@Garret (12.05.2018 18:31): No ale je to na dobré cestě! :)
Diskuze
@John Mirra (12.05.2018 18:07): to mi přijde ještě luxusní, proti capsule hotelům v Hong Kongu :-)
Alice Garden Pods z Hengshy jsou tady! :D
Ja sem prosel Directors Cut za 57 hodin..
Jo ale většinou je to v reálu spíš víc než míň. Třeba u adventur jsem si všiml že ty časy odpoovídají spíš speedrun podle návodu:)) Pokud jste hráli directors cut tak tam je i nějaká mise navíc a poslouchání komentáře tvůrců taky nějakou tu hodinu zabralo.... ale 40 hodin to určitě nebylo, to zas pr...to bych opravdu musel trávit čas házením míče na koš či si procházet si ze sportu všechny únikové cesty:)
@kiwizak (18.04.2018 10:19): Herní doba jde +- zjistit na HowLongToBeat, pokud nechceš zjišťovat předpokládánou herní dobu pohledem na nějaké walkthrough
@deadpool (18.04.2018 07:51): Já mám 37 a už se blížím ke konci (doufám, tuhle hru jsem si nevyspoilerovala). A jako jo, prolizam vedlejší cesty apod, ale nijak důkladně.. Takže to může klidně odpovídat...
40 hodin je trochu málo, ne, na to, že jsi prolezl každej kout? Já jsem teprve objevil tábor FEMY a mám dojem, že jsem tam strávil dvojnásobek. 25 hodin potřebuju jen na zorientování se ve hře.
To je neuvěřitelné, jak mají interakce vliv na jiné interacke. Například jsem v tej továrně nezabil jediného puristu ale všechny je zmlátil a pak jeden strážník se mě ptal jak jsem to udělal, jestli nemám vulkánský chvat nebo něco takového a jestli ho to nenaučím. :D
Dohráno. Steam ukazuje 25 hodin. Konec jsem nakonec zvolil Sarifův. Teď přemýšlím o pokračování a jak se dívám na gameplay videa, tak tam jde slyšet i čeština, jak se to odehrává v Praze. To mě překvapuje.
@Fatality (24.08.2017 16:33): Aha, tak v tom prípade to určite je už v ne-DC verzii :)
@Bodkin (25.08.2017 00:47): A tak i když se jedná o prequel, tak bych to za třetí díl považoval, ale tak každý si to může brát po svém.
@CrocoRay (24.08.2017 21:53): Tohle není trojka, tohle je Restart. Prequel. -2ka (zatím minimálně).
@Bodkin (24.08.2017 21:08): Druhý díl myslíš pokračování téhle trojky, jo? :-) No, super. Takové popírání mám rád, zvláště u RPG, které hraji kvůli příběhu a stihnu se s postavami sžít.
@CrocoRay (24.08.2017 20:53): Vpoho, druhý díl popřel všechny tři konce ;)
Ale ty konce, není to příliš komplikované, co se týče návaznosti dalšího dílu? Jako nějaké nelogičnosti apod., jak se ve hrách stává. Teď moc nezkoumám jakou verzi myslíte, i když předpokládám, že tu základní, ale jeden objektivní správný konec mi určitě bude stačit.
Ale jinak herní doba je docela slušná. Už jsem u toho strávil 20 hodin, jak mi ukazuje Steam a pořád nemám pocit, že bych se ještě blížil ke konci.
Ale jinak herní doba je docela slušná. Už jsem u toho strávil 20 hodin, jak mi ukazuje Steam a pořád nemám pocit, že bych se ještě blížil ke konci.
@Garret (24.08.2017 18:16): Jasně.
@Fatality (24.08.2017 16:33): Tonga? myslíš Taggarta?
