@Kwoky (21.10.2015 14:22): To si trafil :D
Diskuze
@Laurona (21.10.2015 14:17): Tak to je skoro jak DH sraz :-P
@Kwoky (21.10.2015 14:15): To byl samozřejmě fór :D
@Kwoky (21.10.2015 14:15): jediné co mě na té hře rozptyluje jsou otravní chlápci co na mě pořád útočí :P
@Jack_Dark (21.10.2015 14:07): Počkej, to si pleteš s Metal Gear Solid ne? :)
@Laurona (21.10.2015 10:18): Zajímalo by mě, jestli tě taky rozptyluje Lařin zadek :) Měl jsem co dělat, abych se soustředil na hru :)
@Laurona (21.10.2015 10:18): Zajímalo by mě, jestli tě taky rozptyluje Lařin zadek :) Měl jsem co dělat, abych se soustředil na hru :)
@Jack_Dark (21.10.2015 14:07): jo přesně něco takového čekám :D
@Laurona (21.10.2015 10:23): Příště přijede obrněný chlápek v tanku!
@mazar1234 (21.10.2015 10:20): tím spíš je to ještě směšnější :D jsem zvědavá co příjde příště...
@Laurona (21.10.2015 10:18): Aká srabárna, stejně mu to bolo prd platné a dostal na budku :-D. Ešte viac sa mal obrniť.
Ten bossfight s opancéřovaným týpkem s pavézou mě vážně pobavil...takhle se obrnit proti křehké dívce s lukem a malou pistolkou je vážně srabárna :D
@Fatality (28.07.2015 14:13): Stačilo by to tady přejmenovat na Tomb Raider (2013) a bylo by to :)
@Red (28.07.2015 14:08): Na Steamu udělali z prvního Tomb Raidera nakonec Tomb Raider I, aby v tom bylo jasno, ale praktiky zde na DH to asi nedovolí přejmenovat. Ale stává se mi to taky :)
Ach jo, to už je asi popátý. Vždycky sem kliknu kvůli tomu že by se mohlo jednat o diskuzi o prvním díle. Ten název mě fakt štve, měli tam dát aspoň podtitul.
@themacs (28.07.2015 12:21): Roční exkluzivita je jen vůči PS4.. na PC vyjde jaro 2016, takže whatever. Stejně je tu každý PCčkář.
Tomb Raider Xbox exclusivity: Square “knew it would disappoint fans” – decision “wasn’t easy”
No jasný, určitě to nebylo lehký to rozhodnutí, jak uviděli penízky od Micro$$$$oftu...
No jasný, určitě to nebylo lehký to rozhodnutí, jak uviděli penízky od Micro$$$$oftu...
Vypada to hodne dobre, audiovizualne mozna jedna z nejlepsich her vsech dob. Od hry ale velmi naivne ocekavam lepsi a hlubsi psychologii (verohodnejsi rozkresleni postav), dbani na survival prvky a min generic teenage bullshit pribeh, nez se udalo posledne. Prinejmensim jedno je sakra jiste, ze se toho nedockam, a sice realisticke gymnasticke vykony od Lary v ramcovych mezich fyziky a lidskych schopnosti a opet silne posunuty prah bolesti hlavni hrdinky s tim spojeny :D
Pak je to pro mě. Ne, že bych teda tak lpěl na tom střílení.
@Hrdlodus (16.06.2015 11:09): S QTE to bude len strielačka s otravným QTE.
@HolyMeatball (16.06.2015 00:24): Tomb Raider bez QTE bude jen střílečka.
@Hrdlodus (16.06.2015 00:03): Takze nez se roztrh pytel s QTE, tak te hry nebavily? ._.
Já jsem za víc QTE. Ona není zábava, když člověk jen drží W a hýbe myší.
@HolyMeatball (15.06.2015 20:12): Díky za link. Myslím, že se tomu tentokrát vyhnu (samozřejmě pokud to nebude dostávat desítky v recenzích).
Jestli bude míň qte (nebo žádné!) a to plavání tam nebyla jen ukázka, tak budu spokojenej. Teda za předpokladu, že se to někdy dostane na PC, Xkost věru pořizovat nebudu.
