Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem se k tomu po hromadě let vrátil (Naposledy jsem hrál klasiku asi po roce co vyšla). Dlouho jsem přemýšlel že bych si zase dal nějaké starší MMORPG které jsem v mládí hrál a rozhodnutí padlo na TSW. Jelikož jsem si nic o novinkách v Legends nezjišťoval, tak jsem si při hraní jen říkal "Ty jo, hraje se mi to fakt mnohem lépe než dříve". Levelování jsem uvítal, aspoň mě to více nutí si plnit v lokacích všechny questy (baví mě) a i combat je lepší.

Možná je to asi jen tím že si fakt moc nepamatuji jaké to před těmi lety bylo.

Jinak atmosféra, detaily, příběh a hudba strká většinou do kapsy hromadu singleplayer titulů :D Hlavně ten lore mě překvapuje na každém kroku, naposledy třeba jak hráč sbírá dokumenty o dětech který si vytvořili klub který má za úkol bojovat s démony.

A co se týče atmosféry tak i přes zub času se dají vyfotit opravdu atmosferické scenérie

Fakt jsem do toho spadl až nechutně moc :(
@7c (02.08.2017 17:58): Je možné, že to může zlobit, já pro jistotu všechno smázla a až pak nainstalovala TSW a SWL, do dvou různých složek a žádné problémy to nedělá.
Že by se to omylem aktualizovalo při spouštění TSW klienta si nemyslím, jsou oddělení.

@Ebb (02.08.2017 20:02): aTo je bohužel pravda. Teda, nová Agartha je hezká, ale to nevyváží pohyb na píču, šílený systém upgradování předmětů a fakt, že se mi SWL (na rozdíl od TSW) nějak hryže a to vypadá prosím úplně stejně.
@Ebb (02.08.2017 20:02): No, ne, že bych to nečekal, ale říká se, že naděje umírá poslední (RIP) :-/

Hmm, když nad tím tak uvažuji, tak TSW mi přijde jako hra s nejvíce promrhaným potenciálem, na kterou si vzpomenu (vlastně i Tokyo je pokud vím jen "ořezaná" verze původní vize). To, co se v posledních dvou letech stalo, je snad zločin vůči videohrám :( Když si představím, co všechno tam mělo (a bylo plánované) být...
@Ebb (02.08.2017 19:50): Jaké máš zatím dojmy? Já jsem SWL odložil na neurčito - poté, co jsem kvůli němu přišel o instalaci SWL (ehm, ano, jeden z postižených) a taky kvůli reportům na různé problémy.
@Drolin (02.08.2017 00:09): Všetky zóny v hre po novom (okrem Agarthy - niečo ako Hub) obmedzili v Legends na 10 hráčov, predtým to bolo okolo stovky. Keďže zóny sú relatívne veľké, je vzácne, ak niekoho stretneš.
@Sadako (02.08.2017 14:59): Velikost je mimochodem 45 GB, rychlost Funcom serverů není žádný zázrak, a pořád tu hrozí, že při aktualizaci se hra přeinstaluje SWL (protože SWL je spíš "mod" TSW - používá většinu assetů a podobně). Tipl bych, že ztráta populace v TSW je částečně způsobená i tou neoznámenou přeinstalací TSW (pokud si toho člověk nevšimne).
@M.a.t.t. (02.08.2017 15:08): Obtížnost je upravená prý už v původním TSW, někdy loni to měli nerfnout (neposoudím, měla jsem tehdy už moc nasvačenou postavu).
V SWL je změněný pohyb, systém abilit a skillů, občas přestěhovaný nějak quest, jinak je obsah totožný, až na to, že poslední část, tj. Tokyo, zatím chybí.

Jestli splňuje pravidla na samostatné přidání, to fakt netuším.
@Crash (02.08.2017 14:15): Dá, jen už nelze TSW hrát přes Steam, musíš se tady přihlásit, stáhnout si TSW klienta a přes něj potom celou hru.
https://register.thesecretworld.com/account

@Drolin (02.08.2017 11:41): Minimum hráčů nezaručeno, ale můžeš si zkusit stáhnout SWL, pokud jsi nehrál původní hru, možná s tím budeš spokojenější než já. Úvodní lokace je poměrně snadná a dá se tedy plně soustředit na příběh, drobnou exploraci a rozhovory s NPC.
@Sadako (02.08.2017 10:32): Bohužel nemám, ale o tu SP část mi jde pouze :).

