@leebigh (27.02.2017 01:07): jj, jsem ve třetí mapě :) je to tuhé jak hovado. co jsem tak koukal na web, tak je několik verzí
Diskuze
@Garret (24.02.2017 08:07): Zkoušel jsi ? Já jsem to testoval v minulosti, ale jen zkusmo rozehráno. Ale plné dohrání je v plánu.
Zkoumal jsem na ModDB list různých vetřelčích modifikací a je toho docela dost. Píšu si do "to do" listu jako výzkumný úkol, udělat přehled těch alieních modů na blog.
Zkoumal jsem na ModDB list různých vetřelčích modifikací a je toho docela dost. Píšu si do "to do" listu jako výzkumný úkol, udělat přehled těch alieních modů na blog.
@leebigh (24.02.2017 06:37): svaté hovno, to vypadá dobře! díky, o víkendu to vyzkouším.
Zatím můžete zkusit tohle :-)
@PRIVATE MARTIN (24.02.2017 00:47): bral bych všemi deseti
Mod pro Dooma oživí FPS Alien Trilogy - to vyzerá na celkom zaujímavý crossover. Doom a Votrelci...
@MarezCZE (21.12.2016 21:23): Původního dooma si bez brutalu neumím představit, ono se jim i dost ten nový Doom isnpiruje.
@Gordon (21.12.2016 20:55): Brutal Doom je uplne nova dimeze zabijeni, freneticke akce a naprosto plynuleho gameplaye. Pokud jsem dal 90. Tak dvacet let po vydani puvodni hry dam 105%. Protoze brutal je neskutecna jizda...
[neexistující komentář]: Co teprv až to dáš s brutalDoomem. :)
@Crash (20.12.2016 22:46): Slovo "logické" nemám v slovníku. :D
@Kwoky (21.12.2016 19:36): Gratulujem. Aké máš pocity?
@Kwoky (21.12.2016 19:36): Gratulujem. Aké máš pocity?
Hotovo. Peklo lehlo popelem :)
@PRIVATE MARTIN (20.12.2016 21:40): Aha, no mě to přišlo logické, že by měl když tak pokračovat prvním datadiskem, i když tady je to celkem jedno, stejně to jsou většinou jen další levely. Ale dobrá tedy. :)
@Crash (20.12.2016 20:08): To síce je, ale ja som nikde nehovoril, že No Rest for Living je prvý. :D
@PRIVATE MARTIN (20.12.2016 16:32): Ne ne, určitě ne. Chystám se na Dooma 2016. A možná pak bych si mohl najít čas i na zbylé díly série.
Level 27 za mnou. Zítra to snad dopadne :)
Level 27 za mnou. Zítra to snad dopadne :)
@Kwoky (19.12.2016 23:02): Vrhneš sa potom aj na oficiálny datadisk?
Level 23 za mnou. Už je vidět světlo na konci tunelu :)
@Kwoky (19.12.2016 21:56): Jenom napovidam kde je tajny východ do toho druheho secret levelu.
@leebigh (19.12.2016 21:17): Pár "schovávaček za zdí" jsem znal, ale je to fakt dávno.
@Kwoky (19.12.2016 15:32): A našel jsi tam tajny východ ?
@leebigh (19.12.2016 15:19): Proč se ptáš? První epizodu Wolfa jsem hrál několikrát. Nejprve jako malé škvrně (to proto, že jsem se dál nedostal) i později (zkoušel jsem nějakou modifikaci).
@Kwoky (19.12.2016 11:42): tys nehrál první level Wolfa 3D ?
Protože jsem nevěděl, že je ten druhý secret level ukrytý v tom prvním. To by mě fakt nenapadlo :)
Objevil jsem první věc, co mi začíná trochu vadit - pomalé přehazování zbraní.
Objevil jsem první věc, co mi začíná trochu vadit - pomalé přehazování zbraní.
@Kwoky (19.12.2016 09:36): Proč? Měl jsi normálně jet lvl 15, secret 1, secret 2, lvl 16...
