@
Fatality (05.01.2016 15:01): A já měl za to, že vesmír je hlavně nějaká temná hmota/temná energie a hvězdy atd. tvoří maximálně jen pár procent.
Ale abych se vrátil k tématu - ta nová textura mnohem více vyvolává iluzi nekonečného prostoru, než ta původní, která mění i pobyt ve vesmíru v klaustrofobický zážitek a jde jen o další z řady chodeb, kterých je ve druhém KOTORu nekonečno.
Fakt nejhorší level design ever - chodby se klikatí jen tak, aby vyplnily prostor v mapě - se ani nedivím, že Republika prohrává válku, když přeběhnout z jedné strany jejich lodi na druhou zabere půl dne. V prvním KOTORu byly aspoň nějaká prostranství, tady už v podstatě nic. A samozřejmě, aby ty chodby nebyly tak nezáživné, tak je všude hromada nepřátel a ještě nezáživnějších soubojů. Přitom kdyby se herní doba takhle uměle nenatahovala, byla by to výrazně lepší hra.
@
Guldy (05.01.2016 15:14): Sám vidíš, že mezi tím obrázkem a texturou ve hře je hodně podstatný rozdíl - problém je v té textuře, tedy v tom, že jsou ty hvězdy takhle rozmístěné rovnoměrně přes celou plochu.