@Charllize (20.08.2017 19:05): ano, standardy se zvyšují, a když dokonce firma která se na jejich zvyšování podílí (Bioware) poté zase regresne zpět k filler bullshitu, tak se na to oprávněně nemilleniálově nadává. Yay. Třeba je to i přiměje zase začít kvalitu zvyšovat, ikdyž si nedělám iluze.
Diskuze
@pajmič (20.08.2017 20:11): Dvojka byla dobrá v tom, že to byl osobnější příběh. A byla tam fajn ta myšlenka skákání v čase a následky jednotlivých Q. To bych uvítal ještě v nějaké další jejich hře, ale aby to nepůsobilo uspěchaně.
@Paul (20.08.2017 18:51): No vidiš, na to jsem zcela zapoměl, díky. Tak či onak, ted už se na nic vymlouvat nemůžou :) DA4 musí být eno nuno.
@Jab (20.08.2017 19:36): Podle mě má nejlepší questy z DA série dvojka, tam si to ale kazilo dojem těma re-use jeskyněma.
@Charllize (20.08.2017 19:35): Možná ti to přijde divný a trochu povýšený, ale já jsem tady jeden z mála komu by jsi měl něco vyčítat, kočičáku. Side questy byla mimo souboje jedna z objektivních nendostatků jinak v mých očích skvělé hry.
Andromeda, taky žádná sláva. Ale ta měla ty "mmo" úkoly alespon navzájem propojené.
@Jab (20.08.2017 19:36): Podle mě má nejlepší questy z DA série dvojka, tam si to ale kazilo dojem těma re-use jeskyněma.
@Charllize (20.08.2017 19:35): Možná ti to přijde divný a trochu povýšený, ale já jsem tady jeden z mála komu by jsi měl něco vyčítat, kočičáku. Side questy byla mimo souboje jedna z objektivních nendostatků jinak v mých očích skvělé hry.
Andromeda, taky žádná sláva. Ale ta měla ty "mmo" úkoly alespon navzájem propojené.
Jen vsuvka: Ad "MMO questy" - situace se i v mainstreamu zlepšila a často tam jsou i zábavné linie (souvisí to s tím morem "solo player experience", který je pro MMO dle mě spíš škodlivý), nicméně většina je v podstatě grind (na druhou stranu "oslazený" různými bonusy pro sběratele achievementů a podobně, takže to není z širšího pohledu zlé).
Nicméně jde tu o to, že hlavní cíl MMO questů je 1) replayabilita (buď přímo, nebo variací) 2) odklad (zabavit hráče v mezičase mezi skupinovým hraním nebo třeba nějakým dalším herním obsahem) 3) způsob získávání XP (měny).
Tedy solo questy v MMO nemusí být herní Olymp, protože to není jediná, natož pak hlavní, část hry.
1) Složité a propracované questy plné dialogů a videí jsou po x-té na vyskočení oknem (ok, TSW je v tomhle směru výjimka) - zabít 10 krys je v tomhle směru menší zlo.
2) Diversita - je třeba brát v potaz, že solo questy nejsou (a neměly by být) hlavní náplní MMO, pouze doplněk nebo jedna z více činností.
3) Dříve žádné questy nebyly, pouze grind, grind a ještě větší grind (ve smyslu zabíjení nepřátel pro dosažení maximální úrovně) - koneckonců z těch známějších třeba v Black Desert Online to pokud vím stále platí).
Nicméně jde tu o to, že hlavní cíl MMO questů je 1) replayabilita (buď přímo, nebo variací) 2) odklad (zabavit hráče v mezičase mezi skupinovým hraním nebo třeba nějakým dalším herním obsahem) 3) způsob získávání XP (měny).
Tedy solo questy v MMO nemusí být herní Olymp, protože to není jediná, natož pak hlavní, část hry.
