Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Wow ten nejnovější trailer je příšernej. I voice over je hroznej. Tohle fakt už může jen mile překvapit. Když si vzpomenu na své nadšení před 5-6 lety při čtení Vávrova blogu tak je mi skoro smutno. Ale pořád to může být super hra.

edit: ty teleportující se hovna <3, jak to trefně nazval kamarád.

edit2: ten klišoidní příběh... já fakt doufám Bodkine, že s tím trailerem hrajete na masy, který na to slyšej, a že se ve hře dočkám aspoň dobrého příběhu.
@Bodkin (17.01.2018 13:39): Jaké bylo úplně nejhorší PC, na kterém jste to testovali? Zajímá mě, jestli to se svým pět let starým notebookem, co horko těžko rozjel Prey, má smysl zkoušet nebo jestli ten klíč z Kickstarteru mám někomu dát.
@Shoggot (17.01.2018 10:24): To si ani nemyslím. Tu nezávislost chápu tak, že to studio má volnou ruku (což si myslím, že zatím mají a budou mít, dokud budou fungovat).

Je fakt že to studio teda asi není vyloženě indie (nevěděl jsem, že Bakala má 70%), každopádně indie není o rozpočtu nebo ceně hry (pro pajmiče a kulera).

@Gordon (17.01.2018 00:45): Rozhodně bylo, ale vysvětluj to někomu, kdo tu plácá o "indiánech"...
@orromis (16.01.2018 21:49):
Pokud jsem to +- dobře spočítal, tak od r.2011 do 2016 Warhorse za vývoj vynaložilo téměř 250 milionů kč., Ještě tu máme rok 2017, který bude asi nejnapěchovanější. Nemyslím si, že indiáni stojí 350 milionů kč :). Ubisoft cd projekt, rockstar atd jsou úplně jinde, ale tohle furt není zas tak malej budget.


@Charllize (16.01.2018 21:56): naštěstí zda je hra AAA nezávisí na tom jak se v ní pohybuje a zabíjí prase :)

A jasně, KCD je pořád hra s o dost menším budgetem než megablockbuster produkce. Budget bude okolo 15 milionů USD, Witcher 3 měl 60, GTA V 200. Ale dělá to tým dnes už 110+ lidí a je to největší lokální projekt, vizuály, dabing, orchestrální hudba atd, prostě to do škatulky AAA spadá.
@orromis (16.01.2018 21:49): nebuď tak reduktivní...to že je něco AAA neznamená že je to srágora bez nápadu, obzvlášť když se bavíme o KCD, o kterém to neplatí už vůbec. A ani nemusíš slovíčkařit, KCD je sice relativně indie (ikdyž už mají puba, Deep Silver, ale ti dělají hlavně distribuci), ale pořád AAA, a v tom je pointa.
Já tomuto projektu věřím, věřím, že Vávra opět dokáže to co s Mafií. A bude to pravděpodobně po velmi dlouhé době první hra kterou si koupím v den vydání. A to je u mě co říct!
Kašlete na FPS nebo na to zdali to hrajete na gamepadu nebo myši + klávesnici. O tomhle přece RPG nejsou. Jistě, že to nebude bez chyb ale věřím, že tato hra sklidí ve světě, přinejmenším v západní a východní Evropě úspěch a s trochou štěstí i na US trhu. Fakt držím Danovi a vlastně Všem tvůrcům z Warhorse palce!
Načasování vydání mají dobré, nejsem si vědom, že v dané době vyjde jakékoliv další očekávané RPG. Pro mě to je černý kůň a doufám, že příjemně překvapí.
Objednal jsem si to na normální PS4, tak uvidíme. Bohužel můj noťas by to asi neutáhl o tolik lépe nežli PS4 a za to nepohodlí a hučení větráků to nestojí.

Jsem velmi rád, že to vychází až po zkouškovém období. :D Tohle nehrát od day one tak se asi neubráním spoilerům z okolí.
Nemůže to dopadnout uplně špatně. V nejhorším případě to bude velmi hezký simulátor pěší turistiky ve středověku. V nejlepším možná taky, ale to nevadí.
@Paul (15.01.2018 17:06): hm hm hm hm. Musím říct, že z PS pro jsem celkem zklamanej a kdybych volil rozumem a ne srdcem, tak si koupím nový xbox. Teda, kdybych volil ještě větším rozumem, tak si koupím samozřejmě PC :D

Já se bojím hlavně klesání fps.

