Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Kunick (12.12.2015 00:53): No tak to nakoniec išlo celkom rýchlo a už mám dohrané aj DLC aj Základnú hru.

Teda zabiť final Bossa DLC aj final Bossa celej hry na prvý pokus, ts, ts, ts, WTF.
Kdejaký in-game debilko mi dal viac zabrať.

Ale ten divný pocit prázdna po dohraní, niečo podobné ako keď sa chlap rozíde so ženskou ktorú 5 rokov klátil.
Ha!
Zasraný sonovabič skapal.

Dark Souls má šťastie a o jedno 0% menej. :-D

Ale teda ešte teraz idem do tej pošahanej temnoty pod Oolacile a čo som to dávnejšie chvíľu checkoval tak to žiadny zázrak radosti nie je.
@mazar1234 (05.12.2015 21:25): ne je to max měsíc... právě když odletěl tak bylo třeba se dostat co nejrychleji zas pod něj. A myslím že jsem ho sejmul kosou. muj jediny problem byl nedostat se moc dozadu aby mě nesejmul ocasem coz vedlo k smrti ohnem.
@Kunick (05.12.2015 21:19): Jasne je zostreleny inac by sa s nim nedalo bojovat.

Zadne nohy mi prd pomozu, to stale odskoci s divnym otockovym utokom cez postavu a hned z dalsej otocky vypusti miereny ohen co je skoro 100% instakill kombo.

Skor treba byt pre nim a dufat ze bude viac pustat ohen ako aplikovat dementne OP komba.

Bud si strasny lucker alebo si ho zabil pred XYZ patchmi ktore ho nerfli do absurdnej podoby.
@SilentWolf (05.12.2015 20:52): Proste sa mu musia zabugovat skripty, lebo to co je v tych "easy Kalameet kill" videach absolutne vobec nezodpoveda realite toho co sa deje na monitore.
Mne stale dokola toci nejake absurdne kombo utoky, ktore som v tych videach nikdy ani nevidel. Tam im stoji ako poslusny debilko na mieste a sem tam vypusti ohen a necha sa dosekat.... realita je ale uplne ina, nic take sa tam v skutocnosti nikdy nedeje.
Rychlo nejaky 100% Exploit na Dragon Kalameet fight, skor ako naparim DS 0% a vyjebem pocitac von oknom.
@7c (04.12.2015 19:30): V podstate skoro nie, 1 je vzdy Estus a niekedy mam v dalsom slote nejaky lokalne potrebny predmet ako anti-poison, curse, stamina recharger (ten green nieco).
Ale vacsinou iba Estus a nic ine.
Hmmm, broken finger ani neviem naco sluzi, homeward bone nepotrebujem - mam miracle homeward, humanity si davam do slotu iba ked ju chcem pouzit na kindle alebo navratenie humanity (pre vyvolanie pomocnika na bossfight) inac ju k nicomu inemu nepouzivam (healing???), soapstony vobec nepouzivam, prism som este nikdy nepouzil ani v DS2..... same zbytocnosti tam nosis so sebou :-D.

Napr. ja teda idem cestou mat nalozenie pod 50%, vacsinou mam tak okolo 45-48%. Pod 25% nemam sancu sa dostat, to by som si musel nadrbat 99 pointov do nosnosti (Havel ring som prakticky nikdy nedal dole z ruky to by bol moj uplny koniec).
@Sinister (04.12.2015 14:12): Vždycky jsem měl za to, že rychlý pohyb je standard a nosit těžké brnění je forma extravagance (kromě určitých forem trénování).