1) Složité a propracované questy plné dialogů a videí jsou po x-té na vyskočení oknem (ok, TSW je v tomhle směru výjimka) - zabít 10 krys je v tomhle směru menší zlo.
2) Diversita - je třeba brát v potaz, že solo questy nejsou (a neměly by být) hlavní náplní MMO, pouze doplněk nebo jedna z více činností.
3) Dříve žádné questy nebyly, pouze grind, grind a ještě větší grind (ve smyslu zabíjení nepřátel pro dosažení maximální úrovně) - koneckonců z těch známějších třeba v Black Desert Online to pokud vím stále platí).
@Charllize (20.08.2017 19:35): Ok. Díky za odpověď. Velmi si ji vážím!
Takhle to zní po editu lépe. Ta pasivní agrese mi sedne víc.
Takhle to zní po editu lépe. Ta pasivní agrese mi sedne víc.
@Jab (20.08.2017 19:17): ne hloupejsim, ale mene zkusenym, a to je dost rozdil. Ja zadny argumenty nevidim, jen milenialni placani blbosti ktery vas naucil internet, vlastni nazor zadny a zkusenost taky ne. (uz uplne vidim ten kamen jak mi leti do huby:) Navic to placani vetsinove prichazi od lidi co tu DA:I ani poradne nehrali..ale to je dnes takova doba:)
PS: co je spatnyho na tom v rpg dostat expy?
PS: co je spatnyho na tom v rpg dostat expy?
@Charllize (20.08.2017 18:17): Rozdíl je v tom, zda si dá NPC práci ti vysvětlit, proč to potřebuje a proč to máš udělat ty. U fetch questů se předpokládá, že to nejni třeba, páč za to jsou přece expy.
Kolikrát navíc ve Witcherovi 3 došlo k zamotání i monstr huntu a ty si naopak skončil kolaborací s oním monstrem atp.
Imho obhajuješ něco, co se obhájit nedá. Po tolika argumentech už to působí trapně, k čemuž přispívá i ten styl, jakým to činíš (tzn. vymezování vůči mladším jako těm "hloupějším").
Kolikrát navíc ve Witcherovi 3 došlo k zamotání i monstr huntu a ty si naopak skončil kolaborací s oním monstrem atp.
Imho obhajuješ něco, co se obhájit nedá. Po tolika argumentech už to působí trapně, k čemuž přispívá i ten styl, jakým to činíš (tzn. vymezování vůči mladším jako těm "hloupějším").
@Paul (20.08.2017 18:51): pred lety by nikdo takovej clanek nenapsal, nikomu to totiz nevadilo. Ale nekdo holt milenialne rozhodl ze ukoly ktere nemaji podhoubi jako vojna a mir jsou spatne tak si to ted kazdej mysli. Ale to uz by jsme zase pomalu dosli k tomu ze bys po me zacal hazet kameni, takze bych to zakoncil. navic jsme v blbym vlakne:)
@Charllize (20.08.2017 18:30): Já jsem třeba u spoustu RPG zvyklý, že při vstupu do nějakýho dungeonu se mi načte samostatná interierová lokace. Inquisition má ale spoustu dungeonů, které jsou přímo propojené s hlavní mapou, což byl i případ WoWka nebo Guild Wars 2, když to ještě pařil. Tudíž většinou ani moc dlouhé nejsou. Jasně, neplatí to u všeho, plus já si na to vlastně ani nestěžuju, ale ten MMO pocit jsem z toho i tak měl.
@Charllize (20.08.2017 18:17): hele tak si MMO questy definuj jak chceš. Ale že má Inquisition problém s filler bullshit filler questama je holt realita ať už jí akceptuješ nebo ne. Samozřejmě se tam najdou i kvalitní questy, ale jsou zahlcený tím odpadem. Witcher tenhle problém nemá, právě díky tomu, že i ty jednodušší questy mají příběhový/kontextuální ukotvení a jsou lépe zpracovaný.