Ono to bude hratelnostně asi to samé jako předchůdce - zábavná hra na jedno dohrání s pěkným výhledem na Lařin zadek v pěkných lokalitách.
Nic moc ukázka ... vypadá to sice pěkně, ale z gameplaye toho moc neukázali :/ ... to neustále odtrhování od hry mi dost vadí.
Gameplay - https://www.youtube.com/watch?v=3VYDtDixyyA
@John Mirra (03.06.2015 13:03): Riddick :)
@HolyMeatball (03.06.2015 13:35): Přidávám se k Rattusovi, jednoznačně Sleeping Dogs, relativně těžké, přitom dokonale uspokojivé. Rozhodně doporučuju ke hraní gamepad.
Pak samozřejmě trilogie Arkham (Batman), která položila základ těmto moderním beat 'em up hrám. V neposlední řadě bych asi zmínil Deadpoola, který, co se soubojů zblízka týče, nabízí vcelku zběsilou zábavu ve stylu Devil May Cry.
Pak samozřejmě trilogie Arkham (Batman), která položila základ těmto moderním beat 'em up hrám. V neposlední řadě bych asi zmínil Deadpoola, který, co se soubojů zblízka týče, nabízí vcelku zběsilou zábavu ve stylu Devil May Cry.
@HolyMeatball (03.06.2015 13:35): Sleeping dogs byly souboje na blizko super, strelba o neco horsi. Ale porad z "GTA" klonu asi nejlepsi melee co si vybavuju
@John Mirra (03.06.2015 13:03): Takhle je to trochu moc cherokee. Opravil bych otazku na: "Ktere hry mely dobre souboje jak na blizko, tak na dalku?" A kdyztak i specifikovat zanr. :)
To je dobrá otázka do pranice - které hry měly (mají) dobré souboje na blízko?
(odpovědi asi do Všeobecně o hrách)
(odpovědi asi do Všeobecně o hrách)
@Victor (03.06.2015 12:33): To je v každý hře, která na to není přímo zaměřená - např. v GTA 5 pořád souboje na blízko stojej za hovno, stejně jako v předchozích dílech.
@Hrdlodus (03.06.2015 11:39): boj na blizko tam byl mizernej
@Victor (03.06.2015 08:51): Tak získává nové schopnosti. A je radost někoho masakrovat cepínem.
njn taky sem cekal ze to bude vic survival hra. udelali z toho jen takovou pózu aby nalakali vic lidi. kdyby se tam postupne treba zvysovali fyzicky schopnosti a vono se tam jen upgraduje vybavení.
Já Uncharted nehrál. Nevím, jak moc úspěšná hra to je.
Ten jelen tam byl asi jen aby to vypadalo jako survivor. Na začátku zastřelím jelena, ale pak už je to jen akce. Ne, že by to bylo špatné, jen to zprvu vypadalo, že občas si budu muset sehnat jídlo apod.
Ten jelen tam byl asi jen aby to vypadalo jako survivor. Na začátku zastřelím jelena, ale pak už je to jen akce. Ne, že by to bylo špatné, jen to zprvu vypadalo, že občas si budu muset sehnat jídlo apod.
@Kwoky (02.06.2015 15:26): To rozhodně nejsi, hodně se to vyčítalo i v recenzích.
@Walome (02.06.2015 13:01): Jo tak ten obrázek to vystihuje naprosto přesně. Aspoň v tom názoru nejsem osamocen :)
Errand Signal tohle docela dobře probírá - https://www.youtube.com/watch?v=sqm3_v9aZQY :)
@Kwoky (02.06.2015 12:54): Shrnul bych to takto :)
No, horší by bylo, kdyby tam ten začátek zase byl :D já si moc dobře pamatuju, jak jsem schválně nevěřil těm PR kecem o survivor hře a dobře jsem udělal, páč jsem pak nebyl zklamanej.
No, horší by bylo, kdyby tam ten začátek zase byl :D já si moc dobře pamatuju, jak jsem schválně nevěřil těm PR kecem o survivor hře a dobře jsem udělal, páč jsem pak nebyl zklamanej.
