@Charllize (04.06.2017 14:53): V roce 2006 bych si asi raději zahrál hry jako Baldur's Gate nebo Gothic 3 ale jinak chápu že dříve bych se asi na Oblivion díval jinak.
Diskuze
@Mablung (04.06.2017 14:58): Gothic 3 vysel az skoro rok po Oblivionu. Oblivion byla proste prvni hra na ktery bylo videt ze se herni svet zase nekam posunul, Gothic 3 to pak pekne potvrdil (teda kdyz jsi mel v te dobe NASA pocitac:)
@RNDr. Gunár Pavel (11.05.2017 17:40): Grafika ve srovnání s Gothic 3 ...
No ano morrowind měl opravdu špatný kombatní systém a je paradox ohánět se grafikou a v jednom komentáři chválit morrowind ale tohle je zase RPG hra z roku 2002.
No ano morrowind měl opravdu špatný kombatní systém a je paradox ohánět se grafikou a v jednom komentáři chválit morrowind ale tohle je zase RPG hra z roku 2002.
@Mablung (04.06.2017 14:44): Ja ti to neberu. jen je problem ze to hrajes az ted. To chtelo kdyz to vyslo. Oblivion byl v roce 2006 zjeveni. (ok, az na ty ksichty.)
Ale jsem rad ze jsi nezminil problem s levelujicima krysama ktery ve hre neexistuje ale presto si plno lidi mysli ze ano.
Ale jsem rad ze jsi nezminil problem s levelujicima krysama ktery ve hre neexistuje ale presto si plno lidi mysli ze ano.
Asi mám příliš vyhraněný názor na dobrou hru ...
Mimochodem po hodině hraní byla nadsázka, protože jsem se poté k Oblivionu znovu vrátil ale zjistil jsem že jsem ho odhadl správně.
Mimochodem po hodině hraní byla nadsázka, protože jsem se poté k Oblivionu znovu vrátil ale zjistil jsem že jsem ho odhadl správně.
@Mablung (11.05.2017 17:06):
Napsat komentář na Oblivion po pouhé hodině hraní je spíše drzost než odvaha....
Napsat komentář na Oblivion po pouhé hodině hraní je spíše drzost než odvaha....
@Mablung (11.05.2017 17:06): Pro: Rozhodně vybrané sólo questy od výletu do obrazu po únos hotelové galéry a questové linie za cech zlodějů, ale na to jsi po hodině přijít nemohl.
Proti: Vanila grafika byla v roce 2006 (obzvláště na RPG) špička, dnes máš možnost si tu hru zmodovat na 1000 způsobů. Bojový systém Morrowindu nestál za nic.
Oblivion lze kritizovat za spoustu věcí, ale nezvolil sis je vůbec dobře. :D
Proti: Vanila grafika byla v roce 2006 (obzvláště na RPG) špička, dnes máš možnost si tu hru zmodovat na 1000 způsobů. Bojový systém Morrowindu nestál za nic.
Oblivion lze kritizovat za spoustu věcí, ale nezvolil sis je vůbec dobře. :D
[přesunuto z komentářů]
Po hodině hraní jsem se vrátil k Morrowindu ...
Pro:
Proti: grafika (modely, světlo a stíny) a absence bojového systému
Po hodině hraní jsem se vrátil k Morrowindu ...
Pro:
Proti: grafika (modely, světlo a stíny) a absence bojového systému
@Rapier (11.05.2017 15:40): Až na ksichtíky... :)
[neexistující komentář]: každý má právo na svůj komentář ale říci zrovna o Oblivionu, že mínusem je grafika je totálně mimo mísu. Z Oblivionu svého času všem padali čelisti...ne nadarmo se vše ostatní ještě dlouho poté poměřovalo s grafikou v Oblivionu, což svého času byla pořádná pecka. Možná první hra s HDR které byla revolucí jako první hra s 3Dfx.
[neexistující komentář]: Mínus rage incoming!
@StriderCZ (15.04.2017 11:04): Tady je porovnání. Je to Backwards Compatibility hra a ne port, takže graficky vypadá stejně, akorát má občas o něco lepší framerate. PC verzi se to nevyrovná.
@StriderCZ (15.04.2017 11:04): no pokud byl na 360 nějak downgradovaný, tak určitě.
Chtěl jsem se zeptat...Jak se hraje Oblivion na xbox one. Co se týče grafiky- je vidět zlepšení oproti xbox 360?
