Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ještěr (02.02.2018 10:07): Osobně doufám že GTX1070 utáhne high preset na 60fps (na ultra si nároky nedělám, to je záležitost pro budoucí hardware, ledaže by se někdo spokojil s 30), víc se obávám že ten můj dědeček procesor už těch 60 nedokáže nakrmit. Jinak ta GTX1070 tahá zatím všechny hry na víceméně max detaily (samozřejmě pokud si někdo zapne 8xAA tak jí taky dokáže zazdít).
Nádherný trailer. Už se nemůžu dočkat.
Kvůli hrám jako je KC:D jsem přešel na nový Xbox.
Když jsem poprvé slyšel o téhle hře, nemyslel jsem si, že si ji někdy zahraji.
A když jsem se loni v lednu rozhodoval, jakým strojem nahradím letitý NTB, tak jsem se rozhodl počkat skoro celý rok - vyplatilo se.
Diky za odpovedi. Nyni mam v PC neco jako Ati r270 series, predpokladam ze na tomto zeleze se uz KCD pomalu ani nespusti :)

Hraje tu nekdo na hiendovych grafarnach? (GTX 1xxx series apod) Pokud jo na jake? A jak? :)
@J_K (02.02.2018 05:52): gtx 760 uz je nic moc, s tim se budes muset pomerne dost uskromnit. Pokud si nebudes z hlediska nastaveni delat zadne naroky, hra ti samozrejme pobezi. Zalezi ale taky na CPU a dalsich. V doporucenych mame i7, 12gb ram, gtx 1060.. Takze tim bych se asi ridil.

@ještěr (02.02.2018 01:46): viz prispevek nad timhle. Nerad bych tvrdil neco, na zaklade cehoz si kdokoliv koupi zelezo za velky penize a pak by litoval nebo byl zklaman ci se citil podveden. Takovou zodpovednost si urcite nechci brat na triko. Jako hrubej odhad muzu rict, ze vim o lidech, kteri maji gtx 1070 a hra na nejvyssi detaily je opravdu narocna. Nastaveni ma ale sirokou skalu.. medium, high, very high a ultra. A jak vite, hra vypada velmi dobre, takze tomu taky odpovida v ruznych nastavenich ta narocnost.

Presnou odpoved na minimalni gpu k uspokojivymu behu nedokazu odpovedet.
Idealne otazka na developery: vite ramcove, jaka grafarna od Nvidie je minimalne potreba pro uspokojivy beh v dobrych detailech? Chystam se koupit jety hi-end gaming kompl z nemeckyho ebaye tak si rovnou vyfiltruju nabidky dle optimalni grafarny (hw nesleduju asi 10 let ale predpokladam, ze tohle bude jedna z cutting-edge her z hled. celkoveho vykonu)

Nyni mam v merku hlavne sestavy osazene GTX 1070
Ten trailer: just wow, Ten blesk ve tmě na pochodující vojsko: just wow... :D
@Guldy (01.02.2018 20:05): pecka. Jednoznačný kandidát na koupi! Chlapi smekám.
Musím se zeptat svého známého zdali už konečně zapomněl na Bethesdu a Skyrim a konečně si to před objednal. Vždy mě masíroval tím, že hudba je málo epická, videa, že jsou málo epická... tak snad se konečně dočkal.
Kdyby ta hra z nějakého důvodu nebyla moc dobrá, tak aspoň z těch cutscén půjde sestříhat luxusní film :-)
@Gordon (31.01.2018 20:41): Copak ty taky patris k tem kterym to prijde strasne zajimavy? CYWE ? (co je za slovo vubec)

Kdybych to napsal ja prijde pulka lidi z databaze mi rict ze sem vypatlanej ohon:)

PS: navic Smejkiho nazory na hry moc nezeru, sice tohle co pise je spis technickeho razu a neni na tom co zkazit, pac to nema vic reseni, ale jinak mi dost casto lezl na nervy. Nastesti uz se nikde moc nevyskytuje.
Smejki se rozepsal o dialozích a proč nebudou tak "cinematicky" perfektní jako ve Witcherovi (a proč je maj slabší i hry od Bethesdy). Je to zajímavý čtení z hlediska designu

