@
Say (04.04.2015 14:29): Tak ono i tyhle IE hry jsou koncipovány pro hru s šesti postavami a bez datadisků byly jejich level capy vždycky vcelku nízké a až datadisky je rapidně zvýšily, čili platí, že třebas dvě postavy se dostanou na mnohem vyšší levely. Ale standardně- BG 1 má hodně nízký level cap i s datadiskem (cca 9-10 lvl), v IWD 1 se s šesti postavami dostaneš běžně tak na lvl 12 s datadisky cca lvl 15, IWD 2 to samé, BG 2 SoA měl kolem těch 20 (ale musíš počítat s tím, že už začínáš na vyšším levelu), ale bez datadisku byl level cap u některých povolání i celkem nízký (pamatuji si, že druid měl třebas 14).
NWN je pak sólo hra, tam asi schválně zvolili rychlejší levelování, aby si mohl hráč tu jednu postavu pořádně customizovat a byla tak o něco všestranější. Ale pamatuji si, že v
Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide jsem měl vždy taky kolem lvl 12 (když začínáš s postavami na prvním levelu, tak, jak hra zamýšlela). Naopak ten další přehnaně epický datadisk měl podobně jako ToB extrémě vysoké úrovně a leveloval jsem tam jak v Diablu:/.
V PoE to vypadá, že stejně jako v BG 1 příliš nepočítají s tím, že by někdo hrál s tak málo postavami či kvůli vyvážení nasadili "nižší" level cap (který je ideální spíše pro plnou partu).