@Chark (06.11.2015 18:31): ve verzi pro steam normálně hudba není, ale když vlezeš do "komunitní návody", dá se tam najít odkaz, kde stáhneš soubor, nainstaluješ a spustí se ti quake s vylepšeným.... úplně vším + bude tam hudba.
Diskuze
Nevíte někdo, jestli verze z GOGu obsahuje i hudbu? Ve verzi pro steam hudba není.
@Cobot (22.09.2015 11:40): Tady to máš černé na bílém :) DP nahoře s klidem ignoruj. A zaměř se hlavně na JoeQuake, Telejano či QuakeSpasm. Složitý to moc nebylo, když víš, co a jak :)
Ale ta hudba mi fachala snad jen přes DarkPlaces. Což taky není vůbec špatný engine. Z mnou vyzkoušených portů se mi hodně líbil Vengeance, ten nebyl ale příliš stabilní, často padal.
Ale ta hudba mi fachala snad jen přes DarkPlaces. Což taky není vůbec špatný engine. Z mnou vyzkoušených portů se mi hodně líbil Vengeance, ten nebyl ale příliš stabilní, často padal.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi ... 426294&insideModal=0
tohlencto třeba
prakticky vlastně stačí jen stáhnout totok
http://www.mediafire.com/download/plx3tc ... uake+Patch+v1.11.exe
tohlencto třeba
prakticky vlastně stačí jen stáhnout totok
http://www.mediafire.com/download/plx3tc ... uake+Patch+v1.11.exe
projdi si komunitní návody a fóra a hledej dark places
Nevíte o nějaké rychlém zprovoznění nějakého enginu na steam verzi? Něco s čím není práce.
Upřednostňuju "původní grafiku". Nebo jen decentně vylepšené efekty a rozlišení textur. V podstatě mi stačí glquake v 1920x1200. Ten ale na steam verzi chce měnit rozlišení v konzoli a nějak mi to nešlo. Jsem asi hrozně línej....
Taky jsem tam vyčetl, že steam verze nemá původní hudbu. Jak jí tam jednoduše narvat? To prý asi pod glquake ani nejde...
Upřednostňuju "původní grafiku". Nebo jen decentně vylepšené efekty a rozlišení textur. V podstatě mi stačí glquake v 1920x1200. Ten ale na steam verzi chce měnit rozlišení v konzoli a nějak mi to nešlo. Jsem asi hrozně línej....
Taky jsem tam vyčetl, že steam verze nemá původní hudbu. Jak jí tam jednoduše narvat? To prý asi pod glquake ani nejde...
Kdo již to hrál na osciloskopu?
http://www.theverge.com/tldr/2014/12/29/ ... -demonstration-video
http://www.theverge.com/tldr/2014/12/29/ ... -demonstration-video
@Matthias (07.08.2014 22:58): Jako první mechanika nebo verze hry? Jinak postup je to standardní, ale naštěstí už tu hudbu můžu poslouchat.
@Lukaskon (komentář): Level design měla hra dost originální, přece jen to vypadalo úplně jinak, jak v Doomu. Prostředí jednotlivých úrovní možná splývají, ale řežba je to náramná. Secrety dávají smysl, jen je umět využít. Věř, že jsou tam právě k tomu ulehčení bojů. Aktivace spínačů je jednoduchá, člověk nemusí nic speciálního mačkat za klávesu, díky čemuž plynule pokračuje hraním. Grafiku bych neřešil, dnešní OpenGL akcelerace v source portech dosahuje odpovídající podoby. Vydání je z roku 1996, tenkrát to líp vypadat nemohlo, i co se týče vzhledu potvor. Obtížnost je zcela v pohodě i na nightmare :) Trochu větší maso je to až se Small Mod Compilation, která obsahuje řadu nových věcí.
@Lukaskon (komentář): Level design měla hra dost originální, přece jen to vypadalo úplně jinak, jak v Doomu. Prostředí jednotlivých úrovní možná splývají, ale řežba je to náramná. Secrety dávají smysl, jen je umět využít. Věř, že jsou tam právě k tomu ulehčení bojů. Aktivace spínačů je jednoduchá, člověk nemusí nic speciálního mačkat za klávesu, díky čemuž plynule pokračuje hraním. Grafiku bych neřešil, dnešní OpenGL akcelerace v source portech dosahuje odpovídající podoby. Vydání je z roku 1996, tenkrát to líp vypadat nemohlo, i co se týče vzhledu potvor. Obtížnost je zcela v pohodě i na nightmare :) Trochu větší maso je to až se Small Mod Compilation, která obsahuje řadu nových věcí.
