@pipboy (30.01.2016 01:58): předpokládám že panovníka nikdy nepřesvědčíš rolníkem aby s tisíc muži zaůtočil na celou něměckou říši... Takže se přikládám k Leviathanovi, některé nezlomíš ať jim dáš co chceš.
Diskuze
@účet smazán (30.01.2016 01:54): moje hodnoty vubec nehrajou roli, zmanipulovat se da absolutne kazdy a ty mas dost kratkozraky pohled na vec, pokud si myslis ze lidske zasady kohokoliv jsou neco z podstaty veci neoblomneho, co se neda spravnym podnetem zpochybnit, narusit a eventuelne naprsoto rozlozit nebo prekroutit dle potreby, pokud vis co rict.
@pipboy (30.01.2016 01:53): Ale ano, samozřejmě, že jsou lidi, co se prostě uplatit nenechají, protože prostě mají jiné hodnoty. Předpokládat, že každý má stejné hodnoty jako ty, je znakem hlouposti.
A nemluvím o dokonalé hře, ale o REALISTICKÉ hře.
A nemluvím o dokonalé hře, ale o REALISTICKÉ hře.
@účet smazán (30.01.2016 01:41): hah. ne, nejsou. A Danovo vize nestoji na takove picovine, ani neni ztelesnenim dokonale hry, takze at se klidne rozmelnuje.
@pipboy (30.01.2016 01:26): Nemáš pravdu, jsou určitě lidi, kteří by něco prostě neudělali, bez ohledu na to, jestli by za to dostali sto tisíc, nebo miliardu. Prostě by přes to nejel vlak.
Tímhle z toho podle mě dělají víc hru než simulátor reality, Dan to myslel dobře. Nějak si do toho nechává kecat a jeho vize se rozmělňuje.
Tímhle z toho podle mě dělají víc hru než simulátor reality, Dan to myslel dobře. Nějak si do toho nechává kecat a jeho vize se rozmělňuje.
@Hrdlodus (30.01.2016 01:16): teoreticky pokud muzu boostovat speech mel bych byt teoreticky schopny eventuelne dosahnout stavu, kdy ukecam vsechny a vsechno. Lidi nejsou stroje, nikdo za vsech podminek "proste neustoupi".
Já nepochopil, co je na tom nefér k hráči.
Budu vyhrožovat - NPC mě odbude, odejde nebo zaútočí.
Budu smlouvat jde o postavu, která prostě neustoupí.
Budu vyhrožovat - NPC mě odbude, odejde nebo zaútočí.
Budu smlouvat jde o postavu, která prostě neustoupí.
No, ono je to přeci jen komplikovanější téma a někdy tam prostě chceš mít někoho, kdo je neukecatelný/neuplatitelný/nezastrašitelný, ale jak to udělat, aby to bylo fér vůči hráči. Má to totiž vícero částí a dost záleží, jak se to namixuje, tudíž to nebylo jen 'Fake volby' Ano/Ne.
Je to prostě věda
Je to prostě věda
@USER47 (29.01.2016 23:52): jj když jsem si to teď pustil tak mi to už dává smysl :)
Tak dobře vy :)
Tak dobře vy :)
Blbě jsi ho pochopil, říká tam, že prohrál a nakonec tam fake volby nebudou:). Je to zhruba ve 35:55.
@Bodkin (29.01.2016 23:22): wat
Tak jsem ho buď blbě pochopil nebo to tam řekl naopak.
Tak jsem ho buď blbě pochopil nebo to tam řekl naopak.
@Paul (29.01.2016 23:09): Všichni jsme byli proti Danovi, který tam ty fake volby používal.
@Bodkin (29.01.2016 23:03): líbil se mi ten příklad s brutální hádkou o tom jestli tam dát fake speech check nebo ne :)
Na jakýs byl straně ? Osobně jsem spíš na Danovo, fake volby..meh.
Na jakýs byl straně ? Osobně jsem spíš na Danovo, fake volby..meh.
@Paul (29.01.2016 21:51): Je to řehole, no.
A toto je výborné, Danovo poslední přednáška
https://www.youtube.com/watch?v=3R8M_xBug3o
Ugh ta tuna práce, ještě že nedělám hry :))
https://www.youtube.com/watch?v=3R8M_xBug3o
Ugh ta tuna práce, ještě že nedělám hry :))
@pipboy (22.01.2016 21:34): tohle mi ve hrách nikdy nepřekáželo. Slyšel jsem podobný výtky na interface Zaklínače 1 že je moc grafickej a kdesi cosi, nikdy mi to nevadilo.
