Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Stává se někomu, že zamrzne hra při hledání v inventáři? Mně to dělá každou chvíli, když najedu šipkou na meč nebo na cokoli jiného, tak hra se zasekne, kurzor si vesele dál jezdí, ale se hrou je ámen, nezbývá než restart. Dělá mi to tak 3x za 2 hodiny hraní, celkem otravné. Mám tedy pořád verzi 1.02, ještě z původní instalace, když jsem hru jako novinku koupil. Na GOGu nejsem zaregistrovaný, jen to přes to pouštím. Nevíte někdo co s tím, prosím?
Je tu někdo, kdo se teprve chystá pořídit W3 ? Mám účet na gog w3 + je tam datac, herní pc už delší dobu nemám, takže účet už vůbec nevyužiju. Nechal bych to za nějakou symboliku v podobě pár kreditu na fastsharu. Email,heslo se dá jednoduše změnit.
Warhorse maj samozřejmě taky nějakej marketingovej budget. Jeden z důvodů synchronizace PC a konzolovýho launche je to, aby to celý mohli před vydáním soustředit do jedný výrazný masírky.

Bez toho se fakt žádná velká hra neobejde, oni v těch firmách nepracujou úplný dementi a kdyby to nemuseli dělat, tak by to nedělali.
@USER47 (19.03.2016 17:10): Na druhou stranu si uvedom, ze kdyby nervali prachy do marketingu, byla by ta hra o pulku levnejsi.
Kazdopadne mnohem sympatictejsi je mi pristup Warhorse, kteri nepotrebuji protlacit hru masam a staci jim, ze ji budou hrat lidi, ktere takova hra opravdu zajima i bez trychtyre v hlave.
"Já si myslím, že dobrá hra placenou reklamu nepotřebuje."

Tohle je naprostej nesmysl. Oni dělaj tak velkou a drahou hru, že ji potřebujou prodat milionům lidí, a na oslovení mas jednoduše potřebuješ velmi silnou a kvalitní reklamní aktivitu. Jasně, pokud by jim na zaplacení hry stačilo prodat deset tisíc kopií, tak by mohli mít nulovej marketingovej rozpočet a spolíhat se na to, že si o tom fandové na fórech povědí, ale to fakt není případ Witchera.
Troufnu si tvrdit že by se mohli klidně na nějaký marketing vysrat a vrazit vše do nové hry. Prodávalo by se to jak rohlíky. To by nikomu kdo hrál W3 neuniklo.
@účet smazán (17.03.2016 23:07): No jo no, ale aj tak kym stihnu zdegenerovat do sracky tak vydaju este niekolko skvelych hier a medzitym sa objavi niekto novy, kto bez vahania zastupi ich miesto, aneb kazda generacia ma svojho genia.

Takze stale budu skvele hry, ktore budeme radi hrat bez ohladu na znacku a to je dobre.

Este ma napadlo, ze aby ne-zUbisoftily a nezacali vydavat preskinovanych Witcherov 3.
@účet smazán (17.03.2016 22:51): Tak to by som si nebol taky isty, Gabova pozicia sa prilis nezmenila a look where it is.

Ale tiez to nepovazujem za zrovna najpravdepodobnejsi scenar, pac vzhladom na celkove zameranie GOGu z globalneho hladiska je este velmi, velmi daleko za Steamom.

Len upozornujem, ze nie je vsetko - pre hracov - zlato co sa blyska.

Zober si to tak ze fakt velky pasivny prijem ta moze naozaj velmi ucinne odradit od cas zabijajucej cinnosti, ked sa mozes prehanat na Bahamach v platinovej jachte.
@účet smazán (17.03.2016 22:14): teď už právě na nových hrách vydělávají víc než na klasikách, ikdyž přesný čísla nepouštěj. A zrovna včera tam přibyl Dying Light Following, jedna z prvních AAA her. Je dobrý že GOG maj, když by bylo potřeba tak se o něj můžou opřít.
Dvě a půl miliardy...to zní úžasně...než si člověk uvědomí že to je 90 milionů euro, což je jen o kousek víc než byl rozpočet trojky (80 milionů dolarů) :)
Ale jako je to pěkný, navíc nemaj žádný dluhy a Witcher i datadisky se budou ještě roky prodávat.
Samozřejmě, že si to CDPR zasloužil, jsou podle mě asi tak jediné studio, které má smysl sledovat. A vzhledem k tomu, že teď mají na investování dvě a půl miliardy, tak to bude ještě hodně zajímavé.
@orromis (17.03.2016 10:48): důležité je, že vidím nějakou lokaci která vypráví příběh jen svým vizuálem. Je to prostě úplně jiný zážitek než třeba u Witchera, který vypráví děj klasicky

Přesně tak! :) jsou to naprosto dvě odlišné věci, a jsou tu obě, proč si neužít oba způsoby. Já třeba strašně rád rozehrávám Dark Souls a Bloodborne s myšlenkou že zas objevím něco nového. A vždycky jo.