Preferoval bych něco jako neoficiální vanillu WoW s minimem hráčů, kde jsem si prošel prostředí a splnil si pár věcí a pak mohl skončit.
@Drolin (02.08.2017 00:09): Pokud už máš koupeno TSW, teď se naskýtá skvělá možnost hrát to jako totální singleplayer, kde nebude překážet moc ostatních hráčů, neboť téměř všichni massivně zkouší SWL.

Chodemmimo, úvodní lokaci (Solomon Island) nerfli tak, že jsem si toho všimla i já.
Cywe, tak hraju Legends.
Asi poprvé v životě vidím takhle velkou ránu do vazu, kterou se snaží autoři ještě zuřivě podojit. Je to zajímavé. Srovnatelná grafika a horší perfomance, staré bugy, nové a lepší bugy, nelogicky překopaný systém skillů (ok, na to se dá zvyknout), nevypnutelný mouselook (na to se zvyknout nedá) a zoufalá snaha tahat z hráčů cash na každém kroku. Dlužno říci /nehraju dungeony/ úplný pay2win to není, ale... pohřbívají celou hru pilně.
A nadto tam ještě není kompletní content (chybí Tokyo) a jestli bude někdy nový, to bych se dost divila.
@Paul (31.03.2017 22:01): Co se single hraní týče, tak v původním TSW byla smrt nikterak překvapivá - stačilo přilákat více nemrtvých na hřbitově v prvním městě, každý speciální nepřítel byla (pro nového hráče výzva) a "farming" v Nightmare zónách byla poměrně příjemná odměna za vylepšení postavy a vyladění "buildu".

V aktuálním TSW prakticky není možné zemřít, a veškerá bojová část je triviální. Kdybych to k něčemu přirovnal - tak z Dying Light se stává Serious Sam.

A dopad na atmosféru asi nemusím popisovat - tak trochu se vytratí jakýkoliv "surival" dojem, když přes veškeré zprávy, herní videa, dialogy a texty misí, je reálná zkušenost bez jakékoliv hrozby.
@Paul (31.03.2017 20:50): Viz můj příspěvek níže - ve stručnosti - odstranili ze hry obtížnost (mimo některé specializované instance) - single hraní je díky tomu po bojové stránce nudné, pvp šlo do háje (nejprve kompletním zničením jedné z nejlepších pvp zón, potom přidáním Shambaly), přidání zcela zbytečného vylepšení vybavení nad původní maximum pro změnu zlikvidovalo i obtížnost dungeonů (které byly triviální už i s vybavením před změnou). Přidání LFG a denních/týdenních "misí". Je toho samozřejmě víc, ale tohle jsou (alespoň pro mě) ty hlavní věci.
...

Jak už jsem psal níže, v mých očích je TSW (bohužel) mrtvý a i když se občas zaloguji (a uvidím dlouhodobě offline friend list), z nostalgie zkusím nějaké solo NM SC, proběhnu Agarthu a až na pár veteránů nikoho nepoznávám, tak se radši rychle odhlásím, protože někdy je myslím lepší mít jen dobré vzpomínky, než znovu vidět, jak dokázali vývojáři zničit úžasnou hru.
Není hezké nedodat k A) i B)
- do Legends nebude možné převést stávající postavu z TSW
- bude to free2play, ale jakkoli se zaklínají, že ani žádné pay2win, nevěřím jim ani slovo, už jen ten jeden slot na postavu a další možno dokoupit pomocí mikrotransakcí budiž varováním
- přijde mi to jako další způsob jak vyjebat s hráči hladovými po novém obsahu - namísto, aby jej normálně dodali do stávající hry, překopou starou, budou rok (a jak je znám, nejspíš i víc) pouštět na web starý obsah, aby pak někdy možná vyhodili něco nového, kundy líné
- celé to je dobrá rána pěstí pro dlouholetou herní komunitu, která TSW držela alespoň u hladiny, moc lidí, co to hrají od roku vydání, nevypadá nadšeně z toho, že by měli začínat s postavou zas od nuly
- a popravdě moc nevím, jak více to chtějí přizpůsobovat sólistům, já to hrála jako single hru, s PvP se tam nepotkáš (je jen v přesně vymezených zónách, kam opravdu omylem nevlezeš) a samotný příběh se dá až na dungeony a raidy projít sólo a pokud hodlají endgame content udělat tak, aby se dal odsólovat, tak se zlobit samozřejmě nebudu, ale kvůli tomu není potřeba rozmrdávat celý stávající formát

