@Eleanor (komentář): Jo, Aniversary je narýchlo splácaný príbeh. Pobavilo :D
Diskuze
@huckleberry (06.03.2015 17:01): Jeden z lepších kustomáků. Jejich předešlé dílo, Jerusalem Project, ale už jen tak něco nepřekoná. :)
Znáte "Tomb Raider Dracula's Return" , dnes jsem to poprvé viděl na youtube,je tam i odkaz na stažení
mp je shit. kdyby se nas seslo vic na private hre bylo by to ok.
Ten Tomb Raider som si rozmyslel, nechce sa mi to znovu stahovat. Az tak dobry ten multak nie je.
ok sobota odpol ?
@Victor (05.02.2015 19:48): Bych se taky přidal, snad to dopadne lépe než mulťák u UT2004.
@Garret (06.02.2015 12:12): Však jsem se taky od srdce zasmál @Fatality (06.02.2015 09:18)ově trefnému příspěvku.
@Walome (06.02.2015 09:22): Nepsal si snad, ze s gamepadem davas hedky? To když sem si do tebe rypnul, ze neumis gamepadovat ani walking dead...
vyborne :)
@ViRus (06.02.2015 09:17): @Victor (05.02.2015 19:48): Ja to zahram s vami.
@Fatality (06.02.2015 09:18): :D Tak to se Ti povedlo :)
@Walome (06.02.2015 09:13): Bys vzal gamepad a šel bys na to :-D
@Victor (05.02.2015 19:48): Já bych to možná i vyzkoušel.
@Maximus (06.02.2015 08:56): Tak to neumim, já jsem dycky levější než všichni ostatní.
@Walome (05.02.2015 21:41): Nie je to coop. Je to o zabíjaní druhých hráčov. Párkrát som to skúšal, nebolo to úplne zlé.
@Victor (05.02.2015 19:48): Jestli je to coop proti AI tak klidně.
tak sem si koupil goty. bude nekdo se mnou hrat multak ?
@Walome (03.02.2015 23:16): Ale tie si dá z čisto praktických dôvodov, aby nemusela nosiť záchrannú vestu a nafukovací čln.
@Red (03.02.2015 23:13): Třeba o tom bude celý třetí díl. Jak to trénuje, jak se jí zvětšujou plíce atd. A nechá si dá silikony.
Mám podezření že ani tady potápění nebude :/
@orromis (03.02.2015 22:56): Samozřejmě.
@Walome (03.02.2015 22:30): Je to IMO časová exkluzivita
@Fatality (03.02.2015 22:10): Ten trailer je stejně super, muzika z Čistý duše je absolutně boží. Teda ten lip sync je hroznej. A úplně jsem zapomněl, že to jakože exkluzivní pro xone, haha :)
Já bych osobně klidně byl také pro to jihokorejské melodrama, ale muselo by právě být dobře udělané, jenže ono bohužel není. Je to vesměs (jak jsem níže psal) mix Ramba (či Duka bez hlášek;)) a nějakého rádoby realistického emočního snímku... čili ani ryba ani rak. Odstranit 90% soubojů (a nejlépe je nahradit nějakým pořádným stealthem), přidat survival prvky, odstranit ty přehnaně akční filmečky a nahradit je něčím uvěřitelnějším a decentnějším, mohla by z toho být moc fajn hra. Ten koncept nové Lary se mi jinak docela líbí.
Lepší jihokorejské melodrama (dobře udělané!), než Duke Nukem s kozama. Poslední Duke ani Serious Sam už taky moc slávy nesklidili. Jako odkaz k zběsilým devadesátkám, ok, ale hry jako žánr už trochu dospěly a reboot série si nepředstavuju jako throwback ke starým dílům. Věc názoru, očividně.
Ale pokud jde o humor v tomhle žánru, líbilo by se mi něco co by přesně kopírovalo atmosféru Indyho. Nebo aspoň port Uncharted :- /
Ale pokud jde o humor v tomhle žánru, líbilo by se mi něco co by přesně kopírovalo atmosféru Indyho. Nebo aspoň port Uncharted :- /
@Borghal (03.02.2015 17:10): Představuju si jiný koncept. Laru střílející brokovnicí nepřátele s hláškou Hasta la vista baddy, snové vize a rozhovory s hráčem a svým budoucím kuželovitým já, Laru obvazující si zlomenou hnátu po neúspěšném zachránění klobouku před padajícím trámem a nadávající hráči, že kurva není žádnej zasranej Indiana Jones, Laru pronásledující unikajícího únosce Matthiase na sněžném skůtru a rozstřelující Himiko na padrť svýma velkýma ... pistolema. Jestli myslíš že tuctový příběh vylepšíš víc uvěřitelnějšími emocemi spíš než pořádnými kozami to už si fakt nerozumíme. Lara má být ikona počítačových her a ne nějaké jihokorejské melodrama.
