@Walome (08.09.2016 10:36): Potřebuješ mít 4k monitor a pokud žádnej nemáš, upaluj si ho koupit! Muhaha.
Diskuze
Tak graficky nic extra a jelikož na tom gameplayi není nic vidět, je to jedno velké meh. Každopádně mě pobavilo že na začátku zmínili PS 4 Neo které už teda není Neo :)
@pajmič (07.09.2016 21:46): "The whole place is lighting up. Power readings are off the chart."
Ach bože, jsem rád, že snad nejpoužívanější replika ze sci-fi her byla zachována!
Ach bože, jsem rád, že snad nejpoužívanější replika ze sci-fi her byla zachována!
@BINGMAN (08.09.2016 10:08): Heh, to by bylo překvapení dekády, kdyby Bioware najednou nějak razantně změnili svou příběhovou šablonu. :)
Mě hlavně zajímá, jestli to bude mít zase ten typický Bioware příběh. Reapeři/Darkspawn budou ohrožovat existenci celého vesmírů a Shepard/Grey Warden to bude muset sám celý zachraňovat.
Ale ty animace obličejů jsou snad horší než v jedničce.
Je tam Asarijka, takže to bude fajn ;) Ještě nějakýho Elkora bych chtěl do týmu ;) A Salariana, pak už stačí jen pár novejch ras a bude vše OK ;)
@Paul (07.09.2016 23:14): Defaultný vzhľad mužskej postavy je ok, u žien mi to prišlo horšie. Niektoré hráčmi vytvorené vzhľady, ktoré sa dali stiahnuť, však boli na úrovni ;)
@USER47 (07.09.2016 23:42): Petr Pavel. :D
@HolyMeatball (07.09.2016 23:11): Frostbite=/=Frozenbyte:)
@Paul (07.09.2016 23:14): Spíš by mě zajímalo, kdo je jeho dabérem. Mnoho lidí se shoduje, že je to Nolan North. Pokud to je fakt, tak potěš koště, eh :).
@M.a.t.t. (07.09.2016 22:17): já trilogii hrál s default xichtem, protože v tom jejich generátoru mi nešlo udělat nic co by vypadalo lépe. Jestli tohle bude jejich novej default ryder tak potěš koště :)
@USER47 (07.09.2016 22:54): Myslel jsem samozřejmě engine, ne vývojáře. :D
Frozenbyte?:-D
Tohle není Trine.
Jinak v tý ukázce toho moc vidět nebylo. Co se grafiky týče, tak už pár let mi přijde, že hry vypadaj víceméně stejně, a líp, než by mi stačilo. U Bioware by to spíš chtělo najmout konečně někoho, kdo umí psát, než honit pixely a ultrarealistický animace.
Tohle není Trine.
Jinak v tý ukázce toho moc vidět nebylo. Co se grafiky týče, tak už pár let mi přijde, že hry vypadaj víceméně stejně, a líp, než by mi stačilo. U Bioware by to spíš chtělo najmout konečně někoho, kdo umí psát, než honit pixely a ultrarealistický animace.
Chápu že prealpha a kdesi cosi, ale ta mimika je blecht. To ten Frozenbyte nezvládně přirozeně působící pysky či co.
Propagační bomba (trailer, gameplay) se rozjede 7.listopadu (N7 day) jak bylo řečeno na konci videa :)
Ako malá ochutnávka je to práveže úplne v pohode. Neukazuje to veľa, iba naznačuje atmosféru a zopár menších detailov. Bioware už nie sú taká istota, ako kedysi, ale palicu by som nad nimi nelámal.
@Paul (07.09.2016 21:49): Neboj, Paul Ryder bude sympaťák :))
@Paul (07.09.2016 21:49): Neboj, Paul Ryder bude sympaťák :))
@Paul (07.09.2016 21:49): Já to chápu zcela dobře, nechtějí hned ukazovat tu "bombu" co mají, dřív se to tak dělalo aby nekazily dojem, valve například...
Aha teď jsem to viděl... nevypadá to vůbec špatně, tak tu nehudruj... :) nemuseli ukázat nic.
Aha teď jsem to viděl... nevypadá to vůbec špatně, tak tu nehudruj... :) nemuseli ukázat nic.
