Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (27.03.2017 09:26): K čemu nesmrtelnost, když máme Quen? S ním jsem teď zabil Archgriffina na skoro dvojnásobném levelu než jsem já, takže... se asi budu po zbytek hry nudit, když už v ní nic silnějšího prý není.

To znamení je overkill jak prase, a to není potřeba dát do něj ani bod, další adept na zmodování, nu při další hře to vidím na kompletní overhaul vybalancování.
@Walome (27.03.2017 14:45): Před dvaceti lety jsi ty body ve Falloutu stejně strkal jen do small, heavy a energy weapons.

Ono, kdes měl před 20 lety skilly... V Baldurs Gate měls akorát hvězdičky jednou za 4 levely a kdyžs to posral tak... buď to bylo fuck, nebos loadoval...

Kdyžs vybral něco, co se ti pak nelíbilo, tak jsi loadoval.... Což imo není úplně ideální řešení.
@Walome (27.03.2017 13:07): Nu přečíst si to můžeš a bude ti to znít dobře, a pak zjistíš, že je to opruz, nebo že to jde jinak snadno a body v hajzlu...

"Jedno vyzkoušení vydá za 1000 slov." To je má #gamedev poučka.
@Mendoza (27.03.2017 10:41): Že se k tomu ještě vracím, ale zažil to někdo z vás - to prdnutí? Vopravdu se při dopadu ozve zvuk, jako by si Geralt usral. Prvu jsem tomu nevěřil, ale když jsem zjistil, že se to zrovna v té chvíli sejvlo, a při načtení to slyším znova, tak jsem musel uznat, že se mi to nezdálo. Hraju v polštině, tak nvm jestli třeba vžuch není v tý řeči pfrrrd.
@JohnCZ (27.03.2017 11:43): jojo Gothic byl v tomhle super :) ale zrovna včera jsem si říkal, jestli bych to dneska uměl hrát.

Tak ono je to v tom Witcherovi i o tom jaké máš dovednosti. Těch zkušenostních bodů naštěstí není moc, takže si nemůžeš vytunit ani většinu věcí. Ale pobavilo mě, že je tam ten lektvar, co ti vrátí všechny body aby sis je mohl rozhodit znova - říkal jsem si, že je nesmysl, aby v dnešní hře takováhle možnost chyběla.
@Walome (27.03.2017 11:38): Je ale trapný, že i když jsem to dohrál na z prava druhou z nejtěžších obtížností, tak tu hru evidentně vůbec neumím hrát. :D

Nejlepší bylo padání z výšky v Gothicu. Tam stačilo držet tlačítko pro úskok do strany a glitch v animaci udělal zbytek. Takhle se dalo seskočit třeba i z té zříceniny tyčící se nad Starým táborem aniž by sis ubral byť jen jediné HP.
@JohnCZ (27.03.2017 11:35): to jsou fíčury, který člověk u casual gamingu prostě nečeká. Přitom u takovýho Splinter cella jsem si tohle dopadání osvojil takřka se 100% úspěšností.

Ale ve hře je toho víc, co nevyužívám a třeba vím, že to tam je, ale nevím jak se k tomu dostat.
@Mendoza (27.03.2017 10:41): to sjíždění hor je další z mnoha věcí, kterou mi hra připomíná Gothic, ale tam to chtělo větší koule a skill.

Přijde mi, že Geralt vydrží hrozně málo, co se padání týče. Ale nejlepší je když skáčeš z nějaký skály do vody a ups, mělčina.
Dneska se mi stala vtipná/zajímavá věc - Geralt, jak má ve zvyku, sjížděl kopeček na Skellige. Ouha, pod kopečkem roklinka a v roklince toho chcípáčka postihla krutá smrt. To by nebylo nic neobvyklýho, kdyby se v okamžiku jeho smrti neozvalo prdnutí a neproběhl autosave (sjížděl zrovna z místa moci):
https://uloz.to/!iOsB0VdescpZ/save-zip
Alienovi se rozbíjí loď pod nohama a ani nevyjede z přístavu, to je dobrý :D a ten mod je vtipnej, si rovnou můžeš dát nezničitelnýho zaklínače :) A jo, jedna dvě zakázky by bohatě stačily, zejména v momentě, ve kterém jsem teď by to bylo supr.

@AlieN (27.03.2017 01:14): jo má, ale nedokážu posoudit za co může PS verze, tak co se bugů týče, držím hubu :) ale už jich pár bylo, teď se mi třeba neuznal quest (resp. uznal, ale mám ho pořád v aktivních).

