@MickTheMage (12.01.2025 12:58): "Pokud to mám natrénované" - to je právě to, natrénované to nemám a ten tréning vyjde na hodiny. To si radši zagrinduji v nějaké RPG s pocitem, že se číselně posouvám kupředu.
Diskuze
@Ringo (12.01.2025 12:20): To mas do hodinky prebehnute... (ked to uz mas natrenovane ;)). 30 rokov dozadu ma to nehorazne bavilo, stale opakovat level, zistovat co kde mas urobit a byt lepsi a lepsi. Dnes by ma to uz sralo :) Btw., myslim, ze Barbarian sa da tiez takto prebehnut za necelu hodinku. V kazdom pripade, atmosfera a cela prezentacia Another Worldu bola vzdy vynikajuca!
@Phoenix (12.01.2025 12:43): No přijdou mi ty check pointy jako cheat. Ale zase na druhou stranu je to šance pro hráče mého typu, kteří nehodlají jednu úroveň opakovat celou 20x kvůli nějaké jediné chybičce. Ale pocit z dohrání hry takto bude asi takový, jako bych to nedohrál regulérně, tedy vůbec.
@Ringo (12.01.2025 12:20): jj, původním smyslem bylo proběhnout "úroveň" (tedy až k novému kódu).
Tak jsem si říkal, že bych tu hru mohl regulérně projít, ne jen jako na začátku 90. let díky kódům jen poslední úroveň (díky čemuž jsem ovšem viděl jednu z nej herních finálních scén všech dob), protože předchozí úrovně jsem totálně nedával. Akorát jsem teda rozjel tu anniversary edici a nějak mi hapruje ovládání. Postava mi po nějakém čase začne sama od sebe střílet jen tak a zbytečně vybije pistol. Obvykle se to stane po loadu z check pointu a blbne to pak už pořád.
Navíc nevím, jestli s těmi check pointy by pak šlo vlastně o regulérní dohrání hry, Smyslem asi přeci jen bylo zvládnout proběhnutí celé úrovně a když se nezadařilo, tak znovu (což je zase na druhou stranu pro mě přesně ten frustrující prvek, kvůli kterému moc plošinovky nehraji a většinou je pak vzdám:-)
Navíc nevím, jestli s těmi check pointy by pak šlo vlastně o regulérní dohrání hry, Smyslem asi přeci jen bylo zvládnout proběhnutí celé úrovně a když se nezadařilo, tak znovu (což je zase na druhou stranu pro mě přesně ten frustrující prvek, kvůli kterému moc plošinovky nehraji a většinou je pak vzdám:-)
@Walome (03.05.2022 12:06): jako, fakt žeru tu hudbu, ta mě tam zatím jediná pořád drží :D...
Byla tahle hra i na automatech? Jakože u Contry jsem tenhle styl projítí na jeden zátah bral i v kontextu toho, že to víc vynášelo...
Byla tahle hra i na automatech? Jakože u Contry jsem tenhle styl projítí na jeden zátah bral i v kontextu toho, že to víc vynášelo...
@S4TW (02.05.2022 23:27): z toho mám PTSD.
Lion King je strašně zrádnej, tváří se jako Disney hra pro dětičky, ale je to ve skutečnosti nehorázné hardcore evil peklo :) a to většinou s plošinovkami nemívám tak velký problém.
@S4TW (02.05.2022 23:27): víš že jsem si to při Lion King říkala taky ;o) on i Aladin stojí za to
@S4TW (02.05.2022 23:27): :D :D karma.... Příště si nestěžuj
@Kunick (01.05.2022 14:43): teď hraji The Lion King a zlatý, zlatý AW, na co jsem si to jen stěžoval :D
@S4TW (01.05.2022 14:36): To byl taky můj jediný zákys :D Já to ale hodnotil jako daň, za rok vzniku. Ostatně když to človek srovna třeba s Prince of persia, tak ten byl taky kratičký.
@Kunick (01.05.2022 14:33): yup, přesně ta... opravil jsem to slovo pixelart, abych někoho nedráždil špatnou definicí :D
@S4TW (komentář): myslím, že tohle není pixelart. Hodně to připomíná vektory a snad i proto tak hezky škáluje.
