani v inventory, tak ked chces zobrat napr. GEP tak musis mat volnych 8 slotov ako normalne a po zobrati ti ale zabera iba 3. Ale ked mas volne iba tie 3 tak sa neda zobrat s hlaskou ze inventory full. Takze musis vyhadzat veci aby si si uvolnil 4x2 slotov, potom zobrat GEP a potom si naspat pozbierat predmety.
Skusim to vydrzat a pockam si na ten Revision, ktory mal podla PR blabolov vyjst vo februari.
@Walome (28.02.2015 15:15): Tak předně už strážní netrpí šedým zákalem a opravdu tě vidí i na delší vzdálenost, takže už to samo o sobě docela zvyšuje obtížnost (fakt se těším na Paříž a ty ostřelovače na věžích :D). UI je lepší, reagujou na omráčená těla, jdou hodně za tebou, když tě slyší atd.

Nebo třeba sem tam přidali něco, co nečekáš, např. strážného bota, granát na stěně, laserové pole apod. Např. aby ses dostal bez alarmu ke svým věcem v základně M12, musíš vypnout laserové pole, které se ale dá vypnout jenom z kanceláře velitele ve druhém patře... A jelikož už strážní nejsou poloslepí, byl to fakt záhul.

+ tam upravili mnohem víc věcí - trochu upravili dovednosti, počet zkušeností k jejich vylepšení, snížili účinnost regenerace, zdravotní a mechanický bot už uzdraví/dobije energii jen dvakrát, snížili dobu, po kterou tě může vidět kamera atd.

Tak hodně cítím, že snížili účinnost dovednosti paklíčů a elektroniky - teď to je 5%, 10%, 15% a mistr je 50%, takže každé užití paklíče mě teď fakt bolí, protože jich mám málo... ale zase třeba na tyhle dovednosti potřebuješ míň zkušeností.
@John Mirra (16.02.2015 20:47): "Výrazné změny postihly též AI, zejména v oblasti chování NPC postav, která samozřejmě reagují na mrtvoly nebo omráčené postavy, dokáží se vyhýbat zamořeným oblastem, odstranit si překážky z cesty a tak dále."

Tak to je výzva, člověk si už zvyknul na to kašlat :) na DE mám děsnou chuť, chtěl jsem počkat až vyjde Revision, ale asi nevydržim.