@mazar1234 (03.12.2015 22:16): Hmm, ty nepoužíváš quick sloty kromě toho pro Estus? Minimálně v jednom bys měl mít Homeward Bone, v dalším Broken Finger, pak (Twin) Humanity(ies), Orange Soapstone a Prism Stone (dle potřeby) .-)
@Sinister (04.12.2015 14:12): 90% času jsem bez štítu a buď katanu nebo kosu a s hodně velkou zásobou staminy (END 52) dokážu řetězit jeden lehký utok za druhým.. ikdyž je to často na hraně rizika a silnější potvory mě instakillnou.. ale o to intenzivnejší zážitek :)
@SilentWolf (04.12.2015 13:26): No, já to mám ještě trochu jinak - začal jsem na Bloodborne, přešel k Dark Souls, jsem zpět u Bloodborne :D
Ale myslím, že s trochou péče by šla v Dark Souls vyrobit postava, která by se mohla hýbat alespoň srovnatelně rychle, jako Hunter v Bloodborne s průměrně rychlou zbraní.
Až se k Dark Souls vrátím, schválně to zkusím :) Sice bude nezvyk hrát bez štítu, ale co :)
Pasivita vs. agresivita.. ty hry jsou naprosto odlišné a je vždycky "super" přejít, navyklý z jedné hry, k té druhé :D
@Kunick (02.12.2015 21:42): Aha. Ale tu desku tam mohl dát sám, protože byl zraněn a všude kolem dotírající nemrtví. To dává smysl :)

@Daemon (02.12.2015 22:55): Aha, já si říkal, kolik jich tam vlastně je. Na druhou stranu, proč se jeden jmenuje Asylum a druhý Stray? Nezdá se, že by se někam zatoulal. Nebo zběhnul. Vypadá jako běžný 'warden' (myšleno jako hlavní šéf) Asyla.

@Crash (02.12.2015 21:40): S tou střechou to je tutový. To zas jo. To úplně nerozporuju. Spíš se snažím dopídit, co se odehrálo na střeše.

@mazar1234 (03.12.2015 22:16): ...pořád lepší než prohazování zbraní v Max Paynovi 3 ;)

Mimochodem, co Bloodborne? Chystáte se hrát (za předpokladu, že máte PS4, samozřejmě)?
Já si to pořídil už asi před třemi měsíci, došel lehce na čtvrtinu a přerušil hraní s tím, že si chci dát nejdřív Dark Souls jedna a dva. Po zahrání části jedničky (toho Capru tam pořád mám :D ) jsem usoudil, že to vlastně nemá mnoho společného a bez obav to rozjel znovu. Musím říct, že to akčnější pojetí boje a vlastně i celkově mi ta hra vyhovuje ještě o něco víc než Dark Souls. A to je co říct!
Už viem čo ma neskutočne serie.
Tá debilná "funkcia", že keď zoberiem nejakú sračku zo zeme a je to "usable" tak mi to hneď automaticky najebe do quick slotu. Dementi, máte to dať do inventára.
Teraz som kvôli tomu skapal lebo mi tam najebal nejakú dušu a ja som skrátka klikol aby sa mi prehodilo na Estus ale sa tam prehodila nejaká kokotina čo som niekde zobral zo zeme.
Áaaaaa, dementi.
@Sinister (02.12.2015 21:37): je to jakoby zapřené nějakou deskou myslím . a vypadalo to úmyslně
jinak jsem to rozehral na NG+ a jedu to i s návody a pod abych nic nevynechal a objevuju úplně nové věci a jsem z téhle hry nadšený stejně jako poprvé... ikdyž bosové jsou díky tomu že vím jak na ně snažší :D
@Sinister (02.12.2015 21:25): Tak Oscar se tam určitě musel dostat střechou, protože dokud neuděláš díru do zdi, tak jiný přístup do tý kobky, kde Oscar leží, není. Navíc chvíli předtím ti hodil klíč do cely, takže se nahoře někde pohyboval. Důvod proč se věří, že to bylo po souboji s Assylum Demonem, je tento, kde ho můžeš právě na střeše zahlédnout. Ale jestli to tak bylo míněno, to ví jen autoři. Pokud to někde otevřeně nepřiznali.
@Sinister (02.12.2015 21:25): mě spíš zarážejí ty dveře k němu.. jako by je někdo zabarikádoval úmyslně - a vždycky jsem si říkal že své zranění podcenil a až když jsem ho potkal tak poznal že to opravdu nezvládne.
Zase Demon na tebe seskočí při rvním vstupu na nádvoří takže ta lokalita není až tak vzdálená
Přemýšleli jste někdo o Oscarovi? Společně se Solairem se jedná o jednoznačně mojí nejoblíbenější postavu. Viděl jsem na internetu pár lore videií o něm a chtěl si zadiskutovat :)