A sere mě že se zase dohadujem o očividnejch věcech. Sakra i Bioware uměli dělat perfektní hry s prakticky nulovým fillerem. BG2/KOTOR/ME Trilogy, např.
A sere mě že se zase dohadujem o očividnejch věcech. Sakra i Bioware uměli dělat perfektní hry s prakticky nulovým fillerem. BG2/KOTOR/ME Trilogy, např.
@Vurhor (20.08.2017 18:24): respawn je v DA:I celkem minimalni a hustota nepratel taky. A nezapominal bych ze tyhle vetsi lokace maji i rozsahlejsi vicefazove ukoly kde se dozvis plno veci. A kratky dungeony taky neni neco co by bylo typicke pro MMO, tam to je spis naopak.
@Charllize (20.08.2017 17:43): DA:I se mi líbil, ale je opravdu pravda, že některé ty větší mapy (Hinterlands, Exalted plains, atd.) dost připomínaly hraní nějakého MMO: "najdi 8 tohodle a tohodle", "zabij 6 tadyctěch a támhlectěch", respawn nepřátel, kraťoučké necoridorové dungeony a obecně průzkum lokací.
@Paul (20.08.2017 17:57): jo, kdyz je neceho plnej net, musi to byt zarucene pravda. Muzu te ubezpecit ze hodne opravdu hodne MMO ma asi 10x horsi ukoly nez ma DA:I, jsou tak debilni a spatne ze cim rychleji tvurci umozni vsechen text a cinnosti preskocit/udelat tim lip. A ukolech jako ma DA:I se mnoha MMO muze jen zdat. Me to proste jako MMO neprijde, ani herni napln ani ukoly ani svet. Uz bych se priklonil spis ze to ma prvky hopsacky nez MMO, to hledani shardu je obcas jak kdyz clovek hraje ratcheta a clanka:)
@Jab (20.08.2017 17:47): no nema. rekni mi jakej je presne rozdil mezi ukolem typu. hele zaklinaci, za chalupou mi strasi polednice, muzes ji zabit? A kdyztak mi prines jeji vlasy abych ti veril a ukolem hele Inkvizitore muzes tamhle zabit 5 vlku a prines mi jejich kuze a pak se muzem dal bavit? me to prijde naprosto totozny jen jinak zabaleny. Nebo zaklinacsky ukoly z nastenky? Nastenky s ukolama bejvaj v MMO casto..
@Jab (20.08.2017 17:47): no nema. rekni mi jakej je presne rozdil mezi ukolem typu. hele zaklinaci, za chalupou mi strasi polednice, muzes ji zabit? A kdyztak mi prines jeji vlasy abych ti veril a ukolem hele Inkvizitore muzes tamhle zabit 5 vlku a prines mi jejich kuze a pak se muzem dal bavit? me to prijde naprosto totozny jen jinak zabaleny. Nebo zaklinacsky ukoly z nastenky? Nastenky s ukolama bejvaj v MMO casto..
@Redfield (20.08.2017 17:51): díky za tipy.
@Charllize (20.08.2017 17:43): nejsme jediní kdo si toho všimli, je toho plnej net. Srovnává se to s těmi shit questy z MMO. Pokud nějaké MMO mají questy kvalitní, tak cool, ale o těch se tu nebavíme.
@Charllize (20.08.2017 17:43): nejsme jediní kdo si toho všimli, je toho plnej net. Srovnává se to s těmi shit questy z MMO. Pokud nějaké MMO mají questy kvalitní, tak cool, ale o těch se tu nebavíme.
@Paul (20.08.2017 16:20): Používal jsem Better Squad + další balance mody od toho samýho člověka, protože BioWare stále nemá sebemenší ponětí jak vybalancovat obtížnost. Sice jsem to ani s tím nedohrál, ale na hardcore to dělá combat znatelně lepší a zábavnější. Shorter Landing and Departure Cinematics je samozřejmost.
