@Jab (10.04.2017 20:19): Ještě bych k tomu přidal sérii Baldur's Gate. Její vřelé přijetí na těchto a dalších stránkách přičítám tomu, že mnohé doprovázela při dospívání.
Diskuze
@Ria Kon (10.04.2017 21:09): dneska je skoro kazda hra co vyjde v nejak pochroumanem stavu, vetsinou to opravi aspon do stavu ze to neni takovy problem jako na zacatku, ja uz tyhle veci do hodnoceni nereflektuju, protoze to je jedna velka promenna. A zrovna u Andromedy tam neni nic co by cloveku melo zabranit v dohrani. zrovna dneska v tramvaji jsem videl pani ktera se porad priblble usmivala a valila oci jako kdyz kocour kadi do plev, proste se to deje :) A ano chapu ze ve hre by postavy meli pripominat herce kteri umeji hrat, tudiz by k efektu kocoura u plev nemelo dochazet :)
@Shoggot (10.04.2017 21:07): To nic nemění na mém předchozím tvrzení. Ty světy jsou vizuálně vytvořeny, tak aby působily uvěřitelně, ale zároven je do nich přidán alespon jeden zvlášní prvek. Nebo už jsi někde, někdy viděl létající velryby nebo levitující skály vytvářejíc elektrický výboj? :)
@Shoggot (10.04.2017 21:07): Běž na Mars, takto vypadá nejspíš 99,999 "obyvatelných" planet ve vesmíru, pustina.
@Shoggot (10.04.2017 21:07): Co? Já nerozumět řeči vašeho kmene. :)
@Charllize (10.04.2017 20:44): 100% dát nemůžu, přece jen to vydali v dost pochroumaném stavu. Ale baví mě to pořádně o tom žádná.
DAI mám taky ráda a bylo třeba i kvalitněji zpracované než Andromeda (krom vedlejší ch úkolů), ale příběh mě zdaleka tolik netáhl.
DAI mám taky ráda a bylo třeba i kvalitněji zpracované než Andromeda (krom vedlejší ch úkolů), ale příběh mě zdaleka tolik netáhl.
@M.a.t.t. (10.04.2017 18:40): DAI je lépe hodnoceno ze dvou důvodů, podle mě. První: DAI splnilo primární očekávání dobře charakterizovaných postav+nejlepší verze dialog wheel od prvního Mass Effectu, dabingu a dobře vystavěného světa. Oproti DA2 hra vypadala jako Ferrari vedle trabantu, značná rozsáhlost se po Skyrimu vyžadovala.
Důvod číslo 2:DAI nemělo tak šílenou konkurenci jako je letos, nepomohl tomu fakt, že MEA to vyšlo po Horizonu a Zeldě. DAI při realese fungovalo, minimum bugů a problémů, čemuž se Andromeda též nevyhnula.
Důvod číslo 2:DAI nemělo tak šílenou konkurenci jako je letos, nepomohl tomu fakt, že MEA to vyšlo po Horizonu a Zeldě. DAI při realese fungovalo, minimum bugů a problémů, čemuž se Andromeda též nevyhnula.
@pajmič (10.04.2017 20:55): Což nemění nic na faktu, jak málo nápadité to je.
@BINGMAN (10.04.2017 20:58): Jenže byl tak napsaným podaný, že neprohlédnout ho už ve dvojce je na pováženou. Stejně jako celý Cerberus.
@BINGMAN (10.04.2017 20:58): Jenže byl tak napsaným podaný, že neprohlédnout ho už ve dvojce je na pováženou. Stejně jako celý Cerberus.
@pajmič (10.04.2017 20:55): Xeno serie ktera cita sest her ma vesmirne univerzum velke jak stredozemni more. Sice mezi dily jsou mezery, protoze tam byli delsi pauzy a pak se zaclo delat s jinym zamerem, ale celek se z toho postavit da. A je to skoda ze se japonci nedokazali domluvit, mohlo to byt to nejlepsi herni sci fi co existuje, takhle to bohuzel nepusobi tak kompaktne jako ME.
