Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (16.03.2016 21:52): Tak tohle bych fakt nedával jako příklad toho, že ve hře jdou dělat rozhodnutí. Vůbec se to nedá srovnávat s rozhodnutími z jedničky nebo dvojky, kde jsi stál před nějakou složitou volbou, která něco měnila. Takže k dalšímu hraní to vůbec nemotivuje.

Nevím, prostě jsem ze všech dílů měl u trojky nejméně blažené pocity a měl jsem věčně pocit, že se něco děje nějak proto, že se to tak tvůrcům líbí, a já mám smolíka. Kdo si padne s tvůrci trojky do noty, pro toho je to jistě geniální hra, ale já to nejsem.
@Paul (16.03.2016 20:56): Tohle by bylo fajn, kdyby Ciri bylo v té hře tak dvanáct, ale upřímně, k dvacetiletý holce mi to moc nesedí :-)
A u některých těch rozhodnutí mi to přijde i nefér, že i když se hráč nezachová vyloženě jako hovado, tak to vede k blbému konci. Zase mi to přijde spíchnuté tak nějak narychlo.
@SilentWolf (16.03.2016 20:51): No, taky jsem četl spoustu breku že je to strašný a debilní že konec závisí na "malých" a "nedůležitých" rozhodnutích při jednání s Ciri :)
V tomhle se mi hodně líbil článek Jeffa Vogela (taky RPG designér):
http://jeff-vogel.blogspot.cz/2015/11/th ... gly-written-and.html

The difference with The Witcher 3 is that all of the most important decisions are hidden in plain sight. They seem like false choices, but they directly change the ending. Your words have enormous importance to your child, but they seem irrelevant to you. It's exactly like ...

Being a Parent.
Ale třeba způsob jakými hráč dosáhne třech hlavních konců je výborný. Takhle by to mělo fungovat ve všech hrách. Malé střípy tu a tam, na konci rekap, kde si hráč plně uvědomí kam to celé vedlo a dává to ve výsledku naprostý smysl. Necita zpytuje svědomí, otec roku se raduje apod.. :D
@účet smazán (16.03.2016 20:29): Tak to já mám tedy naopak. To s Radovidem bylo supr, líbilo se mi že taková prkotina, jako vykašlání se na Dijkstru a zlomení jeho nohy může mít tak obrovský nečekaný následek. A smrt Vesemira... jako bylo by z fanboy hlediska hezké kdyby tomu šlo zabránit, ale já oceňuju že měli v CDP koule to napsat natvrdo. Život je prostě občas pes a žádnej Zaklínač nezemřel stářím. Tohle se mi líbilo už ve dvojce, že měli odvahu hned v prologu nechat zabít Foltesta, velmi důležitou postavu ságy a velkýho sympaťáka.
@Paul (16.03.2016 20:25): Ale třeba to rozhodnutí s Radovidem se mi nelíbí. To se prostě rozhodneš (ne)udělat jeden blbý úkol, a rozhodne to dost velké věci. To mi připadá, že už neměli čas to udělat líp, tak to prostě udělali takhle. Paradoxně se pak stane, že mi dopad toho rozhodnutí přijde až moc přemrštěný, zatímco u jiných rozhodnutí mi dopad přijde titěrný.

Jinak já zkoušel různá rozhodnutí v jedničce i dvojce a v obou případech jsem tím byl posedlý, ve trojce mě to tak netáhne, protože prostě o moc nejde. Ty důležité věci prostě rozhodnotu nejdou. Nejvíc mě mrzí třeba Vesemirova smrt. Ta by podle mě měla jít ovlivnit. A jsem na CDPR docela nasrán za tu drzost rozhodnout o definitivním osudu tak veledůležité postavy.
@účet smazán (16.03.2016 20:19): Tak ne všechna rozhodnutí mění osudy světa, některé mění jen osudy jednotlivých postav, občas vesnic, nebo to ovlivní jak se pak jisté postavy chovají k tobě, ale třeba co se rozhodneš udělat a jak jednat s Dijkstrou a Radovidem ovlivní kdo vyhraje válku, což mi jako docela závažné rozhodnutí připadá. Nebo možnost ovlivnit kdo bude vládnout Skellige. Nebo vůbec jak se chováš k Ciri pak má vliv zda se rozhodne vrátit a vyustí to v jeden ze tří naprosto odlišných epilogů. V TW3 už není rozhodnutí typu "rozdělíme hru na dvě půlky a uvidíš jen jednu polovinu" jako bylo ve dvojce, ale choices and consequences má furt spoustu.
@Paul (16.03.2016 20:11): Já o žádných závažnějších rozhodnutích, kterými by se daly měnit osudy postav a světa, a kvůli kterým by se tedy vyplatilo hrát znovu, nevím, a ve hře mám přes 250 hodin, takže myslím, že kdyby tam byly, věděl bych o nich. Nehraju takovým tím pomalým stylem, to mě sere, hraju normálně, tudíž už mám dohráno víckrát a vím, že se prostě jedná o kravinky.
@SilentWolf (16.03.2016 19:56): nevím jakého Witchera 3 hrál Leviathan, ale voleb a následků je ve trojce spousta. Ale ano, co se importu z dvojky týče, tak největší roli hraje zda jsi nechal Letha jít nebo ne. Pokud ano, tak ho ve trojce můžeš potkat a je tam s ním supr quest. Ty rozšířený dialogy s Triss (a trochu Yennefer) už tam dali před vánoci.
Kolik je tam vlastně voleb které můžou něco změnit? Dal jsem že jsem ve 2 šel s Rochem a pochybuju že to bude mít nějaký dopad.

