@Marcusss (15.02.2017 11:08): Nejhorší je že používá mobil :(
Diskuze
Hej a slyšel jsem, že v některých hrách dokonce zabíjíte lidi a tak... :)
@Marcusss (15.02.2017 11:08): V TeenAgent k tomu přibude i týrání zvířat. ;-)
@90210 (15.02.2017 16:10): Tak tu zas neznám já, ale jak říkám. Pro mne je to LIS nedohratelné, alespoň zatím. Jinak přeju fajn zábavu při hrabání se v soukromí druhých.
@SavageCZ (15.02.2017 15:58): To musim nekdy zkusit, u me je nejvetsi 3,14ca zatim Nina Kalenkov z Tungusky.
@SavageCZ (15.02.2017 15:58): ta leze i do košů!
Kate se chová tak jak musí. Ovšem ta čůza v Life is strange, to je jiná liga. Vleze do všeho, i kámošce a navíc bez motivu. Důvod, proč nejsem schopný to dohrát.
@Marcusss (15.02.2017 11:08): To je v adventurach a hrach obecne normalni, ze sice zachranujes svet, ale u toho utiskujes par jednotlivcu a krades, ale jak spravne poznamenal kolega pode mnou, hlavni hrdinka je pravnicka a nerad bych nejak generalizoval, ale vsichni vime, jaka jsou to vetsinou hovada.;0)
https://www.youtube.com/watch?v=m2VxpTMAbas
https://www.youtube.com/watch?v=m2VxpTMAbas
@Marcusss (15.02.2017 11:08): Kate je přeci právnička, která zastupuje korpotát, takže absence páteře a etické a morální soustavy hodnot by neměl být tak překvapující :))
@Marcusss (15.02.2017 11:20): No ona si i řekne, ale pak na ní vyrukuje Oscar se svejma pravidlama a často to jinak nejde :)
@Jumas (15.02.2017 11:12): Jako já si to užívám. Věc je, že zrovna v této hře mi přijde, že to vůbec nemusela dělat tak složitě. V mnoha případech by úplně stačilo, kdyby si o to co potřebuje prostě řekla...:)
@Jumas (15.02.2017 11:12): a v každým rpg, kde mi to vadí víc.
@Marcusss (15.02.2017 11:08): Tak krádeže máš v každý druhý adventuře (možná v každý), jestli to budeš takhle řešit, tak si hraní moc neužiješ.
@Marcusss (15.02.2017 11:08): :D plot twist - Kate Walker je záporná hrdinka!
Tak jsem rozehrál Syberiu...
Za tu chvíli co jsem zatím odehrál hrdinka:
- vykradla kostel
- vydrancovala hrob
- vloupala se do domu
- zneužila mentálně postiženého chlapce k manuální práci protože a) se jí nechtělo šahat na špinavý kus dřeva, b) nebyla ochotná si sundat boty aby se přebrodila přes potok
- nechala otevřít stavidlo (za což jí jistě lidé dole ve vesnici poděkovali)
- provedla několik menších krádeží
- operovala stroje bez patřičného oprávnění
- falsifikovala dokumentaci
- ukradla vlak...
Mimochodem, není divu, že společnost Vandenbergů je na dně, pokud zesnulá majitelka zkoupila stovky kilometrů čtverečních pozemků jen proto aby si zařídila soukromou železnici. XD
Za tu chvíli co jsem zatím odehrál hrdinka:
- vykradla kostel
- vydrancovala hrob
- vloupala se do domu
- zneužila mentálně postiženého chlapce k manuální práci protože a) se jí nechtělo šahat na špinavý kus dřeva, b) nebyla ochotná si sundat boty aby se přebrodila přes potok
- nechala otevřít stavidlo (za což jí jistě lidé dole ve vesnici poděkovali)
- provedla několik menších krádeží
- operovala stroje bez patřičného oprávnění
- falsifikovala dokumentaci
- ukradla vlak...