@Tarhiel (24.08.2017 15:38): Já právě hrál obě verze,
obě stealth a všechny čtyři konce jsem měl přístupné. Už jsem si vzpomněl, jak to přesně je. Musíš najít v poslední lokaci Tonga a Sarifa (volají o pomoc), když je nenajdeš, tak jejich konce nebudou přístupné. Jen si nejsem jistý, jestli to je až v DC verzi nebo v obou.
obě stealth a všechny čtyři konce jsem měl přístupné. Už jsem si vzpomněl, jak to přesně je. Musíš najít v poslední lokaci Tonga a Sarifa (volají o pomoc), když je nenajdeš, tak jejich konce nebudou přístupné. Jen si nejsem jistý, jestli to je až v DC verzi nebo v obou.
@Fatality (24.08.2017 15:35): To dúfam - videl som koniec DC letsplaya a ten chalan mal 2 konce neprístupné ( u 2 sa mu neotvorili poklopy s tými gomíkmi po monológu Elizy) -
zatiaľ čo ja som hral ne-DC verziu, jednoznačne (!) som sa počas celého hrania prikláňal k istému názorovému spektru - a mal som ich prístupné všetky.
zatiaľ čo ja som hral ne-DC verziu, jednoznačne (!) som sa počas celého hrania prikláňal k istému názorovému spektru - a mal som ich prístupné všetky.
@Tarhiel (24.08.2017 15:23): Tak já hraji podle situace. Stealth používám více tam, kde jsou policajti a nechci je zabíjet nebo je to potřeba pro vedlejší quest. Ale vesměs všechny většinou kosím a samotná akce mě baví. Jen u těch velkých robotů a dalších sviňáků nevím, jestli jdou položit. To raději obejdu ventilačkami nebo schovaný za bednami. V tom se mi ta hra líbí, že v kontextu to jde kombinovat a nemusím hrát jen jedním stylem. I když je fakt, že hra asi více tlačí ke stealthu tou motivací v podobě xp. Já to ale hraji, jak se mi to víc líbí podle situace.
Ale na tu střední obtížnost je to pohoda. Normální protivníci schytají jednu kulku do hlavy a leží. Teď v Shangai tam už ale byli nějací obrněnci a ti už vydrželi i tři přesné kulky do hlavy, takže ti mi dali trochu více práce. Ale pořád nic extra těžkého. Snad jen ten první boss byl trochu těžší. Ani vlastně nemůžu říct, že bych ho zabil. On po mně hodil granát, já stihl utéct, ale mezitím rozbil nějaké barely s plynem, takže se otrávil. Ale samotná střelba do hlavy mu moc neubližovala :-)
Ale na tu střední obtížnost je to pohoda. Normální protivníci schytají jednu kulku do hlavy a leží. Teď v Shangai tam už ale byli nějací obrněnci a ti už vydrželi i tři přesné kulky do hlavy, takže ti mi dali trochu více práce. Ale pořád nic extra těžkého. Snad jen ten první boss byl trochu těžší. Ani vlastně nemůžu říct, že bych ho zabil. On po mně hodil granát, já stihl utéct, ale mezitím rozbil nějaké barely s plynem, takže se otrávil. Ale samotná střelba do hlavy mu moc neubližovala :-)
@Tarhiel (24.08.2017 15:23): To v tom spoileru je fakt pravda? Já jsem to nedávno dohrál a měl jsem vše přístupné.
@CrocoRay (24.08.2017 14:52): Kecanie je IMHO podobne dôležité ako hackovanie - keď sa Ti podarí niekoho presvedčiť, vyhneš sa boju/dostaneš rozširujúce info, ktoré by Ti inak nepovedal.
Oboje tieto veci môžu, podľa toho, ako hráš, postupne výrazne oplvyvniť, ako sa dostaneš daľej. Ako už bolo povedané, koniec je trochu fail, lebo neodráža tvoje rozhodnutia počas hry, ale akým spôsobm ta vníma okolie + tuhosť nasledujúcich misií to ovplyvňuje. Ak si viac tichý a nezabíjaš ľudí, v nasledujúcich leveloch budeš mať menej stráží a budú (?) viac pokojní (nebudú ta očakávať).
