@
Paul (20.05.2016 14:52): podle me to je krapet vytrzene z kontextu cele hry. Ale fakt je ten ze nektere ukoly to tak maji, ale nektere ne. Spis ale jde o to jak to konkretni clovek hraje a co udela, nez aby to bylo predem naskriptovane v v textu rozhovoru kdyz ten ukol zacina. Tuhle se me treba stalo ze mi chciplo NPC v prubehu ukolu, nemuselo, kdybych daval pozor, a mohl jsme mit ten prubeh ukolu odlisny, kdyby prezil. Ja nerikam ze F4 je nejaky milnik pribehovych ukolu, ale vzdycky mi prislo ze ty pribehy si tam dost tvorim sam, zazivam unikatni veci ktere se pravdepodobne nikomu jinemu nestaly, a to je proste pro me taky RPG. Tohle mi treba veleslavny Witcher vubec neumoznil, tam jde hrat jen to co si vymysleli autori. Ale je to subjektivni, nekdo ma rad holky nekdo vdolky:)
Navic co jsem slysel, tak ve Far Harboru se udajne tohle narativni/ukolove/moznostmi a dusledky prekypujici rpg zazemi dost zlepsilo, ale nevim, jeste sem to nehral.
@
valcik (20.05.2016 15:28): Tak kdyz Troika krachnula, tak by asi tezko mohli delat fallout. Akorat by tu znacku pohrbily (mozna by to bylo lepsi).
@
MickTheMage (20.05.2016 13:34): Jo lidi hry od bethesdy proste kupujou, F4 ma myslim necely 4 miliony kopii na konte, aspon podle steam spy. Nevim me ten hate na nej prijde dost velkej, ale mozna to je tim ze tech lidi co ma hru je proste strasne moc, tak pak i maly mnozstvi pusobi velce. Kdyz by se clovek ridil selskym rozumem, rekl by ze blbe hry se tolik prodat nemuze.)