Jinak to problémové místo je jeskyně, že?
Jinak to problémové místo je jeskyně, že?
to je teda neskutečně deprimující hra :D takových opakování, když už si konečně po stopadesátém pokusu myslím, jak jsem to zvládl, tak přijde nějaká píííí, kterou nečekám a vesele všechno, nad čím jsem se předtím 30 minut trápil ZNOVUUUUU!!! :D
Přidal jsem do profilu hry zajímavé video přímo s Ericem Chahim o tvorbě hry, od prvotního nápadu až po realizaci. Té jejich francouzské hatmatilce nejde rozumnět, ale je to s anglickými titulky. :) Za mě těch 18 minut sledování stojí.
@Han22 (14.03.2020 10:42): to teda zijes hodne nudnej zivot.
@Red (14.03.2020 10:06): Už zase? :) V reálu jsem ještě nepřeskakoval propast, na jejímž dně jsou bodáky a na jejíž druhé straně čeká zubatá pažravá tlama, tak nevím no :D
@Han22 (komentář): Zase, to není chyba, ale featura:)) V reálu ti taky musí do skoku s rozběhem vyjít krok.
@DuDu008 (22.02.2017 18:28): I kdybys prošel pár obrazovkama tak je to podle mého legitimnější než nabízené alternativní řešení koupit něco navíc ;)
@Bellerofontes (22.02.2017 18:00): Ten komentár som písal hneď ako som hru dohral, takže som bol v takej eufórii, že som písal čo ma napadlo a väčšinou komentáre nekontolujem.
@DuDu008 (22.02.2017 17:47): Měl jsi zapnutou jen úvodní obrazovku? To skoro začíná být zajímavé.
Takhle: je to tvůj boj. Pobavilo mě jen, jak ses k tomu otevřeně přiznal v komentáři.
Takhle: je to tvůj boj. Pobavilo mě jen, jak ses k tomu otevřeně přiznal v komentáři.
@Bellerofontes (22.02.2017 16:40): Najprv sa musím ospravedlniť za zlé vyjadrenie v komentári, pretože hru som ani nerozohral, no mal som iba zapnutú úvodnú obrazovku a ako si môžeš všimnúť v mojom profile, staršie hry nemám moc v obľube, tak som to hneď vypol. Teraz som už nemal na výber a musel som ju rozohrať. Takže to by malo platiť, nie?
@Walome (22.02.2017 16:41): To tedy. Vzhledem k srdceryvnému vyznění komentáře dvakrát takový.
@Bellerofontes (22.02.2017 16:40): FAIL!
@DuDu008 (komentář): Tuto hru ale nemůžeš do příslušné kategorie výzvy zařadit. Vztahuje se na tituly, které jsi nikdy nehrál, nikoliv nedohrál.
Uf, tak som si po 20 rokoch splnil velky rest a dokoncil som komplet prejdenie celej hry, ale teda povodnu DOS verziu bez checkpointov uz nikdy vice.
Najvacsi problem som mal v tom useku dole v jaskyni kde padaju kamene a tak, tam bolo asi najviac opakovani v celej hre.
Inac sa to ale casom natrenuje a hrac nakoniec dokaze prejst kazdy level behom chvilky, akurat to natrenovanie.... restart, restart, restart, restart....
Docela zahul je, ze hrac sa moze lahko dostat do slepej ulicky bez toho, ze by mu to hra dala vediet a kludne sa moze stat, ze hrac po prejdeni 1-2 levelov zisti ze je v riti a musi loadovat (insert code) niekolko levelov dozadu.
napr. - level s priehradou ak sa neprejde ta spodna jaskyna ale ide sa rovno dalej, alebo ak hrac nezabije jedneho vojka odstrelenim lampy tak nasledne prejde cely level s plavanim pod vodou aby potom v dalsom leveli zistil, ze sa nedostane dalej lebo je tam neznicitelny vojak, ktoreho mal zabit o 2 leveli spat lampou.....
Hra normalne generuje ine level kody podla toho co ma hrac urobene/neurobene, sikovny trolling.
Najvacsi problem som mal v tom useku dole v jaskyni kde padaju kamene a tak, tam bolo asi najviac opakovani v celej hre.
