@Fritol (komentář): navnazujici koment. Ze ja s tim Nierem nepockal. Musim vydrzet dokud ho nedohraju (3x pff). Hellblade jsem veril, ale az takovy velky uspech jsem necekal.
Diskuze
@Gordon (10.08.2017 19:12): PC :D S X360 gamepadem samozřejmě.
@Fritol (komentář): Na čem si hrál?
*Napjatě čeká na první koment*
@Gordon (08.08.2017 22:18): Přesně tak. Jinak, než se sluchátky nehraju. Mám 7.1 a je to úplně jiný zážitek. Bedny už u nás pouze na hudbu. U této hry mě zatím odrazuje ta splácanost. Stačí úvod obsahu a už mi cukají koutky. Ale gameplay vypadá fakt dobře.
Tak Surt konečně vysmahnul (pun intended) a ještě jeden zmrd mi stojí v cestě do Helheimu...
Nejvíc mi to připomíná journey ('adventurní' část) s né-úplně-darksouls (bojová část). Jsou tam triky, které nikdo nikdy neřekne, že je můžeš dělat...
Nejvíc mi to připomíná journey ('adventurní' část) s né-úplně-darksouls (bojová část). Jsou tam triky, které nikdo nikdy neřekne, že je můžeš dělat...
eh..
@Paul (08.08.2017 21:51): Poslochat šepot "uvnitř" hlavy z repráku metr od ksichtu je beztak debilní...
Obecně je vždy hraní se sluchátky lepší, tak co ty kecy?
Obecně je vždy hraní se sluchátky lepší, tak co ty kecy?
Tahle hra používá pokud vim binaurální audio, takže jo, sluchátka jsou pro plnej zážitek nutný, a ano, je to super a správně.
@Charllize (08.08.2017 20:49): Je mi to jasné :)
@Fritol (08.08.2017 20:43): ale radsi nic:)
@Charllize (08.08.2017 20:10): A s tím máš zas jaký problém? Kéž by to bylo nehratelné na klavesnici, to by se zas zastánci psacího stroje čertili.. :)
Super, hra kterou si clovek uzije jen se sluchatkama....to tady jeste nebylo..
Well, vyzkoušel jsem jen ten začátek:
1) Je to creepy as fuck, člověk by neřekl, co udělá pár šepotajících hlasů.
2) Hrát to bez sluchátek snad ani nemá cenu, to šepotání za krkem či přímo do ucha dělá fakt hodně...
1) Je to creepy as fuck, člověk by neřekl, co udělá pár šepotajících hlasů.
2) Hrát to bez sluchátek snad ani nemá cenu, to šepotání za krkem či přímo do ucha dělá fakt hodně...
@7c (08.08.2017 19:06): Tobě by se chtělo hrát znova těžce lineární hru bez replayability jen proto, že jsi umřel víckrát, než přišlo autorům vhodné, i kdyby ji trvalo dohrát pět hodin? U rogueliků s tím problém nemám, ale u hry tohohle typu mi to nepřijde vhodné. Kór jestli má takovou obtížnost, že na ten hypotetický permadeath by mohli natrefit jen lidi, kteří se u té hry fakt trápí, proč je takhle zbytečně trestat?
Vzhledem k délce hrací doby by to vesměs bylo stejně jedno, ne?
@BINGMAN (08.08.2017 17:51): Checkni odkaz pod Johnem.
Úplně upřímně jsou opravdu souboje díky tomu o něco intenzivnější (můj pocit), ale souhlasím, že to není nejšťastnější řešení. Dokonce kdosi psal, že by to ani nemusela být pravda, ale že nás tak tvůrci jenom úmyslně trollí, aby zvýšili v hráčích paranoiu, která je alfou a omegou této hry...
@Paul (08.08.2017 17:44): Ah, gut.
Abych řekl pravdu, tak tímhle jste mě od koupi úplně odradili.
To je docela debilní featura. Jedna věc je normální permadeath, ale s "několika životy" jsou jediní lidi které takový systém trestá ti, kterým ta hra zásadně nejde. A vyfrustrovat takové lidi takovouhle prasárnou je vcelku kontraproduktivní. Tohle té hře spíš ubírá...:/
Hraješ dobře = užij si to! Hraní ti nejde = fuck you! :(
Hraješ dobře = užij si to! Hraní ti nejde = fuck you! :(
@SilentWolf (08.08.2017 14:29): Můžeš umřít 7x dle steam diskuze. Nevím proč ten spoiler, ale začals s tím, tak.. :D
A na obtiznost pozor. Hra ma udajne mezi svymi featurkami permadeath.
Vic o tom nectu. Tesim se hodne. Po Nieru si to dam.
Vic o tom nectu. Tesim se hodne. Po Nieru si to dam.
