Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (22.08.2017 16:33): Jop, už v momentu kdy hra začíná je jasné, že Reedová je Jensenova ex, která mu tam z lítosti a soucitu sehnala místo potom, co posral svoji práci. I proto se s ním baví nějakým omezeným způsobem, protože na společném pracovišti je to tak nějak dospělé.

Ale jinak ano, určitě to tam všichni berou, že ex-SWAT lopata, co posrala svůj job a teď je jako vedoucí ochranky je mnohem důležitější, než supervědkyně, jejíž výzkum je naprosto zásadní pro vývoj lidstva :))
@Kwoky (22.08.2017 16:14): Ale od té doby ji právě nevidíš, takže všechno s ní je jen předtím ;)

Ona je vědecká superhvězda, Adam je ex-SWAT maník, který je 'jen' pistolník.

To že se s ním vůbec nějak baví je proto, že má ráda chlapáky a s Adamem spí/chodí.
@USER47 (22.08.2017 07:23): Já to beru z trochu jiného úhlu pohledu :-) Už ten respekt, že si ho ona sama váží a navíc vedoucí ochranky má pro mě taky dost silnou pozici, ale v jiné oblasti. Doktory třeba chránit, jinak bez nich výzkum nemá cenu :-) A pak taky, že z pohledu celkové hry ho ještě mnohé čeká, ale za to asi můžou ty implantáty apod., co jsem viděl v následující animačce.

@Chuck (22.08.2017 09:22): Teď nevím, jestli jsem se špatně díval, ale nehodnotil jsi ještě ten nejnovější. Tak se můžeš vrhnout na ten :-) Ale asi ještě stojí poměrně dost no. Já ho časem asi taky rozehraji.
Vedoucí ochranky určitě není důležitější než hlava přelomovýho výzkumu:).
Tak jsem u toho strávil zatím asi tak půl hodiny. Co se týče prvních dojmů, tak docela fajn, i když samozřejmě ještě vůbec nechápu mechaniky hry, což logicky ani nemůžu. Ale začátek se mi líbil tou atmosférou a zpracováním. Potěšily mě i takové detaily, jak ta doktorka Reedová má mezi ostatními na té základně své postavení a já hraji za někoho mnohem důležitějšího, ke komu tak nějak vzhlíží i ona sama. Pak ten útok, který se nepodařil úplně odrazit.

Takže tutorial nebo úvod celkem fajn. Graficky se mi to stylizací taky dost líbí, i když ten nový Deus Ex už je někde jinde, co se tak dívám. Teď jsem zvědavý, jak mě bude bavit samotná hra.

Třeba pak půjdu i do toho nejnovějšího. Anebo se jako Chuck můžu rozhodnout zápasit s jedničkou :-D
Hmm, tak jsem chtěl zkusit i ten non-lethal na prvního bosse, no jo jenže k tomu potřebujete ovládnutí střílen :-D Stejně jsem ho musel umlátit srabácky brokovnicí z ventilace :(
Ha.. splnil jsem mi jiný, o kterém jsem ani nevěděl že už ho skoro mám.. tak prosím ještě jeden a děkuji záhadnému přispěvateli :D
No neviem, hra nemá tak náročné herné mechaniky, aby sa k tomu nedalo vrátiť, je síce na pomery dnešných hier dlhšia, ale nie je to niečo, do čoho by bolo treba extra prenikať. Môj najväčší problém s preniknutím naspäť do hry bol pri Witcherovi, hru som mal odloženú preto, lebo som nemal pc, na ktorom by som to hral, tak som sa po dva a pol roku pauzy pustil do starých savov na začiatku tretej kapitoly a pomaly som ani nevedel, ako sa to ovláda. :) Ale dohral som to potom.
@Jack_Dark (komentář): Gratulacia k dohrání odložené hry!! To chce hodně velké úsilí, za sebe si myslím, že k Deus Ex se nevrátím - jedna z mála her co jsem nedohrál a asi nedohraji.
@Red (19.12.2016 02:36): Když jdu po ulici, tak už jen čekám, kdy začne hrát hudba jak v Downtownu z VtM:B. Můžeš mít samozřejmě jiný pocit, ale s tím mým těžko něco uděláš. A není to zrovna věc k debatě. Zbytečně se chytáte té jediné části příspěvku, který není k diskuzi. Tedy feel ze hry.

A ještě jednou. Psal jsem atmosféru jak 40% Bloodlines i se zdůvodněním a toliko náběh na hororový příběh. Tzn. nikoliv 100%. Zase debata... :P
Tohle je úplně mimo, jako moje máma co nadšeně u Hitmana Absolution že to vypadá jako v Bloodlines:)
Takhle po vícero odehraných hodinách... Má to atmosféru jak 40% VtM Bloodlines. Je tam ten náběh na hororový příběh a má to zdatné kulisy. Ale pak se to odkloní a žádný quest to nedotáhne do "wow" fáze, jak to VtM Bloodlines uměl. Vlastně ani moc ten "GitS" feel není přítomen. A. J. by zrovna tak mohl být normální soukromé očko a nic moc by se nezměnilo. Tolik let po VtM: Bloodlines bych taky očekával propracovanější město.