@PavelU (07.08.2014 22:33): tu legální krabicovku musíš mít v mechanice, ale v té, co je úplně první...
např. pokud máš disk C: a dísk D: pro hard-disky a CD-mechanika je E:, tak hudba hrát bude... ale pokud ji dáš jako F: a E: nastavíš třeba virtuální mechaniku od Deamon Tools, tak hudba nepojede :D
ozkoušeno
např. pokud máš disk C: a dísk D: pro hard-disky a CD-mechanika je E:, tak hudba hrát bude... ale pokud ji dáš jako F: a E: nastavíš třeba virtuální mechaniku od Deamon Tools, tak hudba nepojede :D
ozkoušeno
Taky jsem ve Q1 dlouho hudbu neměl. Vyřešil to až tento mod pro DarkPlaces. Ve QII jsem hudbu také neměl, přitom zcela legálně zakoupená krabicovka :( To ale vyřešil jeden link na Steam fóru a Audio Converter. A rázem to ve KMQ2 jelo.
@Matthias (07.08.2014 22:09): Nějak na ty hry nemám teď náladu. Ale uvidím, co přinesou dlouhé zimní večery.
@Chark (07.08.2014 22:07): oba se dají prolítnout během dvou hodin :) ale dobře!
@Matthias (07.08.2014 22:06): Ty snad někdy dohraju znova i s hudbou, ale letos to asi nedám.
@Chark (07.08.2014 22:05): jo.. někdo si dal práci, aby to výborně fungovalo právě pro steam verzi a nainstalovalo se to téměř okamžitě dvěma kliky :D
a funguje to i pro oba datadisky :)
a funguje to i pro oba datadisky :)
@Matthias (07.08.2014 22:03): Na to jsem kdysi došel taky, že si hudbu musím vypálit na CD, ale nějak se mi do toho nechtělo. Myslím, že jsem s hudbou hrál právě to Dark Places.
@Chark (komentář): taky jsem teď nedávno hrál Quake poprvé v životě s hudbou...
Vlezl jsem na steamu do diskuzních fór, ke Quakovi a jeden příspěvek obsahoval Dark Places engine, co tam hudbu nacpou (to píšu, kdyby někdo nevěděl - je to přímo určený pro steam verzi).
Druhý díl mám fyzicky na cd a zjistil jsem, že hudba jede na steam verzi, když se to cd nacpe do mechaniky (ale musí to být jako první mechanika...)
Vlezl jsem na steamu do diskuzních fór, ke Quakovi a jeden příspěvek obsahoval Dark Places engine, co tam hudbu nacpou (to píšu, kdyby někdo nevěděl - je to přímo určený pro steam verzi).
Druhý díl mám fyzicky na cd a zjistil jsem, že hudba jede na steam verzi, když se to cd nacpe do mechaniky (ale musí to být jako první mechanika...)
Taky jsem hrál z mouselokem úplně v pohodě. Tady by to bez něj šlo hůř, protože automatický zaměřování tu nefunguje.
Mouse look opravdu šel zapnout někde v menu (alespoň u Steam verze, klasickou verzi jsem dohrál bez myši) , ale muselo se pro rozhlížení držet tlačítko - v mém případě jsem si dal pravé myšítko.
Ja som používal lepiacu pásku, bolo to v dobách Pentia 150.
Dost těchto dosových FPSek navíc mělo i speciální tlačítko pro zapnutí/vypnutí mouse looku (implicitně tuším většinou "U"), byť to platí asi převážně pro build enginovky (RR, DN 3D, Blood, SW apod.), mám však dojem, že i zde něco podobného bylo (a na 100% to šlo povolit i přímo v menu, jak už zmiňuje Crash).
@Crash (07.07.2014 14:36): Fakt? Já to vždycky zapínal takhle... :)) aji v HeXen II jsem to tal dělal...
@Matthias (07.07.2014 13:51): Mouselook šel normálně nastavit v nastavení ovládání, určitě jsem do konzole kvůli tomu nelezl.
@Lukaskon (07.07.2014 13:47): musíš napsat +mlook do konzole :D
@special_plan (07.07.2014 13:39): Měl jsem pocit, že tam to bylo tak, že buď jdeš anebo se rozhlížíš myší. Obojí kombinovat nešlo, ale asi se pletu. Už je to přeci jen spoustu let, co jsem to hrál na klasickém enginu...