Toľko je tu všemožných názorov, že ak by som mal túto plodnú diskusiu počúvať na živo, buchla by mi hlava :)
Bleh, ani náhodou, vtip, větší kozy a víc sexismu je to poslední co ta hra ptořebovala. To by se musela předělat od začátku. Spíš to chtělo uvěřitelnější emoce a trochu méně akce. A že sexy hrdinka znamená, že lze hře odpustit více chyb? To je trapné....
@Lukaskon (03.02.2015 12:53): Podle mě kdyby přidali vtip, sexismus a hodně nadsázky, prostě kdyby to mělo pořádný balóny tak by to mohlo být úplně někde jinde a lecjakou logiku by šlo odpustit.
@Wild One (03.02.2015 12:31): Jojo, lanovka a vsechny ostatni silenosti, a uprosted toho vseho udelaj strasne big deal z blbyho vysplhani jedny veze.
Ja se u toho bavil az nezdrave, ale kdyby se to vic drzelo puvodnich konceptu, pravdepodobne by to bylo jeste mnohem nezdraveji.
Ja se u toho bavil az nezdrave, ale kdyby se to vic drzelo puvodnich konceptu, pravdepodobne by to bylo jeste mnohem nezdraveji.
@themacs (03.02.2015 12:24): FC 3 neznám. U TR by mě akčnost nevadila, ale v kontrastu s ukňučenou Larou to působí blbě. Psychicky se složí poté, co zabije jelena kvůli jídlu. Pak se složí znovu, když sejme chlapa, co ji chtěl znásilnit. Následně zabíjí po desítkách jako Rambo a nijak jí to nevadí. Kdyby to psychické složení přišlo až v momentě, kdy třeba zabije dávného přítele, či tak něco, chápal bych to víc. Takhle se zdá, že jakákoli aktivita, kterou Lara udělá, je napoprvé strašně těžká, ale pak už je to rutina.
Myslím, že bych se s novou Larou sžil víc, kdyby ta hra nedávkovala emoce takovou měrou a kdyby nebyla na prvním místě akce a tedy zabíjení a násilí. Stará Lara, tedy člověk, který se dovede naštvat, který umí něčeho litovat, ale především dokáže udržet chladnou hlavu a působí zkušeně, by byl pro tento styl hry mnohem vhodnější. Taky by mohla řvát bolestí a válet se v bahně, ale zatnutí zubů a střílení vlků s pastí na noze bych jí byl schopen uvěřit. Vraždícímu stroji s tváří a duší dítěte to prostě nebaštím.
Myslím, že bych se s novou Larou sžil víc, kdyby ta hra nedávkovala emoce takovou měrou a kdyby nebyla na prvním místě akce a tedy zabíjení a násilí. Stará Lara, tedy člověk, který se dovede naštvat, který umí něčeho litovat, ale především dokáže udržet chladnou hlavu a působí zkušeně, by byl pro tento styl hry mnohem vhodnější. Taky by mohla řvát bolestí a válet se v bahně, ale zatnutí zubů a střílení vlků s pastí na noze bych jí byl schopen uvěřit. Vraždícímu stroji s tváří a duší dítěte to prostě nebaštím.
@themacs (03.02.2015 12:24): Ale tam je to líp vykreslený. Ale já přijímám obě hry, prostě co ti zbývá... seš sám na ostrově, tak kosíš co ti přijde pod ruku.
@themacs (03.02.2015 12:24): za sebe bych dodal, že mi to sice nevadilo, ale někdy to už přece jen bylo trochu přehnané. Např. pasáž s lanovkou, kdy Lara sjíždí po kabelech a přeskakuje z jednoho na druhé. Hru celkově považuju za povedenou, ale určitá filmovost a zbytečná hektičnost tomu nejde upřít. Ale tak k titulu s názvem Tomb Raider to asi nějak patří. Přiznávám, že menší lineárnost a větší volnost pohybu by neuškodila. Stejně tak víc survival prvků a méně akce. Ale tak kritizovat se dá vždycky
@Lukaskon (02.02.2015 16:23): Hmmm tak když už Vám i toto vadí ...
