@
BINGMAN (29.06.2015 20:00): Grafiku, nelinearitu, dynamickou ekonomiku, dynamickou faunu, dopad počasí na enviroment, návaznost na minulé díly, návrat ke knižní postavě Geralta, "PC" mastering, optimalizaci, rozlehlý svět Temerie (kdežto 1/2 tvoří Skellige, které je navíc skoro pusté), střet ekonomie a jazyků (Nilfgaard, Temerie, Skellige)... těch rozdílů je strašně, strašně moc, tohle jsou jedny z těch, která mám hned před očima.
@
HolyMeatball (29.06.2015 20:16): VGX trailer je prezentován jako herní trailer, resp. je to cutscéna ze hry, která zůstala v jinak nezměněné podobě. Takže nemáš pravdu.
Dva roky zpátky nejsou také žádný argument; nikdy a nikde nebylo řečeno, že VGX trailer už není aktuální materiál, video nezmizelo. A co si budeme povídat, i rok staré 35 minutové video vypadá lépe, než současný gameplay.
Těch grafických ústupků, AI kolizí a nedostatků je ve hře neuvěřitelné množství - od kvality vegetace přes textury k tessellaci (kde místy chybí až bolestně, např. cihlové zdi nebo země a naopak místy je použitá zcela zbytečně, např. voda) až po rapidní pokles polygonů a vzdálenost vykreslování.
Těmto grafickým nedostatkům ale nedávám takovou váhu, jako pokaženému příběhu a zničeným osobnostem, planým slibům, nedodělanosti a falešné prezentaci propracovanosti questů.