@Karasman (19.12.2016 09:31): Schovávám si save :)
@Kwoky (19.12.2016 08:54): No to už si asi nenecháš, jestli už jsi pokročil někam dál... :-)
@Karasman (19.12.2016 08:21): Zatím ne. Ten si nechám na konec.
Snad tuhle výzvovou hru pokořím ještě před Vánocemi.
Snad tuhle výzvovou hru pokořím ještě před Vánocemi.
@Kwoky (16.12.2016 21:17): Tak najít vlez do prvního secret levelu podle mě není nic těžkého, není dle mého ani nijak tajný, je to prostě v jedný postranní chodbě. Ale našel jsi druhý secret level? ;-)
@Crash (16.12.2016 21:51): Ne že bych míval trauma z nenalezení všech secretů v úrovni, ale to šmejdění a satisfakce z nalezení něčeho zajímavého k Doomu patří :-)
@Kwoky (16.12.2016 21:17): Pokud nejsi zapálený maximalista, co musí mít na 100% všechno prolezlý a vyčištěný, tak bych se na ty tajný levely vykašlal. Jejich hledáním ta hra ztrácí tempo.
@leebigh (16.12.2016 01:10): 15. úroveň je za mnou. Tajný level jsem hledal pěkně dlouho. Nakonec jsem si musel pomoct návodem, podle kterého jsem stejně nejprve došel na špatné místo :)
Secret level mě celkem zklamal.
Secret level mě celkem zklamal.
Tak jsem dohrál Trump Doom a i když level design někdy pokulhává, byla to docela sranda. Zejména nejrůznější hesla po stěnách jsou k pobavení a když jsem viděl černé modifikované impy v kanceláři Black Lives Matter, tak to mě dorazilo :-)
@leebigh (16.12.2016 14:18): Tak prave preto by to malo byt v tvare "muzes najit" / "da se najit" ale nie "najdes" >-0
@mazar1234 (16.12.2016 10:06): Tu právě nemám, proto ta nápověda, aby ho nepřehlédl
@Kwoky (16.12.2016 08:37): V klasicky stavěných megawadech ten tajný level je vždycky v 15. mapě
@Kwoky (16.12.2016 08:37): V klasicky stavěných megawadech ten tajný level je vždycky v 15. mapě
@mazar1234 (16.12.2016 10:06): Najít tenhle neni nic těžkýho. Ale ten druhý, to už je kumšt... :D
@leebigh (16.12.2016 01:10): Kde berieš tú istotu, že ho nájde.
@leebigh (16.12.2016 01:10): To je hrozně tajný, když je to veřejně známé :)
@Kwoky (16.12.2016 01:00): Pozor, v 15. levelu najdeš vstup do tajné úrovně :-)
Tak zatím hlásím level 12 za mnou. Je to skvěle dávkované, mapy i monstra jsou super :)
@Tyrael (15.12.2016 01:41): Keď jeden mod, tak určite Vile Flesh.
@Karasman (15.12.2016 08:28): Souhlas brutaldoom je špica, jinak jumpy jsou k ničemu.
@Tyrael (15.12.2016 01:41): Záleží jestli chceš mod nebo nové levely.
Pro inspiraci můžeš skouknout ceny Cacowards a prohlédnout si pro inspiraci výběr toho nejlepšího.
Pro inspiraci můžeš skouknout ceny Cacowards a prohlédnout si pro inspiraci výběr toho nejlepšího.