Mě to přijde hezké, takové zajímavé, možná moc to okolo je trochu přehnané, ale jinak proti tomu nic nemam, připomíná mi to staré rpgčka.
@Paul (22.01.2016 19:11): pri nejmensim vsechna ta okrasna grafika odvadi pozornost od obsahu
Taky mi unika, cim je to tak hrozne...
Osobně teda hlavně ani nechápu co na tom jako má bejt hnusnýho. Ty fonty mi ke středověký hře perfektně sedí a look celkově taky. Kam se sere Skyrim s jeho moderním hnusem.
To je určitě poprvé, co vidím někoho takhle se rozčilovat nad inventářem v ještě nedokončené hře :D (srsly kámo, je to jen inventář)
@USER47 (22.01.2016 18:45): Ale i ty fonty a vlastně ten look celkově. Jakoby někdo zabořil ruku do prdele Oblivionu, vytáhl z toho střeva a vmasil je Ultimě do ksichtu. Jsem znechucen, jako volič komunistů.
...teď bez legrace, přijde mi to fakt nevhodný a nesedící. A když je to Vávrovo baby, tak ještě rovněž jsem ještě taky zklamanej :(
...teď bez legrace, přijde mi to fakt nevhodný a nesedící. A když je to Vávrovo baby, tak ještě rovněž jsem ještě taky zklamanej :(
Mně to nepřijde až tak hrozný, ačkoli nějakej mřížkovej a jednodušší inventář by mi nevadil. Ale oni to musej nechat gamepad friendly, proto ten oblivionskej seznam.:/
@Bodkin (22.01.2016 18:31): Fuj! Perverzní dítě Ultimy a Oblivionu. Který nevkusák tam u vás sabotuje hru?
Ale díky, alespoň vím :/
Nemluví se u vás náhodou o nějakých alternativách třeba formou patche a to i pro konzole? Tohle je opravdu poprvé, kdy jsem opravdu dokonale odpuzen zpracováním brašny (a ostatně ani oblivioní HUD bych nečekal vyždímat z Vávrova vlhkého snu).
Ale díky, alespoň vím :/
Nemluví se u vás náhodou o nějakých alternativách třeba formou patche a to i pro konzole? Tohle je opravdu poprvé, kdy jsem opravdu dokonale odpuzen zpracováním brašny (a ostatně ani oblivioní HUD bych nečekal vyždímat z Vávrova vlhkého snu).
@Sinister (22.01.2016 18:11): Žel bohu, mám to nainstalováno jen v práci, doma mi to PC nezvládá.
Ale tady je nějaké video kde to ukazuje
Ale tady je nějaké video kde to ukazuje
@Bodkin (22.01.2016 18:08): Neměl bys pls nějaký típanec?
@Sinister (22.01.2016 17:56): Zlepšilo se to, je to uhlazenější a přehlednější, ale principielně v podstatě stejné.
Máte někdo nějakou aktuálnější alfa-či-co verzi? Zajímalo by mě zpracování inventáře. Před rokem to bylo hodně odporný, tak jestli se to zlepšilo...
@USER47 (15.01.2016 00:52): Mně fousy prakticky nerostou, ale maskulinní nebo krasavec taky zrovna nejsem :D
To já bych se i naskenovat nechal, ale fousy se mi shazovat nechce. Navíc nejsem ani maskulinní typ, ani 50+ ani žádnej krasavec.:)
@GodOfTheSick (14.01.2016 09:08): A nebo se skamarádit a hrát si sám se sebou ;)
@GodOfTheSick (14.01.2016 09:08): A hodit do jezera aby jí už nidky nepotkal...
@účet smazán (13.01.2016 20:06): Však když se sám sobě nebudeš líbit, tak pak můžeš osobu s tvým ksichtem ve hře zabít a už tam nebude.
@USER47 (13.01.2016 18:10): Nebudu si prece tu hru kazit vlastnim ksichtem.