@ledman (10.04.2017 20:33): Genophage beru jako součást mytologie, ale jeho následné řešení a postavy kolem něj byly černobílé. Gethové se dělili na hodné a špatné. Černobílé. Jsem ochotný uznat, že Illusive man byl ve dvojce jediný šedivější charakter, ale to bylo spíš tím, že o něm člověk moc nevěděl, než že by byl skvěle napsaný, Ve trojce je to pak už jen debil.
@Shoggot (10.04.2017 18:36): Jiná galaxie či ne. Je to pořád zasazený do našeho vesmíru a reality, toto není žádné fantasy, kde se můžou vyskytovat dkovíjaké šílenosti.
@USER47 (10.04.2017 19:17): Tak to teda prrr. Ukaž mi jiný takto promyšlený vesmír s vlastní mitorlogií, politikou a technologií ve videoherním průmyslu. V době jedničky nic podobného nebylo a pořád stále není a řeknu ti proč. Nikdo neměl koule na to vytvořit si své vlastní univerzum. Proč? Protože to je sakra těžká záležitost. Trilogie byla až na pár momentů v main story napsaná výborně, konkrétně dvojka s desítkama propracovaných postav. Andromeda v tomto ohledu zaostává, proto jsem z toho tak nesvůj. viz můj komentář.
@USER47 (10.04.2017 19:17): Tak to teda prrr. Ukaž mi jiný takto promyšlený vesmír s vlastní mitorlogií, politikou a technologií ve videoherním průmyslu. V době jedničky nic podobného nebylo a pořád stále není a řeknu ti proč. Nikdo neměl koule na to vytvořit si své vlastní univerzum. Proč? Protože to je sakra těžká záležitost. Trilogie byla až na pár momentů v main story napsaná výborně, konkrétně dvojka s desítkama propracovaných postav. Andromeda v tomto ohledu zaostává, proto jsem z toho tak nesvůj. viz můj komentář.
@RAiken (10.04.2017 18:57):@Ria Kon (10.04.2017 18:59): nebojte se tomu dat tu stovku, lepsi pribehova hra z pruzkumem planet a vesmiru proste neni, aspon by me ty padesatkovaci a sedesatkovaci prestali mit za trolla:)
A co se tyce puvodni trilogie je dobre si precist totalni rozpitvani od Shamuse Younga, sice to je asi 60 clanku, ale zase to je skutecne podrobne a vycerpavajici. Myslim ze jsem to sem uz daval, ale tak pro jistotu. Ja s nim zas tak uplne nesouhlasim, ale rozhodne to je k zamysleni :)
http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/?p=27792
me se ten design a styl svetu libi, jsou povedome a pritom dostatecne cizi. Samozrejme ze by mohli udelat nejaky planety ktery budou totalni fantasmagorie, pac scifi to umoznuje, ale to si myslim by nerozdychalo jeste vic lidi nez ty co tam jsou ted. Libi se mi a to jsem hral Xenoblade Chronicles X kde je mimozemsky svet ktery dle meho nazoru nema obdoby, takze bych ty naroky mel mit jeste daleko vetsi..ale holt mi ty svety v Andromede prijdou fajn.
PS: me se DA:I libila o trosku vic nez Andromeda, ale jen o trosku:)
A co se tyce puvodni trilogie je dobre si precist totalni rozpitvani od Shamuse Younga, sice to je asi 60 clanku, ale zase to je skutecne podrobne a vycerpavajici. Myslim ze jsem to sem uz daval, ale tak pro jistotu. Ja s nim zas tak uplne nesouhlasim, ale rozhodne to je k zamysleni :)
http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/?p=27792
me se ten design a styl svetu libi, jsou povedome a pritom dostatecne cizi. Samozrejme ze by mohli udelat nejaky planety ktery budou totalni fantasmagorie, pac scifi to umoznuje, ale to si myslim by nerozdychalo jeste vic lidi nez ty co tam jsou ted. Libi se mi a to jsem hral Xenoblade Chronicles X kde je mimozemsky svet ktery dle meho nazoru nema obdoby, takze bych ty naroky mel mit jeste daleko vetsi..ale holt mi ty svety v Andromede prijdou fajn.