@Lukaskon (komentář): "ale já si dnes už nedovedu představit FPS, kde se nemůžu rozhlížet myší, takže nějaký ten pokročilejší engine (v tomto případě Dark Places) byl nutností"
?
V Quake se jde normálně rozhlížet myší.
?
V Quake se jde normálně rozhlížet myší.
@PavelU (18.09.2013 20:30): Ne nezkoušel, nedohrál jsem ani Nehahru přišlo mi že mám už trošku přeQuakováno , nicméně jsem zrovna dneska nahodil Target Quake, což je Quake jako plošinovka, a docela to vypadá zajímavě, ale netuším, jak dlouho mi ten zájem vydrží.
@Phoenix (23.08.2013 22:46): O kolika add-onech k Nehahra víš? Existuje jich dohromady šest, jak jsem teď zjistil. Linky k nim mám uvedeny ve svém Mod komunita článku.
K Retribution of the ConeScript je doporučován DarkPlaces engine.
@Crash (18.09.2013 13:35): Jj, o tomhle modu kdysi jakub psal, že je designově úchvatný. Zkoušel si některou z Quoth map? Zatím jich existuje minimálně 35, ale dohráno mám jen 13 z nich. Výborné na této modifikaci je, že častokrát připomíná jiné střílečky. Např. HL1, Doom 1 a 3 apod. A některé mapy dohrát dá fakt práci.
K Retribution of the ConeScript je doporučován DarkPlaces engine.
@Crash (18.09.2013 13:35): Jj, o tomhle modu kdysi jakub psal, že je designově úchvatný. Zkoušel si některou z Quoth map? Zatím jich existuje minimálně 35, ale dohráno mám jen 13 z nich. Výborné na této modifikaci je, že častokrát připomíná jiné střílečky. Např. HL1, Doom 1 a 3 apod. A některé mapy dohrát dá fakt práci.
@Všivák (18.09.2013 13:53): Běžně tehdy prodáváné S3 trio a S3 Virge karty (na trh uvedené v roce 1995), což bylo tak na pomezí low-endu a mainstreamu, zvládaly 1024x768.
@Crash (18.09.2013 13:35): Dík, ale nejdřív sjedu ty datadisky. Asi máš pravdu s těma 800krát600. Mam ale pocit, že v té době 3dfx ještě nezvládal vyšší rozlišení.
@Všivák (komentář): Komentář dobrý, akorát to max. rozlišení hry bylo určitě větší, já sám jsem to tehdá hrál určitě minimálně 800x600 a skoro na 100% šlo nastavit rozlišení ještě větší.
Jo a jestli jsi měl málo, tak si dej nějaký přídavek, třeba tenhle můžu osobně doporučit, není to zas tak dlouhý, myslím, že jen 5 levelů, ale výborně nadesignovaný.
Jo a jestli jsi měl málo, tak si dej nějaký přídavek, třeba tenhle můžu osobně doporučit, není to zas tak dlouhý, myslím, že jen 5 levelů, ale výborně nadesignovaný.
@Crash (24.08.2013 17:35): Nehahra Tides of War je kraťoučká (pět map).
Většinu modifikací, byť na oblíbené kousky (např. Forgotten Bunker na NoLF) ignoruju právě z časových důvodů.
Většinu modifikací, byť na oblíbené kousky (např. Forgotten Bunker na NoLF) ignoruju právě z časových důvodů.
@Phoenix (23.08.2013 22:46): Člověče ty při tom všem stíháš i modifikace? (kroutí hlavou)
Konečně se mi podařilo dohrát datadisk k modu Nehahra (Tides of War).
V levelu neh3m3 darkplaces engine nekamarádí s jedním pohyblivým kamenem (v jiném enginu se mi s ním pohnout podařilo), který normálně otevírá jedny dveře, tak to musel pro jednou vyřešit noclip.
V levelu neh3m3 darkplaces engine nekamarádí s jedním pohyblivým kamenem (v jiném enginu se mi s ním pohnout podařilo), který normálně otevírá jedny dveře, tak to musel pro jednou vyřešit noclip.
@Crash (14.07.2013 15:54): virtuální poklony to hodno nebude, takový Hard Reset je mnohem větší hardcore než tohle
@PavelU (14.07.2013 18:11): Asi jsem moc vybíravý, ale tyhle různé "mod packy" většinou po prvním spuštění stejně rozeberu a odstraním to, co se mi nelíbí.