Inac sa to ale casom natrenuje a hrac nakoniec dokaze prejst kazdy level behom chvilky, akurat to natrenovanie.... restart, restart, restart, restart....
Docela zahul je, ze hrac sa moze lahko dostat do slepej ulicky bez toho, ze by mu to hra dala vediet a kludne sa moze stat, ze hrac po prejdeni 1-2 levelov zisti ze je v riti a musi loadovat (insert code) niekolko levelov dozadu.
napr. - level s priehradou ak sa neprejde ta spodna jaskyna ale ide sa rovno dalej, alebo ak hrac nezabije jedneho vojka odstrelenim lampy tak nasledne prejde cely level s plavanim pod vodou aby potom v dalsom leveli zistil, ze sa nedostane dalej lebo je tam neznicitelny vojak, ktoreho mal zabit o 2 leveli spat lampou.....
Hra normalne generuje ine level kody podla toho co ma hrac urobene/neurobene, sikovny trolling.
@DJ (20.01.2016 16:40): Nevztahuj to na seba, bolo to vo viacerych komentaroch.
A ani tvoj komentar vo mne nic neprebudil... Zase nebudme vztahovacni, o ziadnej ujme som nehovoril :)
Len som mal po tychto komentaroch prehnane ocakavania, ktore neboli naplnene.
Neplakal som kvoli tomu v noci do vankusa.
Chapem, ze vacsina komentarov je pisana s nostalgickymi spomienkami. Ale vy pochopte, ze pre cloveka nezatazeneho nostalgiou sa proste nejedna o ziadny vrchol emocii.
Ja sa nikoho nesnazim presvedcit o tom co by pri hre mal / nemal citit. Len som seriozne (bez akychkolvek utokov na kohokolvek) nechapal ci som ten koniec pochopil zle, alebo ci mi nieco uslo.
Bolo to pre Vas emotivne? Vasa vyhra, aspon ste si to viac uzili. Nemusite sa na mna za to vrhat ako keby som sa snazil posliapat Vase spomienky.
A ani tvoj komentar vo mne nic neprebudil... Zase nebudme vztahovacni, o ziadnej ujme som nehovoril :)
Len som mal po tychto komentaroch prehnane ocakavania, ktore neboli naplnene.
Neplakal som kvoli tomu v noci do vankusa.
Chapem, ze vacsina komentarov je pisana s nostalgickymi spomienkami. Ale vy pochopte, ze pre cloveka nezatazeneho nostalgiou sa proste nejedna o ziadny vrchol emocii.
Ja sa nikoho nesnazim presvedcit o tom co by pri hre mal / nemal citit. Len som seriozne (bez akychkolvek utokov na kohokolvek) nechapal ci som ten koniec pochopil zle, alebo ci mi nieco uslo.
Bolo to pre Vas emotivne? Vasa vyhra, aspon ste si to viac uzili. Nemusite sa na mna za to vrhat ako keby som sa snazil posliapat Vase spomienky.
@DJ (20.01.2016 16:40): A tak ono podobné vyjádření se tam opakuje víckrát, nejenom v tvém komentáři. :)
Zrejme sa tu prebera moj komentar, ci? ;-)
@aoshi (20.01.2016 11:49) "Ja ale vobec nechapem co by vo mne malo tie emocie vzbudit.": no hra teda emocie v tebe nevzbudila, zato moj komentar ano.
Komentar je pisany cisto subjektivne a snazil som sa aspon v naznakoch opisat moj pocit pri dohrani pred 25-timi rokmi (ano tohto roku ma AW zasa okruhle, snad to neprinesie dalsi anniversary ed...).
Nikde nikomu nic nevnucujem a tymto si vyhradzujem pravo mat u prdele akekolvek vase emocie/neemocie. Napisal som to co som citil ja a moji kamarati s ktorymi sme to spolu na Amige dohrali.
