Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jen bych měl jeden dotaz mimo vaši debatu, ale týká se to série. Bodking raz říkal, že Human Revolution se nedá považovat jako Deus Ex 3, že prý je to reboot nebo restart. Jen mě to trochu zmátlo. První dva díly jsem nehrál, ale Human Revolution považuji za prequel. Reboot je u mě zase pojem, že se vezme jednička a děj se překope, takže se to odehrává jakoby v alternativním vesmíru. Takže svým způsobem by se tohle dalo podle mě považovat za čtvrtý díl, ne?

Budu rád, když mi na to napíšete své názory, jak to berete nebo mě i případně poopravíte v chápání pojmů, pokud se nějak pletu. Klidně když odpoví více lidí k mému dotazu.
@John Mirra (10.09.2017 18:56): zas tak hroznej cliffhanger tam není, spíš jen takovej teaser..některý dějový linky jsou sice otevřený, ale ta hlavní (vyšetřování bombovýho útoku v Praze) je zde vyřešeno..navíc stejně víš co bude v budoucnu, od toho máme Deus Ex 1 :)
A jak píše Garret, trojku zrušili a kdoví jestli se k ní někdy vrátí, takže hurá do toho :)
Jeeez, ta tutoriálová mise je meh a já na to už včera neměl trpělivost...

DOOM teď hraju a veškerá spojitost je jen na té nejnižší úrovni pohyb po mapě a ovládání. V DE mi právě přišlo, že hraju za vozíčkáře a MD si z nějakého důvodu ponechal tu podivnou necitlivou myš, kterou jsem nenáviděl i u jeho předchůdce.

No a Prey je teď král Im-sim žánru a nová DEčka se jejich velmi laxním přístupem to budou mít mnohem těžší, než když to vyšlo jako jediná hra uprostřed totálního sucha.

Ale jak říkám, je to jen ten začátek hry a chápu, že každá hra ho nemůže mít dobrý, no.

Třeba mě ty Bloodlines-like sidequesty donutí změnit můj pohled na moderní Deus Ex-like-liky...
@pajmič (19.05.2017 15:48): Busted! :)

Ovšem tie porovnanie veľmi neberiem, len nový Doom je tak diametrálne odlišnou hrou, že by ma v živote nenapadlo ho ani len spomenúť v jednej vete s niečim ako Deus Ex. Nikdy.
@M.a.t.t. (19.05.2017 15:18): Tým, že si reagoval si sa vlastne opýtal: D Myslíš si, že namajú nič spoločné pretože nemajú v popise rovnaký žáner? Ale no tak, Matte :)

Mnou jmenované filmy zahrnují akční složku (přestřelky, fyzické souboje). U každého filmu jsou jinak natočené, mají odlišnou choreografii na pozadí odlišného prostředí a tématu.
Stejné to je i s Deus Ex a Doomem. V kostce, Doom je akční hra s prvkami RPG a Deus je RPG s prvky akce. V dnešní době zaškatulkovat herní žánr je bláznivé. Každá velká AAA hra má zabudované nějaké RPG prvky at už je to progress postavy či vylepšování vybavení nebo dokonce úprava postavy. Ale máš pravdu, překvapen by si být neměl :D
@pajmič (19.05.2017 14:17): Aj by som sa opýtal, čo majú všetky tri tebou menované filmy spoločné (to je tak žánrový rozptyl, že sa to nedá vôbec porovnávať), ale nie, nespýtam sa :)) Nakoniec ani Doom nemá nič spoločné s Mankind Divided, ale mňa už asi nič prekvapí :)

@Chuck (15.05.2017 18:12): S češtinou choď do toho, bude sa ti to páčiť ;)
@Chuck (19.05.2017 08:53): Ale vážně, řekl bych, že odkazuje na plynulou a brutální akci Dooma a údajnou komplexnost nového Prej, přičemž Deus Ex MD uvízl někde uprostřed a proto ho ani akce, ani mechaniky/uvěřitelnost/Atmosféra nemohou zaujmout :)

Já to měl podobné ve filmové říši. Nejdříve jsem uzřel Undisputed 4 akční béčko s delikátní choreografií, dynamickou kamerou a skvostnými atletickými výkony. pak přišlo Don't Breathe, triller s originálním nápadem. A nakonec jsem viděl ztrážce galaxie. Skoro jsem u toho usnul. Nudná akce, nudná kamera, blbý scénář...pěkný vizuál. Kdyby jsem neviděl první dva filmy vypsané, tak bych se na Gunnův výtvor díval jinak :)
Fuck, jsem idiot, že jsem si to koupil.