P. S. Stále mě to ale baví více než první díl. HR si zatím jde pro solidních 80%.
Pár poznatků po konci první mise. Za prvá byla zdlouhavá. :) Docela doufám, že svět teď už bude spíše volnější. Docela by mě zajímalo, který architekt jim tu budovu naplánoval. Zasloužil by za ty neustálé chodby zastřelit. Místo pár pater ta budova musí být z venčí nudle s pár čtvercovými místnostmi (větší překladiště, místnosti pro vědce a programátory...). Jinak v téhle hře musí být nejbohatší ta korporace, která vyrábí krabice. V tomhle chtěl určitě být třetí díl lepší než předchozí a to prostě obnáší i spousty krabic. :) Hlavní hrdina je podobně jako JC z prvního dílu strašný panák. Aby tomu nasadili korunu, tak má i tomu odpovídající dabing. Nechtěl jsem btw nechávat nepřátelé v zádech a tak mi omračující náboje do pušky poměrně rychle došly.

Fajn je grafika, atmosféra, více augmentací. Baví mě to zatím více než jednička. Jen tedy s our hero jsem zase vyhackoval informace, s nimiž by aj měl někoho konfrontovat v dialogu (vytáhl jsem je z toho posledního počítače té Thorpové) a nic.
@Walome (18.10.2016 13:50): Pokaždé, když jsem procházel lokace v jedničce, tak mi to přišlo takové o ničem, kdežto v HR mě to neskutečně bavilo a rád jsem se vracel do míst, kde už jsem to znal. V jedničce mi to přišlo tak nějak....prázdné. To jen, abych Ti tu nudu uvedl na pravou míru. :-)
@mazar1234 (17.10.2016 22:36): Jedno vím jistě - 100% bych tomu nedal. Tehdy jsem se u toho dost nudil, což se mi u HR nikdy(!) nestalo a naopak jsem u HR měl problém hru vypnout, jelikož mě ta hra pořád držela pevně v rukou. I kdyby se mi jednička někdy podařila dohrát, nevěřím, že by se ve mně něco zlomilo, abych tomu byl schopný dát nějaké vyšší hodnocení. Ale víc než těch mých 45% snad jo. :-)
@M.a.t.t. (17.10.2016 21:49): Kažual núb...

@Chuck (17.10.2016 19:09): No ako vidím tvoj progress, tak mám pocit, že ako 120 ročný starček na smrteľnej posteli stihneš v poslednom momente kliknúť 100% u prvého Deusu, čím sa v poslednej chvíli vyhneš kremíkovému peklu.

@Garret (17.10.2016 21:40): Hmmm, to je zaujímavé, prvý Deus by som na nižšej ako Realistic nemohol hrať, ale u týchto moderných Deusov by sa mi to nechcelo skúšať.
@Chuck (17.10.2016 17:27): A Director´s Cut je ešte lepší, nakoľko ho máš spolu s DLCčkami, novými možnosťami likvidácie bossov a permanentnými dvoma regenerujúcimi sa energetickými článkami :)
@Morte (17.10.2016 16:47): A to jsem se s tím poměrně loudal. Procházel jsem všechno, co se dalo, v Číně snad neexistuje lokace, kde bych nešmejdil a garáž, do níž bych se nevloupal. Působilo to na mě mnohem více atmosféricky než při předchozím hraní, které jsem si ovšem neužíval nějak méně. Fakt bomba hra! Jo a to hodnocení tímto okamžikem zvyšuji!! U téhle hry musím! ;-)
Teda to je rychlost...Ja se teprve vcera nalodil a utekl z kresla...Zatim odehrano podle Steamu 42hod.
Tak dohráno potřetí a přišlo mi to maximálně zábavné po všech stránkách. Mám chuť zvednout hodnocení na 95%, ale ještě o tom chvilku popřemýšlím. :-) Faktem je, že po třetím hraní se tahle u mě vyšvihla markantně vysoko!
@Garret (13.10.2016 15:12): Omega ranch stromy sa mi len maria, ale na výhľad z Pancheae si pamätám, myslel som si, že to je jeden veľký skybox.

Postavy z Alice Gardens mi prišli vkusne použité, práve tam použitie spritov chápem. Jasné, logicky to nedáva zmysel, ale zaradil by som to do rovnakej kategórie ako textúra "rozsvietených" okien v mnohých hrách, napr. v Thiefovi (1998) - pred takýmito oknami si mohol robiť randál, koľko si chcel, nikto z tých domov nevyšiel von pozrieť sa čo sa robí/nezhasol - je to tam proste na vytvorenie ilúzie živého priestoru, miesta, v ktorom sa žije.
@Tarhiel (13.10.2016 15:02): trapně vypadaly třeba postavy schované v podech v Alice Gardens, které tam byly i po přestřelce a zblízka bylo vidět, že to je prostě 2D obrázek. autoři to v komentářích vysvětlovali tak, že pro danou lokaci měli omezený počet npc postav a nechtěli, aby to vypadalo prázdně, ale takhle tomu moc nepomohli a ta prázdnost by asi byla menší zlost. další mě třeba napadá výhled z okna na Pancheae nebo ty 2D stromy na Omega Ranch. ale bylo toho víc...
[neexistující komentář]: Pekný komentár, a teraz už presne viem, v čom presne bola DX:HR DC iná od ne-DC verzie :)

A kde všade sa tam používali 2D Sprity? Takto z hlavy si na nič nespomínam.