Obecně se věří, že Oscar se dostal do cely kvůli díře ve stropě - konkrétně, že ho tam srazil Asylum Demon. Podle mě je to nesmysl, protože ačkoli leží na troskách, typu jsou i v zásypu za ním. Nepochází tedy ze souboje. Můj názor je takový, že buď přehlédl díru, nebo se s ním utrhl strop. Každopádně se nepotkal s Asylum Demonem, čemuž podle mě odpovídá i pozice Asylum Demona - ten díky své neschopnosti skutečně létat, nemohl překonat takovou vzdálenost v žádném rozumném čase. Navíc ho vidíme při zabíjení růžovek u výlezu z cely.
Jediný způsob, který si dovedu představit je, že zahlédl Oscara, jak hází něco do cely, dal mu ránu, která Oscara odmrštila pár metrů a Oscar spadl do díry...
Co vy? Jak si myslíte, že to bylo?
Teda ta zasrana Manticora (BTW - ziadny drak ) straziaca vstup do DLC je riadne hnusna svina, jeden z najhorsich Bossov v hre.
To nam to pekne zacina, ziskal som blby pocit ze cele DLC bude len jedna prepalena sracka, dufam ze nie.
Ta část se mi líbila asi nejvíc, ale začal jsem se cítit nesvůj z toho level designu (protože prostě fungoval..) a celý ten pocit *doprdele, kam jsem se to dostal, to jsem snad v samotném pekle* tak jsem si tu část pouštěl jakýsi paganský metal s growlingem a zabíjel jsem potvory jako po másle.. :D

Ve dvojce i v bloodborne mi hodně chybí taková část.. prostě šlapat dolů..

dolů...

dolů....

dolů....
dolů....

Měl jsem opravdu ten pocit že nademnu jsou doslova kilometry a podemnou už toho moc nebude.. pamatuju si jednu 2D variaci na minecraft co jsme kdysi zkoušeli a tam se taky dalo prokopat až do lávy.. své kouzlo to prostě má.

Jen mi tam přišli celkem odfláknutí ti dinosauři.. to jsem nepochopil.. :D
@mazar1234 (13.11.2015 12:57): tak právě ohňová čast se mi líbila hodně - ale je fakt že mám nvidii :D a hodně se mi libil fakt, že co bylo dřív jako boss tak teď je obyčejný creep kterého potkáš na každém kroku - takový ilustrační detail kam se až člověk posunul.
@Kunick (12.11.2015 21:19): Ja som zatiaľ prišiel do Lost Izalith a teda taký hnusný level nemá v celej hre obdobu.
Hnusný myslím grafika/leveldizajn nie hnusný ako Crystal Caves či Great Hollow :-D.
Až je mi na poblitie keď to vidím a štruktúra levelu ma tiež nebaví. Keď to zrovnám s ultra-prekrásnym Anor Londo..... ach jo.

Ale teda súboj s Centipede Bossom bol peklo, FPS dropy lietali niekde medzi 2-10 FPS, prakticky nehrateľný súboj. Potom som vypol AA a výrazne sa to zlepšilo a už som to dal. Známy problém s AMD kartami čo som čítal tu dosahuje absolútny vrchol.
Ako bažina dole v Blighttowne mala trošku dropy ale nič gamebreaking, Demon Ruins v ohňových častiach boli už horšie ale Centipede sa nedala normálne hrať.
tak konečně jsem se zase dostal ke hraní a dnes to dotáh do Kiln of the First Flame. A docela jsem se zasekl na tom jestli vstoupit do mlhy.. nějak se mi nechce končit :D
@7c (08.11.2015 20:47): Pretoze vacsina nepriatelov v hre nema moc resist na lightning.
A nie som cisto STR build ale kombinujem s Faith, RAW mam longbow, Fire mam Queelags shotel, Divine mam Bastard.
Skratka snazim sa mat nejaku max-upgradnutu zbran v zakladnych elementoch.
@LIUWIL (08.11.2015 18:34): Nejjednodušší způsob jak zabít Capru: je nahadzat firebomby cez murik pred hmlou. Staci tak zabit jedneho psa a prejst hmlou, uz je to potom pohodicka leharo klidek tabacek relax fight. Ale je to tak trochu svinstvo to hej, ale urcite je to jednoduchsie ako ist na ferovku :-D.