@Marcusss (08.08.2017 12:30): Tak už to má na Metacriticu 8.1/8.3 :)
Tak jsem teda hodinu odehrál a dost dobré. Zvuky naprostá špica, ta sluchátka si fakt dejte a animace postavy to samé, moc pěkně se to hýbe, Senua je krásně detailní. Jinak grafika moc hezká, ale úplny vrchol roku to asi není no. Co na mě působí "blbě" je zatím to hledani znaků na dveřích v prostředí. Působí to jako výplň aby člověk jen nestál a neposlouchal, protože ty hlasy mluví skoro furt.
Souboje na hard působi tuze, ale vesměs když je nepřítel sám, tak se vyhnete jeho útoku a pak ho okamžitě zmydlíte. Akorát to prostě není tak rychlé jako třeba v DmC, tím mečem se prostě ohání trochu těžkopádně, což dává smysl, že. Není to jen drcení X, ale utočit můžete třemi tlačítky, kombinovat je s rozběhnutím či s délkou zamáčknutí.
Takže já jsem zatím nadšený
Souboje na hard působi tuze, ale vesměs když je nepřítel sám, tak se vyhnete jeho útoku a pak ho okamžitě zmydlíte. Akorát to prostě není tak rychlé jako třeba v DmC, tím mečem se prostě ohání trochu těžkopádně, což dává smysl, že. Není to jen drcení X, ale utočit můžete třemi tlačítky, kombinovat je s rozběhnutím či s délkou zamáčknutí.
Takže já jsem zatím nadšený
@Marcusss (08.08.2017 11:22): Jop, vychladla mu hlava a došlo mu, že to trochu přepísk.
https://www.youtube.com/watch?v=Mpv2acIgzYE
https://www.youtube.com/watch?v=Mpv2acIgzYE
Hmm, stáhnul ten review, že by mu to docvaklo?
@Marcusss (08.08.2017 10:57): Tak to je dosť svinstvo, s komentárom úplný súhlas.
@SilentWolf (08.08.2017 11:04): Sražení metacritic hodnocení je mi šumák. (byť je pravda, že Ninja Theory to může ublížit mnohem víc než Nintendu) Spíš mi to od něj přijde fakt neprofesionální...:/
@Marcusss (08.08.2017 10:57): Nejhorší je že ta hra by měla přes 80% a takhle má 76%. A víme, jak se hodně lidí rozhoduje podle čísýlek. Sedmička už je.. špatná.
@Ronik (08.08.2017 09:57): Ok, tak jsem si to poslechl (bez videa) a tímhle u mě Jim klesnul. Tohle je buď z jeho strany zamýšlená kontroverze nebo prostě zášť z nasranosti (spite - nemůžu najít dobrý český ekvivalent). U "nikoho na netu" bych to přijal jako přijatelnou kritiku, ale profesionální kritik by sakra měl být schopný situaci prozkoumat a zjistit si, jestli to není ojedinělá situace...:/ Kdyby udělal jen video s varováním a game-breaking bugu, tak no problem, ale tohle je ubohost...
@SilentWolf (08.08.2017 09:42): Koukl jsem na tu recenzi, 10% dal proto, že natrefil na gamebreaking bug, co mu znemožnil dohrání, jinak by to prý taky bylo na 80%. To je jak ta IGN recenze na Prey.
@Marcusss (08.08.2017 09:39): to je ten The Jimquisition? Od něho tam visí 10% - na metacritic. Zbytek nadšené recenze.
Takže dost off topic! Je to venku!
Reakce: dobré/špatné jsou silně na straně dobré, takže jsem to koupil a večer zahraju.
Jim Sterling udělal videoreview, ale když už to mám, tak na to kouknu až po dohrání...:)
Reakce: dobré/špatné jsou silně na straně dobré, takže jsem to koupil a večer zahraju.
Jim Sterling udělal videoreview, ale když už to mám, tak na to kouknu až po dohrání...:)
@Phoenix (02.08.2017 14:19): To mi nemusíš vysvětlovat. Že jednoduše od přírody jsou ženy empatičtější než muži ale jednoduše není pravda, s tím se nedá nic dělat.
@Gordon (02.08.2017 01:46): "dali ženskou které již od pravěku mají vrozenou schopnost být více empatičtí než muži"
Rasisto, xenofobe a šovinisto, žádné předem určené role nejsou, jsou to jen sociální konstrukty (závislé na ošklivých výchovných stereotypech), jak krásně popisují třeba autoři článku Konceptuální penis jako sociální konstrukt :-)
@Shoggot (02.08.2017 14:19): Většina žen je více empatická než většina mužů, to samozřejmě neznamená, že pro libovolnou náhodně vybranou dvojici muž-žena platí, že je žena více empatická než muž.
Mimochodem, soucit není totéž co empatie (byť jistě existuje korelace). Člověk může být empatický (tj. umět se vcítit do myšlení, chování a prožívání někoho jiného) a pak to třeba použít k bezskrupulózní manipulaci dotyčným.