Nemůžu si pomoct, ale například ve Far Cry 3 je ta samá situace. Ze začátku nic neuměl, bál se bojovat a nakonec vyvraždil prakticky celé souostroví.
A troufám si říct, že takových příběhů je v dnešních hrách opravdu hodně.
Nemůžu si pomoct, ale například ve Far Cry 3 je ta samá situace. Ze začátku nic neuměl, bál se bojovat a nakonec vyvraždil prakticky celé souostroví.
A troufám si říct, že takových příběhů je v dnešních hrách opravdu hodně.
@Isair (02.02.2015 18:31): Naprostý souhlas. Až teda na jednoduchost přestřelek. Přeci jen je to jedna z mála her kdy mi přišlo že hlavní postava nevydrží víc než její protivníci. Docela jsem i často umíral (i když ne tolik jako v QTE). To že bych přestřelky v klidu vyhodil je věc jiná.
@Lukaskon (02.02.2015 16:23): Tak, tak. Udělat z toho nějakou survival adventuru s minimem soubojů by bylo ideální.
Oni z ní ale udělali v podstatě Ramba s vzezřením nevinného jehňátka, což mi k sobě tak moc nepasuje, ale joke je to dobrý:).
Každopádně tahle nová TR obsahuje vše, co mi na nových hrách vadí... přeakčněné rádoby děsně kůl (a ještě QTE) filmečky, autoheal, příliš mnoho jednoduchých přestřelek, absence jakékoliv nutnosti používat mozek (tam kde starší díly měly sem tam nějakou fajn hádanku, tady není nic jiného než samá akce), sandboxovitost (hromadění collectibles, běhání po stejnorodých lokacích tam a zpět etc.). A jak jsem se po prvním ohlášení na hru docela těšil (anžto jsem čekal nějaký méně akční spíše survival kousek a nová Lara mi je celkem sympatická), tak mě po vydání opravdu zklamala.
A jak se někdo může slepě řídit celkovým hodnocením taky nějak nechápu. Samozřejmě to může dávat nějaký základní orientační vzorec, co může být potenciálně fajn hra a co je asi naprostá sračka (tj. nějaké extrémy se tím asi vyfiltrují), ale mnohem lepší varianta mi přijde si zkrátka vytipovat několik lidí s podobným vkusem a ještě lépe, když mají hodnocení podpořené nějakými argumenty, informacemi (komentář/diskuze).
Když se totiž podívám, co všechno za hry dnes dokáže získávat průměrná hodnocení "80%+", je mi občas trochu smutno.
Oni z ní ale udělali v podstatě Ramba s vzezřením nevinného jehňátka, což mi k sobě tak moc nepasuje, ale joke je to dobrý:).
Každopádně tahle nová TR obsahuje vše, co mi na nových hrách vadí... přeakčněné rádoby děsně kůl (a ještě QTE) filmečky, autoheal, příliš mnoho jednoduchých přestřelek, absence jakékoliv nutnosti používat mozek (tam kde starší díly měly sem tam nějakou fajn hádanku, tady není nic jiného než samá akce), sandboxovitost (hromadění collectibles, běhání po stejnorodých lokacích tam a zpět etc.). A jak jsem se po prvním ohlášení na hru docela těšil (anžto jsem čekal nějaký méně akční spíše survival kousek a nová Lara mi je celkem sympatická), tak mě po vydání opravdu zklamala.
A jak se někdo může slepě řídit celkovým hodnocením taky nějak nechápu. Samozřejmě to může dávat nějaký základní orientační vzorec, co může být potenciálně fajn hra a co je asi naprostá sračka (tj. nějaké extrémy se tím asi vyfiltrují), ale mnohem lepší varianta mi přijde si zkrátka vytipovat několik lidí s podobným vkusem a ještě lépe, když mají hodnocení podpořené nějakými argumenty, informacemi (komentář/diskuze).
Když se totiž podívám, co všechno za hry dnes dokáže získávat průměrná hodnocení "80%+", je mi občas trochu smutno.
Mě nová Lara moc nesedla. Ona to totiž není TA Lara. Není to ta postavička, které jsem v rámci hry byl schopen uvěřit její kousky, protože jsem si mohl říci - ano, léta cvičení, desítky dobrodružství a umí to, co umí. Nová Lara neumí zprvu nic, ale po pár dnech na ostrově z ní je zabiják, dobrodružka, horolezkyně... Kontrast špíny, krve, emocí X ženy by byl skvělý, ale ne u takovéhle ukňučené chudinky.