Není nutné jej zabít... Po chvilce frustrace asi budu pokračovat, i když můj názor na Bethesdu asi hned tak nezmněním.
@mazar1234 (28.11.2016 19:23): Nene OOO scaling neodstraňuje ale modifikuje:
"Oscuro's Oblivion Overhaul aims for a more static world. The features of "level scaling" are not completely taken away, but are tweaked to enhance the believability, immersion, and unpredictability of the Cyrodiil's inhabitants."
Hrál jsem to s ním také, a zvláště ze začátku mi to přišlo výrazně těžké.
@StriderCZ (28.11.2016 16:18): A je potřeba toho banditu zabít? Plížení, neviditelnost, by nepomohlo? Pokoušel jsem se hrát Oblivion stylem "No kill" tam, kde to po mě hra vyloženě nevyžaduje a byla to velmi zajímavá zkušenost. A dostal jsem se tak dost daleko.
"Oscuro's Oblivion Overhaul aims for a more static world. The features of "level scaling" are not completely taken away, but are tweaked to enhance the believability, immersion, and unpredictability of the Cyrodiil's inhabitants."
Hrál jsem to s ním také, a zvláště ze začátku mi to přišlo výrazně těžké.
@StriderCZ (28.11.2016 16:18): A je potřeba toho banditu zabít? Plížení, neviditelnost, by nepomohlo? Pokoušel jsem se hrát Oblivion stylem "No kill" tam, kde to po mě hra vyloženě nevyžaduje a byla to velmi zajímavá zkušenost. A dostal jsem se tak dost daleko.
@mazar1234 (28.11.2016 19:23): A já se těšil na to že budu hrdině kosit drakovi ocas a na to přiběhne polonahý barbar a sundá mě svou kládou...
@Gordon (28.11.2016 19:10): Inac som kdesi raz cital, ze v Skyrime sa scaluju iba do urovne 36 a potom su uz vsetci na maximalnej urovni takze akonahle sa hrac zacne levelovat nad 36 tak ziskava odstup a je uz stale silnejsi a silnejsi.
@StriderCZ (28.11.2016 16:18): Pockaj, OOO ma predsa scaling odstraneny a enemaci su umiestneni "rucne" a teda v kazdej hre rovnako bez ohladu na hraca.
Aspon tak som to onehda pochopil z infa ked som to instaloval a potom aj uspesne dohral v OOO.
@StriderCZ (28.11.2016 16:18): Pockaj, OOO ma predsa scaling odstraneny a enemaci su umiestneni "rucne" a teda v kazdej hre rovnako bez ohladu na hraca.
Aspon tak som to onehda pochopil z infa ked som to instaloval a potom aj uspesne dohral v OOO.
@StriderCZ (28.11.2016 16:18): A co snížit obtížnost?
Jinak ve skyrimu to mám taky docela vtipný, hraju na mistra a má problém s tím highlevel banditou s obouruč zbraní, ale draka sundám jakbysmet... :D
Jinak ve skyrimu to mám taky docela vtipný, hraju na mistra a má problém s tím highlevel banditou s obouruč zbraní, ale draka sundám jakbysmet... :D
Tak jsem přestal hrát Oblivion.
Po počátečním nadšení jsem se i s OOO dostal do fáze, kdy měn doběhl level scaling, který je i přes úpravy tak z*urvený, že jsem v dungeonu, mám nesmrtelnost, vyvolaného atromacha, a stejně nejsem schopen kilnout obrněného banditu.
Oblivion je jedna z mála her, které Vás trestají za to, že si zvyšujete level.
Pokud někdy budu hrát Oblivion, pak bez modů, a vy*eru se na levelování- celou hru dohraji na první level, s tím, že nebudu vylepšovat atributy, jen dovednosti- smutné, ale kruté poznání.
Po počátečním nadšení jsem se i s OOO dostal do fáze, kdy měn doběhl level scaling, který je i přes úpravy tak z*urvený, že jsem v dungeonu, mám nesmrtelnost, vyvolaného atromacha, a stejně nejsem schopen kilnout obrněného banditu.
Oblivion je jedna z mála her, které Vás trestají za to, že si zvyšujete level.
Pokud někdy budu hrát Oblivion, pak bez modů, a vy*eru se na levelování- celou hru dohraji na první level, s tím, že nebudu vylepšovat atributy, jen dovednosti- smutné, ale kruté poznání.