Ak hráš DC verziu, tam už to aspoň upravili tak, že koniec to predsa len torchu ovplyvňuje -
podľa toho, aké rozhodutia si robil, budeš mať niektoré konce odrezané (nedostaneš sa k nim) - ak si sa počas hry prikláňal k jednej strane, tak koniec za tú druhú bude pre teba neprístupný.
Oboje tieto veci môžu, podľa toho, ako hráš, postupne výrazne oplvyvniť, ako sa dostaneš daľej. Ako už bolo povedané, koniec je trochu fail, lebo neodráža tvoje rozhodnutia počas hry, ale akým spôsobm ta vníma okolie + tuhosť nasledujúcich misií to ovplyvňuje. Ak si viac tichý a nezabíjaš ľudí, v nasledujúcich leveloch budeš mať menej stráží a budú (?) viac pokojní (nebudú ta očakávať).
Ak hráš DC verziu, tam už to aspoň upravili tak, že koniec to predsa len torchu ovplyvňuje -
podľa toho, aké rozhodutia si robil, budeš mať niektoré konce odrezané (nedostaneš sa k nim) - ak si sa počas hry prikláňal k jednej strane, tak koniec za tú druhú bude pre teba neprístupný.
@Tarhiel (24.08.2017 13:54): No, já to za spoiler moc nepovažuji, ale zvláštní, že jsem ten skill přehlédl. I když je fakt, že si všímám spíše toho hackování, síly a jiných atributů. Budu si to ještě muset omrknout. Ale tak to kecání nějak hru výrazně neovlivňuje nebo jo? Hackování je podle mě důležitější, protože bez něj bych vedlejší questy prostě nedal. Teda je možné, že ty kódy šlo někde najít, ale fakt nevím, kde bych je všude hledal.
@CrocoRay (24.08.2017 11:13): Casie je skill na kecanie a presviedčanie druhých. V popisku je napísané, že Casie vtedy do vzduchu vypúšťa feromóny, ktoré ovplývňujú prijímateľa :)
Ten skill na pád z výšky - nekecajú, ale počas pádu sa spustí animačka, takže ak chceš na niekoho z výšky skočiť, myslím, že to samo nepomôže (nemôžeš Adama počas pádu ovládať), ale tuším tam bol upgrade, že pri dopade to omráči všetkých v určitom okruhu okolo Teba, a potom stačí dopadnúť niekde blízko daného jednotlivca.
Ten skill na pád z výšky - nekecajú, ale počas pádu sa spustí animačka, takže ak chceš na niekoho z výšky skočiť, myslím, že to samo nepomôže (nemôžeš Adama počas pádu ovládať), ale tuším tam bol upgrade, že pri dopade to omráči všetkých v určitom okruhu okolo Teba, a potom stačí dopadnúť niekde blízko daného jednotlivca.
@USER47 (24.08.2017 07:17): Dík. Přesně tohle jsem chtěl slyšet :-)
@Tarhiel (24.08.2017 09:24): Ten druhý se hodí přesně na co? Ani teď nevím, co ta zkratka přesně znamená. Jo a ještě vidím skill, že se prý nemusím bát pádu z jakékoliv výšky. To myslí vážně nebo přehání? Občas se to podle mě hodí, bo jsem lozil po střechách jako debil a v jednom místě jsem mohl skočit na cíl, ale vždy jsem se tam zabil. Navíc při blbém uložení jsem pak musel hledat vyvýšený bod.
@Tarhiel (24.08.2017 09:24): Ten druhý se hodí přesně na co? Ani teď nevím, co ta zkratka přesně znamená. Jo a ještě vidím skill, že se prý nemusím bát pádu z jakékoliv výšky. To myslí vážně nebo přehání? Občas se to podle mě hodí, bo jsem lozil po střechách jako debil a v jednom místě jsem mohl skočit na cíl, ale vždy jsem se tam zabil. Navíc při blbém uložení jsem pak musel hledat vyvýšený bod.
