Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Martial law declared in Prague !

“We believe that terrorists living inside the Utulek Complex will use their leader’s death as an excuse to rain more mayhem down on Prague,” President Kysely said in a statement. “Riots have been going on all day inside Golem City, and a number of deaths have been reported. We cannot and will not let that happen here.”

Toho Kyselýho teda neznám, asi nějakej mladej perspektivní politik, kterej se ukáže až za pár let.
@jablek (18.04.2016 17:22): Jop, hrál jsem taky DC a taky mně to moc nesedlo a v druhé polovině jsem se už musel trochu nutit, abych to dohrál. Na jednu stranu se to tvářilo jako oldschool hra s komplexním designem, ale ve výsledku bylo to někde na půli cesty mezi současným "abych se náhodou neztratil" designem úrovní a původním Deus Exem, navíc vizuální docela stereotypním a procházení neustále stejných chodeb mě celkem rychle omrzelo. Adam Jensen mi navíc nepřišel nijak zvlášť charismatickej, spíš takovej trouba a i ty dialogy byly takové dost jalové, e-maily jsem kvůli nudnému writingu po čase začal přeskakovat (u původního Deus Exu to byla ale činnost, kterou jsem si nenechal ujít). Čekal jsem od toho celkově asi trochu víc. Nejvíce mě asi bavilo to potulování se otevřenými lokacemi, ale jakmile mě hra nahnala do relativně lineární "mise", už to nebylo ono.
Tak ono jediný DLC, který hru prodlužuje, je stejně jen Missing Link...jinak je to spíš výbava plus jedna mise na pár minut, jejímž účelem je cameo jedný z postav originálního DE.

Pokud ti nesedl director's cut, nesedla by ti ani nejořezanější možná verze HR, protože s výjimkou Missing Linku bys tam rozdíly musel hledat lupou.
Já jsem hrál DC a měl jsem to s přestávkama rozjetý snad rok a půl, než jsem to dal. Musím říct, že se všema těma DLC najednou, to bylo docela ubíjející :/. I když se to (v porovnání s novejma hrama) tváří jako poctivej oldschool, tak je to spíš někde na půli cesty. Pořád ty stejný schémata, jak se někam dostat a jak něco řešit. Po první třetině jsem to už dohrával tak nějak z povinnosti. Na druhou stranu nemůžu říct, že by to byla špatná hra, to ne. Možná, že kdybych hrál samostatně HR, tak by mi to sedlo spíš..
Tak znova po létech dohráno, musím říct, že je to prostě parádní hra. Příběh už jsem od té doby zapomněl, takže to bylo jako bych hrál úplně z čerstva. Vynikající, grafika stále super no a prostě hratelnost je na jedničku ve všech směrech. Prostě výborná hra a moc moc se těším na pokračování.
Tak já mám připojení přes kartu a když si vyjedu na signál, tak s rychlostí nemám problém, stahuje to 100x rychleji, ale problém je samozřejmě to omezení. To abych každej měsíc stáhnul jednu hru, a pak byl po zbytek dnu na suchu. Tak na to serfování to stačí, ale neříkejte mi, že to nejde spustit i bez těch upgradu, když hra je na tom DVD prakticky už celá ??
@Fatality (04.03.2016 07:18): Aniž bych chtěl kohokoli bránit, mám UPC (nejlepší možný balíček, kdy je ještě možné rychlost využívat přes wi-fi) a teda 10GB na Steamu je otázka maximálně půl hodiny.
@Walome (04.03.2016 14:58): Kolikrát něco stáhnu, pak si na to nevzpomenu a zase to smažu. A je to i kolem 20-30 GB. Dnešní velikost her mě docela začíná děsit. Za chvíli bude i ten základní 1 TB nedostačující.
Na kabelovce o 50 Mb není problém stahovat cokoli, i takové zrůdnosti jako je 65 GB Titanfall apod. Když mám téměř všechno přes Steam je svižný internet nutností.
@Clorky (04.03.2016 10:39): Fu, ja mam doma 7,5 MB/s (60 Mb) a uz mi to pripada pomale lebo v praci mame 300 Mb net (37,5 MB/s).
Kolega mal doma pomale ADSL (2 ci 5 Mb) tak si doniesol do roboty PC a stahoval si hry. Zo Steamu mu to islo cca 16MB/s a z battle.net asi 25 MB/s a kym bol v praci tak si potahal asi 200GB hier, lebo doma by mu to trvalo 2 tyzdne.
Já mám nejpomalejší internet na světě (4-8 mbit za sekundu, ano, mega BITŮ) a je to krušné, ale vlastně to není tak hrozný. Prostě kde není optika ani kuře nehrabe.
Já ani s tím proklínaným O2 ADSL nemám problém třeba z hlediska stability či pingu. Vždycky při raidování v SWTOR kupa lidí z UK řeší nestabilní internet, odpojování, několikasekundový lag spiky a podobný nesmysly, já oproti tomu naprosto bez problémů.