@Charllize (20.08.2017 16:22): Jednička Zaklínač dejme tomu. Trojka tyhle hloupé fetch questy nemá. Ale jsou tam obdobně hloupé otazníky.
DA:I netuším, ale DAO mělo questy jak z onlajnovky.
DA:I netuším, ale DAO mělo questy jak z onlajnovky.
Vy dva pode mnou, nekdy si zkuste zahrat nejaky MMO na vyssi urovni, pak budete vic v obraze a mene mimo realitu:) DA:I az na par malickosti nema se skutecnym hranim MMO spolecnyho vubec nic.
@pajmič (20.08.2017 16:41): ani to moc domněnka nebyla, Inquisition začalo vývoj jako multiplayer hra
https://www.gamespot.com/articles/dragon ... r-only/1100-6423362/
https://www.gamespot.com/articles/dragon ... r-only/1100-6423362/
Podle mě bylo DAI od začátku koncipováno jako MMO. Vzhledem k povaze hry, sidequesty, zbytečný mounty a několik lidí z Austinu SWTOR. Ale to je jen naprosto nepodložená doměnka. Spíše více bojovali s Enginem, který v té době neměl prakticky nic, co měl Unreal nebo Lycium. Díky čemuž nemohli ani vytvářet prototyp combatu a vše z počátku dělali naslepo.
Udělat lepší, dynamičtější combat a mnohem méně sbírání ocásků a kytiček a DA4 se bude líbít takřka všem.
Udělat lepší, dynamičtější combat a mnohem méně sbírání ocásků a kytiček a DA4 se bude líbít takřka všem.
@Paul (20.08.2017 16:20): to i zaklinac, a obecne skoro kazdy rpg. A mimochodem DA:I ma tehle ukolu minimum.
Koukám že ta hra má nexus stránku, zkoušeli jste někdo mody? Něco must have?
Např. tenhle asi bude potřeba jak tam čtu komenty
http://www.nexusmods.com/masseffectandromeda/mods/111/?
@Ronik (20.08.2017 15:42): srovnávání s mmo je hlavně v oblasti sidequestů, WoW a spousta MMOček má questy typu "zabij 10 prasat" a "přines 5 krysích ocásků" a Inquisition tenhle trash mělo taky.
Např. tenhle asi bude potřeba jak tam čtu komenty
http://www.nexusmods.com/masseffectandromeda/mods/111/?
@Ronik (20.08.2017 15:42): srovnávání s mmo je hlavně v oblasti sidequestů, WoW a spousta MMOček má questy typu "zabij 10 prasat" a "přines 5 krysích ocásků" a Inquisition tenhle trash mělo taky.
@Charllize (20.08.2017 13:50): bohužel si zřejmě v EA spočítali, že z online multiplayerovek se dá vytřískat mnohem víc než z DLC k singleplayer hře se špatnou internetovou pověstí, tak soustředí síly na Anthem. Ono většina těch cliffhangerů by šla odložit až na případné pokračování, ale ty Quariány jim lidi jen tak neodpustí.
@Charllize (20.08.2017 15:28): Já jsem mluvil vysloveně jen o tom, že zóny v Inquisition jsou jak vyřezané z MMO (za čímž si stojím), o tom, že to je celé single MMO, nepadlo z mojí strany ani slovo. Z definice koneckonců singleplayerové MMO nemůže existovat :D
@Ronik (20.08.2017 15:20): souhlasim ze to muze vzdalene pripominat system z MMO, ale rict ze DA:I je single MMO muze jen nekdo kdo do systemu a prave podstaty MMO nevidi a pouziva jen oblibeny internetovy nazor kterym shrne svuj dojem aniz by poradne vedel o cem mluvi.
@Charllize (20.08.2017 14:55): V moderních Ubisoft hrách se to samozřejmě používá, ale WoW ten model taky mělo velmi podobný a to je ještě starší hra. Asi se těžko dozvíme, odkud Bioware bralo inspiraci víc, ale styčné plochy s WoW i Ubisoft hrami bys tam našel v obou případech.