@CrocoRay (24.08.2017 00:40): Hacking je jednoznačne jeden z tých užitočných skillov, spolu s C.A.S.I.E a vysokým výskokom :)
Všechny hacky v rámci hlavního příběhu jsou buď základní lvl, nebo se k nim dá někde najít heslo. Takže teoreticky do hackování nemusíš vrazit nic a stále bejt schopnej dostat se na konec. Reálně se ale hackování vyplatí, a to nejenom ten základní skill, ale i stealth hacking.
@Garret (23.08.2017 21:20): Tak já rád píšu svoje dojmy, vždyť tě nikdo nenutí mě číst, tak proč ta arogance a sarkasmus? Navíc ten příspěvek jsem spíše psal Chuckovi. Zbytečně se rozčiluješ a řešíš hlouposti.
@John Mirra (23.08.2017 21:24): A vylepšil jsi úplně všechno nebo jsi už jenom nevěděl co vylepšovat, že ti zbývaly naučit nepotřebné dovednosti? Jinak hackování jsem dal na level 4 a ten poslední zatím nechávám.
@mazar1234 (23.08.2017 21:46): Já to jako vylepšil a baví mě to hackování. Ale pro vedlejší mise je to podle mě i nutnost. Někde je totiž cílem přímo hacknout počítač a získat data a nevím, jak bych to bez toho zvládl. Navíc za vedlejší mise je dost xp, takže bez toho hackování bych hru asi dohrál jen z poloviny. Ale u hlavních misí nevím, zda jsem narazil na nutnost hackovat. Nějak to teď nesleduji a hackuji všechno, co vidím.
@John Mirra (23.08.2017 21:24): A vylepšil jsi úplně všechno nebo jsi už jenom nevěděl co vylepšovat, že ti zbývaly naučit nepotřebné dovednosti? Jinak hackování jsem dal na level 4 a ten poslední zatím nechávám.
@mazar1234 (23.08.2017 21:46): Já to jako vylepšil a baví mě to hackování. Ale pro vedlejší mise je to podle mě i nutnost. Někde je totiž cílem přímo hacknout počítač a získat data a nevím, jak bych to bez toho zvládl. Navíc za vedlejší mise je dost xp, takže bez toho hackování bych hru asi dohrál jen z poloviny. Ale u hlavních misí nevím, zda jsem narazil na nutnost hackovat. Nějak to teď nesleduji a hackuji všechno, co vidím.
Ono Hackovanie je taká ta featúra, ktorá sa tvári akože je dobrovoľná, ale reálne je to základná nutnosť.
Dobrovoľná je v zmysle toho, že môžeš dohrať hru, ale prakticky je hovadina nehackovať, naposledy mi to pripomenulo Prey, kde tiež nebolo povinné hackovať, ale prakticky každý rozumný hráč si hacking upgraduje.
Dobrovoľná je v zmysle toho, že môžeš dohrať hru, ale prakticky je hovadina nehackovať, naposledy mi to pripomenulo Prey, kde tiež nebolo povinné hackovať, ale prakticky každý rozumný hráč si hacking upgraduje.
@CrocoRay (23.08.2017 20:36): To hackování si vylepšuj, hodí se to dost...
Mně na té hře hrozně štvalo, že už tam není systém volby jako v jedničce. Člověk už nemusí přemýšlet, jestli chce být tichý/běhat rychleji, jestli chce být neviditelný pro lidi/pro boty a kamery atd. ... :(
A navíc o ty praxis kity fakt není nouze, na konci už jsem fakt nevěděl co s nima...
