Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Podařilo se někomu najít tuhle skladbu, ale v té verzi co měli v deníčcích? Zní nestkutečně krásně, ale ve hře zdá se není celá (Nebo zatím) a youtube taky nic. :(
@Gordon (08.08.2017 22:18): Přesně tak. Jinak, než se sluchátky nehraju. Mám 7.1 a je to úplně jiný zážitek. Bedny už u nás pouze na hudbu. U této hry mě zatím odrazuje ta splácanost. Stačí úvod obsahu a už mi cukají koutky. Ale gameplay vypadá fakt dobře.
Tak Surt konečně vysmahnul (pun intended) a ještě jeden zmrd mi stojí v cestě do Helheimu...

Nejvíc mi to připomíná journey ('adventurní' část) s né-úplně-darksouls (bojová část). Jsou tam triky, které nikdo nikdy neřekne, že je můžeš dělat...
Tahle hra používá pokud vim binaurální audio, takže jo, sluchátka jsou pro plnej zážitek nutný, a ano, je to super a správně.
Well, vyzkoušel jsem jen ten začátek:

1) Je to creepy as fuck, člověk by neřekl, co udělá pár šepotajících hlasů.
2) Hrát to bez sluchátek snad ani nemá cenu, to šepotání za krkem či přímo do ucha dělá fakt hodně...
@7c (08.08.2017 19:06): Tobě by se chtělo hrát znova těžce lineární hru bez replayability jen proto, že jsi umřel víckrát, než přišlo autorům vhodné, i kdyby ji trvalo dohrát pět hodin? U rogueliků s tím problém nemám, ale u hry tohohle typu mi to nepřijde vhodné. Kór jestli má takovou obtížnost, že na ten hypotetický permadeath by mohli natrefit jen lidi, kteří se u té hry fakt trápí, proč je takhle zbytečně trestat?
Vzhledem k délce hrací doby by to vesměs bylo stejně jedno, ne?
Úplně upřímně jsou opravdu souboje díky tomu o něco intenzivnější (můj pocit), ale souhlasím, že to není nejšťastnější řešení. Dokonce kdosi psal, že by to ani nemusela být pravda, ale že nás tak tvůrci jenom úmyslně trollí, aby zvýšili v hráčích paranoiu, která je alfou a omegou této hry...
To je docela debilní featura. Jedna věc je normální permadeath, ale s "několika životy" jsou jediní lidi které takový systém trestá ti, kterým ta hra zásadně nejde. A vyfrustrovat takové lidi takovouhle prasárnou je vcelku kontraproduktivní. Tohle té hře spíš ubírá...:/
Hraješ dobře = užij si to! Hraní ti nejde = fuck you! :(
A na obtiznost pozor. Hra ma udajne mezi svymi featurkami permadeath.

Vic o tom nectu. Tesim se hodne. Po Nieru si to dam.
Tak jsem teda hodinu odehrál a dost dobré. Zvuky naprostá špica, ta sluchátka si fakt dejte a animace postavy to samé, moc pěkně se to hýbe, Senua je krásně detailní. Jinak grafika moc hezká, ale úplny vrchol roku to asi není no. Co na mě působí "blbě" je zatím to hledani znaků na dveřích v prostředí. Působí to jako výplň aby člověk jen nestál a neposlouchal, protože ty hlasy mluví skoro furt.

Souboje na hard působi tuze, ale vesměs když je nepřítel sám, tak se vyhnete jeho útoku a pak ho okamžitě zmydlíte. Akorát to prostě není tak rychlé jako třeba v DmC, tím mečem se prostě ohání trochu těžkopádně, což dává smysl, že. Není to jen drcení X, ale utočit můžete třemi tlačítky, kombinovat je s rozběhnutím či s délkou zamáčknutí.

Takže já jsem zatím nadšený
@Ronik (08.08.2017 09:57): Ok, tak jsem si to poslechl (bez videa) a tímhle u mě Jim klesnul. Tohle je buď z jeho strany zamýšlená kontroverze nebo prostě zášť z nasranosti (spite - nemůžu najít dobrý český ekvivalent). U "nikoho na netu" bych to přijal jako přijatelnou kritiku, ale profesionální kritik by sakra měl být schopný situaci prozkoumat a zjistit si, jestli to není ojedinělá situace...:/ Kdyby udělal jen video s varováním a game-breaking bugu, tak no problem, ale tohle je ubohost...
Takže dost off topic! Je to venku!
Reakce: dobré/špatné jsou silně na straně dobré, takže jsem to koupil a večer zahraju.

Jim Sterling udělal videoreview, ale když už to mám, tak na to kouknu až po dohrání...:)
@Gordon (02.08.2017 01:46): "dali ženskou které již od pravěku mají vrozenou schopnost být více empatičtí než muži"

Rasisto, xenofobe a šovinisto, žádné předem určené role nejsou, jsou to jen sociální konstrukty (závislé na ošklivých výchovných stereotypech), jak krásně popisují třeba autoři článku Konceptuální penis jako sociální konstrukt :-)

@Shoggot (02.08.2017 14:19): Většina žen je více empatická než většina mužů, to samozřejmě neznamená, že pro libovolnou náhodně vybranou dvojici muž-žena platí, že je žena více empatická než muž.

Mimochodem, soucit není totéž co empatie (byť jistě existuje korelace). Člověk může být empatický (tj. umět se vcítit do myšlení, chování a prožívání někoho jiného) a pak to třeba použít k bezskrupulózní manipulaci dotyčným.
@Gordon (02.08.2017 01:46): "ženskou které již od pravěku mají vrozenou schopnost být více empatičtí než muži"

Tohle je tak debilní stereotyp, spíš "v pravěku" než "od pravěku". Můžem tady rozjet další shitstorm na tohle téma. :)
To je zas debilní téma...
Ženská tam "hraje" hlavně protože je to umělecky založená hra, a chtějí aby se lidi s postavou co nejvíce sžili, tudíž místo klasického chlapa/hipstra dřevorubce, kterej je půlce nebo více hráčů nesympatickej, dali ženskou které již od pravěku mají vrozenou schopnost být více empatičtí než muži. Navíc danná kultura ve hře to nijak nevyvrací.
řešíte blbosti, to je přesně to o co těmhle "sněhovejm vočkám" jde, udělat divadlo a pak se toho lidi chytnou a řeší to všude, i v naprosto nehodicím se.

Představte si kdybyste třeba v Life Is Strange hráli za chlapa... :)

Navíc žádný kvóty na to kolik má bejt ve hře/filmu negrů, gayu, dominantních ženských a podobných gender whatever neexistují. Je to jen nátlak a následná snaha o "zavděčit se všem". To zase někdo mele sračky. (Nečetl jsem celou diskuzi tak soráč jestli opakuji)

Mimochodem tohle má bejt prej jedna z těch her u které se vyplatí mít zvukovou kartu. :)
Chrabré ženské hrdinky máchající mečem mají v asijských filmech tradici už 50 let, takže mi to u hry tohoto typu vůbec nepřijde divné. Až bude baba v hlavní roli GTA, Doom, Wolfenstein, Call of Duty... tak to bude mít teprv grády :-)