Samozřejmě nemůžu všechny MMO strčit do jednoho pytle (hrál jsem třeba velmi dlouho i Ultimu Online a s tou bych to nikdy nesrovnával), ale inspirace tou WoW/Ubisoft strukturou, ať tomu budem říkat jak chceme, mi přišla z Inquisition dost patrná, víc, než v jakémkoliv jiném singleplayer RPG, co jsem v poslední době hrál. Jestli to tobě tak nepřišlo, tak budiž, ale holt jsem si z Inquisition asi odnesl něco jiného než ty :)
Samozřejmě nemůžu všechny MMO strčit do jednoho pytle (hrál jsem třeba velmi dlouho i Ultimu Online a s tou bych to nikdy nesrovnával), ale inspirace tou WoW/Ubisoft strukturou, ať tomu budem říkat jak chceme, mi přišla z Inquisition dost patrná, víc, než v jakémkoliv jiném singleplayer RPG, co jsem v poslední době hrál. Jestli to tobě tak nepřišlo, tak budiž, ale holt jsem si z Inquisition asi odnesl něco jiného než ty :)
@Ronik (20.08.2017 14:33): aha, pokud je tohle pro tebe definice MMO tak budiz. Me prijde ze nabirani ukolu ve meste, sbirani materialu, a chozeni po znackach ma kdejaky rpg a mmo like se mu nerika. Mimochodem to sbirani ikonek na mape vymysleli v ubisoftu a ne v nejakem mmo. Mnoho MMO nema na mapach indikace prakticky zadne, aspon ne takove ze je vidis aniz bys jeste odkryl tu cast mapy kde jsou (to je taky made in ubi). Pro me MMO je spis o kooperaci s jinymi hraci, zakladani a sprava guild, taktiky na bosse a tak dale.
Mimochodem, hodne MMO maji system nabirani ukolu nekde z nastenky, na tezeni musi mit naradi, vylevelovanej nejakej skill, pripadne nejakej pytel kam ten matros davas. Aby jsi neceho dosahnul musi mit jeste skill treba na kovare, kdyz ho nemas musi s tim otravovat nekoho kdo ho ma atd. Na ukoly vetsinou potrebujes partu lidi ktery ti s tim pomuzou a vubec se neresi nejakej pribeh spis jak to udelat aby nikdo moc nechcipal. Proste ty systemy jsou natoli od DA:I odlisne ze nechapu proc to v tom lide vidi, ale mam podezreni ze to jsou lide co nemaji z MMO nijakou zkusenost a kdyz jo tak ho hrajou stylem single a pak dochazi k totalne nesmyslnymu porovnani ktery si ta hra vubec nezaslouzi.
Mimochodem, hodne MMO maji system nabirani ukolu nekde z nastenky, na tezeni musi mit naradi, vylevelovanej nejakej skill, pripadne nejakej pytel kam ten matros davas. Aby jsi neceho dosahnul musi mit jeste skill treba na kovare, kdyz ho nemas musi s tim otravovat nekoho kdo ho ma atd. Na ukoly vetsinou potrebujes partu lidi ktery ti s tim pomuzou a vubec se neresi nejakej pribeh spis jak to udelat aby nikdo moc nechcipal. Proste ty systemy jsou natoli od DA:I odlisne ze nechapu proc to v tom lide vidi, ale mam podezreni ze to jsou lide co nemaji z MMO nijakou zkusenost a kdyz jo tak ho hrajou stylem single a pak dochazi k totalne nesmyslnymu porovnani ktery si ta hra vubec nezaslouzi.
