Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

na duronu 750Mhz, 256 RAM, GF 2 MX400 s diskem 5400 ot. se to dokonce kouše, s 512 RAM je to na střední detail plynulé. Na Athlonu XP s 2GB RAM, což je prakticky to samé jako Pentium M, to jde optimálně, ale grafika je pořád hnus, vubec to nepřipomíná engine Unreal (64MB karta Radeon). Na Pentiu M se to nedá hrát, protože je to zrychlený, ale grafika (integrovaná Intel 128MB) je pjekná, stejně tak na dvoujádru pod w7, ale tam už to jde normálně...
hm ne, ani scope cosi jsem nenašel
a při dalším spuštění v tom new vision modu se to zase škube

asi to vzdávám =))
@mazar1234 (12.07.2015 17:19): mně se to sekalo na tehdejší nové mašině - 1Ghz Athlon, 256MB RAM a GeForce 2MX/400, ale jenom v momentech, kdy jsem např. vylezl na vyvýšené místo. jinak to jelo plynule. více méně ale jsem proti Unreal enginu zaujatý a nemám ho rád, tak možná jsem v přehršel negativních vzpomínek na něj mu mírně ukřivdil.
No, ale jak se ta věc v nastavení jmenuje - nikde jsem nenašel... myslím ten puškohled
Sthealth postup kašlu - nesnáším sthealth :D

Jinak jsem si stáhl nějaký mod new vision a už se to neseká a jede to dobře =))
Jen občas mi připadne trochu pomalejší odezva v ovládání ...
Puškohled je defaultně na nějakejch divnejch klávesách typu .,-,ú,), či tak něco, ale dá se to všechno samozřejmě přenastavit...

Doporučuju stealth postup, akční hratelnost tam stojí trochu za pytel.
tvl nastav si to v opšnech! bych tak hrál s puvodním nastavením . . . první, co udělám, když pustím novou hru, že jdu do settings.

podle mě je to na rok vydání celkem náročný, 1GHz je myslim podmínkou, a ale alespon 512 RAM, jinak se rozluč s nějakým herním zážitkem, nebo začni šetřit! neska se dá sehnat docela slušný železo v aukci i za pár stovek, nebo projít pár popelnic v podvečer na ulici.

na kolečku jsem si nastavil zapínání a vypínání těch schopností, co máš na výběr postupen hrou. časem ale nejsou potřeba, kromě oživování. hraj na těžší obtížnost, ale ta hra za to moc nestojí, neudrží tvou pozornost.
@Matthias (12.07.2015 14:39): Pozri si nastavenie klaves v menu ja si to vzdy nastavujem cele podla seba takze ti neporadim co je tam defaultne.
Zbraniam priradujes cislo sam ake chces v inventari. No headshoty setria municiu :-D.
@mazar1234 (12.07.2015 14:26): Sakra, začíná to být divný

potkal jsem první nepřátelé - a hle, za chvíli vůbec žádná munice (a divný je, že mi občas nejdou přehodit zbraně, jen se při stisku čísel nebo rolováním kolečkem na myši přepíná kurzor v inventáři!) wtf

a proč se ta hra občas škube jako by nebyla 15 let stará?:))

a jak se u sniperky můžu přepnout do kukátka? Vygooglil jsem, že při stisku kolečka, ale to mi hlavní hrdina tu zbraň akorát zahodí =)
Pročetl jsem si diskuzi k této hře - a hodně často tu padlo, že hra jde dohrát aniž by se kdokoliv musel zabít.

Platí i opačný tvrzení? Tj. že se dá hra dohrát i rambo stylem s naprostou ignorací veškerých sthealth prvků?.)
doplazil jsem se zhruba do poloviny a nějak mě to začlo nudit, nečtu už ani dialogy, souboje jsou mizerný, nebaví mě ani zabíjet zvířátka, a že jich ve Franci je!
musíš ho nejdřív nainstalovat do hry, aby se to projevilo. mě by spíš zajímalo, jesli tam jdou zkopírovat starý pozice? zkuste to někdo, a pak si ho možná stáhnu!
Mohl by mi někdo stručně říct, co Revision změní? Nic konkrétního k tomu nějak nemůžu najít.
Ja se na Revision tesim, dle videi mi GMDX prisel, ze neprinasi nic poradne noveho (vizualne), a tak jsem jej vynechal.
tak poprvý mě ta zaujalo už když jsem s nabitým kverem honil kočičku po kanálech, podruhý, když mi postup vpřed umožnil projektil z raketometu a otevřel tak dveře, když už jsem bezradně pobíhal po tom skladišti kolem hangáru, kam se mužete nakonec dostat i několika ruznými zpusoby. do HK jsem sledoval i dialogy, které mi přišly hodně propracované, třeba když po mě štětky chtěly před barem zaplatit vstup, a pak jsem se jich uvnitř nemohl zbavit. na konec jsem to tam rozstřílel na cucky, protože jsem měl sám trochu upito. ted zase mužu vylepšovat nějaký vlastnosti, vždycky jenom jednu v kategorii, takže to muže mít i vysokou znovuhratelnost. feeling podobný jako u HL, takový propracovaný ve všech směrech, grafika je ale o dost lepší - nevím, co to je za engine, ale líbí se mi, takže novej kabátek snad ani není potřeba. jesli se to má ještě zlepšovat, tak se těšim!
@Walome (14.04.2015 09:53): No teraz si ho uz mozu strcit do..... mali to vydat vo februari to by som hral Revision, takto som si Deusa na tento rok odbil tym GMDX ci ako sa to volalo....