Pre mna to bola hra na ktoru proste nikdy nezabudnem a ten pocit si pamatam ako by to bolo vcera. Hrali sme to hodne dlho (mohlo to byt aj niekolko tyzdnov, vzdy ked sme dosli zo skoly), tazke to bolo jak svina, ziadny navod neexistoval. Po prejdeni skvele zadostucinenie. Ale samozrejme ide o minulost a beriem to v kontexte doby. Myslim ze najlepsie by som ti to vysvetlil niekde pri pive ;-)
Ak som ti sposobil komentarom nejaku ujmu tak sa ospravedlnujem, skus to brat s nadhladom a rezervou...
@aoshi (20.01.2016 11:49) "Ja ale vobec nechapem co by vo mne malo tie emocie vzbudit.": no hra teda emocie v tebe nevzbudila, zato moj komentar ano.
Komentar je pisany cisto subjektivne a snazil som sa aspon v naznakoch opisat moj pocit pri dohrani pred 25-timi rokmi (ano tohto roku ma AW zasa okruhle, snad to neprinesie dalsi anniversary ed...).
Nikde nikomu nic nevnucujem a tymto si vyhradzujem pravo mat u prdele akekolvek vase emocie/neemocie. Napisal som to co som citil ja a moji kamarati s ktorymi sme to spolu na Amige dohrali.
Pre mna to bola hra na ktoru proste nikdy nezabudnem a ten pocit si pamatam ako by to bolo vcera. Hrali sme to hodne dlho (mohlo to byt aj niekolko tyzdnov, vzdy ked sme dosli zo skoly), tazke to bolo jak svina, ziadny navod neexistoval. Po prejdeni skvele zadostucinenie. Ale samozrejme ide o minulost a beriem to v kontexte doby. Myslim ze najlepsie by som ti to vysvetlil niekde pri pive ;-)
Ak som ti sposobil komentarom nejaku ujmu tak sa ospravedlnujem, skus to brat s nadhladom a rezervou...
@aoshi (20.01.2016 11:49), @Isair (20.01.2016 12:03): Mno, smrt hlavní postavy ... konec jsem vždycky chápal tak, že hlavní hrdina se dočkal vytoužené svobody (let vzduchem v náručí okřídleného parťáka, symbolika jaxvině), ovšem za obrovskou cenu trvalého poškození (pravděpodobně) páteře (proto se na konci jen plazí). A do toho hudbička ... hlásím se k uplakánkům :-))
Zrovna při hraní Limbo jsem si na Another World nejednou vzpomněl.
Zrovna při hraní Limbo jsem si na Another World nejednou vzpomněl.
Koukám, že DH je banda uplakánků :)
@Crash (20.01.2016 08:30): To rozhodně, dokonce si myslím, že by tahle hra v klidu obstála i kdyby vyšla v dnešní době na indie trhu (vedle takového Limba apod. kousků). V podstatě když jsem si rozehrál (tedy tu remakovanou verzi), tak jsem téměř nevěřil, že vyšla před tolika lety, ta hra vážně nezestárla ani o chlup (po technické i gameplayové stránce, navíc stále působí dost svěže a originálně). Ale ten závěr... mno... popravdě mi ani nepřišel nějak zvlášť odlišný od jiných plošinovek, taková smrt hlavní postavy, to by byla asi jiná (a popravdě jsem něco obdobného očekával po pročtení zdejších komentářů).
Ja ale vobec nechapem co by vo mne malo tie emocie vzbudit.
Hlavny hrdina spolu s partakom zabiju nahodnu noname postavu a odletia na nejakom dracikovi bohviekam.
Co je na tom emotivne? To, ze sa partak chvilu bil? Pytam sa vazne.
Hlavny hrdina spolu s partakom zabiju nahodnu noname postavu a odletia na nejakom dracikovi bohviekam.
Co je na tom emotivne? To, ze sa partak chvilu bil? Pytam sa vazne.
@aoshi (19.01.2016 21:06): "Emotivny zaver" - s tym by som aj suhlasil, ale "slzy?"to urcite nie a to som to hral ako decko na zakladnej skole, ziadne slzy ani nahodou.
Ale pekne to bolo urcite jedna z vizualne extremne podarenych hier.
Ja dokonca uvazujem, ze si ju zaradim do vyzvy na mieste c.6, pretoze som ju nikdy celkom nedohral v zmysle start-play-win. Posledny level som sice presiel, ale niektore pred nim nie a preskakoval som ich kodom takze prisne technicky vzate som hru nikdy nedohral.