@Charllize (20.08.2017 13:36): Hrál jsem asi dva roky WoW a kratší dobu SWTOR a to bezmyšlenkové sidequestování v Inquisition mi je připomnělo hodně - přijdeš do města, nabereš questy ode všech, co mají nad sebou nějakou značku, vydáš se ven a jdeš od značky k značce, do toho se zastavíš u každé kytky a každého šutru, abys měl dost materiálu na craftování. Nebo jsem snad hrál Inquisition špatně? :)
@pajmič (20.08.2017 13:59): me by spis zajimalo jak to je s dalsi dragon age, nakonec se ukazuje ze ma zrejme lepsi zivotnost nez ME:)
@Paul (20.08.2017 13:45): tak podobnej fail byl castecne i u DA 2, tam sice DLC byli ale v planu jich meli myslim vic, a taky to zarizly, pac ta hra podle internetu taky nebyla moc povedena. dneska se to uz tak moc neresi a DA 2 je brana jako celkem dobra hra, ovsem v dobe kdy vysla bylo kecu jak u Andromedy. Asi se poucily, proc investovat do neceho a pridavat dalsi obsah kdyz na to stejne kazdej nadava, me to prijde logicky a neni se cemu divit. Je to legrace, na neco nadavat a pak bejt zklamanej ze jsem nedostal pridavek :)
@Charllize (20.08.2017 13:36): U EA to je dost neobvyklý, všechny předchozí díly i Dragon Age DLC měly. ME:A byl očividně fail i z jejich strany, tak se na to vykašlali. Boohoo.
To je zase udalost, plno vyvojaru ukonci podporu i driv nez za pul roku a nikde se o tom nepise. Ale rejt do andromedy je v mode, to se hodne cte a kliknuti pribejvaj. A jeste si nekdo dokonce stezuje ze nebudou DLC. Do inkvizice vydali tri, behem roku a s tim poslednim to zarizli taky, a rict ze ta hra je bez bugu je hodne odvazny a nikdo to neresil.
@Ronik (20.08.2017 13:27): hral jsi nekdy nejaky MMO? Ja jich hral hodne a dlouho a Inkvizice mi ho nepripomina ani trochu.
@Ronik (20.08.2017 13:27): hral jsi nekdy nejaky MMO? Ja jich hral hodne a dlouho a Inkvizice mi ho nepripomina ani trochu.
Ok, tak aspoň konečně potvrdili flintu v žitě. Čekal jsem až bude hra kompletní, tak se do toho pustím a zjistím jak na tom tedy je.
@7c (20.08.2017 13:04): V tom případě bych asi spíš volil ten Fallout, v Andromedě i DA Inquisition ta šablona pořád je, akorát je rozmělněná open-world oblastmi jako vyřezanými z nějakého MMOčka. Úplně se ten příběh ignorovat nedá a pokud se ti nezdála kvalita scénáře už v předešlých hrách od Bioware, tady to bude ještě horší.
@Ronik (20.08.2017 11:29): Far Cry 3+ je ukázkový příklad open world hry, která mě nebaví. Důvod obezřetnosti ohledně BioWare je čistě kvůli jejich stylu (a repetici) příběhů, témat, dialogů a questů (zastávám názor, že než nízkou kvalitu něčeho, je často lepší nic). Tedy sonduji, jestli s potenciální změnou stylu hraní nedošlo k narušení jejich "osvědčené" šablony.
@Ria Kon (20.08.2017 10:56): Nečekám nějaké zásadní změny v jejich struktuře, spíš jestli je možné víc se pohybovat mimo ni - jde mi o to, jak moc má hráč volnou ruku - jestli je to trochu jako Elder Scrolls, kde jde hlavní linie ignorovat a hrát si na vlastním "pískovišti".
@M.a.t.t. (20.08.2017 10:57): Je to možné - Nuclear Scrolls 4 má taktéž z mého pohledu pár mušek, ale je tu ta výhoda ES stylu (hrát si po svém).