Nicméně je beta, tak jsem se tam přihlásila, protože jsem sice otrávená, ale též zvědavá.
@SilentWolf (30.03.2017 15:21): pokud by z toho udělali něco jako Vampire Bloodlines, že by tam fakt šlo běhat sólo a nikdy nepotkat otravný lidský dementy, upravili by interface a souboje a přidali controller support, tak bych si to konečně zahrál :)
@Klemos (11.01.2017 12:06): Jak to je s CZ komunitou netuším (nikdy jsem žádnou takovou myslím nezaregistroval). TSW žije (i když co se mě týká, skoro bych raději viděl eutanazii...) - hrát jsem přestal, ale v té době (vyšly NM verze Flappy a NM, a před LFG) už jsem ztratil veškerou motivaci (Fusang byl stále v háji, ze hry se stalo otravné plnění denních/týdeních misí a nesmyslné vylepšování vybavení nad .5, plus (z mého pohledu) otravné AEGIS dungeony). V kombinaci s tím NPE patchem, který totálně zrušil jakoukoliv obtížnost světa (tedy neinstancovaných lokalit), nemluvě o taktéž brutálním (a zbytečném) Tokyo "to-the-ground" patchi tak nějak nebyl moc důvod už hrát.
Ahoj, pořídil jsem si tuto hru a jak dojedu z práce, tak se chci na ni vrhnout. Zajímá mě, jak to vypadá s Cz/Sk komunitou a jestli to v TSW stále žije.. A nebo hra začíná stagnovat? Díky za odpovědi :)
@Sadako (01.04.2016 14:51): Koupi asi poprvé odložím, jsem už asi dva měsíce v periodě mírného znechucení, kdy Fusang je stále rozbitý (a na pvp jsem rezignoval nejen díky tomu) a AEGIS grind zatím není ve fázi, kdy by byl moc zábavný (MFA ani MFB mě dvakrát nelákají, MOP pro namaxování obskurních a už nepoužívaných zbraní taktéž nemám v nejbližší době v plánu). Nemluvě o LFG implementaci (hodně slabě řečeno nejsem fanoušek LFG obecně). Každopádně vyčkávám...
Přemýšlím s kámošema, že do toho půjdem, jak moc se na tom podepsal přechod na F2P?
Pokud by chtěl někdo hru vyzkoušet, mám(e) několik trial klíčů a rádi poradíme v začátku. Napište kdyžtak na web theravens.cz do diskuze na hlavní stránce.
@7c (11.07.2015 11:54): No uvidíme, určitě něco bude k lepšímu, snad jen ten šíleně nízký cap na Black Bulliony zvýší, aby všichni nemuseli skladovat desítky upgrade toolkitů v už tak občas nedostačujícím inventáři :) Jsem zvědavý, jak se změní zájem o PvP a scénáře. Btw nový dung jsem vyzkoušel a hodnotím pozitivně.
Připomínám, že ve hře je Česko-slovenský chatovací kanál, podrobnosti jak se připojit jsou zde http://theravens.cz/wp/?p=2429
Všechny tři frakce mají i české kabaly, máme i dva TeamSpeaky, takže pokud chcete společně spáchat nějakou akci nebo se jen pobavit, určitě se připojte na CZ+SK chat.
Tak jsem se nakonec odhodlal a jelikož to teď bylo v zajímavý slevě na Steamu, tak jsem pořídil. Je to jedna z těch her, která spadá do škatulky "vždycky jsem chtěl zkusit, ale nebyl čas". No a jelikož mám chuť na nějaký MMO, ale ne na klasický MMO, po čem jiným sáhnout? Tak doufám, že si užiju zajímavý svět a život v něm :)
Takže zřejmě poslední den TSW, tak, jak bylo od počátku. New Player Experience (aka "nerf to the ground") incoming...
@Paul (26.06.2014 22:53): Já zase vidím hodně artefaktů a grafických problémů když si zapnu Directx 11. Ale to je možná tím, že mám R7 260X a beta drivery.