PS: me se DA:I libila o trosku vic nez Andromeda, ale jen o trosku:)
@ledman (10.04.2017 20:33): Jestli tohle jsou pro vás dobré morálně a eticky ambivalentní problémy, tak potěš koště.
@BINGMAN (10.04.2017 20:13): prrrr, trochu jsi to v tom zjednodušování přehnal ;)
Zrovna Mass Effect obsahuje těch šedivých věcí docela dost. Celá ta záležitost s Genophage ti přijde černobílá? Cerberus ve dvojce? Gethové? Celý ten Paragon/Renegade systém byl spíš zavádějící, proto se ho ostatně v Andromedě zbavili.
Zrovna Mass Effect obsahuje těch šedivých věcí docela dost. Celá ta záležitost s Genophage ti přijde černobílá? Cerberus ve dvojce? Gethové? Celý ten Paragon/Renegade systém byl spíš zavádějící, proto se ho ostatně v Andromedě zbavili.
@USER47 (10.04.2017 19:17): +1. Nechápu také tu oslavu původní trilogie. A i všechny díly Dragon Age může za mě kterýkoliv hráč RPG s klidem minout.
@USER47 (10.04.2017 19:17): Jakožto někdo, kdo právě má znovurozehranou původní trilogii, musím taky nesouhlasit. Kolem a kolem má ME docela slušně udělanou mytologii, postavy a samotný příběh taky není špatný. Problém Biowaru je ale v tom, že se vždycky bojí (možná to jen fakt neumí) říznout s čímkoliv hloub. Jasně definované dobro/zlo, většina konfliktů jde vyřešit nenásilně a tak, aby byl každý spokojený + vám v dialozích barevně vyznačí, která odpověď je jakože správná a která povede ke kladnému výsledku (mám na mysli paragon/renegade odpověď)
Mě u jejich her vždycky chyběla velká dávka šedé. Výběr z menších zel, nejasný výsledek vašeho počínání... Jejich hry je nutné brát jako dobrou popcornovou zábavu. Nic hlubšího v nich, bohužel, není.
Mě u jejich her vždycky chyběla velká dávka šedé. Výběr z menších zel, nejasný výsledek vašeho počínání... Jejich hry je nutné brát jako dobrou popcornovou zábavu. Nic hlubšího v nich, bohužel, není.
@USER47 (10.04.2017 19:17): Nesouhlasím.
@RAiken (10.04.2017 18:57): Ony předchozí Mass Effecty byly v mnoha ohledech taky dost šit. Bioware nemá kvalitní spisovatele, a nemělo je ani v době ME1. Půl baráku grafomanů je u nich schopný vyzvracet metrák textů, ale s kvalitou to nikdy žádná velká sláva nebyla...
@RAiken (10.04.2017 18:57): Snad se to trochu spravi a vykresli ve skutecnem svetle casem. Kdyz par rozmazlenatek napari 0-30, jeste se s tim da neco delat. Problem je v poctu hodnoceni.
Osobně mě na tom zdaleka nejvíc nakrkly lenosti typu "before it tries to kill us, you mean", stejné místo odletu z Eledaanu po přesunu na ouplně jinej kout planety, atd. De facto detaily, ale když už to člověk nemůže přeskočit, tak to holt po čase do těch uší a očí bije dost úderně.
A Voeld. Ten nechť shoří v zrezavělým sudu uprostřed tlupy bezdomovců.
A Voeld. Ten nechť shoří v zrezavělým sudu uprostřed tlupy bezdomovců.
@Ria Kon (10.04.2017 18:59): Souhlas, Andromeda je rozhodne lepsi nez DA:I. Rozehral jsem DA:I dva mesice pred Andromedou, takze mam celkem cerstve dojmy.
@RAiken (10.04.2017 18:22): Moje slova a to sem v půlce hry. Druhá je prý mnohem lepší, takže se rozhodně nebojím, že by mě hra zklamala :)
A taktéž mi přijde lepší MEA než DAI.
A taktéž mi přijde lepší MEA než DAI.