Mně na té hře hrozně štvalo, že už tam není systém volby jako v jedničce. Člověk už nemusí přemýšlet, jestli chce být tichý/běhat rychleji, jestli chce být neviditelný pro lidi/pro boty a kamery atd. ... :(
A navíc o ty praxis kity fakt není nouze, na konci už jsem fakt nevěděl co s nima...
@CrocoRay (23.08.2017 20:36): kdyby jsi ten čas do sahodlouhych diskuzních příspěvků vrazel raději do stealth hraní, ktere ti přijde asi tak zdlouhavé, jako nam tvoje potreba vyslovit jednoduchou myslenku ve čtyřech odstavcich...
@Chuck (23.08.2017 19:06): Tak stealth je především taky zdlouhavější a pokud tě hra k tomu netlačí vysokou obtížností, kde je těžké se prostřílet nebo kvůli určitým cílům nemožné, tak mi prostřílení se přijde praktičtější a rychlejší. Ale někdy se ten stealth vyplatí více, jako jsem třeba jel misi, kde jsem měl neodhalený zajistit pár předmětů, což padlo failem, když jsem je pozabíjel, takže tam stealth dává smysl.
Ale většinou na tebe hra požadavky neklade a mise skončí tak jako tak úspěšně a prostřílení se tady je poměrně snadné, takže mi hrubá síla přijde i praktičtější.
Jen pořád nevím, zda lze hra dokončit i bez navyšování levelů hackování. Zatím jsem musel hackovat na úrovni 4 pouze ve vedlejší misi, ale kdyby to vyžadovala hlavní a já do toho nevrážel body, tak by to asi bylo dost blbé. To určitě nebude můj případ, protože hackování si dám jen pro jistotu na maximum. Brnění taky na maximum a teď ještě sílu a inventář vylepším. A možná ještě něco okolo hackování.
Jinak ty body jdou i kupovat, to je dobré. Já stejně nevěděl, co s penězi. Tak za 10 000 kreditů jsem si koupil dva body.
Ale většinou na tebe hra požadavky neklade a mise skončí tak jako tak úspěšně a prostřílení se tady je poměrně snadné, takže mi hrubá síla přijde i praktičtější.
Jen pořád nevím, zda lze hra dokončit i bez navyšování levelů hackování. Zatím jsem musel hackovat na úrovni 4 pouze ve vedlejší misi, ale kdyby to vyžadovala hlavní a já do toho nevrážel body, tak by to asi bylo dost blbé. To určitě nebude můj případ, protože hackování si dám jen pro jistotu na maximum. Brnění taky na maximum a teď ještě sílu a inventář vylepším. A možná ještě něco okolo hackování.
Jinak ty body jdou i kupovat, to je dobré. Já stejně nevěděl, co s penězi. Tak za 10 000 kreditů jsem si koupil dva body.
@CrocoRay (23.08.2017 12:25): Mně přijde, že oproti akci je stealth celkově napínavější herní styl.
@Shoggot (23.08.2017 15:57): Původní DX byl taky o player vs designer a ne o simulaci reálného světa. Tohle byl hlavní nesmysl, přes který se bylo třeba u DXHR přenést (ostatně jako u více stealth her) - a že předmětem hry je "boj" proti herním mechanikám (a pravidlům herního světa) a ne pokus o simulaci reality.
Myslím, že tenhle pocit, že bych se měl snažit hrát "reálně" jsem měl asi jen u původního Thief-a - a i tam to možná byla spíš nezkušenost mládí :)
Myslím, že tenhle pocit, že bych se měl snažit hrát "reálně" jsem měl asi jen u původního Thief-a - a i tam to možná byla spíš nezkušenost mládí :)
@Bodkin (23.08.2017 13:18): Jop, to je další komická věc. Ale Adam je policajt, takže klidně může okovanou pěstí dát chlapovi ránu o síle dopadu policejního beranidla do hlavy, nechat ho tam ležet s těžkým krvácením do mozku, zlomeným léčením nebo nosem zaraženým do dutin a klidně ho tam nechat chcípnout.