Rasisto, xenofobe a šovinisto, žádné předem určené role nejsou, jsou to jen sociální konstrukty (závislé na ošklivých výchovných stereotypech), jak krásně popisují třeba autoři článku Konceptuální penis jako sociální konstrukt :-)
@Shoggot (02.08.2017 14:19): Většina žen je více empatická než většina mužů, to samozřejmě neznamená, že pro libovolnou náhodně vybranou dvojici muž-žena platí, že je žena více empatická než muž.
Mimochodem, soucit není totéž co empatie (byť jistě existuje korelace). Člověk může být empatický (tj. umět se vcítit do myšlení, chování a prožívání někoho jiného) a pak to třeba použít k bezskrupulózní manipulaci dotyčným.
@Fritol (02.08.2017 14:16): https://www.psychologytoday.com/blog/fee ... y-more-compassionate
Ne, je to samozřejmě mnohem složitější a takhle to zevšeobecňovat by mělo být trestné. Navíc je to fakt blbý sexistický stereotyp.
Ne, je to samozřejmě mnohem složitější a takhle to zevšeobecňovat by mělo být trestné. Navíc je to fakt blbý sexistický stereotyp.
@Fritol (02.08.2017 14:16): Ten fakt o tom že ženský jsou od přírody přirozeně více empatičtí.
@Gordon (02.08.2017 14:13): Mám si najít výzkum od "amerických vědců" nebo tak něco?
@Fritol (02.08.2017 13:51): Nevím co se ti nezdá, najdi si to. Je to pravda.
@Gordon (02.08.2017 01:46): "ženskou které již od pravěku mají vrozenou schopnost být více empatičtí než muži"
Tohle je tak debilní stereotyp, spíš "v pravěku" než "od pravěku". Můžem tady rozjet další shitstorm na tohle téma. :)
Tohle je tak debilní stereotyp, spíš "v pravěku" než "od pravěku". Můžem tady rozjet další shitstorm na tohle téma. :)
@Marcusss (02.08.2017 12:56): Ano chapes, neni.
Chápu to dobře, že krabicovka není? Y_Y
To je zas debilní téma...
Ženská tam "hraje" hlavně protože je to umělecky založená hra, a chtějí aby se lidi s postavou co nejvíce sžili, tudíž místo klasického chlapa/hipstra dřevorubce, kterej je půlce nebo více hráčů nesympatickej, dali ženskou které již od pravěku mají vrozenou schopnost být více empatičtí než muži. Navíc danná kultura ve hře to nijak nevyvrací.
řešíte blbosti, to je přesně to o co těmhle "sněhovejm vočkám" jde, udělat divadlo a pak se toho lidi chytnou a řeší to všude, i v naprosto nehodicím se.
Představte si kdybyste třeba v Life Is Strange hráli za chlapa... :)
Navíc žádný kvóty na to kolik má bejt ve hře/filmu negrů, gayu, dominantních ženských a podobných gender whatever neexistují. Je to jen nátlak a následná snaha o "zavděčit se všem". To zase někdo mele sračky. (Nečetl jsem celou diskuzi tak soráč jestli opakuji)
Mimochodem tohle má bejt prej jedna z těch her u které se vyplatí mít zvukovou kartu. :)
Ženská tam "hraje" hlavně protože je to umělecky založená hra, a chtějí aby se lidi s postavou co nejvíce sžili, tudíž místo klasického chlapa/hipstra dřevorubce, kterej je půlce nebo více hráčů nesympatickej, dali ženskou které již od pravěku mají vrozenou schopnost být více empatičtí než muži. Navíc danná kultura ve hře to nijak nevyvrací.
řešíte blbosti, to je přesně to o co těmhle "sněhovejm vočkám" jde, udělat divadlo a pak se toho lidi chytnou a řeší to všude, i v naprosto nehodicím se.
Představte si kdybyste třeba v Life Is Strange hráli za chlapa... :)
Navíc žádný kvóty na to kolik má bejt ve hře/filmu negrů, gayu, dominantních ženských a podobných gender whatever neexistují. Je to jen nátlak a následná snaha o "zavděčit se všem". To zase někdo mele sračky. (Nečetl jsem celou diskuzi tak soráč jestli opakuji)
Mimochodem tohle má bejt prej jedna z těch her u které se vyplatí mít zvukovou kartu. :)
Chrabré ženské hrdinky máchající mečem mají v asijských filmech tradici už 50 let, takže mi to u hry tohoto typu vůbec nepřijde divné. Až bude baba v hlavní roli GTA, Doom, Wolfenstein, Call of Duty... tak to bude mít teprv grády :-)
@Charllize (29.07.2017 16:00): Ehm, tohle téma si začal ty :-/
Tak teď nedělej, jak moc jsi nad věcí.
Tak teď nedělej, jak moc jsi nad věcí.