Diskuze
Já očekávám dobrou hru a je to jedna z mých nejvíce očekávaných her letos.. ale vypadá to hrozně.. :D
Ta grafika vypadá opravu old genově ... Docela se dívím, protože byla hra původně prezentována jako výkladní skříň DX12 :D ...
Ty lokace vypadají opravdu trochu zvláštně a NPC moc života taky nepobral. Dá se říct, že mám totožný názor jako Cobot ... Jestli tu bude alespoň slušný příběh tak Ok, ale jinak to vypadá jako dnešní průměr.
Stejně to nechápu, stačí se podívat, co ND vytáhli z PS4 u U4, tohle rozhodně nejsou limity i poměrně slabých konzolí, aby musel proběhnout podobný DG, ale brutálně na to doplatí i PC verze, která bude jenom trochu hezčí, ale základ bude stejný. Už aby byl NEO :)
Ty lokace vypadají opravdu trochu zvláštně a NPC moc života taky nepobral. Dá se říct, že mám totožný názor jako Cobot ... Jestli tu bude alespoň slušný příběh tak Ok, ale jinak to vypadá jako dnešní průměr.
Stejně to nechápu, stačí se podívat, co ND vytáhli z PS4 u U4, tohle rozhodně nejsou limity i poměrně slabých konzolí, aby musel proběhnout podobný DG, ale brutálně na to doplatí i PC verze, která bude jenom trochu hezčí, ale základ bude stejný. Už aby byl NEO :)
Zase s tim přízvukem..mě se taky nelíbí jak všichni dělaj tvrdý R, ale asi tak spousta čechů mluví takže to zas tak neřešim.
Jinak je to prostě easy demo, pro mě z toho plyne že to bude prostě pokračování HR, s tím dobrým a bohužel asi i špatným (jo takedowny jsou furt lame)
Jinak je to prostě easy demo, pro mě z toho plyne že to bude prostě pokračování HR, s tím dobrým a bohužel asi i špatným (jo takedowny jsou furt lame)
Nějak se mi to moc nelíbí. To že jsme pro zbytek světa stále Rusko je smutné. To jsou vývojáři takový ignoranti, že si nedokážou na YT pustit aspoň jedno video s češtinou? Respektive oni tu češtunu slyšej. Zní tam nějaká češka z hlášení na ulici. No holt jsme furt rusáci no.
Moc se mi nelíbila barevná paleta na začátku a prostředí na ulici se mi zdá hrozně přeplácané. Je to takové uzavřené jako měststké exteriéry her z 90. let. To ohraničení věcí asi pujde zas vypnout (kdo s tím dobrovolně můžže hrát? btw u tý červený knihy to zvedá zážitek z hledání tajnejch dveří), Nápisy "sellable" a "crafting parts"... Mimochodem první "puzzle" dostaň se do bytu po střeše.. Jsme ti přistavili hydraulickou plošinu tak jenom znáčkni dva butony. A tím si obešel policejní zátaras... Dost easy. Ta chůze nepřirozeně plynulá gamepadem je taky hrozná. Takedowny si mohli opravdu odpustit. A za smartvision bych vraždil. Co to je za trend?
Ale jo tohle je jen takové hnidopišství. Bude to určitě dobré.
Moc se mi nelíbila barevná paleta na začátku a prostředí na ulici se mi zdá hrozně přeplácané. Je to takové uzavřené jako měststké exteriéry her z 90. let. To ohraničení věcí asi pujde zas vypnout (kdo s tím dobrovolně můžže hrát? btw u tý červený knihy to zvedá zážitek z hledání tajnejch dveří), Nápisy "sellable" a "crafting parts"... Mimochodem první "puzzle" dostaň se do bytu po střeše.. Jsme ti přistavili hydraulickou plošinu tak jenom znáčkni dva butony. A tím si obešel policejní zátaras... Dost easy. Ta chůze nepřirozeně plynulá gamepadem je taky hrozná. Takedowny si mohli opravdu odpustit. A za smartvision bych vraždil. Co to je za trend?
Ale jo tohle je jen takové hnidopišství. Bude to určitě dobré.
Panenko skákavá, oni tam nechali ty instatní takedowny, co zastavujou čas? Grafika vypadá jak z minulýho století, ale on i ten minulej díl nebyl žádnej zázrak.