Pak řekne, že si to ty lidi udělali sami až potom, 0 mrtvých, LOL.
Ještě skvělá je představa stealth killu, ve které bodne čepelemi chudáka do kolene a pak do ramen.
Tiché a nenápadné jak vánek.
Pak řekne, že si to ty lidi udělali sami až potom, 0 mrtvých, LOL.
Ještě skvělá je představa stealth killu, ve které bodne čepelemi chudáka do kolene a pak do ramen.
Tiché a nenápadné jak vánek.
@Bodkin (23.08.2017 13:18): Adam "ripoff cyberPUNK Neo" Jensen je velmi pedantský pokud jde o rozlouskávání hlav ubohých ničemů a zbytečných nevinných lidí. Adam si svůj "stealth" úder vypočítá tak, aby zničil přilbu, ale zároveň způsobil jen trvalé poškození mozku oběti bez helmy.
Ale vážně, nikdy jsem na toto ani nepomyslel.
Ale vážně, nikdy jsem na toto ani nepomyslel.
@Shoggot (23.08.2017 13:02): Já je myslím minul, teprve jsem se rozkoukával při první misi a nadávali mi tam pak, že to měl převzít hned ze startu policie a nebyla to práce pro jednoho člověka.
Co se týče těch baterií, že nemůžu jinak zabíjet další, to mi tak přišlo hodně zvláštní a naštvalo mě to, když mě kvůli tomu hned ze startu zabili, protože jsem neměl náboje. To je taky důvod proč se raději prostřílím a kontroluji si munici, abych nemusel jít proti třem beze zbraní. Občas někoho osamoceného sejmu, když se to hodí.
No, jinak už jsem se celkem seznámil se základními herními mechanikami a první dva vedlejší questy jsem splnil. Měl bych ještě jeden dotaz. Bez vylepšování hackování na další úrovně se asi nedá moc dobře projít hrou, co? Teda podmínkou pro vedlejší quest bylo hackování na úrovni 2, což nebyl problém, ale musel jsem předtím splnit ještě ten druhý vedlejší quest, abych nabral xp. Nevím totiž, jak jinak bych se do toho compu dostal. Možná mi pořád něco uniká, tak se raději ptám.
Jinak to hledání cest a celkový systém se mi líbí a hra mě baví. Tak snad si to udrží. Ale procházím to akčním stylem. Stealth jen v pár případech, když to hra vyžaduje nebo se to hodí.
Co se týče těch baterií, že nemůžu jinak zabíjet další, to mi tak přišlo hodně zvláštní a naštvalo mě to, když mě kvůli tomu hned ze startu zabili, protože jsem neměl náboje. To je taky důvod proč se raději prostřílím a kontroluji si munici, abych nemusel jít proti třem beze zbraní. Občas někoho osamoceného sejmu, když se to hodí.
No, jinak už jsem se celkem seznámil se základními herními mechanikami a první dva vedlejší questy jsem splnil. Měl bych ještě jeden dotaz. Bez vylepšování hackování na další úrovně se asi nedá moc dobře projít hrou, co? Teda podmínkou pro vedlejší quest bylo hackování na úrovni 2, což nebyl problém, ale musel jsem předtím splnit ještě ten druhý vedlejší quest, abych nabral xp. Nevím totiž, jak jinak bych se do toho compu dostal. Možná mi pořád něco uniká, tak se raději ptám.
Jinak to hledání cest a celkový systém se mi líbí a hra mě baví. Tak snad si to udrží. Ale procházím to akčním stylem. Stealth jen v pár případech, když to hra vyžaduje nebo se to hodí.
@Shoggot (23.08.2017 13:15): Mě se zase líbí, že Adam dá někomu takovou ránu robotickou pěstí, až mu z toho praskne helma, ale je to stealth a dotyčný to přežije.