@Ria Kon (20.08.2017 10:56): Nečekám nějaké zásadní změny v jejich struktuře, spíš jestli je možné víc se pohybovat mimo ni - jde mi o to, jak moc má hráč volnou ruku - jestli je to trochu jako Elder Scrolls, kde jde hlavní linie ignorovat a hrát si na vlastním "pískovišti".
@M.a.t.t. (20.08.2017 10:57): Je to možné - Nuclear Scrolls 4 má taktéž z mého pohledu pár mušek, ale je tu ta výhoda ES stylu (hrát si po svém).
@7c (20.08.2017 10:46): Jestli v open worldu nevyžaduješ důraz na RPG prvky, tak bych radši volil nějaké Far Cry nebo třeba Mad Maxe. Případně rovnou The Witness, takový open world jsi zaručeně ještě nehrál :)
@Gordon (20.08.2017 11:00): Tiež pravda :D
@M.a.t.t. (20.08.2017 10:57): Nebo nic, proč se nutit do her které ho nezajímají.
@7c (20.08.2017 10:46): Z tvojho pohľadu bude lepší Fallout 4.
@7c (20.08.2017 10:46): Řekla bych, že Androneda rozhodně nebude pro tebe. Stále to jede na BW šabloně.
Jinak díky bohu, že neodpískali všechny ty novely a ještě nás čekají komixy. Doufám, ze Fantom Print to se sérií taky potáhne i nadále. Komixy v angličtině v poho dávám, ale louskat celé knížky? Na to až moc málo ráda čtu :D
Jinak díky bohu, že neodpískali všechny ty novely a ještě nás čekají komixy. Doufám, ze Fantom Print to se sérií taky potáhne i nadále. Komixy v angličtině v poho dávám, ale louskat celé knížky? Na to až moc málo ráda čtu :D
Dotaz - jak je na tom hra s příběhem a dialogy vs "open world" částí? Je možné ignorovat (odklikávat) příběh/dialogy a zaměřit se pouze na ostatní věci, nebo je tu potřeba standardního BioWare proklikávacího "kolečka" po misi, kdy vám vaše "ovečky" sdělují srdceryvné příhody z dětství, školy, sirotčince, ghetta atd.? Ptám se z pohledu hráče, který má na BioWare standard poměrně silnou alergii.
(A je lepší Andromeda nebo F4, když už se člověk ze zoufalství rozhodne pro nějakou open world hru?)
(A je lepší Andromeda nebo F4, když už se člověk ze zoufalství rozhodne pro nějakou open world hru?)
A potřebuje to další patche?
@ledman (20.08.2017 02:02): Bioware "fans" opět prokazují svou vděčnost a věrnost tím nejlěpším způsobem...kňouráním a porkytectvím. Každému, kdo neprodělal pozkovou mrtvici a centrální lobotomii, muselo být jasné, že to odpískají a že už Andromedu podporovat nebudou. Stačilo by jen trochu použít hlavu, ale to bych po natankovaném biodronovi asi chtěl trochu moc.
Tak už se chlapci rozhoupali to konečně potvrdit i oficiálně - https://www.masseffect.com/news/mass-eff ... date-from-the-studio
@CrocoRay (17.08.2017 15:39): mně v tom oslovily právě achievementy....zkrátka sem tam si zapnu nějakou hru na steamu....splnim pár achievementu a hru opouštím.....spíš bych to definoval na typ 1.musím se soustředit/více premyslet...více vědoma činnost.......a 2.hra a pokroky v ní jsou o intuici a reflexech......člověk se zlepšuje typicky s dobou hraní....a intuitivně zlepšuje sestavu komb.....atd.
@Charllize (17.08.2017 12:20): Já to chápu. Ale pořád jsem toho názoru, že jsou hráči a hardcore hráči. A hardcore hráč není prostě každý. Ani já sám podle mě do této kategorie nepatřím, přestože jsem hrám asi obětoval více času než 99 a možná i 100% uživatelů dh. Můj osobní pocit. Na světě jsou určitě větší šílenci :-) Ono světový rekord, kde se člověk při hraní i zabije, protože valí bez pití a bez jídla, to už je fakt hardcore šílenství. Ale já to chápu. Zemřel u něčeho, co ho bavilo. To se nesplní každému.