Ale Prahu oceňuju, snažili se, i když jak píše user, toho Ruska se prostě nezbavíme :D
Ale Prahu oceňuju, snažili se, i když jak píše user, toho Ruska se prostě nezbavíme :D
@USER47 (08.06.2016 19:13): jop, to bilo do očí a uší, je škoda že to nedotáhli
Trochu mě tam serou ty pseudoruský akcenty a třeba takovýhle nesmysly:
http://i.imgur.com/SIeoXCy.jpg
Jo a Sarif má zjevně novej voice acting a zní úplně jinak.
http://i.imgur.com/SIeoXCy.jpg
Jo a Sarif má zjevně novej voice acting a zní úplně jinak.
zrovna ukazujou na twitchi prahu
Povedené :)).
Čeština, na gog verzi, nejde..co..
@Fatality (11.01.2016 21:59): Vono než se v nich člověk zorientuje tak si vše najde sám :)
Ta mapa HK je z Revision? To si fakt nevybavuju, přitom jsem to dohrál včera :-D Ale já ty mapy nikdy nepoužíval no.
@John Mirra (11.01.2016 21:48): ale napsals to tak blbě, že jsi mapku a zkratku oddělil :p
@Walome (11.01.2016 13:31): Tak postoval jsem obrázek z Hong Kongu, žejo ... :D
@Fatality (11.01.2016 13:33): Nebo lidi z Hradce Králové... :D
@Fatality (11.01.2016 13:33): Nebo lidi z Hradce Králové... :D
@Walome (11.01.2016 13:31): Ano, droid z KotOR by s tebou souhlasil :)
@John Mirra (11.01.2016 13:30): Jo HK jako Honk Kong, já myslel Hells Kitchen! :) Není HK jako HK!
@Walome (11.01.2016 10:56): Tak chtěli aby to ladilo s tou neonovitostí HK :)
@John Mirra (11.01.2016 10:55): panebože :D to jsou barvičky. Ok, dobrý.
@Walome (11.01.2016 10:31): Jo, některý mapky pozměnili, např. HK změnili tak moc, že je tam nová prostě potřeba :)
@Fatality (11.01.2016 10:45): Začneš dělat hluk a přiběhnou stráže, čímž otevřou dveře :) ale možná to byl bug, John Mirra si nic takovýho nepamatuje.
@Walome (11.01.2016 10:40): Já bych řekl, že mechaniky jsou stejné jako ve vanille. Snad jen plavání mi přišlo strašně pomalé, takže za celou historii Deus Ex jsem poprvé dal jeden bod do plavání, abych neplaval půl hodinu pět metrů. A jak to v tom GMDX musíš udělat?
Tak já už jsem všechny tři konce dohrál kdysi, tak nevím, proč bych měl je hrát i teď :-D New Dark Age je asi nejlepší konec (z morálního hlediska).
Tak já už jsem všechny tři konce dohrál kdysi, tak nevím, proč bych měl je hrát i teď :-D New Dark Age je asi nejlepší konec (z morálního hlediska).
@Fatality (11.01.2016 10:38): Jo, to by dávalo smysl, proto jsem se ptal. Ono jde o to, že mody jsou fajn, dokud vše zohledňují. Právě GMDX Ti nedovolí utéct z cely pod UNATCEM, protože zatímco původní hra ti dovolí ukrást multitool nebo najít kod, v modu nejde ani jedno (kod nefunguje a multitoolů je třeba víc).
Počkat jak "šel jsem na Dark Age", ty neděláš všechny konce nebo co? :p
Počkat jak "šel jsem na Dark Age", ty neděláš všechny konce nebo co? :p
@Walome (11.01.2016 10:31): Nějaké tam jsou, já jsem se nikdy v těch mapách nevyznal. Využil jsem ji až na konci v Area 51, když jsem hledal chladící místnost (ano, šel jsem na New Dark Age :-D). Nevím, jestli jsou staré nebo nové, ale od pohledu bych tipl nové.
@Walome (11.01.2016 10:09): Jaké mapy myslíš?
@Fatality (komentář): jak je to s mapama? Jsou tam nové, nebo staré, nebo žádné?