@Walome (02.06.2015 12:32): Já to asi řeším proto, že na začátku se ta hra tváří, jako že to tak má být. Lara je chuděrka ze všeho celá špatná, zabití žvižátka je nejhorší trauma. A pak v druhé polovině málem co pět minut uniká smrti, vraždí nepřátele jak na běžícím pásu... prostě vyznění té hry se úplně změní. Mně se víc líbilo to, co bylo na začátku. A v další hře už ten začátek nejspíš nebude.
@Hrdlodus (02.06.2015 12:22): Ale třeba já pak hrál Uncharted 3 a tam taky - tam tedy nedostaneš tolik kouř, ale seš asi 1000x v situaci, kdy ti jde o kejhák a dycky se NĚCO stane a hrdina uteče bez ztráty květinky.
Nevim, proč se to zrovna u Lary tak řeší. To bude nějaká genderová nevole.
Nevim, proč se to zrovna u Lary tak řeší. To bude nějaká genderová nevole.
Tohle bych vůbec nehrotil - naopak jsem rád, že z toho neudělali echt realistický simulátor. Očekával jsem od toho ostatně mnohem víc fantasy, podle původních artworků a drbů. Avšak tím spíš tam byla jak pěst na oko scénka s jelenem aspol, že.
Avšak souhlasím, že scéna se světlicí by byla jen posilněna nějakou krátkou reakcí na to, co se právě stalo. :)
Avšak souhlasím, že scéna se světlicí by byla jen posilněna nějakou krátkou reakcí na to, co se právě stalo. :)
Souhlas. V prvním díle rebootu bylo příjemné, jak to s Larou flákalo zleva doprava a vše se muselo řešit rychle rychle. A furt byla vyjevená a zadýchaná. Ale když ji probodne drát a o chvilku později sprintuje a skáče...
Z tohohle pohledu se to povedlo napůl.
Z tohohle pohledu se to povedlo napůl.
jak píšete no. ale je to pořád dobrá akční hra a druhá lara v historii co mě bavila. prvni byl guardian of light nebo nak tak.
@Kwoky (02.06.2015 10:58): Nějaký citový spojování s postavou se už dávno neřeší ;) dneska se jede BUM BUM WOW PRÁSK BUM!
@Victor (02.06.2015 08:48): Trailer pěkný (dokonce moc pěkný), ale přesně vystihuje, jaký mám s tímhle rebootem největší problém. Lara by neměla být až tak nesmrtelná. Stačí jen trochu. Během hraní jsem se o ni nebál a když se někde napíchla na kůl, no tak bóže, restart a jede se dál. Pak je těžké se s tou postavou nějak víc citově spojit. Jak vyleze nahoru a hned rozsvítí světlici - já chápu, že je to kvůli dramatickému efektu, ale zabilo by je, kdyby se předtím dvakrát, třikrát nadechla, podívala se s údivem směrem do jeskyně a pak teprve zapálila světlici? Na to, že předtím unikla smrti (a ztratila čepici, takže bude mít omrzliny), je překvapivě v klidu.
Konec slovního průjmu
Konec slovního průjmu
@Victor (02.06.2015 08:48): Tak přežila už leccos :)
tj ta je dobra ze to prezije https://www.youtube.com/watch?t=87&v=vF07oLpHEBw
Začal jsem hrát svůj první Tomb Raider. Jsem nadšený z grafiky, z Lary a z level designu a to až tak, že wow! Štvou mě QTE. Hrozně se mi líbí, jak se Lara občas poškrábe, složí ruce, kouká kolem sebe... prostě jako živá. Když spadne z výšky, mohla by trochu víc trpět a chvilku se z toho sbírat. Mám za sebou nějakých 15 % hry a zatím jsem spokojený. Škoda, že tam není aspoň jeden nějaký trochu šílenější kostým.
Hláška z jedné recenze na Steamu: The old Tomb Raider is in another castle. :)
Hláška z jedné recenze na Steamu: The old Tomb Raider is in another castle. :)