Tak jsem začal hrát Oblivion odznova , tentokrát s OOO. Neskutečně jiný herní zážitek. První Obivion jsem dohrál na NTB, který se tak sekal, že jsem musel souboje řešit vyvoláním atronachů. Druhý jsem hrál na PS3, ale moc mně nechytl. Nyní hraju druhý den, jsem na prvním levelu a i z obyčejného lovu ryb se stala smrtelně nebezpečná zábava
Koupit s pluginama, /deluxe/ nebo stačí GOTY
@Rapier (23.03.2016 17:25): Ehm myslim si že gothic 3 vypadal o něco líp a ano v době vydání to byla zabugovaná sračka a furt je,ale prostě tak to je :).
@MickTheMage (22.03.2016 16:28): moc pěkné.
Mě osobně se prostě líbí ta pohádková atmosféra. Když vyšel Oblivion tak já měl sotva rok starou Radeon 9700 což byl high end, ale bohužel neuměl DX9, takže bez HDR. Pak jsem to vyměnil za X1650, která už HDR uměla ale Oblivion byl tak náročný na HW, že plně jsem si ho mohl vychutnat až na ATI X1950GT o pár let později. A je nutno dodat, že ve své době byl Oblivion co se týče grafiky naprostá špička a to i v konkurenci FPS. Byl to skutečný benchmark grafiky, to se o Morrowindu říci nedalo, byť vypadal k světu.
Mě osobně se prostě líbí ta pohádková atmosféra. Když vyšel Oblivion tak já měl sotva rok starou Radeon 9700 což byl high end, ale bohužel neuměl DX9, takže bez HDR. Pak jsem to vyměnil za X1650, která už HDR uměla ale Oblivion byl tak náročný na HW, že plně jsem si ho mohl vychutnat až na ATI X1950GT o pár let později. A je nutno dodat, že ve své době byl Oblivion co se týče grafiky naprostá špička a to i v konkurenci FPS. Byl to skutečný benchmark grafiky, to se o Morrowindu říci nedalo, byť vypadal k světu.
@MickTheMage (22.03.2016 16:28): Haha, môj komentár je slávny. :) Každopádne takto v spätnom pohľade a pri rozohranom Skyrime musím povedať, že Oblivion bol v mnohom krokom späť oproti Morrowindu, posun bol naozaj len v skilloch typu alchemy, speechcraft, grafike a niektorým iným vylepšovákom, ale UX bez módov bolo fatálne zlé, hlasov a dialógov málo a v novšej grafike to vyzeralo celé generickejšie. Je zvláštne, že v Skyrime mi príde veľa vecí už rozumnejšie spravených, hlavne gameplayovo, no UXákov v Bethesde furt nemajú...
@Bodkin (22.03.2016 16:58): Jdi makat na KCčku... :D :)
Podle mě dobrý TES ještě nevyšel.
A podla mňa vyšiel najlepší TES v roku 2002 The Elder Scrolls III: Morrowind
Já si pamatuji, jak jsem tenkrát měl pc za 40 000,- a stejně ta grafika na to nestačila ( x850, která byla doporučena :)
A to jsem měl pc asi půl roku starej. Dost mě ta hra okouzlila. Bohužel mě třeba štvalo, že do kbelíku jsem mohl vystřílet jen určitej počet šípů, a že byla divná obtížnost, kdy jsem třeba do kraba vystřílel 30 šípů než umřel.
A škoda, že ta arena byla tak krátká. Jinak ta hra je zábavná, když někdo nevyužívá glitchů apd :D. Přídavky jsem k tomu nehrál.
Třeba, jak dostanete toho koně za vrahy, nebo za koho, tak jednoho dne se prostě ztratil.
A to jsem měl pc asi půl roku starej. Dost mě ta hra okouzlila. Bohužel mě třeba štvalo, že do kbelíku jsem mohl vystřílet jen určitej počet šípů, a že byla divná obtížnost, kdy jsem třeba do kraba vystřílel 30 šípů než umřel.
A škoda, že ta arena byla tak krátká. Jinak ta hra je zábavná, když někdo nevyužívá glitchů apd :D. Přídavky jsem k tomu nehrál.
Třeba, jak dostanete toho koně za vrahy, nebo za koho, tak jednoho dne se prostě ztratil.