Btw, zkuste si někdy vypnout ten otravný HUD, je to ALT-Z. Potom všechno vypadá tak nějak lépe, dá se s tím dělat skvělý screenshoty.
Docela mám chuť tohle vyzkoušet. SWTOR už je dost nuda. Ale tak nějak to porovnávám s Guild Wars 2. Ty jsou více "casual" a prostředí mě tak láká o dost méně. Na druhou stranu třebas souboje vypadají o hodně zajímavěji.
@Ebb (26.06.2014 20:55): No vidíš to. U Watch Dogs mě borderless windowed zachránil, protože ve fullscreenu se ta hra hejbala hrozně, v borderless skvěle. A tady je to to samý. Ve fullscreenu odpornej tearing, zatím v borderless windowed (kterej tam naštěstí zakomponovali) se to netearuje vůbec, a přitom to vypadá jak fullscreen. Takže budu hrát takhle. Díky za tip.

Ještě jeden dotaz, jde nějak změnit ovládání abych při rozhlížení myší nemusel držet pravý tlačítko ? Jen ho togglenout ? Nějak jsem to v těch menu nenašel.
@Paul (26.06.2014 13:58): TSW je obecně dost problémová hra - problémy s Win8.1, nVidia ovladači, AMD kartami, DX11 .-) Podle experimentálních testů běží lépe na K6000 Quadro než na Titan GTX například (podezření na nastavení kompileru). Podle ohlasů běží dobře na 760 GTX (vážně divné, možná nějaké chyby na straně Funcom-u).

@Zaraka (26.06.2014 15:40): Jak píše Ebb - Massive obsahuje vše po Issue 7, 8 je samostatně (a obsahuje de-facto jen scénáře - tj. žádný nový děj - respektive obsahuje, ale ten je pro všechny, není třeba Issue 8). Issue 9 je pak Tokyo.

Předplatné ti zajistí slevu a bonusové body - zpravidla pokryje cenu za issue, plus tím podporuješ Funcom.
Jak zapnu vsync? Ten tearing me sere a ve hře nastaveni chybí (což fakt nechapu), vynuceni přes amd drivery ani radeonpro nefunguje.
začínám přemýšlet, že si koupím nějaký to větší subscription. Ono ty mission packy vypadají dobře a nějak je tohle jedna z mála her, kde mám potřebu dělat 100% completion.
@Farurej (25.06.2014 22:37): Přesně to je moje worry. Teď je hrozně moc her, chystá se Divinity, chci si znova dojet Zaklínače dvojku, pak Risen 3, Wasteland 2, DAI...

Ale asi to stejně koupím a vyzkouším, protože něco podobnýho Vampire Bloodlines mi fakt chybí.
Nad touhle gamesou už uvažuju až nechutně moc času ... vypadá to skvěle ale toho času , co u toho prosedím v případě koupě ...
Je to teď ve slevě. Mám docela chuť to zkusit, ikdyž MMO obecně nesnáším.
Chjo :)
Nechť je zaznamenáno, že mám novou herní mašinu a zkouškové hotové....
Včera vyšla prvá časť datadisku - DLC Tokyo Update 9 a je to absolútne brilantné.
@Kvasa (19.04.2014 19:17): Záleží čo. Porozumieť mechanike (popisu spellov atď) je easy aj pre začiatočníka, ale niektoré popisy v Lore knižke a niektoré misie sú náročné.
@Kvasa (19.04.2014 16:28): Prečo by tá hra mala končiť? O pár týždňov výjde najväčší update -- Tokyo.
Funcom nezatvára svoje hry narozdiel od EA, SoE alebo NCSoftu. Anarchy Online a Age of Conan fičia a sú otvorené aj po X rokoch (Anarchy Online je z roku 2001 tuším). Navyše FC vydáva svoje 1/4ročné správy a posledné správy ukazujú, že sú z TSW v pluse (zisk prevyšuje náklady spojené s TSW).
Hra by měla končit? Málo lidí, nebo nějaké jiné problémy? Docela mě to láká, ale nechci dopadnout jak u Warhammeru:-)
Navíc každou chvíli bejvaj i slevy na steam verzi...v takovým případě můžeš kupovat prémiovou herní měnu přes steam wallet, jinak to jde pouze přes funcom web.
@7c (19.04.2014 15:21): Aktuální cena je třicet éček, ne? To se pokud vím nerovná zhruba třístem kaček. :D

Nicméně jestli je ta hra tak dobrá jak věřím že je, i za těch 30€ by to měl být dobrý kauf.
Jen tak mimochodem - za aktuální cenu cca 300 CZK a bez měsíčních poplatků je to téměř povinná koupě. I jako čistě single player hra stojí za to, minimálně na několik hodin/dní (nejextrémnější případ, hádám).