@Red (27.03.2017 02:22): mně se tam líbila ta story ohledně hledání následovníka trůnu.

edit: btw to snad ani není mod, to je cheat :D
Hlavní co mě na skellige bavilo byl anglický dabing co vystihl skandinávskou dikci způsobem který jsem ve hrách či českém dabingu neslyšel. Ač jsem angličtině rozuměl, hned mi to připomínalo Bergmanovy filmy a spol.

To ježdění na moři bylo zajímavý zpestření, ale jinak skellige jako open world byl klasický případ zbytečnéího obsahu navíc.
@Paul (27.03.2017 00:18): Stalo se mi to na otevřeném moři dvakrát, nikde žádný nepřítel v dohledu. Ale mohl to být i bug, co já vím, ostatně ne o moc dál jsem se při potápění propadl do hlubiny hluboko pod textury a hra zmrzla, a jeden quest na hlavním ostrově mi nejde splnit - hra rozhodně má své mouchy.
@Paul (27.03.2017 00:09): Sirény vůbec nevadí, při střelbě kuší padají jak mouchy. Ale to že se loď rozbijí uprostřed moře při nárazu do plovoucího kusu kmene nebo barelu (kterým jinak Geralt proplave skrz), to je zoufalství. A rovněž to že je mizerně ovladatelná, takže se rozbíjí i při normální snaze vyparkovat od břehu, tomu také moc nepomáhá.
@AlieN (27.03.2017 00:00): zrovna tohle není nedomyšlenost, je to záměrnej design a upřímně mě ani nenapadlo že bych tenhle mod potřeboval. Ty sirény se zabíjej velmi snadno, rozbít loď úplně k potopení se mi povedlo jen jednou.
A další nezbytný mod odkaz

Už mi to pomalu tím množstvím potřebných oprav naprostých nedomyšleností začíná připomínat hry od Bethesdy.
@Walome (26.03.2017 22:23): Tak dávalo by smysl kdyby se tam za tu dobu objevila tak jedna, dvě, ne aby přibývaly pořád - moc často se ty monstra a questy s nimi spojené nemohou objevovat, ostatně příjezd zaklínače třeba na Skelige jak je tam přímo řečeno je hodně výjmečná záležitost, takže je jasné že se to pak kumuluje.

Celkově monster ve volné přírodě je hodně, ale nevadí mi to - hloupý je jen jejich respawn, měl by být vázaný na hnízda a po jejich zničení už by měla být krajina prostě čistá.
A sakra! Hlavni linka se blizi k zaveru. Im not ready for this. Ackoli predpokladam ze me minimalne mesic porad ceka, plus DLC.
bertie z eurogameru je zpět s luxusním ártiklem o wiedzminovi a sapkowském
http://www.eurogamer.net/articles/2017-0 ... -created-the-witcher

Ta jeho upřímnost je prostě krásná věc :)

"I was stupid enough to sell them rights to the whole bunch," he says. "They offered me a percentage of their profits. I said, 'No, there will be no profit at all - give me all my money right now! The whole amount.' It was stupid. I was stupid enough to leave everything in their hands because I didn't believe in their success. But who could foresee their success? I couldn't."

He doesn't begrudge CD Projekt Red's accomplishments all the same. In many ways he couldn't have asked for a better studio. Credit where credit is due. "The game is made very well," he says, "and they merit all of the beneficiaries they get from it. They merit it. The game is very good, well done, well done."

He is not above signing a Witcher game too, should you present it, and people have. "I do it," he says. "Because first of all, when people come to sign, I consider them fans, so if they come and present me the game to sign, I cannot say no to that because it would be very impolite. Stand in a long queue, bring the game, what can I say? 'Please go away, I will not sign it'? It will be very impolite."
@AlieN (23.03.2017 23:43): Tak ma napadlo, či tá kôpka s ostatkami nepadla niekde inde od tela? Už sa mi to stalo že telo a ostatky neboli na jednom mieste, ale relatívne dosť od seba.

Ale tak, to by si s witcher sense videl.
@Guldy (22.03.2017 20:19): Pár týdnů zpátky jsem to také zmiňoval :) ... Pamatuju si tuším září 2013, kdy unikl první leak gameplay, vůbec se mi nechce věřit, že už to budou na podzim 4 roky ... ten čas tak letí :( ...
@Walome (21.03.2017 09:57): Zatím chodím tak max o šest levelů výš, těm silnějším už skoro nic neubírám a ještě to dohání regenerací, to je dost naprd. Před smrtí na ránu spolehlivě chrání Quen.

Ale naštval mě Bazilišek u Oxenfurtu - o hodně levelů nade mnou, ale dával jsem ho, jenže nakonec se těsně před tím než jsem ho mohl dorazit ten idiot utopil, takže jsem se nedostal k lootu z něj.
tak ta chlastaci scena na Kaer Morhen nema chybu, smal jsem se nahlas :D