I když konkrétně pro Dark Places to je v podstatě jen Rygel's pack (s menším promazáním) a potom některé vybrané modely (hlavně zbraně). Největší "zlo", na které jsem svého času narazil, byly zpravidla modely monster a pak hlavně různé úpravy osvětlení.
I když konkrétně pro Dark Places to je v podstatě jen Rygel's pack (s menším promazáním) a potom některé vybrané modely (hlavně zbraně). Největší "zlo", na které jsem svého času narazil, byly zpravidla modely monster a pak hlavně různé úpravy osvětlení.
@7c (14.07.2013 17:50): Jo, Epsilon je kompilačka různých modů, které ve výsledku mění všechnu grafiku ve hře. S čistým DP jsem hru hrál už asi před pěti lety, tuším add-on Travail, ale graficky mi to příliš nesedělo. Pak před dvěma lety jsem si DP sám modnul, takže to už vypadalo o dost líp. Hlavně mě ale lákají i ty oficiální Q1 add-ony komplet upravené, plus se s tím už nechci příliš modovat.
@PavelU (14.07.2013 16:12): No, vzhledem k tomu, že tzv. "Epsilon" je podstatě jen halda různých modů (assets) do Dark Places, tak bych doporučil spíš čistý Dark Places plus mody dle vlastního výběru (tak jsem to hrál sám - vybrané hi-res packy/modely).
@Garret (komentář): Epsilon verzi mám dlouhodobě v hledáčku, ale ještě jsem se k ní nedostal. Já si hru pod DP docela užil, ale líbí se mi i fůra dalších enginů. K původnímu vzhledu má nejblíže asi QuakeSpasm, ale ten beru pouze jako nouzovku, kdyby neoficiální mapy nešly v ničem jiném spustit. Ani DirectQ by nemusel být špatný. Mám jej ale jen u druhého dílu, kde je řada modů, co v jiných enginech nejdou dobře, zatímco DirectQII je dá bez problémů.
@Garret (14.07.2013 15:49): Tak pak dej vědět, jestli si to dojel, virtuálně se ti pokloním. ;-)
@Crash (14.07.2013 15:30): jo, té kadence jsem si všimnul zrovna teď... :-D
@Garret (14.07.2013 15:21): Jo to jo a pokud se nepletu tak granátometčíci mají zyýšenou kadenci a určitě ještě něco. Nightmare jsem vzdal, jako asi to jde, ale všechno fakt nemusím...
@Crash (14.07.2013 15:15): nevadí, už jsem rozehrál DirectQ na Nightmare a ty kurvy mají výdrž jako prase. bohužel spíše bojuju s nedostatkem munice než se samotnýma potvorama
@Garret (komentář): Taky na mě ty mody vylepšující grafiku působí ztrátou atmosféry. Jako vypadá to hezky to jo, ale tak nějak to není ono. Holt nostalgie je svině...
no do kelu, ona je tam i Nightmare obtížnost? teď abych to hrál znovu...
Ten Speedrun je famózní. Akorát to trochu kazí údaje o průměrné hrací době... :-)
@Isair (25.08.2012 22:46): O tom není pochyb.
@konvice (25.08.2012 21:07): To určitě ne, na druhou stranu takový Catacomb 3-D: The Descent (paradoxně také od id software) má už ke klasické FPS našlápnuto velmi dobře. Ale je pravdou, že teprve až ten Wolf je pořádně zpopularizoval.
Jináč jsem rád že se komentář líbí :D
@leebigh (25.08.2012 11:00): jsem si vědom jeho předchůdcu moc dobře(dost z nich jsem i hrál :D), ale ani jeden z nich prostě není FPS v tom pojmu jak je chápán, nebo se tu vážně najde někdo kdo my bude tvrdit že dungeon master je žánrové FPS nebo nějaké ty simulace, to přece žánrově spadá úplně nikam jinam, jinak by rozhodně mezi první "FPS" patřili závodní hry. A já nidke ani netvrdím že Wolf je první FPS vůbec to pozor :)
@konvice (24.08.2012 23:43): Nejhorší na tom je že nejsou. Wolf 3D byl natolik mediálně známý a úspěšný, že nastolil standard a Quake jej dále rozvíjel. Ale jsou mnozí předchůdci - viz zde, zajímavé pokoukání.
http://www.youtube.com/watch?v=aipGP5oAuWQ
http://www.youtube.com/watch?v=aipGP5oAuWQ