Jen jsem chtel vyjadrit litost, ze nekdo, kdo si otevre databazi, tak uvidi u Andromedy 67%, coz vyhodnoti jako ztratu casu a pritom bude uplne mimo :-) Stojim si za svymi 90% jakozto top hra s par mouchami (animace, par bugu, nekdy mi nejede multiplayer). Navic si myslim, ze spouste lidem nostalgie ustedrila ranu pod pas a vidi predchozi dily ME jako nedotknutelne modly...(hral jsem jen jednicku a kus dvojky)
Však Inquisition bylo kritizovaný za to samý - tuna MMOčkovskejch filler questů, který nemaj dopad vůbec na nic, tři p*dele blbě napsanejch postav, který nejsou dostatečně zajímavý, aby sis je pamatoval dvě minuty poté, co jsi je potkal, apod.
Animace jsou asi ten nejmenší problém, kterej Andromeda má.
Animace jsou asi ten nejmenší problém, kterej Andromeda má.
@RAiken (10.04.2017 18:22): Podpisujem. V jadre je to ozaj zábavná a komplexná hra, ktorá akurát dopláca na vysoké očakávania, rôzne technické, no v zásade nepodstatné, chyby. Skutočne netuším v čom je o toľko horšia ako svojho času kritikmi adorovaný Dragon Age: Inquisition. Za mna je to naopak.
@RAiken (10.04.2017 18:22): A to je právě ono. Úplně nová galaxie, úplně nové možnosti...a ony ty světy nijak moc fantastické nejsou. Velmi malá představivost.
@RAiken (10.04.2017 18:22): Skoda slov. Zase se tu rozjede flame, ze po 40 hodinach to byl nehoraznej shit a jejich hodnoceni je plne v pravu.
Strasne me ta hra bavi, nechapu ten hate, vse primarne kvuli animacim ksichtu, ktere tomu nedokazete odpustit. Vsichni ignoruji:
- spoustu fantastickych svetu k objeveni
- paradni soubojovy system, i s tim krycim systemem
- feeling jetpacku a poletovani me bavi i po 40 hodinach
- Nomad vozidlo, jeho model, projizdeni se po vsech moznych plametach a terenech
- Vyzkum a vyvoj zbrani, armoru, augmentaci
- zabavny multiplayer
- vedlejsi questy, ktere nejsou nikterak pohorsujici pri porovnani s jinymi hrami
Asi jsem porad dite, co se dokaze paradne bavit navzdory nejakym hloupym animacim, ktere me naopak nekdy rozesmali :-) Lituji vsechny, co tu hru nevyzkouseli diky hatu okolo animaci. Hra toho nabizi opravdu moc :-D Peace :-)
- spoustu fantastickych svetu k objeveni
- paradni soubojovy system, i s tim krycim systemem
- feeling jetpacku a poletovani me bavi i po 40 hodinach
- Nomad vozidlo, jeho model, projizdeni se po vsech moznych plametach a terenech
- Vyzkum a vyvoj zbrani, armoru, augmentaci
- zabavny multiplayer
- vedlejsi questy, ktere nejsou nikterak pohorsujici pri porovnani s jinymi hrami
Asi jsem porad dite, co se dokaze paradne bavit navzdory nejakym hloupym animacim, ktere me naopak nekdy rozesmali :-) Lituji vsechny, co tu hru nevyzkouseli diky hatu okolo animaci. Hra toho nabizi opravdu moc :-D Peace :-)
@Marcusss (10.04.2017 17:30): Nomadem tam opravdu nejezdíš. Ale já tam hltala každej dialog a každý kousek textu. Strávila sem tam hodiny.
@Ria Kon (10.04.2017 17:08): Aya? Vždyť to jsou čisté kulisy. Nebo se tam snad bude i něco dít?
@Marcusss (10.04.2017 14:14): Mě nejvíc bavil právě Voeld a pak Aya.
Hmm, Kadara mě docela baví. Zatím mi příjde, že planety s méně otevřenými prostory (Havarl, Kadara) jsou mnohem lepší, než rozlehlé planiny (jako Eos a Voeld).
@HolyMeatball (09.04.2017 22:55): Rozhodně nepsali "jen" v seznamu bylo spousta dalších věcí.
