Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

A to vám nikomu u těch 3rd person her nevadí, jak nepřesný je gamepad při otáčení kamerou? Téměř nikdy se mi nepovede nastavit kameru tak, jak bych chtěl na první pokus, a u hry kde se za běhu rozhlížím na různé strany, jako většina 3rd person her, je to děsný opruz. Navíc to má pomalejší odezvu než myš.
@Bodkin (13.05.2015 16:41): tohle jsem nikdy nepochopil proč to nikdo neudělal. Snad dát do myši nějakej feedback by nemohlo bejt tak těžký ne ? Pocit třeba ze střelby by byl lepší.

Teď už je mi to fuk, stejně jsem přešel v 99% na gamepad (a až vyjde steam controller, tak pro mě myš bude zbytečná úplně), ale přijde mi to divný.
@HolyMeatball (13.05.2015 16:33): Samozřejmě, že to je o hře samotné. Ale nikdy mě třeba Zaklínač 2 nevtáhl tak, jako když jsem si ho zahrál s gamepadem. Ten pocit je prostě někde jinde, než když člověk rejdí rukou po klávesnici a druhou rukou neustále hýbe s myší. A to jsem byl dlouhou dobu odpůrce gamepadu. Každopádně ti lidi, co hrají DS, to ovládání klávesnicí považují fakt za zprasené, tak nevím.

A jistě, ať každý hraje, jak chce - já tu jenom popisuju výhody hraní s gamepadem. Než jsem s ním začal hrát, jenom bych ocenil, kdyby mi tohle někdo řekl.
@Tvojematka (13.05.2015 16:25): Tak treba ja jsem velky fanda DS a s gamepadem nikdy. A vtazeni do hry je o hre samotne, ne metode ovladani. A vubec, zbytecny argument, necht kazdy hraje jak chce. A idealne bez nazoru formulovanych do nespornych pravd. :)
On gamepad navíc mnohem víc vtáhne do hry. Člověk jenom drží malý ovladač a hýbe prsty, takže tak nevnímá, že hraje hru.

A zrovna DS je přece původně na gamepad a taky všichni fanoušci DS, co znám, to hrají leda s gamepadem :-)
@Marcusss (13.05.2015 15:50): Urcite okrem auticok hlavne akekolvek TPS bez nutnosti mierenia na presny bod (Dark Souls, Remember me a take hry).

Ale akonahle tam treba mierit tak je to pre mna uz okamzite nehratelne.

Witcher vsak ocividne patri do prvej kategorie "TPS bez mierenia".
Osobně jsem W2 a DAI hrál s X360 ovladačem a užil jsem si to mnohem víc, než K+M...
Nejvíc mi gamepad vyhovuje hry 3th person hry, mezi které Zaklínač patří...
V minulosti jsem to bral podobně = že gamepady jsou nanic, ale jakmile jsem si je pořádně ošahal, tak už pokud je možnost a dává to smysl hraju na gamepadu skoro všechno kromě 1st person her, strategií a click&point adventur...
Každý má jiný vkus, ale tahle slečna vypadá fakt příliš uměle a čistě na někoho jako je Ciri :-)
Taky hraju jen na k+m, gamepad jsem zkoušel jen v DAI a Darksiders a absolutně mi to nesedlo, letěl do šuplíku po hodině hraní...
V tom, že mám radši gamepad, mě utvrdil až gamepad k xboxu 360. Tak skvělý gamepad jsem v ruce ještě neměl. Samozřejmě jsem nezkoušel ten k XBone, který by měl být ještě lepší :D
Ja hrávam ešte stále úplne všetko k+m asi už budem posledným dinosaurom v tomto (gamepad som používal len v prípade hry viac hráčov na jednom pc), ale ešte mi to zatiaľ bolo na všetky hry dostačujúce a s ovládaním som nikde problém nemal :)

a to mám klávesnicu aj myš dokopy za 20 euro už pár rokov
@Hydr0gen (13.05.2015 09:48): Právě v tom, kolik je tam funkcí. Nehodí se to pro klávesnici. Je pro to ideální gamepad, na jehož kompaktnost klávesnice prostě nedosáhne. Inventář je vždycky lepší s myší, to je jasné. Ale není problém používat oboje.
@Tvojematka (12.05.2015 11:31): V čem je to hrozné? Je to skoro stejné jako dvojka. Je tam holt hodně funkcí, takže potřebuješ hodně kláves.

Aby bylo jasno, teď už jsem u moderní 3rd person her taky přešel na gamepad, ale u W2 jsem na K+M dohrál dvakrát a rozhodně to není jednoznačně horší než gamepad (např.ovládání inventáře nebo menu rychlé volby).
Nejaké je divné, že sú recenzie zatiaľ len na PS4.