@Bodkin (23.08.2017 13:07): Určitě už to někdo udělal.
Doteď se nepřenesu, že aby Adam někomu dal zezadu do držky, potřebuje nějakou energii z baterky. To jsi ty, náš augmentovaný hrdino, nadčlověku.
Doteď se nepřenesu, že aby Adam někomu dal zezadu do držky, potřebuje nějakou energii z baterky. To jsi ty, náš augmentovaný hrdino, nadčlověku.
@Shoggot (23.08.2017 13:02): Nestalo, ale kdyby řekl tohle, tak by to bylo GOTY.
Btw - na nepochopení designových rozhodnutí z původního DE a jejich zapracování do toho nového by se dala vypracovat solidní seminárka.
Btw - na nepochopení designových rozhodnutí z původního DE a jejich zapracování do toho nového by se dala vypracovat solidní seminárka.
Stalo se taky někomu, že hned v první misi úplně minul místnost s rukojmími a bombou?
Přišla mi strašná škoda, že tam není nějaká humorná možnost, aby to po misi Adamovi řekli a on by si jen plácnul dlaní do ksichtu.
Udělal jsem si z toho vlastně na druhé dohrání takový roleplay, kde se Adam choval jako klasická přiblblá policejní lopata.
Přišla mi strašná škoda, že tam není nějaká humorná možnost, aby to po misi Adamovi řekli a on by si jen plácnul dlaní do ksichtu.
Udělal jsem si z toho vlastně na druhé dohrání takový roleplay, kde se Adam choval jako klasická přiblblá policejní lopata.
@Chuck (23.08.2017 10:30): Právě jak už i Jab píše, tak jde o ty zkušenosti, že ti to hra trochu ztíží. Však já viděl, že i za průchod ventilačkou jsem dostal body, což mě udivilo.
Ale jinak na střední obtížnost podle mě být problémy nemůžou. Začátek hodím do armoru a pak uvidím. Zatím ale dávám headshoty a procházím jako nůž máslem. Samozřejmě, že pokud někde budu muset využít stealth, tak toho využiju, ale musí mě k tomu samotná obtížnost donutit. Munice mám jinak dostatek a vždy prošmejdím skříňky a všechno.
Ale ze začátku mi hra jako fakt nepřijde těžká, že bych musel používat stealth. Zatím nikde žádný problém. Jen jednou, když jsem neprohledával mrtvoly a pak jsem bez nábojů běhal kolem tří nepřátel. Zvláště když při nonlethal se umí mezi sebou oživovat, jak někoho omráčíš, takže pak už jsem je nablízko zabíjel. Takže jsem ty dva zezadu oddělal a toho omráčeného jsem pro jistotu vzal poslední kulkou do hlavy :-))
Ale jinak na střední obtížnost podle mě být problémy nemůžou. Začátek hodím do armoru a pak uvidím. Zatím ale dávám headshoty a procházím jako nůž máslem. Samozřejmě, že pokud někde budu muset využít stealth, tak toho využiju, ale musí mě k tomu samotná obtížnost donutit. Munice mám jinak dostatek a vždy prošmejdím skříňky a všechno.
Ale ze začátku mi hra jako fakt nepřijde těžká, že bych musel používat stealth. Zatím nikde žádný problém. Jen jednou, když jsem neprohledával mrtvoly a pak jsem bez nábojů běhal kolem tří nepřátel. Zvláště když při nonlethal se umí mezi sebou oživovat, jak někoho omráčíš, takže pak už jsem je nablízko zabíjel. Takže jsem ty dva zezadu oddělal a toho omráčeného jsem pro jistotu vzal poslední kulkou do hlavy :-))
@Chuck (23.08.2017 10:30): Hned ne. Je to rychlejší a zábavnější. Problém ale je, že tě za to hra trestá a dostáváš méně zkušeností, což znamená možné pozdější problémy.