@pajmič (07.09.2016 21:46): mě to tedy zklamalo, mohli ukázat co chtěli a oni si vyberou něco co vypadá jak plošinovka s nic moc animacemi a slabou art direction (paradoxně připomínající inquisition) a ultra nesympatickým Ryderem. wtf
Snad tu čtyřku nepodělaj..ale tenhle výběr jakožto první gameplay ukázky fakt nechápu
Snad tu čtyřku nepodělaj..ale tenhle výběr jakožto první gameplay ukázky fakt nechápu
@PRIVATE MARTIN (05.09.2016 21:21): Jo, taky jsem slyšel :D
@MartinezZ (05.09.2016 21:14): Skús Mankind Divided. Z toho čo som videl je to presne to čo chceš. :D
@Gordon (30.08.2016 17:29): Skvělé, chci český překlad dělaný JEN přes Google Translate, mohla by být prča :)
@Vurhor (30.08.2016 21:55): Oni se genocidě snažily vyhýbat tím že přetvoří civilizaci do smrťáka, už v jedničce vládce prozradil že: Jsem dokonalou myslí mnoha a národem sám pro sebe. To že to jako genocida vypadá je věc druhá...
To "dítě" (smrťácký informační uzel) měl tak vysokou inteligenci že to předvídat mohl, jinak by sheprda ani nepustil na citadelu a nenechal ho rozhodnout z dobré vůle.
To "dítě" (smrťácký informační uzel) měl tak vysokou inteligenci že to předvídat mohl, jinak by sheprda ani nepustil na citadelu a nenechal ho rozhodnout z dobré vůle.
Mně vždycky ten synthesis připadal ze všech konců snad i nejhorší. Za prvé mi přijde, jako kdybych se tím Reaperům tiše podmanil, plus to, že jsou z nich teď kámoši neznamená, že budou schvalovat veškerá budoucí rozhodnutí, která galaktická civilizace bude tvořit. Mají svou vlastní hlavu, nejsou nikým ovládáni, a když se jim něco nebude líbit, nebude absolutně nikdo, kdo by jim mohl vzdorovat. A přijde mi to i trochu nefér vůči všem těm civilizacím, vůči kterým Reapeři spáchali genocidu. To, že teď mají lážo plážo není úplně spravedlnost.
A ta věc s destroy ending a pokračujícím cyklem, kdy se syntetici budou dále bouřit proti organikům mi přijde na hlavu. Mass Effect je sci-fárna, ne fantasy. Tem hvězdnej harant není žádný prorok, který by měl potvrzený, že se to opravdu stane.
A ta věc s destroy ending a pokračujícím cyklem, kdy se syntetici budou dále bouřit proti organikům mi přijde na hlavu. Mass Effect je sci-fárna, ne fantasy. Tem hvězdnej harant není žádný prorok, který by měl potvrzený, že se to opravdu stane.
@Blackhand47 (30.08.2016 18:58): Tak ta sxntéza je asi topová, už jenom kbůli té zelené budoucnosti, sice všichni budou změněný ale co... život jde dál. Modrý je tskový ehm, sheprd přežije, a bude mít iq mimion, co mu zabrání se rozhodnout opět započít cyklus? Červený je dobrý ale galaxie nebude schopna být propojená a gethove vymřou kvůli smrťáckého synte.genomu. a potom je ten kde cyklus pokračuje, vzhledem k tomu co jsem se o smrťácích dozvěděl bych neměl daleko od toho ho zvolit.
(Píšu z mobilu)
(Píšu z mobilu)
@SilentWolf (30.08.2016 18:23): Zas tak dobrý konec to není. Gethové, se kterými jsem pečlivě uzavíral mír, zemřou a veškerá technologie bude zničena, čímž bude valná většina sil uvězněná na Zemi.
V "modrém" konci navíc Shep svým způsobem také přežije, když z něj bude AI. V tomto konci je technika navíc poničena minimálně.
V "modrém" konci navíc Shep svým způsobem také přežije, když z něj bude AI. V tomto konci je technika navíc poničena minimálně.