Ale pekne to bolo urcite jedna z vizualne extremne podarenych hier.
Ja dokonca uvazujem, ze si ju zaradim do vyzvy na mieste c.6, pretoze som ju nikdy celkom nedohral v zmysle start-play-win. Posledny level som sice presiel, ale niektore pred nim nie a preskakoval som ich kodom takze prisne technicky vzate som hru nikdy nedohral.
@aoshi (19.01.2016 21:06): Tak já sice taky pochybuji o tom, že dnes by ten závěr někoho rozplakal, i když i tací se asi najdou. Ale přece jen je potřeba se na to podívat v kontextu doby, kdy většina z nás byla zvyklá tak akorát na nějaké 8bitové arkádové hopsačky a střílečky a najednou tady byl Another World, s úžasnou grafikou, animací, atmosférou beze slov, kde prostě to ztotožnění s hlavním hrdinou zafungovalo u většiny hráčů, a emoce po dohrání tam byly každopádně, bez ohledu na to, jaký ten závěr je či není.
@Isair (19.01.2016 22:11), @aoshi (20.01.2016 06:35): Jak říkal Richmond, hráli jste jinou hru :-)
Pro mě byl závěr velmi emotivní a hudbu z něj si pamatuji doteď (to je hezkých pár let, co jsem Another World dohrál).
Pro mě byl závěr velmi emotivní a hudbu z něj si pamatuji doteď (to je hezkých pár let, co jsem Another World dohrál).
@Isair (19.01.2016 22:11): Zbytok hry bol fajn, to nepopieram.
@aoshi (19.01.2016 21:06): Yop, závěr mě taky nějak zvlášť nezaujal, ale jinač to byla moc fajn hra s hodně pěkným a jedinečným feelem.
@aoshi (19.01.2016 21:06): Jo, hral jsi jinou hru.
Uf, asi sa s tym vela ludi nestotozni, ale tie komentare su myslene vazne?
Emotivny zaver? Slzy? Asi som hral inu hru.
Emotivny zaver? Slzy? Asi som hral inu hru.
20th Anniversary Edition na steamu ve slevě za 2.49e
@DJ (05.04.2013 15:08): To som nevedel ze je aj gameplay upraveny, tiez som si myslel ze len pridali checkpointy a "vymenili textury". Ono len samotne checkpointy radikalne menia obtiaznost podstatnym rozdielom, gameplay ako taky vobec menit nemuseli.
Ovsem pridanie volieb je podla mna urcite plus, nez nejaka nevyhoda. Skor ma serie ked v hrach nic nejde nastavit...
Ovsem pridanie volieb je podla mna urcite plus, nez nejaka nevyhoda. Skor ma serie ked v hrach nic nejde nastavit...
@Phoenix (05.04.2013 13:54): Ano, 15th Anniversary je oproti originalu zmenena. Islo o zmeny vzhladom k spristupneniu novsiemu publiku a je jednoduchsia.
Ako Isair spravne poznamenal, asi to bude ten Normal mod v 20th a povodnu obtiaznost daju na ten dalsi stupen.
Ak by som mal dodat nieco z vlastnej skusenosti spred hodiny: zda sa mi ze Lester v prvom leveli rychlejsie kope, cervici uz nepadaju tak uplne nahodne a z oboch stran, prisera je pri behu o cosi pomalsia. V leveli 2 su intervaly vyfukov pary o hodne spomalene. V leveli 3 sa mi zda ze Lester rychlejsie vystreli aj rychlejsie vytvori stit, ktory este k tomu dlhsie vydrzi, menej nepriatelov, zabit aliena co strazi privod energie nie je ziadny problem, tusim bol dokonca otoceny chrbtom...
Ako Isair spravne poznamenal, asi to bude ten Normal mod v 20th a povodnu obtiaznost daju na ten dalsi stupen.