@Gordon (21.03.2016 21:23): Já když slyšim morrowind vzpomenu si pouze na jedinou věc odkaz
Mě se nejvíc dostál pod kůži právě morrowind kvůli té své jedinečné fauně a flóře a atmosféře, oblivion byl moc pohádkový a zarazilo mě že v něm jsou věci z našeho světa. Redguarda bych chtěl taky jednou zkusit, ten trailer je ůplně ůžasný.
Podle mě nejlepší TES hra vyšla v roce 2006 :)
Upřímně, první TES jsem viděl u kámoše na 486DX a nebylo to špatné. Druhý TES jsem už hrál na svém PC ale že by mě nějak zaujal... Třetí TES se mi fakt svého času nelíbil - prostě ta podivná fauna a flora ve hře - graficky ovšem hodně dobré. TES z roku 2006 je dodnes můj favorit, ano má "tuctový" příběh - a který TES ne, že? - a moře chyb jako každý TES ale na druhou stranu měl (a stále má) na svou dobu užasnou grafiku, a hlavně se mi libí to "středověké" pojetí architektury. Prosím berte to slovo v uvozovkách. Tak nějak mě to prostě zaujalo. Jasně na Vavru a jeho RPG to nemá - architektonicky ale za mě 1*.
Upřímně, první TES jsem viděl u kámoše na 486DX a nebylo to špatné. Druhý TES jsem už hrál na svém PC ale že by mě nějak zaujal... Třetí TES se mi fakt svého času nelíbil - prostě ta podivná fauna a flora ve hře - graficky ovšem hodně dobré. TES z roku 2006 je dodnes můj favorit, ano má "tuctový" příběh - a který TES ne, že? - a moře chyb jako každý TES ale na druhou stranu měl (a stále má) na svou dobu užasnou grafiku, a hlavně se mi libí to "středověké" pojetí architektury. Prosím berte to slovo v uvozovkách. Tak nějak mě to prostě zaujalo. Jasně na Vavru a jeho RPG to nemá - architektonicky ale za mě 1*.
Máte to asi trochu popletené - Morrowind přece vyšel v roce 2002, ne?
@MickTheMage (20.03.2016 16:57): Až 31.08 :)).
@Drolin (20.03.2016 16:53): 20 rokov od najlepsieho TESu..., ale fakt to leti ;)
10 let od nejlepšího TESu, to to letí :O
@MickTheMage (19.02.2016 09:46): Húliť, chlastať, sexovať a šikanovať učiteľov - proste essential social skills.
BTW, vieš aké je označenie pre odchod slovenska z EU? Sexit.
BTW, vieš aké je označenie pre odchod slovenska z EU? Sexit.
Jesus, co tie decka dnes ucia v tej skole! ;)
@účet smazán (19.02.2016 09:23): A u dvojtečky taky, ať už to má komplet. :D
@Dominik5545 (komentář): A mezery u čárky se dělají taky jen za a ne i před.
@Gordon (18.02.2016 22:08): opravené :)
@Dominik5545 (18.02.2016 21:04): Mezery mezi tečkami se dělají pouze za, nikoli před.
@Gordon (18.02.2016 18:27): prepáč nechápem čo je s nimi ?
@Dominik5545 (komentář): Ty tečky ! ... :( .
http://dbher.cz/hp209648 beru zpátky ten tvůj recept (aka .xml deleted)
funguje i na chybějící mapu, respektive texturu mapy
thx bro
funguje i na chybějící mapu, respektive texturu mapy
thx bro
já si nainstaloval hru a poté češtinu ale nejde mapa, respektive někam zmizela textura, místo textury je prázdné okno ale když myší najedu na lokaci (kterou samozřejmě nevidím) zobrazí se popis....neví někdo jak to opravit
@účet smazán (05.07.2015 14:00): smazat ten xml soubor
data/ Menus/ main/ map_menu.xml
ona ta cestina ma svoje uskali, me třeba svého casu nekomunikovali Golden Saintky u Sheogoratha na Shivering Isles. Ale porad to je o dost lepsi nez cestina do Morrowindu, tam to byla naprosta katastrofa.
data/ Menus/ main/ map_menu.xml
ona ta cestina ma svoje uskali, me třeba svého casu nekomunikovali Golden Saintky u Sheogoratha na Shivering Isles. Ale porad to je o dost lepsi nez cestina do Morrowindu, tam to byla naprosta katastrofa.
mě při cestování vždycky nejvíc prudilo to že se mi do map zapsávali neprozkoumané dungeony které byli blízko cest, takže jsem na ně potom zapomínal protože jsem je měl za prozkoumané.