Inac ale zacinam byt brutalne a to tak ze hrozne strasne brutalne nasrany k nepricetnosti. Uz som asi 12x vyzabijal vsetkych tych 10 ci kolko tam je Darkwrightov v Londo Ruins, Titanite Chunkov mam, ze by som mohol vyupgradovat polovicku galaxie, ale nedropol mi ani jeden jediny zasrany skurveny Titanite Slab.

Idem zhanat savegameeditor :-D.
@Sinister (08.11.2015 18:15): Když dojdeš k mlze a půjdeš doprava a dolů po schodech, dostaneš buďto k zamčeným dveřím, nebo k točitým schodům, které vedou nahoru. Tam si můžeš otevřít zkratku (podobných zkratek je ve hře fůra), které vede do Firelink Shrine. Je to nejsnadnější cesta - potkáš akorát pár základních nepřátel a dva zloděje a dva psy.

Nejjednodušší způsob jak zabít Capru: Když vejdeš do mlhy, musíš okamžitě mířit ke schodům, tam se ti podaří zabít prvního čokla. Když vylezeš nahoru, můžeš tam zabít i toho druhého. Vylez si pak na takovou tu římsu a když tam Capra za tebou vyleze, seskoč dolů. On skočí taky dolů a bude chvilku zamčený v animaci.

Jak zabít Capru jako chlap: https://www.youtube.com/watch?v=DD6rtlWdbDM
@strejdafido (08.11.2015 18:23): Pokouším se to praktikovat, ale zdraví ve finále prostě problém není. Ti psi jsou. V tom boji vlastně ani nemůžu locknout, protože ty fenom*di se rozutečou každej jinam, uprostřed stojí Capra a já to prostě neskoordinuju. Každopádně právě jsem naplnil 27 smrtí, klepou se mi vzteky ruce a už jsem rage quitnul. Jdu na cígo, dneska stačilo. Moje holka už mě musela okřiknout, že řvu už fakt hodně.
Stačí. Poje*anej From Software.
@Sinister (08.11.2015 18:15): Když budeš opravdu hodně hodně rychlý, tak se k mlze u kámoše Capry dá doběhnout bez boje, ale většinou to nevyjde. Jinak ale schůdky určitě využívej, jen jde o to k nim proklouznout, moc času tam sice na rozkoukaní není, ale pár smrtí a máš to v kapse :)
Nestresuj. To je hlavní. Počítej s tím že asi umřeš. Zde hodně rozhoduje ten stres.. zaměř se na psy a pokud se ti je podaří nějak zabít a budeš žít tak se rozhýbej, uzdrav a capra už pak půjde lehce. Ale než zabiješ psy tak si ho nevšímej.
Jsem u Capry. Jak se zbavit těch jeho zas*aných čoklů??? Nepřiblíží se včas, abych je rozsekal, než přijde on a když se pokusím je zničit hned na začátku, dostanu nevyhnutelně ránu od Capry. Tu bych přežil, jenže pak absolutně nestihnu vyřešit ty psy před druhou, která je prostě koncová.
Vidím za Caprou schůdky, které by mi mohly v tomhle boji hodně pomoct, ale psi a Capra bezpečně zacpou přístup k nim.
Buď psi nebo Capra není takový problém - kombinace obojího je prostě ale na hovno. Taky mě hrozně nebaví k němu chodit znova přes pět psů a šest zlodějů. Už jsem teda začal kličkovat na mostě, abych se alespoň vyhnul těm pitomcům na něm.