@Crash (15.12.2016 10:18): Tos mi připomněl dvě poměrně dávné vzpomínky, ani jedna nesouvisí s Doomem :) Proto to dám do spoileru (ne opravdu tam nevyzrazuji zápletku ani rozuzlení díla) :)
1) Spolužák z gymplu měl souseda, se kterým měli propojená PC a hráli hry. Přijel jsem tam na návštěvu a hráli jsme Quake 1. Byl jsem sice dost rychlý a snažil jsem se, ale nebyl jsem vůbec schopný ho zabít. A když jsem po mnoha minutách znechuceně skončil, tak mi řekl, že soused má zapnutou nesmrtelnost. Šmejdi :)
2) Cca v roce 2003, kdy jsem si už myslel, jak dobře neumím Quake 3 (všechny boty jsem měl poražené na 4. obtížnost a některé i na pátou), tak jsem přijel do Brna do herny. Sedl jsem k PC a nastoupil proti mě "kluk, co to umí". Myslel jsem si, jak mu zatopím. Když to bylo 27:-1 pro něj, věděl jsem, že je zle :)
1) Spolužák z gymplu měl souseda, se kterým měli propojená PC a hráli hry. Přijel jsem tam na návštěvu a hráli jsme Quake 1. Byl jsem sice dost rychlý a snažil jsem se, ale nebyl jsem vůbec schopný ho zabít. A když jsem po mnoha minutách znechuceně skončil, tak mi řekl, že soused má zapnutou nesmrtelnost. Šmejdi :)
2) Cca v roce 2003, kdy jsem si už myslel, jak dobře neumím Quake 3 (všechny boty jsem měl poražené na 4. obtížnost a některé i na pátou), tak jsem přijel do Brna do herny. Sedl jsem k PC a nastoupil proti mě "kluk, co to umí". Myslel jsem si, jak mu zatopím. Když to bylo 27:-1 pro něj, věděl jsem, že je zle :)
To jsem psal i do nedávného komentáře, že i po tolika letech to byla minimálně stejná zábava jako kdysi. Ono mě to právě díky tomu mouse looku bavilo ještě o něco víc, než v době, kdy to vyšlo a to i tenkrát to byla pecka. Změněné ovládání do současných požadavků a hra je dnes zábavnější, než před víc jak 20ti lety, to se jen tak nevidí. A ještě větší sranda, že v takové podobě Doom 2 strčí skoro všechny novější tituly hravě do kapsy.
@leebigh (15.12.2016 09:55): Jj, šlo to přes ALT, ale to bylo v době, když to nikdo nepoužíval, protože jsme na to prostě nebyli zvyklí. Navíc bez mouselooku to bylo tak nepohodlný a nepřesný, že jsem to vůbec nevyužíval.
@Karasman (15.12.2016 09:39): Já bych to nestavěl tak, že je to jiná hra. Nemám pocit, že by se to nějak výrazně změnilo. Jen je to ovládání míň frustrující :) Resp. z "divného" se stalo "zábavné".
@mazar1234 (15.12.2016 10:06): Jo to si pamatuju, když my všichni zabedněnci to hráli jen na klávesnici, a pak se kamarád, co nám všem dával na držku, přihlásil do nějakého sranda turnaje, co se pořádal v nějaký herně, a přišel s vyvalenýma vočima, jakej dostal klepec, protože skoro všichni hráli s myší.. :D
@leebigh (15.12.2016 09:55): Hej to bol klasický nepohodlný systém, ktorý sa moc nepoužíval lebo bol nepohodlný.
Ono bol už vtedy upgrade hrať to K+M, hoci si nehýbal na osy Y už tak hráč, ktorý hral čisto na klávesnici nemal po LANe vôbec žiadnu šancu proti hráčovi čo hral K+M (otáčanie + streľba myš, pohyb dopredu/dozadu + strafe left/right na šípkach-).
Ono bol už vtedy upgrade hrať to K+M, hoci si nehýbal na osy Y už tak hráč, ktorý hral čisto na klávesnici nemal po LANe vôbec žiadnu šancu proti hráčovi čo hral K+M (otáčanie + streľba myš, pohyb dopredu/dozadu + strafe left/right na šípkach-).
@Karasman (15.12.2016 09:39): Vždyť strafování šlo i na.klávesnici ? Akorát standardně pres CTRL.
@Kwoky (15.12.2016 09:07): Právě. V dobách DOSu, kdy jsem to hrál na kurzorových šipkách, střílelo se controlem a o strafování jsem si mohl nechat zdát, s to hrálo úplně jinak. Dnes na WASD se strafováním a mouselookem, navíc třeba s Brutal Doom modem, to je úplně jiná hra...