@Tyrael (17.08.2017 03:40): To souhlasím. Ono se o to otírám už v té poslední části mého předchozího příspěvku. Ale v tom prvním jsem myslel spíše takové to chaotické skákní z jedné hry na druhou. U toho specifického rozdělení (nemusí jít přímo o žánry jako spíše o kategorie) to je jiná situace. To taky skáču od jedné hry ke druhé. Nebo taky na situaci. Dohrál jsem 30 her a všechny nechal na diskuz a zrovna jsem se nudil a neměl jsem v plánu něco rozehrávat. Tak jsem si z těch 30 her vždy jednu dal po čtvrt hodině. Ale je to už něco jiného.
@Tyrael (17.08.2017 03:40): To souhlasím. Ono se o to otírám už v té poslední části mého předchozího příspěvku. Ale v tom prvním jsem myslel spíše takové to chaotické skákní z jedné hry na druhou. U toho specifického rozdělení (nemusí jít přímo o žánry jako spíše o kategorie) to je jiná situace. To taky skáču od jedné hry ke druhé. Nebo taky na situaci. Dohrál jsem 30 her a všechny nechal na diskuz a zrovna jsem se nudil a neměl jsem v plánu něco rozehrávat. Tak jsem si z těch 30 her vždy jednu dal po čtvrt hodině. Ale je to už něco jiného.
@CrocoRay (17.08.2017 01:37): her je moc, a clovek nemuze dohrat vsechno. Ja kdyz seznam ze mi ta hra uz nic nedava, vetsinou koncim, klidne par hodin pred finale hry. Ale pak jsou samo hry kde mam odehranych stovky hodin. Asi HC paran nebudu, kdyz me neco prestane bavit jdu od toho, ztrata casu.
Jinak, Andromeda je ted na Originu za 20 euro:)
Jinak, Andromeda je ted na Originu za 20 euro:)
ono asi nejvíce záleží na žánru a požadovaných kvalitách....třeba taky hodně skáču, ale mezi hrama, který jsou primárně na odreagování - třeba čistá rubačka, kde jde jen o to pokosit conejvíce nepřátel, tím nejkrutopřísnějším způsobem (DMC). Stejně tak spousta hráčů skáče mezi sportovníma hrama a vším co má vymakanej multiplayer.
Co se týká adventur/RPG taam už jde spíš o příběh a svět - zvlášť mass effect hry vyžadují solidní kus času a trpělivosti. To zpravidla projedu bez přerušení. Asi je to tím, jaký vztah si člověk ke hře vytvoří. Když se dostanu k takovému starci jako Icewind dale, což není nijak přelomová hra, tak si ten požitek spojený s nostalgií užiju, aniž bych ho rušil nějakou akční hrou ...atd
je ale fakt, že né každýho baví procházet 40 hodinový RPG víckrát.....já to dělám spíše z toho důvodu, že téměř vždy objevím něco úplně novýho, co jsem dříve opomněl (u witchera 3 to bude procesdo konce života)
Co se týká adventur/RPG taam už jde spíš o příběh a svět - zvlášť mass effect hry vyžadují solidní kus času a trpělivosti. To zpravidla projedu bez přerušení. Asi je to tím, jaký vztah si člověk ke hře vytvoří. Když se dostanu k takovému starci jako Icewind dale, což není nijak přelomová hra, tak si ten požitek spojený s nostalgií užiju, aniž bych ho rušil nějakou akční hrou ...atd
je ale fakt, že né každýho baví procházet 40 hodinový RPG víckrát.....já to dělám spíše z toho důvodu, že téměř vždy objevím něco úplně novýho, co jsem dříve opomněl (u witchera 3 to bude procesdo konce života)