@vodkasesemtexem (10.01.2016 21:41): Dik, ale dost strucne:)
vesměs kladný.
@vodkasesemtexem (10.01.2016 19:20): Tvoje dojmy?
a mě se na dojmy nikdo nezeptá...
@John Mirra (10.01.2016 18:11): Jako jo, je to dobré :) Prostě Deus Ex s New Vision a trochu předělaným level designem, nevím, co jim na tom tolik trvalo :-D Teď se budu snažit zprovoznit opatchované Invisible War.
Dojmy? :D
Tak jo, dohráno, finally :-D
@Walome (08.01.2016 12:24): Mně se to blbě posuzuje, protože jsem Deus Ex hrál naposledy před X lety, ale vím, že mi Hong Kong problémy nedělal, resp. nepamatuju se, že bych bloudil. V Revision jsem se občas ztrácel, právě třeba při hledání toho chrámu. Napoprvé ho najdeš normálně, když prohledáváš lokaci, ale pak se tam máš sejít a prostě najít to jen tak z fleku, to nejde. Asi dvakrát nebo třikrát jsem se zamotal.
Např. úkryt Smugglera je schován úplně někde jinde (jinak) než v původní hře a nemohl jsem ho za boha najít.
Např. úkryt Smugglera je schován úplně někde jinde (jinak) než v původní hře a nemohl jsem ho za boha najít.
@John Mirra (08.01.2016 12:12): :D
@Fatality (08.01.2016 12:19): tvl tak jsou na hlavu? Jediná lokace, která by fakt potřebovala zjednodušit a oni to jen překopou?
@Fatality (08.01.2016 12:19): tvl tak jsou na hlavu? Jediná lokace, která by fakt potřebovala zjednodušit a oni to jen překopou?
@John Mirra (08.01.2016 11:09): No já ho teď hraju, je to možné, že až v Revision :)
@John Mirra (08.01.2016 12:12): Musím přiznat, že jsem se sem tam ztrácel v Hong Kongu v Revision, přitom v původní hře mi tahle lokace problém nečinila :-D Ale to najdeš :)
@John Mirra (08.01.2016 12:12): Musím přiznat, že jsem se sem tam ztrácel v Hong Kongu v Revision, přitom v původní hře mi tahle lokace problém nečinila :-D Ale to najdeš :)
@Walome (08.01.2016 11:12): Prubni to, teď jsem v HK a mám se oslavit mír mezi triádami a nemůžu ten zatracenej chrám najít... :D
@John Mirra (08.01.2016 11:09): teda já to budu muset vyzkoušet
Rozdělený na kapitoly je to myslím až v Revision, ne? :)
@Fatality (08.01.2016 09:23): Tyjo to ani nevím že tam nějaké jsou :D člověk se má pořád co učit.
@Walome (08.01.2016 09:12): Já to počítám tak, jak jsou udělané kapitoly ve hře. Teď jsem ve XII., XIII. poslední je Area 51 :)
@Fatality (08.01.2016 09:05): Aha, takže celej úvod počítáš jako jednu lokaci, protože se celá odehrává v NY? :)
@Walome (08.01.2016 09:00): Pak je akorát Missile Silo, ale to patří do jedné lokace (New West Coast), napsal jsem to blbě, ale takhle to myslím.
@Fatality (08.01.2016 08:59): jo bunkr, áha. Hehe se mi líbí, že si myslíš, že po ocean labu je Area 51 :)
@Walome (08.01.2016 08:43): No Bunkr 03, jak jsou ty bunkry z předválečné doby před katakombami. Pak byl Vandenberg strašně dlouhý a teď ta podvodní lokace. Ale pak už je Area 51, takže o víkendu to dorazím :-D
@Garret (06.01.2016 21:40): Word. A fakt jsem zapomněl, jak je to sakra dlouhé, ještě pořád nejsem v Area 51 :-D Jsem v té podvodní lokaci.
porovnával jsem teď Revision i GMDX a musí říct, že mi více vyhovuje Revision. všechny ty detaily v GMDX jsou sice fajn, ale mnohem víc ocením upravený level-design a grafiku celkově. už ten intro rozhovor v Revisionu je naprosto parádně upravený...