@CrocoRay (23.08.2017 00:43): Akčně ta hra určitě hrát jde, ale docela by mě zajímalo, jak se tímhle způsobem dá daleko dojít. Podle mě je spíš dělaná na ten tichý postup a akční Ti ten průchod hrou výrazně ztíží.
@CrocoRay (23.08.2017 00:43): Ty volby během hry dopad vlastně nemají. Resp. jen v samotné hře (ne na závěr). Až konec se opravdu větví. A ano za stealth postup je více bodů. Meh...
P. S. Vícekrát má ale volba ve hře důsledek v obtížnosti dalšího postupu. Logicky pokud někdo přežije, tak ti později může pomoci atp.
P. S. Vícekrát má ale volba ve hře důsledek v obtížnosti dalšího postupu. Logicky pokud někdo přežije, tak ti později může pomoci atp.
Jen se chci zeptat pár věcí. Pokud to dobře chápu, tak na té mapě se vedlejší mise značí modře a hlavní žlutě? A ještě co se týče rozhodování a reakcí v rozhovorech, má to nějaký větší vliv jako v Mass Effectu? Nebo to je fuk, či jednou někoho napadnu slovně a podruhé jsem klidný? Myslím tím teď, jestli se vyplatí se přiklánět jenom k jedné části a jestli jsou za to nějaké body navíc? A pak ty rozhodování, jestli mají za následek nějaké jiné dopady v příběhu?
Myslím jako třeba ze startu, když jsem toho týpka nechal utéct, že stejně není hlavou toho útoku.
Každopádně smoatná akce mě baví, ale asi se prostřílím. Stealthu jsem si už užil v Blacklistu a tady mě k tomu nic nenutí. I když asi tuším, že xp je více za stealth.
Myslím jako třeba ze startu, když jsem toho týpka nechal utéct, že stejně není hlavou toho útoku.
Každopádně smoatná akce mě baví, ale asi se prostřílím. Stealthu jsem si už užil v Blacklistu a tady mě k tomu nic nenutí. I když asi tuším, že xp je více za stealth.
@John Mirra (22.08.2017 19:34): Správně. Konečně někdo, kdo jen nenadává :-)
No tak má na starosti jejich bezpečnost a plánuje co a jak při tý konferenci, to je docela fajn džob :) (jak k němu přišel je už vedlejší a že by posral předchozí práci taky není docela přesný...:))
@Garret (22.08.2017 15:25): Jako jo no :-)
Ale jako mně jde spíše o ten respekt, že tam má své místo a právě i ten fakt, že ta uznávaná vědkyně si váží hlavního hrdiny, i když je to jen tím, že je na pořádné chlapy, to mi stačí. Však vlastně o to mi tak celkem jde, že hlavní hrdina je prostě drsňák, co má své místo.
Co se týče důležitosti, tak jsem se asi vyjádřil nepřesně. A taky si to i pak domýšlím spíše až celkově z pohledu celé hry, kde ve správném RPG hlavní postava má nějaké vyšší poslání. Ale uznávám, že to se asi rozjede až později ve hře. V tom se s vámi dohadovat nebudu. Mně stačí, že hlavní hrdina mi přijde sympatický a o tom to je.
Ale jako mně jde spíše o ten respekt, že tam má své místo a právě i ten fakt, že ta uznávaná vědkyně si váží hlavního hrdiny, i když je to jen tím, že je na pořádné chlapy, to mi stačí. Však vlastně o to mi tak celkem jde, že hlavní hrdina je prostě drsňák, co má své místo.
Co se týče důležitosti, tak jsem se asi vyjádřil nepřesně. A taky si to i pak domýšlím spíše až celkově z pohledu celé hry, kde ve správném RPG hlavní postava má nějaké vyšší poslání. Ale uznávám, že to se asi rozjede až později ve hře. V tom se s vámi dohadovat nebudu. Mně stačí, že hlavní hrdina mi přijde sympatický a o tom to je.