Navíc to hrát po Prey a Doom je blbost nadruhou...
Ehm .. pokud tomu nebudeš rozumět, tak je to jenom debilní strílečka se špatným AI. Pokud jo, tak je to solidní hra ...
@Chuck (15.05.2017 17:05): Pokud si kupoval hru u XZONE, tak češtinu budeš mít coby dup ;-)

Vedoucí češtiny – Marek Tvrdý (14. 05. 2017 23:59:24):
"Programátor dneska večer opravil poslední zásadní chyby v instalátoru a já jsem pak dvě dvě hodiny kompiloval a testoval další verzi. Nejdůležitější testy prošly. Teď čekám na výsledky testování nového vedoucího projektu. Jakmile dostanu zelenou, zkompiluji veřejnou verzi a pošlu ji do Xzone pro další distribuci."
Chlapci, jak velký je problém moje špatná znalost angličtiny v téhle hře? Něco málo sice ovládám, ale bohužel toho pořád moc není. Nebo to mám radši vydržet a počkat si na český překlad, který snad někdy bude?
@Paul (04.04.2017 15:07): já to hraju na PS4. Je to teprv druhá hra, kterou od zakoupení v listopadu mám a nikde jsem u MD nenašel měřic odehrané doby. Odhaduju to tak na 30 hodin +. Ona je to zas slušná herní doba. Se mi to fakt asi zdálo jenom v porovnání s nekonečným Falloutem:). Co se kvality týče, tak to souhlasím hrál jsem i side questy, ale ne všechny. Hlavně ty detaily. Hodně to vtáhné do toho světa. Určitě si to dám ještě znova. Otevřela se mi taky New Game+ což nevím co znamená:).
Mne zabrali HR 31 hodín a MD 41. V oboch prípade som to hral nonlethal stealth štýlom.
@Feidias (04.04.2017 14:57): V Human Revolution jsou dva huby - Detroit a Hengsha - a oba jsou o dost menší než Praha. Pak je tam Montreal, ale to je jen separátní mise. Co se délky týče, tak jsem Human Revolution i Mankind Divided hrál stejným completionist stylem. Steam mi u HR ukazuje 45 hodin a u MD 70 hodin. MD mělo mnohem hustěji/detailněji zpracované lokace a víc (a lepších) sidequestů.
Ale je fakt že ten playtime u MD zahrnuje i dvě DLC mise, HR jsem hrál bez DLC (resp. Missing Link jsem hrál ze separátní instalačky).
Mě bavily všecky lokace, ale uvítal bych jich víc. Nevím jestli se mi to zdá, ale Human Revolution mi přišlo delší. I když už si přesně nepamatuju co tam všechno bylo. Pamatuju si úvodní Detroit, pak ta plošina to byla tuším Šanghaj a nebylo tam ještě něco třetího, kde se dalo pohybovat trochu svobodněji? Tady je z těch jakože měst kde se dá trochu svobodněji pohybovat Praha a Golem. Jsem fakt chvíli čuměl na ty titulky. Zas to není krátké a mají velký smysl pro detail (myslím byt a různé další interiéry), ale myslel jsem si, že dneska se hry dělají už obecně rozsáhlejší stejně.
[neexistující příspěvek]: jsem rád že se líbí, já si tuhle hru strašně vychutnal :)
A furt mě mrzí že pokračování je v nedohlednu. Aspoň že se chystá ten GMDX mod.
@kuler91 (31.03.2017 23:17): po vypnutí MSAA je to (na PC, na konzolích nevím) optimalizované skvěle a opravdu to nevypadá jako PS3 hra. Nebo mi ukaž hru z PS3 co vypadá takto či lépe (pár mých screenů):
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_20b3s1m.png
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_29jmsat.png
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_29u7scu.png
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_26vvs4t.png
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_25ezs5z.png

Co pokulhává jsou některé modely vedlejších postav a mimika.
Mě tato hra po stránce optimalizace připadá jako pěkný průser ... Občas umí vykouzlit pěkné pokoukání, ale z 90 % to vypadá jak old genovka z dob PS3 a to i po stránce hratelnosti, tohle se prostě měla být daleko větší pecka ...
@7c (31.03.2017 21:32): Já mám s MSAA posledních pár let jen špatné zkušenosti, žere extrémně výkon a přitom nevyhlazuje to co ruší nejvíc (shimmer při pohybu). Takže vůbec nepoužívám, jedu buď SMAA, TAA nebo TXAA. SMAA nemaže vůbec, TAA a TXAA trochu (občas hodně), ale když hraju na televizi tak jasně preferuju softer obraz bez aliasingu a shimmeringu než naopak.
FXAA je shit a byl to vždycky shit, ale furt lepší než nic :)
@Paul (31.03.2017 20:50): No, z mých (omezených) zkušeností jde často o nalezení konkrétního řešení pro danou hru. Už i v předchozím díle šlo myslím o výběr nejmenšího zla (všechny varianty měly nějaký problém). Rozmazání obrazu mi vadí snad i víc než nějaké zuby.

Určitě bych to negeneralizoval na to, že MSAA je špatné nebo zbytečnost. Mě osobně naopak nejvíc v poslední době zklamalo DSR - najít nějaké nastavení filtru, aby to nevypadalo rozmazaně (nebo zase hnusně) :-/

U některých her je zase vyladění obrazu otázka hodin nastavování v inspektoru (aby člověk zjistil, že to za ten čas stejně nestálo...).

Co se mě týče, tak naopak nejhorší varianta mi často přijde FXAA - i když někde se asi nic jiného použít nedá (viz třeba TSW, kde TXAA přidává opravdu extrémní rozmazání - které se zase může "opravit" přes SweetFX Sharper - ale tohle už je vážně padlé na hlavu).