@Maximus (02.02.2015 16:19): Jojo, ve třetí jsem skončil, druhá ještě šla, ale pak už toho všeho bylo moc a to dítě bylo děsnej spratek.
@Walome (02.02.2015 16:16): Hej niekedy hekala uz ako Sharapovova :) a Californication prva seria bola genialna, mne sa pacila este aj ta druha a potom to uz naozaj islo do kelu.
@Maximus (02.02.2015 16:12): To byl taky seriál jak víno :) minimálně první série, pak už to šlo tradične do kelu.
Já teda s touhle Larou hlavně cítil. Líbily se mi její emoce, i když někdy hekala až moc.
Já teda s touhle Larou hlavně cítil. Líbily se mi její emoce, i když někdy hekala až moc.
Mne sa tá nová Lara páči :) vždy keď som ju počul hovoriť a videl tak som myslel na Camillu Luddington
@Red (02.02.2015 15:41): +976546463438423843231314. *v*
@Red (02.02.2015 15:41): Asi nemáš ochranitelskej komplex :)
@Walome (02.02.2015 12:27): Tahle ubulená holka mě nijak nerajcuje. V dílech 90.let se zastavila vždycky rozkročená a vyprsená, při chůzi pohupovala zadečkem a pohyb dozadu nebylo otočení, ale úskok se zachováním směru - dávaly vyniknout jejímu poprsí. +potápění
@Lukaskon (02.02.2015 14:15): Tohle je databáze her, ne databáze her z uměleckého hlediska. Můžeš říct, že hra se zdejším hodnocením 40 % zřejmě bude špatná a nemusíš ji hrát (nebudeš ji hodnotit číselně). Pro ucelenější přehled si ji zahrát můžeš, abys věděl "proč" je špatná (nebo není). Zeď může plnit účel a přesto být na prd.
Když ses v tom prvním ptal, kdo určuje kvalitu, tak kdo určuje uměleckou hodnotu? A kdo určuje, co vůbec má uměleckou hodnotu? Má ji film, hra, kniha? A co malba? Stavba? Prázdný rám? Náboženství? Tohle ale je spíš debata do filozofie a ne sem, a navíc si myslím, že je každého věc, jak to bere.
Když ses v tom prvním ptal, kdo určuje kvalitu, tak kdo určuje uměleckou hodnotu? A kdo určuje, co vůbec má uměleckou hodnotu? Má ji film, hra, kniha? A co malba? Stavba? Prázdný rám? Náboženství? Tohle ale je spíš debata do filozofie a ne sem, a navíc si myslím, že je každého věc, jak to bere.
@Fatality (02.02.2015 13:33): Podle mě mícháš dvě neslučitelné věci. A to funkční hodnotu věci a tu estetickou (uměleckou). Zatímco funkčnost můžeš svázat do definic a platných pravidel, uměleckou hodnotu ne, protože tu každý vnímá po svém. Hudba, film, ale i hra je kombinace mnoha prvků, které může ve výsledku každý vnímat jinak, kdežto zeď je buď postavena dobře aby plnila svůj účel anebo špatně. Něco jiného by pak byla estetická hodnota aneb zeď se mi líbí x nelíbí a to stejně jako u her musí každý určit sám.
@Lukaskon (02.02.2015 13:19):
- ohodnotím hru na základě druhých aniž bych ji hrál - jsem idiot
- ohodnotím hru na základě druhých ale zahraju si ji - jsem menší idiot, ale pořád idiot
S tím, co říkáš, bys nesměl mít na nic názor, pokud sis to sám nevyzkoušel. Podle mě je to špatný přístup (obecně se dává za příklad "nemusíš být zedník, abys mohl říct, že ta zeď je postavená dementně, a když ti to řeklo 10 lidí před tebou, kteří ji také viděli"), ale je to každého věc.
- ohodnotím hru na základě druhých aniž bych ji hrál - jsem idiot
- ohodnotím hru na základě druhých ale zahraju si ji - jsem menší idiot, ale pořád idiot
S tím, co říkáš, bys nesměl mít na nic názor, pokud sis to sám nevyzkoušel. Podle mě je to špatný přístup (obecně se dává za příklad "nemusíš být zedník, abys mohl říct, že ta zeď je postavená dementně, a když ti to řeklo 10 lidí před tebou, kteří ji také viděli"), ale je to každého věc.