Dúfam, že to neznamená, že na tej verzii pracovali najviac a na ostatných majú nejaký problém a tak poslali ako prvé recenzentom ps4 verzie kvôli lepším hodnoteniam.
On ten koncept zaklínačského pití lektvarů může ve hře fungovat jen u nějakých boss fightů, kterých moc není a člověk o nich ví dopředu. Však v knihách byl každý kontrakt sám o sobě taky boss fight :-) Ve dvojce s tím Kajranem to bylo dobře udělané, sežen si informace a sežeň si lektvar, pak se tomu můžeš postavit. Chtělo by to víc takových, a ne zas tak epic potvor :D
@Paul (12.05.2015 17:18): Divné je celé pití lektvarů v boji, řekl bych... Ok, ok, pauza chlapi, jen do sebe kopnu tenhle fialový flakón (*a budu doufat, že to zas nebude ten lektvar na zlepšení potence jako posledně v ghůlí jeskyni*), a hned můžeme pokračovat.

Hmm, z EG: "Wild Hunt's underlying systems aren't quite so strong, however. They're functional - and almost always enjoyable - but they frequently feel secondary to the broader adventures they serve. Combat, for instance - a crunchy mix of two-button sword-swinging and magic attacks - is knockabout fun and sometimes relatively strategic; while this is enough to see you through the game's surprisingly infrequent enemy encounters, it lacks the depth that some other RPGs offer.

Similarly, the game's generous customisation options - including merchant trading, weapon building, potion crafting and levelling - are nice (if somewhat fussy) inclusions, but they never become particularly compelling in their own right."

Takže se zdá, že vesměs pokračování W2 - kvalitní příběhová/neherní část a slabá ta "hrací". I když je fakt, že zrovna boje mě ve W2 až tak nevadily, spíš celý "crafting" a různé minihry. Snad alespoň ta "Wyzima Horse Simulator" část bude zábavná (z těch "hracích") .-)
Jak je to se všema těma plánovanýma DLC?

Hromada těch blbinek v prvním dni nebo dnech + dvě velká rozšíření na podzim a v zimě?
V tom interview, co tady někdo postnul, jsou vážně zajímavé informace. Jako třeba tahle:
Má pití elixírů nějakou animaci?
- Ne – kdybychom je měli během soubojů, úplně by to narušilo plynulost zážitku, který chceme, abyste měli. Je to rychlé, je to náročné, musíte sesílat znamení, používat předměty, sekat atd. atd. Na nějaké „moment, chlapi, já si tady přehraju animaci, jak piju elixír“ není místo. Umělou inteligenci by to nezajímalo a mezitím by vás převálcovali. Vím, že to funguje v ostatních hrách, ale ty hry jsou mnohem víc hardcore než ta naše. :)
jo a doporučuju nekoukat na videorecenze, hned ta na GT (9.8) spoilnula joke kterej bych raději slyšel ve hře.
@mazar1234 (12.05.2015 12:31): Hratelné to bude, ale nebude to prostě nějak úžasné ovládání. No, zkusím si s tím taky pohrát a vyzkouším obě možnosti. Bohužel mám na myši jen dvě tlačítka plus kolečko, ale to taky půjde nějak vymyslet. Každopádně mi přijde na hovno třeba ten úskok a kotoul na různých klávesách. Na gamepadu uskočíš jednou klávesou a kotoul provedeš podržením té samé klávesy.
@M.a.t.t. (12.05.2015 11:40): Ja som nejake pozeral kvoli jednej jedinej veci - aby som videl v pohybe "Combat system" lebo to je pre mna velmi dolezita vec u hry kde minimalne 30-50% hracieho casu stravim bojovanim.

Podla vsetkeho to bude dvojka v bledo ruzovej, cize nic co by bolo vyslovene zle a vadilo mi to, ale na druhej strane ani nic extra uzasne z coho by som bol rozradosteny.

Teraz som si ale uvedomil, ze to este nemam kupene, najvyssi cas na definitivne rozhodnutie. Hrat od day 1 na terajsej GPU alebo to nejaky rok odlozit....... hmm to asi nedokazem vydrzat a pojdem do toho aj tak.

@Tvojematka (12.05.2015 12:29): Z videneho poctu potrebnych klaves mi to pripada uplne v pohode hratelne bez problemov na K+M (nehovorim ze lepsie). Akurat je nutne prekonfigurovat mysacie buttony a zapojit button 4 aby sa Strong Attack robil jednym klikom a nie kombinaciou K+M.
Pripadne este postelovat "Roll a Dodge" co su 2 rozne klavesy takze neviem presne ako funguje to dodge a ci je ho nejako potrebne pouzivat.

Ja gaypad mam a vyskusam si obidve moznosti, ale ziadnu tragediu by som z K+M nerobil, bude to uplne v pohode hratelne.
Chlapci, ja tie videá nepozerám, momentálne totiž hru ani nespustím. Ale tá mediálna masáž je nepriahliadnuteľná. Každopádne nedivím sa im, pretože hra bola pravdepodobne výrazne drahšia ako prvé dva diely dokopy a potrebujú úspech.