Co se gamepadu týče, tak na něj jsem levej a myslím, že se budu celkem trápit. Ale tak uvidíme.
Já té hře prostě nevěřím a strašně moc mě to mrzí, ale podle mě bude úspěšnější M&B, doufám, že se mýlím...
Tak hlavní je mít solidní japonský překlad a šance prorazit tu určitě je.
Souboje vypadají pořád dost srandovně, ale pořád lepší než DS bulšit s nekonečným kotoulováním. To vteřinové zpomalení, které mi dává šanci na protiútok/obranu je dobrá vychytávka.
Nevím, jak ostatní zde, ale myslím si, že tahle hra bude fun pouze do prvního aktu. Rád bych se mýlil. Strašně rád.
Jinak ten combat zní při zásahu trochu jako při mlácení obilí, či jak se tomu říká ... není tam jednoduše vidět ani slyšet žádná brutalita, což je velká škoda. Já vím, že mají brnění a je trochu rozdíl někoho s mečem majznou na holé tělo a přes brnění ... když já prostě chci, aby ty hlavy a ruce tam lítali .... :(
Combat bude pro hodně lidí nepřekousnutelný ... mě už se nezdá od začátku, ale lidem to asi začíná docházet až ted, protože kamkoliv se podívám ( steam, yb ) tak je to hlavní předmět stížností. Tohle se mělo prostě víc zjednodušit ... 99 % hráčům je úplně jedno, že to není úplně echt podle skutečnosti, důležitá je dneska fakt zábava.
Nepochybuji o tom, že základ bude super - příběh, prostředí hudba a vše kolem a bude škoda, jestli to zabije špatný combat systém :/ ... ten lock systém vypadá taky až moc "plynule" a divně :/ . Koupeno mám a netrpělivě čekám a 100 % to dojedu až do konce, ale furt mám pocit, že některé věci se měli udělat jinak i v zájmu samotného úspěchu hry.
@Kotoktok (15.01.2018 17:33): pro sebe jo, na konzoli jsem to hrát neplánoval anyway, ale chápu že to pro konzolisty není ideální. Ale zase bych nedělal dalekosáhlý závěry z jednoho youtube videa.

@Gordon (15.01.2018 17:49): propichovací animace tam je když chceš někoho dorazit, ale je dělaná jako záběr na Henryho v third person.
@Paul (15.01.2018 17:06): Pár postřehů z videa: živé entity pořád působě nepřirozeně, např.: to prase, otáčení se s koněm, poměrné statické postavy při boji, jako kdyby měli zkamenělou páteř. Pořád tam chybí nějaká ta zapichovací komba kdy nepřítele pořádně probodneš, takhle z toho nejde cítit moc zadostiučinění, i Skyrim měl zakončovací komba kde sis na tom doražení krásně pošmákl... :)
@Kotoktok (15.01.2018 17:16): jo v tom záběru tý hromadný bitky framerate vypadal být někde pod dvaceti, což je špatný a vadilo by mi to, proto budu hrát na PC .)
Ale ve zbytku videa to snad těch 30 dává.
@Guldy (15.01.2018 09:04): bohužel, ale je to fakt mimo můj zájem. moc realistická grafika, moc realistické souboje (kdyby to byly souboje alá Daggerfall, budiž) a další věci. A samozřejmě domácí kompl kvůli tomu upgradovat nebudu.
@Paul (15.01.2018 13:11): To je fórum nejakých SJW warriorov, ktorí, keď chcú, rozhodnú sa byť urazení úplne za všetko?

Dve perly za všetky:
"... I'm okay with not buying or even touching a game made by a bigot and nazi collaborator like Daniel Vavra. The pain and suffering he's caused to so many people really makes me think about what priorities people here on ERA and elsewhere have if they are okay with the game... "

"Kingdom Come looks like a boring Skyrim without the cool stuff and prettier graphics" [sic.]
@7c (14.01.2018 19:42):
@Richmond (14.01.2018 19:47):

To me docela mrzi, byla by velka skoda se na to vubec nepodivat, alespon z hlediska toho, co jsme dokazali, s cim jdeme do sveta. Spoustu "lokalnich" pribehu, questu, krajin, udalosti apod. za to stoji, i kdyby nekoho nezajimala ta obecna tematika stredoveku nebo nevim ceho. Ja, i kdybych byl nezaujaty, tak se budu chtit podivat, vyzkouset, odehrat. Podobne jsem to citil napr. s Deus Ex MD, sice samotnou serii povazuji jako skvele hry, hodne me vsechny hry bavily, ale uz jenom kvuli Praze, ze se o nas nekdo zajimal, byl tady, prezentuje nase stavby, architekturu, nazvy, jmena, vyzobrazuje nas, jsem vedel, ze si to z duvodu vlasteneckych pocitu musim zahrat :)