I'm not gonna comment on the resulting quality of our dialogues. You be the judges. It's gotten much better in the last months but it will never be Witcher 3. Bear in mind that 99% of all dialogs in Witcher 3 have predefined placement in the gameworld, sometimes even game time (or it's suddenly forced). This allowed the devs to:
- adjust lighting for different conditions (time of day, weather)
- prepare the stage for custom actor movements (Ciri is sitting on this chair, then while geralt is saying B, Ciri will stand up, pick an apple from the table right there and lean against the wall just to the right)
- use a wide variety of prebaked basic stances (again heavily dependent on surroundings) where each comes with a "gesture variation"
All of which results in "cinematic feeling". In other words - every dialog in Witcher 3 is a cutscene.
Cutscenes come with some shortcomings of course. The biggest one is that every NPC with important dialog can be interacted with only in predefined places where they stand 24/7. The NPCs cannot move around or if they do they are confined to a small place and their exact placement is not taken into account anyway (Tris is sleepsin a room during the night or sitting on a chair next to the bed during the day, and if you trigger the dialog, none of that matters). You cannot have a dialog with them at a place of you choosing. The relevant parts of the world are static and inert as fuck, just like in Morrowind. The rest is generated extras. These can move, they don't matter. TTL 20 seconds.
It's not like we couldn't do the same with our dialogs (ignoring limited workforce on our part). Cryengine has very similar tech to the what they've built for their dialogs. We didn't do that for one crucial reason - the core concept of our game is in clash with this.
Just like in Bethesda games 99% of dialogs in our game are tied to NPC who can and do move through the world and you can trigger the dialogs at any time and any place. Be it in the kitchen in the middle of the woods during high noon or on the way between the pub and their home after sunset. Cameras must be placed dynamically, shots must be cut dynamically, it is impossible to tailor lighting to the situation at hand, dialogs cannot take the surroundings into consideration (there's no table with an apple nor a wall to lean against). In that regard I think we nailed the system quite well. Similar to us is Bethesda's Fallout 4 which has taken the lazy route and is simply placing the dialog cameras on either of skeleton bones which are just behind the actor shoulders or defaults to first person. Which results to boring shot reverse-shot cameras and if the actors is jerking due to physics, camera is jerking with them. We have much more complex system which allows for truly dynamic camera positioning independent from actors' state (but computed from it). It should be noted that some dialogs in Witcher 3 can be executed anywhere as well so the game also features a similar but much simpler system and you will notice when it's triggered - the results are most of the time horrible (but it doesn't matter because it's rare).
Many people have expressed wishes along "hopefully Bethesda will learn from CD Projekt and will up their game (and tech) so we could get the next TES more cinematic-y!". No, unless Bethesda rolls back their formula to Morrowind era of static NPCs they will not. Even the almighty and super rich Bethesda can't go down this route. And the thing that Witcher 3 does the same way we and Bethesda do CD Projekt does way way worse (so they should up their game too! :-P).
@Walome (31.01.2018 15:18): ani ne, ale nechci byt v tomto vlasteneckem vlakne hulvat:)

Ale jinak by samozrejme neuskodil editor postavy. I kdyz jen za chlapa. Ale treba to bude mit pribehovej vyznam, hrat za blbiska:)
Nezapomínejte že ve hře bude více typů helem, uzavřené které chrání obličej a otevřené jen pro ochranu zbytku hlavy. už vidím jak si hráči mimo bojiště běhají s uzavřenou helmou aby měli většinu obrazovky černou... :)
S tou helmou to je realistický. Nikdo ti nebrání ani v reálu, nasadit si tu helmu když pobíháš po vesnici. Jenom si lidi budou ťukat na čelo, co je to za debila. Takže proč by to nemohlo jít i ve hře, jenom ten hráč bude debil no. :D
@90210 (31.01.2018 11:08): s helmou bych to osobně řešil třeba zvednutým hledím během rozhovorů. během combatu by si ho hrdina automaticky spouštěl. ono přeci jen působí při snaze o realismus rušivě, když po vesnici pobíhá a tlachá maník jak vystřiženej z turnaje nebo bitvy.
@Walome (30.01.2018 08:00): To ale neni moc realny, protoze ten full plate helmet, se kterym se tam mota po vesnici, se nosil jen do bitev a potycek, ale ne pri beznym konverzovani.

Navic je ten Henry nejakej zakrslej.

Vavroch by to mel cely predelat, ma to hezkou grafiku lesa a i vesnice a hrad vypadaj pekne, ale postavy a gestikulace vypadaj jako v Kotoru a dabing je neprirozenej. Skrtnout a cely znova.
@90210 (30.01.2018 00:19): to je prej schvalne, aby sis do sebe mohl promitnout sebe, podle vseho budes mit fakt volnost ve tvorbe charakteru. Ale jinak ano, vypada jak nudnej blbecek a uces je hroznej - chce to helmu!

Ale vzpomenme na Gothic - jak nas zaujal nemecky pornoherec s naprosto generickym charakterem. A asi vsechno lepsi nez blbka z Horizon.