A z hlediska samotný rychlosti je už dneska prakticky cokoli dostatečný pro běžný využití.
Já mám nějaký starý, oproti alternativám pomalý, adsl od o2 a i tak vůbec není problém stáhnout sem tam 10GB. Nějaký zpomalování při větším objemu downloadů tam asi je, ale nic zásadního. Pár giga se mi i tak stáhne za chvíli, tím spíš ze steamu, ze kterýho to vždycky frčí.
S moderním možná, s českým uděláš po takový dardě nejlíp když zavoláš providerovi že po zbytek měsíce budeš hodnej tak ať ti ho nezpomalujou:D
S jakýmkoli aspoň trochu moderním internetem přece není sem tam nějakej 10GB download žádnej zásadní problém...
chci se tady zkušenějších zeptat, zda li je možný sehnat nějakou verzi, kterou nebudu muset přihlašovat přes Steam nebo jinej internetovej učet, respektive stahovat nějakej další obsah - prostě klasiku, kterou strčím do CD-ROMU, nainstaluju a hraju! elektronický klíč mi nevadí.
Navíc já měl nějakou lepší edici od HR a hned mi tam narvali kreditů a lockpicků, že jsem s tím vystačil celou hru :(
@USER47 (28.07.2015 14:40): Dovolím si nesúhlasiť, že je to absolútne ničím nepodložená fanúšikovská špekulácia.

Warren Spector potvrdil, že to bol kód do ich kancelárií, a aha, čo som našiel:

http://www.deusex-machina.com/articles/makingofdeusex.asp

"The first keypad in the game is 0451, an allusion to System Shock's allusion to Fahrenheit 451 (Once when I was in Boston, years ago, I went to lunch with some friends from Looking Glass. When we returned from lunch, we came to the locked door that led back into the LG offices. Rather than open the door for me, Art Min stopped and said, "Quick, what's the code?" I punched in 451 and the door opened...). "

https://www.systemshock.org/index.php?topic=4771.0

A viem, že som kdesi počul podcast s ex-LG zamestnancom, tuším s Timom Stellmachom, ktorý práve toto potvrdil - že to bolo prebraté z Bradburyho románu.

Dané podcasty sú tu, ale fakt si teraz nespomeniem, v ktorom presne to bolo:
http://gambit.mit.edu/updates/audio/looking_glass_studios_podcast/

Mne to skôr príde tak, že Warren ako jediný, z nejakého dôvodu, nedáva priamy súvis medzi kódom do LG HQ a Fahrenheitom, zatiaľ čo ostatní zamestnanci áno.
@USER47 (27.07.2015 23:54): A prečo nie?
Treba si uvedomiť, že nerdismus nebol tak vo všeobecnom povedomí, ako dnes (na Slovensku stále nie je), takže kľudne si to mohli dovoliť.

Toto bola doba, kedy bolo rozšírené dávať kódy podľa mena domáceho miláčika, dátumu narodenín,etc.. čo dneska bežne zakazujú, ale sci-fi lit. inšpirované kódy boli dostatočne marginálne už vtedy :)
Vím, že to bylo v DE i SS, ale ta souvislost s Fahrenheitem je jen fanouškovská interpretace. Pochybuju, že nějaká správa budovy s kanclama Looking Glass by nastavovala kódy ke dveřím podle sci-fi literatury:).
Ono to zjevně nemělo s Fahrenheitem nic společnýho, byl to prostě jen kód do kanceláří Looking Glass, jak nedávno zmínil Warren Spector ve videu z hraní prvního DE.
Skutocnost ze prvy kod ktory hrac v hre zadava je 0451 je vlastne tiez easter Egg ze?
@Bodkin (28.06.2015 22:46): Sice jsem na ně nekašlal a jako informace pro dotvoření atmosféry/pozadí světa ok, ale je fakt, že by bylo prima, kdyby tenhle potenciálně zajímavý prvek mohl někdo využít lépe - třeba tak, že by přes e-maily a webové stránky, hackování a podobně (přes terminály) šly odemknout nějaké bonusové věci, nesouvisející přímo s dějovou linií - ať už příběhy nebo lokace nebo třeba přímo mise).
Mohu použít skrýš ve svém bytě na věci, které zatím nepotřebuji? Nebo zmizí v nějakém momentu?