Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já očekávám dobrou hru a je to jedna z mých nejvíce očekávaných her letos.. ale vypadá to hrozně.. :D
Ta grafika vypadá opravu old genově ... Docela se dívím, protože byla hra původně prezentována jako výkladní skříň DX12 :D ...
Ty lokace vypadají opravdu trochu zvláštně a NPC moc života taky nepobral. Dá se říct, že mám totožný názor jako Cobot ... Jestli tu bude alespoň slušný příběh tak Ok, ale jinak to vypadá jako dnešní průměr.
Stejně to nechápu, stačí se podívat, co ND vytáhli z PS4 u U4, tohle rozhodně nejsou limity i poměrně slabých konzolí, aby musel proběhnout podobný DG, ale brutálně na to doplatí i PC verze, která bude jenom trochu hezčí, ale základ bude stejný. Už aby byl NEO :)
Zase s tim přízvukem..mě se taky nelíbí jak všichni dělaj tvrdý R, ale asi tak spousta čechů mluví takže to zas tak neřešim.
Jinak je to prostě easy demo, pro mě z toho plyne že to bude prostě pokračování HR, s tím dobrým a bohužel asi i špatným (jo takedowny jsou furt lame)
Nějak se mi to moc nelíbí. To že jsme pro zbytek světa stále Rusko je smutné. To jsou vývojáři takový ignoranti, že si nedokážou na YT pustit aspoň jedno video s češtinou? Respektive oni tu češtunu slyšej. Zní tam nějaká češka z hlášení na ulici. No holt jsme furt rusáci no.

Moc se mi nelíbila barevná paleta na začátku a prostředí na ulici se mi zdá hrozně přeplácané. Je to takové uzavřené jako měststké exteriéry her z 90. let. To ohraničení věcí asi pujde zas vypnout (kdo s tím dobrovolně můžže hrát? btw u tý červený knihy to zvedá zážitek z hledání tajnejch dveří), Nápisy "sellable" a "crafting parts"... Mimochodem první "puzzle" dostaň se do bytu po střeše.. Jsme ti přistavili hydraulickou plošinu tak jenom znáčkni dva butony. A tím si obešel policejní zátaras... Dost easy. Ta chůze nepřirozeně plynulá gamepadem je taky hrozná. Takedowny si mohli opravdu odpustit. A za smartvision bych vraždil. Co to je za trend?

Ale jo tohle je jen takové hnidopišství. Bude to určitě dobré.
Panenko skákavá, oni tam nechali ty instatní takedowny, co zastavujou čas? Grafika vypadá jak z minulýho století, ale on i ten minulej díl nebyl žádnej zázrak.

Ale Prahu oceňuju, snažili se, i když jak píše user, toho Ruska se prostě nezbavíme :D
Ta mapa HK je z Revision? To si fakt nevybavuju, přitom jsem to dohrál včera :-D Ale já ty mapy nikdy nepoužíval no.
@Walome (11.01.2016 10:40): Já bych řekl, že mechaniky jsou stejné jako ve vanille. Snad jen plavání mi přišlo strašně pomalé, takže za celou historii Deus Ex jsem poprvé dal jeden bod do plavání, abych neplaval půl hodinu pět metrů. A jak to v tom GMDX musíš udělat?

Tak já už jsem všechny tři konce dohrál kdysi, tak nevím, proč bych měl je hrát i teď :-D New Dark Age je asi nejlepší konec (z morálního hlediska).
@Fatality (11.01.2016 10:38): Jo, to by dávalo smysl, proto jsem se ptal. Ono jde o to, že mody jsou fajn, dokud vše zohledňují. Právě GMDX Ti nedovolí utéct z cely pod UNATCEM, protože zatímco původní hra ti dovolí ukrást multitool nebo najít kod, v modu nejde ani jedno (kod nefunguje a multitoolů je třeba víc).

Počkat jak "šel jsem na Dark Age", ty neděláš všechny konce nebo co? :p
@Walome (11.01.2016 10:31): Nějaké tam jsou, já jsem se nikdy v těch mapách nevyznal. Využil jsem ji až na konci v Area 51, když jsem hledal chladící místnost (ano, šel jsem na New Dark Age :-D). Nevím, jestli jsou staré nebo nové, ale od pohledu bych tipl nové.
@Walome (08.01.2016 12:24): Mně se to blbě posuzuje, protože jsem Deus Ex hrál naposledy před X lety, ale vím, že mi Hong Kong problémy nedělal, resp. nepamatuju se, že bych bloudil. V Revision jsem se občas ztrácel, právě třeba při hledání toho chrámu. Napoprvé ho najdeš normálně, když prohledáváš lokaci, ale pak se tam máš sejít a prostě najít to jen tak z fleku, to nejde. Asi dvakrát nebo třikrát jsem se zamotal.

Např. úkryt Smugglera je schován úplně někde jinde (jinak) než v původní hře a nemohl jsem ho za boha najít.
@Walome (08.01.2016 08:43): No Bunkr 03, jak jsou ty bunkry z předválečné doby před katakombami. Pak byl Vandenberg strašně dlouhý a teď ta podvodní lokace. Ale pak už je Area 51, takže o víkendu to dorazím :-D
porovnával jsem teď Revision i GMDX a musí říct, že mi více vyhovuje Revision. všechny ty detaily v GMDX jsou sice fajn, ale mnohem víc ocením upravený level-design a grafiku celkově. už ten intro rozhovor v Revisionu je naprosto parádně upravený...