I když teda aspoň tu Triss zkusím, to rozšíření co mělo nějak vylepšit tu romaci s ní už tam je? Stojí to za to ?

Chci prostě vědět jestli zkoušet jiné cesty i za cenu že by to bylo proti mému přesvědčení.. :D
Byla asi blbá doba tehdy na zaklínače, teď na tom oceňuju naprosto vše, nic mi nevadí a hltám každý dialog klidně i s obyčejnými lokaji. Podobně na mě zapůsobil konec hry a DLC, víceméně druhá fáze mého hraní, každopádně tu první fázi jsem si moc neužil.

No nic, napravuji teď.
@Paul (13.03.2016 18:21): Ještě jsem to neladil, jen jsem nainstaloval mod na víc mutantí oči, a pak se nasral na xzone že po zaplacení DLC mi přišel mail že se někde stala chyba a jak ji chci řešit (automaticky vygenerovaná) :D

Stihl jsme jen vypnout tu abominaci (chromatic aberration) a blury a různé rozmazávátka. A je to epesní.. :D A ty vlasy nevím, přijdou mi stejné, jen teda čeho jsem si víc všiml že ty vousy jsou boží. Už to není jako by si umazal tváře bílou fidorkou.
@Paul (08.03.2016 16:13): Seriál Vikingové je podle mě v nejlepší tradici žánru. Když si přečteš libovolnou ságu, dočkáš se podobného výsledku. Viz. třeba Sága o Volslunzích (nebo tak nějak).
@účet smazán (08.03.2016 13:26): zkrátka mi přišlo že se postavy občas chovaly hrozně naivně/nelogicky, ale už je to dlouho co jsem se na to vykašlal, takže si nevzpomenu na detaily. Game of Thrones je jako celek mnohem lepší (ikdyž poslední sezóna taky slabší). Ah, opinions..
@Paul (08.03.2016 07:11): Stupidní scénář? Netuším, o čem mluvíš, scénář je parádní... Naivní mi to taky nepřijde, naopak je to mnohem míň naivní a víc realistické než třeba stupidní a zaprděná Hra o trůny.



@FildasCZ (08.03.2016 07:17): To jsem se díval, ale nebavilo mě to, oproti Vikingům fakt slabota a nevydejchal jsem tam toho Ragnara :D



@Garret (08.03.2016 11:40): Většina lidí to má spíš naopak, první je tak nějak obecně považována za nejlepší.
@strejdafido (07.03.2016 21:53): Naprosto souhlasím, včetně s tím se Sigourney. Celou tetralogii jsem zhlédl na konci minulého roku a v prvním díle jí to dost slušelo. Ale chápu, že někdo, kdo ve svém příspěvku projevuje takový šovinimus, bude mít s filmem samotným a především jeho odkazem (final girl) problém.

@účet smazán (08.03.2016 01:16): První sezóna byla bezprecedentní, ostatní jsou skvělé také, ale poněkud odlišným způsobem. Tu současnou prozatím nesleduji a dám ji za čas naráz; těším se na to velice.
@Walome (07.03.2016 18:19): Já ti dám že je Vetřelec "ošklivá herečka v tílku a celý film je tam jen "píp"... "píp"... "píp"..."!!! Sigourney rozhodně nebyla a není ošklivá. Celý film není o pípání a nacházení mrtvol, tolik jich zase na lodi Nostromo nebylo. Tento film neztratil ani kousek z napětí, které jsem cíti při prvním sledování a bylo to opravdu hodně dávno, ještě se psalo19.. Vetřelec 1 - absolutní špička. Další pokračování trochu slabší, podle mne tam bylo převetřelcováno. Trojka už byla zase jen o jednom kousku, takže perfekt. No a čtyřka, tady se toho taky nedá moc vytknout, trošku jiný příběh, povedený konec, co chtít víc?
Jinak Predator - něco jiného, ale ten nápad! Humanoidní lovec, dokazující si svoji sílu na podřadných tvorech, ovšem pouze ozbrojených, takže žádný křivák. jednička perfektní akčňák, dvojak už se mi už tolik nelíbila, džungle je džungle :)
@FildasCZ (07.03.2016 18:16): tak Predátor je taky hroznej, ale není aspoň nudnej :) kdežto Vetřelec to je ošklivá herečka v tílku a celý film je tam jen "píp"... "píp"... "píp"... "hele mrtvola... hele ocásek... hele škvíra po kyselině..." "píp, píp, píp". Predatora zachraňuje Arnie a final fight :)
Pro mě hlavně nemá smysl hodnocení srovnáním. Respektive má, ale ne v rámci jednoho roku, to pro mě prostě nic neznamená. Kdyby se volila třeba hra dekády, to už by pro mě znamenalo více.



@M.a.t.t. (07.03.2016 10:10): "Hodnotenie väčšiny vychádza z hodnotenia jednotlivcov"
No jasně, ale i když ti něco ohodnotí milion jednotlivců, pořád jsou to jen jednotlivci, mezi kterými ty nejsi.