@Korbitch (09.04.2017 21:49): Patch změnil ksichty z Fify 98 na Fifu 2006, ale animací se víceméně nedotkl. :) Ne nadarmo se míní zabývat ještě dva měsíce jen vzhledem postav, jestli jsem to dobře pochopil.
@Say (08.04.2017 23:56): Stále špatný i po patchi?
U těch animací fakt trpím...
@El Buitre (08.04.2017 17:29): no teda, ty jsi me teda nacapal na svestkach, uplnej herlok šolmes. Eh..a o co ti presne jde?:)
@Guldy (08.04.2017 15:48): A ještě to hrát na 94% complete...
Vidím, že tu řešíte dohrávání a hodnocení a řešil se tu práh bolesti :-))
Já hrál Total Immersion Racing nebo tak nějak se to jmenovalo a tu hru jsem nenáviděl, ale měl jsem úchylku, že jak něco rozehraju, tak to musím dohrát. Jak já se navztekal a hrál to měsíce, než jsem to dokončil. Ono jsem to hodnocení ze startu viděl vyšší, ale jak jsem se mučil, tak jsem klesl na 10%, což je minimum, kolik u mě hra může dostat. Nuly nedávám a stovky jsem udělil pouze dvě a to Mafii a Max Payneovi. Teď už nedávám ani stovky. Stovka u mě znamená absolutní prožívání a ignorace okolního světa, což už se mi asi nestane. A nulu si podle mě hra nezaslouží už jen proto, že má hlavní menu a fungují klávesy :-D Takže nějaké programování muselo proběhnout a to dokážu ocenit těmi deseti procenty. A to i v případě, že by mě hra psychicky zmrzačila a skončil bych na léčení nebo šel spáchat sevraždu - to bych ji ještě předtím ohodnotil 10%. Ale je fakt, že teď už takovéhle hry nehraji.
Já hrál Total Immersion Racing nebo tak nějak se to jmenovalo a tu hru jsem nenáviděl, ale měl jsem úchylku, že jak něco rozehraju, tak to musím dohrát. Jak já se navztekal a hrál to měsíce, než jsem to dokončil. Ono jsem to hodnocení ze startu viděl vyšší, ale jak jsem se mučil, tak jsem klesl na 10%, což je minimum, kolik u mě hra může dostat. Nuly nedávám a stovky jsem udělil pouze dvě a to Mafii a Max Payneovi. Teď už nedávám ani stovky. Stovka u mě znamená absolutní prožívání a ignorace okolního světa, což už se mi asi nestane. A nulu si podle mě hra nezaslouží už jen proto, že má hlavní menu a fungují klávesy :-D Takže nějaké programování muselo proběhnout a to dokážu ocenit těmi deseti procenty. A to i v případě, že by mě hra psychicky zmrzačila a skončil bych na léčení nebo šel spáchat sevraždu - to bych ji ještě předtím ohodnotil 10%. Ale je fakt, že teď už takovéhle hry nehraji.
http://dbher.cz/hp259661 -> Průměr hodnocení v rámci všech ohodnocenejch 82,72
http://dbher.cz/hp259657 -> http://bit.ly/2oTm8h8
http://dbher.cz/hp259657 -> http://bit.ly/2oTm8h8
To se tu vážně někdo naváží do hodnocení někoho jiného? WTF. 65% je navíc úplně normální hodnocení.
@Shoggot (08.04.2017 16:52): to myslim vazne, subjektivne, kdybych mel hodnotit globalne stovka by to nebyla.
@Charllize (08.04.2017 16:44): To už jsme poznali na tvém hodnocení Andromedy :))
@HolyMeatball (08.04.2017 16:41): neber me tak vazne, ja si dost casto delam trosku trolli prdel:)
@Charllize (08.04.2017 16:16): No tak já takto tu stupnici opravdu nemám.
Když už jsem to jednou koupil, chtěl jsem to dohrát. A nebudu popírat, že jsem se bavil. Částečně. S Andromedou mám na chlup přesně opačný problém, než který jsem měl s Inquisition - tam mě táhl příběh a postavy, ale do hraní jsem se musel nutit, protože gameplay mě v podstatě nebavil. Tady jsem si užíval souboje a relativně i exploraci, za to příběh a postavy mi takřka až do konce byli šumák.