Ak by som mal dodat nieco z vlastnej skusenosti spred hodiny: zda sa mi ze Lester v prvom leveli rychlejsie kope, cervici uz nepadaju tak uplne nahodne a z oboch stran, prisera je pri behu o cosi pomalsia. V leveli 2 su intervaly vyfukov pary o hodne spomalene. V leveli 3 sa mi zda ze Lester rychlejsie vystreli aj rychlejsie vytvori stit, ktory este k tomu dlhsie vydrzi, menej nepriatelov, zabit aliena co strazi privod energie nie je ziadny problem, tusim bol dokonca otoceny chrbtom...
@Walome (05.04.2013 14:33): Stejně tak se jeden bude hrdě hlásit k dohrání na "easiest" a druhý na "ultra hardcore"... v tomhle si nevybereš. Dokud je možnost volby, tak je mi to celkem šumák. Nicméně pokud ti někdo zjednoduší hru bez tvého vědomí (ať už formou patche či remaku), pak je to opravdu pořádný fail...
A proč to prostě nenechali bejt? :-o
To je jak s Far Cry - lidi, co to dohráli bez patche (= bez sejvování) a lidi, co to dohrálo s patchem (= se sejvováním) jsou dva rozdílný tábory a přitom každej hrdě řekne "dohrál jsem FC"
Tohle je to samý a nějak to nechápu - když si chci zahrát starou hru, tak prostě počítám s tím, že bude nesmyslně těžká. A když chci vědět jak dopadnu, mrknu na yt. A né, že mi daj nějakou lehčí verzi.
To je jak s Far Cry - lidi, co to dohráli bez patche (= bez sejvování) a lidi, co to dohrálo s patchem (= se sejvováním) jsou dva rozdílný tábory a přitom každej hrdě řekne "dohrál jsem FC"
Tohle je to samý a nějak to nechápu - když si chci zahrát starou hru, tak prostě počítám s tím, že bude nesmyslně těžká. A když chci vědět jak dopadnu, mrknu na yt. A né, že mi daj nějakou lehčí verzi.
@Phoenix (05.04.2013 13:54), @DJ (05.04.2013 13:32): Zajímavé, každopádně u 20th Anniversary píší toto "3 difficulty modes: Normal (easier than original game), Difficult (Equal to original game) and Hardcore (more difficult than original game) ".
Čili je možné, že 15th Anniversary byla zjednodušená (možná na nynější "Normal") a 20th vrátila možnost zvolit původní a vyšší obtížnost?
Každopádně DJ poreferuj, pokud se ji chystáš koupit:).
Čili je možné, že 15th Anniversary byla zjednodušená (možná na nynější "Normal") a 20th vrátila možnost zvolit původní a vyšší obtížnost?
Každopádně DJ poreferuj, pokud se ji chystáš koupit:).
@DJ (05.04.2013 13:32): Chápu to správně, že 15th Anniversary je jednodušší než původní hra (ne že bych ji neměl doma, ale nikdy jsem ji nehrál, vždy jsem hrál pouze původní verzi)?
Měl jsem za to, že když je řeč o nižší obtížnosti, tak jde o nastavení v nové 20th Anniversary. A 15th Anniversary se od původní liší "jen" grafikou a rozmístěním "checkpointů" (což má samozřejmě vliv na obtížnost, nicméně ne přímo na obtížnost konkrétních pasáží).
Měl jsem za to, že když je řeč o nižší obtížnosti, tak jde o nastavení v nové 20th Anniversary. A 15th Anniversary se od původní liší "jen" grafikou a rozmístěním "checkpointů" (což má samozřejmě vliv na obtížnost, nicméně ne přímo na obtížnost konkrétních pasáží).
@Bodkin (05.04.2013 12:33): Kusuj ;-) Nicmenej som stale rad ze zostavaju moznosti. Na ne som celkom zvedavy, aj ked mam uz AW vo viacerych verziach zrejme prikupim aj tuto 20th AE, len skoda ze steam...
@Walome (05.04.2013 11:54):
V GOG.com verzii t.j. 15th Anniversary ziadny vyber volby nie je, cize povodnu hru ako taku z toho nedostanes, akurat si v novom engine mozes zapnut povodnu grafiku postav a pozadia, hratelne je to uz ine.