@Blackhand47 (30.08.2016 18:20): Takže jsi vyzkoušel všechny konce, krom toho dobrého, kde Shep (pravděpodobně) přežije.. :D :D
Buď udělat to, před čím jsme zastavovali Serena.
Nebo to, před čím jsme zastavovali Illusive mana.
Kdepak... pár střel do jádra a Shepardovi se hned líp dýchá.
Buď udělat to, před čím jsme zastavovali Serena.
Nebo to, před čím jsme zastavovali Illusive mana.
Kdepak... pár střel do jádra a Shepardovi se hned líp dýchá.
@Gordon (30.08.2016 16:50): To já poprvé bez vědomí čtvrtého konce střílel po "duchovi" a hned poté jsem to sjel znova na syntézu. Při druhém hraní jsem zvolil ovládnutí a v mém pokračování příběhu Shepard přežil. Nechal si vyrobit nového klona a nahrál své vědomí zpět do těla. Happy End. :D
Jinak to s tou archou nezní špatně, je to i docela logické. Jsem ale zvědavý, zda nabrali i Gethy nebo se na ně vykašlali.
Jinak to s tou archou nezní špatně, je to i docela logické. Jsem ale zvědavý, zda nabrali i Gethy nebo se na ně vykašlali.
@Tarhiel (30.08.2016 16:55): Přesně tak, ano Nístěj je v cz Crucible, v google translate je to kelímek... :D
Teda začátek hry určitě, třeba nějakej ůtěk, nebo prostě intro odletu třeba i z blízkosti Crucible a pak třeba stoletej let do andromedy bez záměrného kontaktu s Mléčnou dráhou.
Jinak vidím že taky se ti nelíbí ten vliv EA zlosyna jako mě. aspoň někdo. už to bylo EAčkem cítit v dvojce.
Teda začátek hry určitě, třeba nějakej ůtěk, nebo prostě intro odletu třeba i z blízkosti Crucible a pak třeba stoletej let do andromedy bez záměrného kontaktu s Mléčnou dráhou.
Jinak vidím že taky se ti nelíbí ten vliv EA zlosyna jako mě. aspoň někdo. už to bylo EAčkem cítit v dvojce.
@Gordon (30.08.2016 16:50): čo je to nístěj - tým myslíš Crucible?
Počas inváze - teda by sa to mohlo odohrávať (aspoň z časti) paralelene s trojkou?
Počas inváze - teda by sa to mohlo odohrávať (aspoň z časti) paralelene s trojkou?
Andromeda by prý měla obsahovat stovku prouzkomatelných planet a loadingy neboli skok vesmírem bez loadingu či animace, tedy přímo v hře (dle traileru z pohledu můstku). Taky jste pochytily v traileru ten název "nový normandie"? Je to Tempest.
Jinak příběh dle mě bude spočívat v tom že se tajně společně postavila během invaze kromě nístěje i ta intergalktická loď (s masovým vysílačem v sobě) do ní naložily všechny známe zástupci druhů a loď jako archa odletěla před smrťáky do amdromedy.
Jo a tam tomu budou šéfovat synteticy... heh :D
Mimochodem trilogie dohraná podruhé! :) (Tentokrát rudý konec, předtím syntéza)
Jinak příběh dle mě bude spočívat v tom že se tajně společně postavila během invaze kromě nístěje i ta intergalktická loď (s masovým vysílačem v sobě) do ní naložily všechny známe zástupci druhů a loď jako archa odletěla před smrťáky do amdromedy.
Jo a tam tomu budou šéfovat synteticy... heh :D
Mimochodem trilogie dohraná podruhé! :) (Tentokrát rudý konec, předtím syntéza)
@BINGMAN (27.07.2016 20:38): Je to tak. Bylo by fajn kdyby třeba ušetřený Fist z jedničky zabil postavu ve trojce.. :D prostě "in your face Dušíne!!!" :D hráč by si musel opravdu dávat pozor na volby.
@Tyrael (27.07.2016 20:05): Asi ne, tak při tom běhu jí budu koukat na kozy a tím se to vyrovná... :D
@SilentWolf (27.07.2016 20:09): Co si pamatuju, tak Bioware takový koule nemělo u žádný hry ne? Dobrákům se dobrota vždy vyplatila.