Mimochodem, není divu, že společnost Vandenbergů je na dně, pokud zesnulá majitelka zkoupila stovky kilometrů čtverečních pozemků jen proto aby si zařídila soukromou železnici. XD
@Walome (23.05.2016 12:27): OMG, tam se budou dát přerovnávat šuplíky?! Tak to si musím zahrát.
@Walome (23.05.2016 12:27): OCD?
@Walome (23.05.2016 12:27): Beztak se tím snaží prodat myšlenku, že to bude v rámci interakce jako v hrách od Frictional. Což konceptuálně možná bude, ale jinak to beztak bude naprogramovaný divně. :)
@M.a.t.t. (23.05.2016 12:08): Yep a skvěle.
"Příkladem je třeba otevření šuplíku - ve starých adventurách byste viděli jen několik předmětů a na některé z nich byste mohli maximálně kliknout a buď je prozkoumat, nebo sebrat. V Syberii III s nimi můžete manipulovat podobně jako v reálu a tak v onom šuplíku všechny předměty klidně přeskládat dle libosti."
Wat? Proč bych to dělal?
"Příkladem je třeba otevření šuplíku - ve starých adventurách byste viděli jen několik předmětů a na některé z nich byste mohli maximálně kliknout a buď je prozkoumat, nebo sebrat. V Syberii III s nimi můžete manipulovat podobně jako v reálu a tak v onom šuplíku všechny předměty klidně přeskládat dle libosti."
Wat? Proč bych to dělal?
@M.a.t.t. (23.05.2016 12:08): Nn, chyběla mu cca poslední půlhodina dvojky (zbytek dvojky je vata)
Ať tenhle třetí díl dopadne jak dopadne, tak cítím povinnost si ho zahrát a taky tak udělám ;)
Ať tenhle třetí díl dopadne jak dopadne, tak cítím povinnost si ho zahrát a taky tak udělám ;)
@Cobot (23.05.2016 11:54): Už prvý diel Syberie bol uzavretý.
Já nějak nechápu proč to vůbec oživujou. Dvojka to uzavřela. Třetí díl je proto zbytečný. No třeba to překvapí.
Ještě článek na tiscali, S3 má vyjít podle údajů v článku 1. 12.
http://games.tiscali.cz/preview/syberia- ... u-kate-walker-276605
http://games.tiscali.cz/preview/syberia- ... u-kate-walker-276605
@musa (23.05.2016 08:47): Mě moc nepřesvědčil ten pohyb. Jinak se mi to líbí a když si oblékla ten svůj typický "úbor", měl jsem zimomriavky :)
@Fatality (22.05.2016 21:01): z toho traileru mám poněkud rozporuplný pocit. nějak mě to nenadchlo a kate walker mi v prvním záběru připomínala spíš april ryan.
Keby sme sa radšej dočkali pokračovania neuzavretého Half-Life 2. U uzatvorenej Syberie je fakt jediným dôvodom pre vznik tretieho dielu, že jej tvorca chce mať vlastnú trilógiu. U Dreamfall Chapters to dávalo väčší zmysel, ale snáď to dopadne dobre.
Jo, už by tyhle nízkorozpočtové oživovačky známých adventur měli uložit k ledu. :-/
@Fatality (22.05.2016 21:01): To vypadá dost příšerně. Zároveň stejně a zároveň hůř než předchozí díly :D ale tak work in progress, budiž. A stará Kate :(
@Red (21.03.2015 02:10): Mám ve zvyku hry dohrávat za každou cenu :) Ale tady to nebylo vyloženě špatné, pozitiva jsem určitě našel, ale pořád mi tam něco chybělo (víc postav, víc předmětů).
@Richmond (20.03.2015 18:32): Já obdivuju tvou nezlomnou vůli žes dohrál ten první.
@DaymondeuX (komentář): Mam to se Syberii uplne stejne. Dokonce jsem se ani nepustil do druheho dilu.
@Walome (28.12.2014 13:19): tvl, teď hraju dvojku a jsem hned zakyslej ze začátku. Mám cukroví a teď jsem zjistil, že pod mostem je nějaká holka Malka...
a teď už si s ní nemůžu promluvit - když začnu, hned odejde. Zjistil jsem, že kurzor je aktivní, když jí zkouším dát cukroví, ale než jí ho dám, tak vždycky odejde pryč (ale při znovu navštívení lokace u páky je tam znovu).