Já myslím, že by bylo docela fajn, kdyby lidi prostě přestali promítat své standardy a měřítka na ostatní a prostě a jednoduše se smířili s tím, že to holt může každý mít jinak. Já se třeba docela určitě nemíním s nikým o Andromedě bavit někde v hospodě, mimo jiné.
And for the record, 65% opravdu nevnímám jako hrozné hodnocení, které by si měla zasloužit jen taková hra, která je pro mě převážně blbá/na hovno/nezábavná. Od toho tu mám 40-. To že to tak automaticky vnímá někdo jinej už není můj problém. :)
Když už jsem to jednou koupil, chtěl jsem to dohrát. A nebudu popírat, že jsem se bavil. Částečně. S Andromedou mám na chlup přesně opačný problém, než který jsem měl s Inquisition - tam mě táhl příběh a postavy, ale do hraní jsem se musel nutit, protože gameplay mě v podstatě nebavil. Tady jsem si užíval souboje a relativně i exploraci, za to příběh a postavy mi takřka až do konce byli šumák.
Já myslím, že by bylo docela fajn, kdyby lidi prostě přestali promítat své standardy a měřítka na ostatní a prostě a jednoduše se smířili s tím, že to holt může každý mít jinak. Já se třeba docela určitě nemíním s nikým o Andromedě bavit někde v hospodě, mimo jiné.
And for the record, 65% opravdu nevnímám jako hrozné hodnocení, které by si měla zasloužit jen taková hra, která je pro mě převážně blbá/na hovno/nezábavná. Od toho tu mám 40-. To že to tak automaticky vnímá někdo jinej už není můj problém. :)
@BINGMAN (08.04.2017 16:05): Ok, tohoto konsensu se budu drzet.. takze doufam, ze od nej neuvidim na hru az prilisnou kritiku, kdyz je to ten nadprumer :)
@Guldy (08.04.2017 15:48): Však psal, že ke konci to bylo celkem fajné a že druhá půlka byla lepší.
Já to měl naprosto stejně. Kdyby tomu napařil 65% a skončil ve třetině, tak se tu zas bude to hodnocení zpochybňovat, protože to nedohrál přece do konce a nemůže vědět, jestli to potom není lepší a další a další bla bla. A pokud to hraje s kritickým přístupem a kritický přístup je to, co ho baví, tak je to přece Ok.
Někdy to člověk dohrává s nadějí nebo zvědavostí, zda se to zlepší, nebo zda to nepůjde úplně do kopru.
Já to měl naprosto stejně. Kdyby tomu napařil 65% a skončil ve třetině, tak se tu zas bude to hodnocení zpochybňovat, protože to nedohrál přece do konce a nemůže vědět, jestli to potom není lepší a další a další bla bla. A pokud to hraje s kritickým přístupem a kritický přístup je to, co ho baví, tak je to přece Ok.
Někdy to člověk dohrává s nadějí nebo zvědavostí, zda se to zlepší, nebo zda to nepůjde úplně do kopru.
@pajmič (08.04.2017 16:13): obecna stupnice hodnoceni uvazovani hracu dneska vypada takto.
1/10 - blbost
2/10 - blbost
3/10 - blbost
4/10 - blbost
5/10 - blbost
6/10 - blbost
7/10 - blbost
8/10 - blbost
9/10 - OK
10/10 - herni nirvana
:)
1/10 - blbost
2/10 - blbost
3/10 - blbost
4/10 - blbost
5/10 - blbost
6/10 - blbost
7/10 - blbost
8/10 - blbost
9/10 - OK
10/10 - herni nirvana
:)
@BINGMAN (08.04.2017 16:05): Asi tak. Problém je v tom, že jako fanda neočekáváš, že ta hra bude lehce nadprůměrná :)
Zase tady na DH mají různí lidé jinak postavené stupnice. Pro někoho je průměr 40% pro někoho zase 90% :D
Zase tady na DH mají různí lidé jinak postavené stupnice. Pro někoho je průměr 40% pro někoho zase 90% :D
Však 65% je nadprůměrné skóre, tak co to zase řešíte. :)