Nelibi se mi jak naivita neni trestana. Kdyby tak bioware narostly koule a jeden spatne zvoleny paragon dialog mohl vest treba ke smrti jine postavy apod.
Jde nějak tedy eliminovat tu hroznou animaci běhu v civilu h sheprdky? :D
@Vurhor (25.07.2016 13:07): "každý svého Sheparda strůjcem" :D Jinak mě to jeho MirkoDušínovství dost sralo. Takže se nedivím, že to někdo krosí.
@Lukaskon (25.07.2016 12:34): No..dobře, každý svého Sheparda strůjcem, ale nevím, jestli bych milosrdenství a preferenci záchrany potenciálních civilních obětí před dopadením teroristů nazýval "sraním na hlavu". Nicméně chápu, že se někomu nelíbí to Mirkodušínství, co paragonskej Shepard má.
@Vurhor (25.07.2016 12:05): Myslím tak nějak všeobecně v rámci celé série. Nechávat naživu žoldáky, kteří se tě snažili ještě před chvilkou zabít. Tolerovat nenávistné jednání vůči tobě. Dopustit v DLC k ME1, aby teroristi s klidem utekli. Nebo třeba ta scénka s barmanem v ME2, kde donutit ho vypít vlastní medicínu je podle mě naprostá ukázka spravedlivého jednání. Ale ono je toho hodně.
Jako neříkám, že ultimátní renegád není hajzl, ale ultimátní paragon je zase zbytečně mírumilovný blbec. A ta zlatá střední cesta mě vždycky táhla víc k renegadovi.
Jako neříkám, že ultimátní renegád není hajzl, ale ultimátní paragon je zase zbytečně mírumilovný blbec. A ta zlatá střední cesta mě vždycky táhla víc k renegadovi.
@Lukaskon (25.07.2016 11:50): Nějak teď nevim, kdy přesně si nechal paragonovej Shepard srát na hlavu. Myslíš jako od galaktické Rady či co... ?
@Korbitch (25.07.2016 11:10): Záporná karma? Pár sviňáren?! Takhle říkáte spravedlivé cestě renegada? :))
Moje Shepka se ve dvou ze tří her chovala dle názorů mé maličkosti a vždycky se pyšnila slušivýma očima terminátora. A připomínám, že nejsem žádný agresivní psychopat! :) Jenom jednou jsem to zkusil striktně za sluníčkového paragona ale nechat si od každého **** na hlavu a ještě mu za to děkovat mě moc nechytlo.
A jinak jo - jizvy se vrátí taky. Ale přijde mi, že jsou menší.
Moje Shepka se ve dvou ze tří her chovala dle názorů mé maličkosti a vždycky se pyšnila slušivýma očima terminátora. A připomínám, že nejsem žádný agresivní psychopat! :) Jenom jednou jsem to zkusil striktně za sluníčkového paragona ale nechat si od každého **** na hlavu a ještě mu za to děkovat mě moc nechytlo.
A jinak jo - jizvy se vrátí taky. Ale přijde mi, že jsou menší.
@Gordon (24.07.2016 19:49): Nevím, jak jizvy, ale oči se jí zase obnoví, pokud budeš pokračovat v záporné karmě. Taky jsem z toho byl tehdy mírně rozladěn, ovšem stačí udělat pár sviňáren a oči jsou zpět.
@Paul (24.07.2016 23:18): To přece nedává smysl... :)
@Gordon (24.07.2016 19:49): ty animace jsou naprosto vtipný, prý za to mohla malá paměť konzolí či co. Nebo to si pletu s tím že nelze schovat zbraň, protože na tu animaci neměli paměť ? Už nevim.
@Cobot (24.07.2016 22:31): mam bujný život... a proto mě ta její chůze prostě deptá... :D
@Gordon (24.07.2016 19:49): Jak víš jak vypadá, když někdo běhá s vibrátorem v zadku :D
Nevíte proč se mi neimportovali jizvy a bionické očí na shepardové z dvojky? a ještě jedna věc... Shepardová v civilu běhá jako kdybi jí někdo strčil do zadku vibrátor? nevíte co s tím? není na to nějakej mód? :D