Teraz som si skusil par minut obe verzie 15th (GOG) vs Original:
GOG - par minut bez problemov a jedinej smrti som v 4 leveli
Orig. - hned na 2 vlne cervikov som chcipol, v 3 levely v portubi to vzdavam ;-)
@Walome (05.04.2013 11:54):
V GOG.com verzii t.j. 15th Anniversary ziadny vyber volby nie je, cize povodnu hru ako taku z toho nedostanes, akurat si v novom engine mozes zapnut povodnu grafiku postav a pozadia, hratelne je to uz ine.
Teraz som si skusil par minut obe verzie 15th (GOG) vs Original:
GOG - par minut bez problemov a jedinej smrti som v 4 leveli
Orig. - hned na 2 vlne cervikov som chcipol, v 3 levely v portubi to vzdavam ;-)
@Walome (05.04.2013 11:54): Opravujeme DJ, který se cítil dotčen, že to teď může dohrát každý?
@Bodkin (05.04.2013 11:39): Tak co tady řešíte? :-o
eh, tak koukám, že už AW mám z GOG... potěší :-)
eh, tak koukám, že už AW mám z GOG... potěší :-)
@Walome (05.04.2013 11:30): Původní verze je v tom obsažená
@Phoenix (05.04.2013 11:23): Co jsem tak ale pochopil, tak je nesehnatelná, ne?
@Walome (05.04.2013 11:14): Zrovna AW je příkladem hry, která stárne IMHO velmi dobře. Ovládání není problém, grafiku neřeším, nápadů je v AW dost na pět her. Na dnešní dobu je sice "maličko" těžší, ale to je spíše výhoda. Takže není problém hrát i původní verzi.
@Phoenix (05.04.2013 10:40): Tak tak.
Na druhou stranu bych si ale AW zahrál v původní podobě, páč jsem to nikdy nehrál.
Na druhou stranu bych si ale AW zahrál v původní podobě, páč jsem to nikdy nehrál.
@Bodkin (05.04.2013 09:10): Přesně tak. Jsou věci, které opravdu nestárnou a hrají se komfortně i dnes, jiné jsme hráli jen proto, že jsme měli moře času a málo her (nebylo kde stahovat, v malých městech kde a v neposlední řadě za co kupovat).
To je ostatně důvod, proč jsem dohrál (a jistě nejsem sám) spoustu her několikrát dokola, dnes se ani k vynikajícím titulům už nevracím, není tolik času a mám pořád příliš mnoho nedohraných věcí (pravda, před deseti patnácti lety jsem nehrál žádné konzolové hry, ale i tak).
To je ostatně důvod, proč jsem dohrál (a jistě nejsem sám) spoustu her několikrát dokola, dnes se ani k vynikajícím titulům už nevracím, není tolik času a mám pořád příliš mnoho nedohraných věcí (pravda, před deseti patnácti lety jsem nehrál žádné konzolové hry, ale i tak).
@Karasman (05.04.2013 09:08): Nebylo nic lepšího na práci a ani na hraní. Člověk si nemohl moc vybírat.
@Red (05.04.2013 00:28): Jj, svatá pravda :-) Nechápu, kde jsem kdysi bral tu trpělivost :-)
@Red (05.04.2013 00:28): Jo, Dune 2 je odpor hrát.
Dokud je na výběr tak jedině dobře. Ruku na srdce, některé hry co jsme dohráli před deseti lety bychom už dneska nedali.
@DJ (04.04.2013 23:23): Hmm, na druhou stranu je zde krom snížené obtížnosti možné zvolit i "hardcore", která by měla být naopak o něco těžší než originál.
@Isair (04.04.2013 19:49): Hmm, evidentne remake postupne nabaluje na seba dobove trendy, zjednodusujeme a zjednodusujeme.
Tipujem ze 30th Anniversary Edition prinesie volbu obtiaznosti "Interactive Movie", kde hraci pomocou QTE zvladnu cele Lesterove dobrodruzstvo lavou zadnou, samozrejme s tromaprdelami achievementov...
Tipujem ze 30th Anniversary Edition prinesie volbu obtiaznosti "Interactive Movie", kde hraci pomocou QTE zvladnu cele Lesterove dobrodruzstvo lavou zadnou, samozrejme s tromaprdelami achievementov...