WTF
a teď už si s ní nemůžu promluvit - když začnu, hned odejde. Zjistil jsem, že kurzor je aktivní, když jí zkouším dát cukroví, ale než jí ho dám, tak vždycky odejde pryč (ale při znovu navštívení lokace u páky je tam znovu).
WTF
@Matthias (28.12.2014 11:17): Jo takhle, no jasný. Každopádně pár záseků v Syberii bylo a tehdy jsme ještě moc neměli internety, o to to bylo těžší.
@Fatality (28.12.2014 12:04): no, tak nějak... a adventura s hromadou předmětů nemusí mít vždy pixel hunt :)
@Matthias (28.12.2014 11:17): Ten vypínač mi ani nepřipomínej :-D Naštěstí takových těžších věcí je v Syberii maximálně pět. A třeba v remake verzi pro Android jsou všechny aktivní věci na obrazovce zvýrazněny. Pixel Hunting je nejen že jde přehlédnout, ale od toho názvu už to, že musíš na něj přesně najet myší, že nemá např. větší styčnou plochu s ukazatelem ve hře a blbě se nachází.
@Walome (28.12.2014 11:07): Co je podle tebe "Pixel hunting" ? Já měl za to, že to znamená, že je nějaký objekt tak maličký, že jde snadno přehlédnout - a to přece být v "živé adventuře", kde je "spoustu objektů" být nemusí. Resp. z jednoho nevyplývá druhé :)
Jinak v Syberii Pixel Hunt byl - např. vypínač od žárovky na půdě jsem hledal dlouho :))
Jinak v Syberii Pixel Hunt byl - např. vypínač od žárovky na půdě jsem hledal dlouho :))
@Matthias (28.12.2014 09:36): Jojo já to prostě beru jako hezkou hru, ale adventur jsem za život moc nehrál. Tobě vadí prázdné obrazovky a neaktivní předměty, já za to byl rád, protože pixel hunting mě od mnoha adventur odrazoval. Syberia mi přišla vlastně logická. A nepřišlo mi, že bych se s Kate neztotožnil, ba naopak. Proto mi sama pointa, která s hlavní dějovou linkou vlastně nemá co dělat, velice potěšila a dojala. A i proto je pro mě druhý díl absolutní zklamání.
@Walome (28.12.2014 09:19): orly? tak díky :D
[neexistující komentář]: Tyjo hezkej rozbor.
@special_plan (24.12.2014 13:07): aha... ok
I don't really have strength to take this suitcase anymore = už na to nemám sílu.
I don't really have strength to take this suitcase any further = dál už to neunesu (protože už na to nemám sílu).
I don't really have strength to take this suitcase any further = dál už to neunesu (protože už na to nemám sílu).
a jaký je rozdíl mezi "any further" a "anymore" ?
@Matthias (24.12.2014 10:53): Dialogy tam trochu formalni jsou, ale tohle je zrovna blbej priklad.
ok, jsem teda divnej já no :D
@Matthias (24.12.2014 11:03): Ty 2 věty nemají stejný význam.
@Matthias (24.12.2014 11:03): Je to Belgičan. :-D
@ugraugra (24.12.2014 11:03): Nevím, zní mi to tak... ale byl to jeden příklad - v průběhu hry mě trochu zarazilo víc věcí :)
Co je na "any further" formálního?
@Malignus (24.12.2014 10:58): *krčí rameny*
Nevím, řekl bych, že Američanka by řekla "I don't really have strengh to take this suitcase anymore" .", místo "I don't really have strengh to take this suitcase any further." :)
Koukám, že ta společnost, co to dělala je z Francie - možná scénář psal Francouz :)
Nevím, řekl bych, že Američanka by řekla "I don't really have strengh to take this suitcase anymore" .", místo "I don't really have strengh to take this suitcase any further." :)
Koukám, že ta společnost, co to dělala je z Francie - možná scénář psal Francouz :)