@
SilentWolf (08.02.2016 10:57): S tímhle jsem se nesetkal. V podstatě jednou hra spadla s chybou, ale bylo to při vypínání nebo při úpravách v hlavním menu po startu.
Jinak v podstatě bez chyb. I UI je podobně nebo lépe responsivní než u XCOM (asi dvakrát se mi stalo, že se pohnul kurzor při kliknutí na pohyb a jednotka doběhla jinam, než jsem chtěl, ale to je na pomezí chyby uživatele).
Hlavní věci, které mi na UI vadí jsou:
1) hodinové "Returning to base" - tohle opravdu nepobírám, návrat z mise je delší než nové spuštění hry a nahrání uložené pozice (až už geoscape nebo mise) - doufám, že tohle je možné "vyřešit" nějakým nastavením v konfiguračních souborech
2) častý "focus theft" - zpravidla příběhová hláška nebo animace, která zablokuje kursor a ovládání a dokud neskončí, hráč nemůže nic dělat - v zásadě jen otravné
3) nemožnost otevřít hlavní menu z mapy (pokud to jde, tak mi to uniklo)
4) framerate při přepínání mezi geoscape a základnou - tohle je ale spíš hodně malý detail - možná by to zlepšilo výkonnější PC
Ad návrat na základnu - tohle je asi problém jen pokud někdo plánuje "save scumming" - z mých dosavadních testů bych tuhle věc ale zásadně nedoporučoval, protože:
1) variabilita je asi jen u množství WIL, které jednotka dostane při povýšení
2) z mých dosavadních testů je výše WIL zpravidla nejlepší nebo jedna z nejvyšších při prvním pokusu
3) narozdíl od XCOM, WIL je možné v XCOM2 zvedat na hodně vysoké hodnoty přes "Shaken" mechanismus (pro powergamery nutnost, pro ostatní příjemný bonus)
4) bonusy z AWC jsou definované buď při postavení AWC nebo při nabrání nové jednotky (když je AWC už postavené) a nejsou náhodné, mají pevně vybraný typ a šarži, při které ji voják dostane (
https://www.reddit.com/r/Xcom/comments/4 ... s_megathread/czp3jjz)