Tak co, jdete se někdo skenovat?:-D
https://www.facebook.com/kingdomcomerpg/ ... 8294/?type=3&fref=nf
https://www.facebook.com/kingdomcomerpg/ ... 8294/?type=3&fref=nf
@USER47 (10.01.2016 12:16): Hm, tohle mě moc nebere. Vzhledem k Vávrově nekompromisnosti budu tu hru taky kritizovat nekompromisně. Zvlášť příběh, protože řekl, že Sapkowski neumí psát (když mluvil o husitské trilogii) :-)
Změníš při následujícím úderu. Kombo je sekvence několika konkrétních útoků. Když se ti to povede, spustí se speciální finisher.
A tak je to nakonec celkem dobré, když už to chápu. Akorát mi teda nejdou ta komba, nechápu, jak změnit směr uprostřed útoku. Jak jednou zaútočím, už mi to změnit nejde...
Když se dostanete moc blízko do pozice, ve který by ten souboják nefungoval, hodí vás to do takový tý pozice uzamknutejch mečů, kde můžeš soupeře odtlačit/kopnout nebo on tebe a až pak se jede dál.
Například tady je to vysvětlený ve 3:15.
https://www.youtube.com/watch?v=CizIpQXRTBU
Například tady je to vysvětlený ve 3:15.
https://www.youtube.com/watch?v=CizIpQXRTBU
Funguje tam i nedostatek místa k boji? Třeba že meč bouchne do zdi?
@USER47 (09.01.2016 23:00): No, ve finále to zas až tak jiný než jiný combaty není.
Volba směru útoku má smysl v případě těch komb a taky v tom, že když se napřáhneš na nějakou stranu a těsně před útokem rychle změníš směr, mělo by to bejt hůř blokovatelný.
@USER47 (09.01.2016 18:48): No ale ještě se tam rozlišuje normální vykrytí a vykrytí, kdy to zmáčkneš až ve chvíli, až oponent zaútočí. Každopádně myslel jsem, že i u krytí jde o směr, to pak ta volba směru postrádá smysl...
btw: tady je video s vysvětlením základních principů.
https://www.youtube.com/watch?v=CizIpQXRTBU
https://www.youtube.com/watch?v=CizIpQXRTBU
Vždyť ten systém je úplně jednoduchej.
1) Při útoku si můžeš pohybem myši zvolit seknutí z několika směrů plus bodnutí. Při sekvenci více útoků je tam pár speciálních komb podle směrů, který volíš.
2) Na útok reaguješ stisknutím blokovacího tlačítka (nemusíš vůbec řešit směr útoku či nic podobnýho)...
3) ...nebo úskokem (WSAD na klávesnici)
To je v podstatě celý. Nevyblokovaný útoky ti nejdřív žerou staminu, až pak život. Stamina se obnovuje rychle, život nikoli, takže si pořád musíš hlídat, abys jí měl dostatek. Staminu žerou i útoky a blokování, takže boj v podstatě probíhá tak, že provedeš pár útoků, ustoupíš, necháš si zregenerovat staminu a opakuješ. Když ti stamina dojde, tak nejen že nemůžeš blokovat, ale i útoky jsou slabší.
1) Při útoku si můžeš pohybem myši zvolit seknutí z několika směrů plus bodnutí. Při sekvenci více útoků je tam pár speciálních komb podle směrů, který volíš.
2) Na útok reaguješ stisknutím blokovacího tlačítka (nemusíš vůbec řešit směr útoku či nic podobnýho)...
3) ...nebo úskokem (WSAD na klávesnici)
To je v podstatě celý. Nevyblokovaný útoky ti nejdřív žerou staminu, až pak život. Stamina se obnovuje rychle, život nikoli, takže si pořád musíš hlídat, abys jí měl dostatek. Staminu žerou i útoky a blokování, takže boj v podstatě probíhá tak, že provedeš pár útoků, ustoupíš, necháš si zregenerovat staminu a opakuješ. Když ti stamina dojde, tak nejen že nemůžeš blokovat, ale i útoky jsou slabší.
@Zbyisek (09.01.2016 18:36): Snad to bude trosku dynamictejsi.
@účet smazán (09.01.2016 18:06): Já z toho bojování byl tak zmatenej, že jsem to radši vypnul a začal doufat, že to v plné verzi pochopím :-D
@USER47 (09.01.2016 17:54): na gamepadu Q nemam :D
Ale ja ti rozumim, jen to mackam moc brzo.
Ale ja ti rozumim, jen to mackam moc brzo.
Prostě zmáčkni Q jakmile se na tebe rozmáchne:).