Takze o nejaky ten rok hura na Revision :-D.
V Hong Kongu jsem s orientací měl drobné potíže i já. V jedné ulici, kousek od těch dvou vojáků, byla důležitá pravoúhlá odbočka. Ale ta ulice byla tmavá a málokoho by napadlo, že má jít právě tudy. Bylo to ale jediné těžší zásekové místo. Oproti mojí oblíbené The Wheel of Time, která je takových míst plná, byla tohle maličkost. Na Hong Kongu oceňuju tu zvláštní atmosféru a muziku.
@Zero (08.04.2015 02:08): Dá se vylepšit stealth, kamera pak vidí míň... nebo to tam aspoň píšou. V nastavení si můžeš nastavit spoustu věcí, podívej se tam, přímo ve Windows a pak i ve hře.
Uh, ono je to s tím GMDX vážně celkem těžké. Naštěstí tím dobrým způsobem, většinou stačí zapojit mozek a přijít s nějakou strategií proti nepřátelům. Jenom kamery mě fakt vytáčejí. Vidí snad i za roh a přes zdi.

Edit: Nedá se to nějak nastavit? Mám ověřené, že mě ta kamera v soše svobody na schodech opravdu pokaždé vidí, i když jsem schovaný za zdí, za sloupem nebo i za obojím zároveň a to zcela jasně mimo její zorné pole. Vylepšené AI nepřátel je super, ale tohle mi fakt vzalo veškerou chuť k hraní.
Taky mám HK nejraději ze hry (třebaže při druhém hraní jsem si užil skoro všechny lokace dostatečně), naopak jsem si nevšiml, že by tu byl HK vyloženě zatracován (až na těch pár "výjimek potvrzující pravidlo", kde se trochu stěžovalo na zmatečnost... ale je fakt, že jsem u DE nečetl všechny komentáře).

Při první hře mě to však začalo pořádně bavit právě díky HK.
@Say (06.04.2015 12:09): Chuck myslím právě skončil v HK, pro zmatenost tohoto levelu (tedy ne že by následoval obrat k lepšímu a dokončení hry :). A ve zdejší diskuzi se o tom pár uživatel také zmiňovalo.

A vím, že ty máš HK řazen v komentáři jako plus.
@Drolin (06.04.2015 11:23): Jaký fenomén? Než jsem se dosal do HK, tak jsem měl tendence hru několikrát zabalit a musel to pouštět opravdu s nechutí. Pokud vím, tak Chuck to měl podobně (a další). HK samotný je ale obrat o 180°. A jen díky němu jsem hru pak lehce doklepl do konce.
Mňa to naplno draplo asi až v Paríži. Tam už sa naplno rozvinula konšpiračná zápletka, objavili sa drsní súperi, a k tomu ešte pokročilé augmentácie hlavnej postavy. Každý, kto to zabalil v prvej tretine hry, je u mňa bábovka! :P
Taky mám Hong Kong rád, z velké části díky té hudbě.
Všechny ty městské části mají něco do sebe.
@Zoltan (06.04.2015 11:13): Tak to mě u tebe zcela nepřekvapuje :).

A také HK považuji za nejlepší část DE. A řekl bych, že jde i o jednu z nejoblíbenějších lokací ve hře (poskytuje největší volnost), jen zde na DH je zvláštní fenomén tuto část řadit mezi ty horší :).

"The locations of Deus Ex are, for the most part, interesting, large and detailed. You visit large urban areas such as New York or Hong-Kong (one of the best levels), there's no linear "go there, talk to that guy, take this" advancement; on the contrary, you wander around like in a RPG or an adventure game, talk to characters, gather objects, and so on."
Hong Kong mi vždycky přišel jako ta nejzábavnější část, zvláštní že to tolik lidí má naopak :)