A to jsem to ještě nikdy nehrál za "magiče". To je kotel lore navíc.
Já teda ve hrách příběh taky potřebuju a taky mi nevyhovuje, jakým stylem ho Souls hry vypráví. Nebaví mě si někde číst nějaké střípky a pak se z toho pokoušet něco skládat. Dark Souls jsou podle mě prostě lehce přeceněná záležitost, je to s nimi jako s každou takovou "kultovní" věcí.
@orromis (17.03.2016 10:48): Tak to tě šlechtí a jsme na tom stejně, já na ty videa taky nekoukal, ale ta atmosféra a jakoby archeologickej přístup k příběhu je zajímavej, ne že ne (ale Witcher styl preferuju). Ale četl jsem si na wiki co je zač ta kozatá princezna, abych zjistil že je to jen iluze, chjo.. :)
Tak já třeba wikiny nečetl ani na explanation videa moc nekoukal (akorát něco od ENB). Kromě kvalitních soubojů (a celkově mechanik a designu) mě na Souls hrách strašně baví ta atmosféra a svět. Je mi fuk, jestli si ten děj interpretuju dobře, důležité je, že vidím nějakou lokaci která vypráví příběh jen svým vizuálem. Je to prostě úplně jiný zážitek než třeba u Witchera, který vypráví děj klasicky (a určitě není ani lepší ani horší).
@mazar1234 (17.03.2016 10:05): však jo, já to měl stejně a obě Souls hry jsem dohrál a bavily mě. Ale tedy docela mi to stačilo a trojku budu ignorovat, taky mám raději hry s výraznějším příběhem.
@Paul (17.03.2016 09:47): Napr. ja som si Soulsy kupoval s tým, že je to TPS rubačka, kde je hlavným zmyslom hry bojovať (ako v Doome strieľať) takže som bol plne spokojný. Mne absencia príbehu vôbec nevadí ak má hra zábavný gameplay ako taký.
Dokonca ma to netankuje ani natoľko aby som si pozeral "explanation video od vaatividya".

Kuler91 má proste smolu, že mu to naopak vadí a dokonca má problém hrať hru bez príbehu nech je akokoľvek kvalitná.
@orromis (17.03.2016 08:47): S tím souhlasím, je to čistě můj subjektivní názor, hru neodsuzuji ba naopak si ji zahraju raději, než 90 % her od ubisoftu, jinak bych ji přes 20 hodin určitě nehrál.
Příběh je pro mě jeden z nejdůležitějších faktorů, ale ač jsem se snažil u BB sebevíc, tak absolutně nechápu které bije.
Jako mě už tak připadá dost ujeté, ta jejich akce ... "vysvětli děj Dark souls a vyhraješ 10 k dolarů " ... to už o něčem vypovídá, že člověk potřebuje asi o pár koleček víc, aby byl schopný to kloudně pochopit, což mi nepřipadá u AAA her moc v pořádku ...
Něco podobného jsem cítil u u nového MGS a já blbec investoval cca 10 hodin času, abych si na youtubu projel staré díly ve formě filmu a cca po 30 hodinách hraní příběh furt "nikde" ale hratelnost opravdu skvělá, což je naprosto stejné, jako u DS/BB.
Jde o to, že bych to chtěl hrát i jsem se překonal a pořídil to, ale bál jsem se, že to budu nakonec vnímat pouze jako dobrou rubačku a to se taky stalo, takže DS 3 určitě nepořídím ...
Jak to tady tak čtu, tak dostávám opět choutky ... :D
Při prvním runu jsem toho celkem dost vynechal, tak pořád je o co stát, každopádně mám úplně nechuť k začátku, protože na bělosad jsem doslova alergický.

Jinak k Dark souls: Hrál jsem bloodborne a skončil někde u 8 bosse cca a pak už jsem to nezapnul, ty hry jsou příběhově naprosto o "ničem" pro běžného člověka a to je pro mě největší překážka. Jak to říct jednoduše ? Těm sračk** co tam mleli sem tam nějaké NPC jsem absolutně nerozuměl .. :)
@účet smazán (16.03.2016 21:54): To je tazko tak jednoznacne rozhodnut (pre mna), je to inac koncipovana hra ako W2.

Take tie lokalne mikro-rozhodnutia su podla mna lepsie vo W3 ako vo W2 (kde az tak moc neboli), kde sa skor rozhoduje "major-line" a potom mas o 180 stupnov prevratene lokality a questy. Vo W3 sa potom meni v podstate az uplne finalna faza hry iba v ramci "major" ale v ramci "mikro" je podla mna W3 vymakany.

W1 uz som hral dost davno, ale pocitovo co si pamatam ho mam zapamatany ako najhorsi diel (ale nie ZLA hra). Resp. pocit z hry po dohrani zo vsetkych 3 mam z neho najmenej "chcem si to este niekedy zahrat".
W2 som dohral 2x, ale trojku vzhladom na rozsah a dlzku neviem kedy dokazem replaynut, asi pravdepodobne nikdy.