Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Včera a stalo niečo ako v 90, kámoši sa prišli pozrieť či má cenu to sťahovať, jeden to hneď kúpil, chcem byť starší PR manager!
Gratuluji místním vývojářům kteří se teď asi vracejí z Kuby do Česka za vynikající prodeje. :)

Imho GTX 660 to davá na kombinaci středních a nízkích s vysokýma texturama na 40 - 60 fps s malými propady. to je slušná na to jak to vypadá. Třeba Black Flag mi občas jel o něco hůř.
Klíma ve FC vysvětluje save system. Mu se prostě nelíbí, že když se hráči nepodaří napoprvé vypáčit truhlu, tak si to před ní uloží a bude opakovat dokud se mu to nepodaří. WTF, to jako vážně? Udělali hru, ale hráli ji lidi, tak jim to zatrhli. Když už tak by to šlo vyřešit obráceným systémem, že by se hra automaticky po takovýchto mini akcích uložila, aby s tím už hráč nemohl nic dělat a následky nesl dál. Ostatně podobně to funguje v hrách od Ubisoftu nebo Telltale, něco se stane a hned se to uloží.
Nejdulezitejsi bude jaky to obdrzi hodnoceni ve Score, podle toho budu moci posoudit, jestli je to dobra hra nebo ne...
@kuler91 (15.02.2018 12:13): "Možná budu jeden z mála, ale raději bych celou hru viděl v trochu "drsnějším" pojetí ... ty malebné vesničky, městečka jsou sice krásné, ale celé je to laděné spíše do krásných světlých barviček ... já bych chtěl spíše temnou, krvavou hru středověkou hru. "

Nojo, jenže on středověk netočil Tarantino.
@Guldy (15.02.2018 12:19): Je to u babky v lesíku jak říkáš. Normálně jsem splnil ten vedlejšák jak jdou 3 ženský večer do lesa, potom jsem šel ohlásit splnění do města, načež se ten quest btw bugnul - zahlásilo to - jdi to ohlásit také babce do lesa, ale hned to zmizelo a quest se prohlásil za splněný. Tak jsem tam jel na vlastní pěst, quest dokončil a pak šel na ty lektvary a prostě jsem vylétl do vzduchu. Nic speciálního jsem nedělal.

Mám steam verzi 1.2.1
na Steamu píšou, že bude quit-save brzy implementován v patchi (pokud to tady už někdo nepsal). tak asi opravdu stojí za to s hraním počkat...
To jste tak nadšení jen kvůli tomu, že ta hraje z CR ? Já mám odehráno dle steamu 13 hodin a dojmy jsou vesměs spíše pozitivní, ale AAA to určitě neni, je to někde na půl cesty ... Ono je asi vůbec zázrak s takovým rozpočtem udělat něco tak velkého a musí se uznat, že se jim to povedlo, ale na prdel si z toho člověk určitě neposadí.
AI je opravdu hodně debilní, věřím, že to není žádná prdel a těch her se špatnou AI je většina, ale tohle je spíše podprůměr.
Grafika je místy hezká, místy mám pocit, že koukám na 10 let starou hru ... Hraju High/ultra a teda čekal jsem bohužel mnohem víc, bohužel dneska vychází hry jako Origins, Horizon a jiné, takže člověk má kolikrát až nelidské velké nároky, naštěstí u her dávám přednost jiným věcem , než je grafika, ale neříkám, že pro mě není důležitá.
Hra má na můj vkus až moc pomalý rozjezd a jsem zastánce spíše pozvolného postupu, tzn určitě nechci, aby byl vesnický moula po 3-4 hodinách právoplatným rytířem, ale jestli jsem si během těch 12 hodin ( krom treningu ) 2x-3x zabojoval ? Tak je to hodně a to prosím jedu jen hlavní linku a vedlejším aktivitám se vůbec nevěnuju, protože bych po 20-30 hodinách trpěl asi hroznou herní únavou a neměl bych chuť pokračovat, něco podobného jsme měl i u Witchera 3, kde jsem prvních 50 hodin dělal i hodně vedlejšáků a pak už jsem měl problém trochu problém dohrát to do konce, takže jsem pak vedlejšáky úplně vynechal.
Ten combat je prostě sux, je to nuda a je to divné. Překvapivě jsem zatím během hraní chcípnul myslím jen 1x, takže jsem s tím problém neměl, ale nebaví mě to. Zatím mám takovej pocit, že celé je to jen o naznačení útoku na jednu stranu a máchnutí na jinou, jinak prakticky všechno vykrejí. Nevím, jestli mám vadnou verzi, ale jsou i hodně stupidní a během celého fightu jim ani nedám prakticky prostor k tomu, aby se na něco zmohli. Jediné co dělám je to, že dokud je stamina, tak jedu jeden sek za druhým a v moment, kdy dojde stamina, tak ustupuji a následně celý proces opakuji, ve finále mi skoro nic ani neudělají, ale je třeba podotknou, že zatím mluvím pouze výhradně o fightu 1 v 1. Všichni si stěžují na pěstní souboje, nejhorší byl asi ten první, který trval až nelidsky dlouho, ale opět se jedná o hodně stupidní a jednoduchou záležitost. Stačí pouze ustupovat a následně ve vhodnou dobu vykročit a klikat na levé tlačítko ( opět dokud je stamina ) a tak dále a tak dále ... v tom prvním větším městě jsem ty 3x "bitkaře" zmlátil na poprvé a bez problémů. Poslouchal jsem několik přednášek, rozhovorů atd, vím že to asi není reálné, aby ve hře lítala jedna končetina za druhou, ale trochu Gore by to chtělo.
Tahle hra by si podle mě bohatě vystačila s podobným combatem jako má Mordhau, Dishonored ... nevím to úplně doslova, ale udělat něco trochu pomalejšího a klidně ubrat trochu toho casualu, ale tento styl "minihry" je prostě nuda ...
Možná budu jeden z mála, ale raději bych celou hru viděl v trochu "drsnějším" pojetí ... ty malebné vesničky, městečka jsou sice krásné, ale celé je to laděné spíše do krásných světlých barviček ... já bych chtěl spíše temnou, krvavou hru středověkou hru.
Pokud nebudu koukat na roztahaný začátek, tak musím pochválit příběh, reakce postav na hráčovo chováno a celkovou komplexnost, která je opravdu obdivuhodná a podobná hra dneska na trhu prostě není, ale hodně tomu ubírá na kráse špatný combat a blbá AI, takže nemám žádnou motivace trhat nějaké bylinky, snažit se "vyšperkovat" všechny různé dovednosti atd, protože bojům se fakt chci vyhýbat.
Mě připadá, že v případě KC tady hrozně přizavíráte všechny oči, protože ta hraje jako celek sice dobrá, ale žádná revoluce a herní zážitek se nekoná.
Každopádně jsem od hry dostal nakonec asi trochu víc, než jsem očekával a v prodejích držím všechny palce! Pokud bude mít hra úspěch, tak doufám, že se na vývoj dalšího projektu dá mnohem víc peněz a vývojáři budou mít čas a možnosti udělat to celé ještě o třídu lepší. bohužel se obávám toho, že to tak nebude stejně jako v případě BOHEMIA INTERACTIVE a.s., kteří se topí v penězích, ale dá se říct, že veškerý zisk padá téměř okamžitě do kapes společníků a do větších projekt/ na vývoj jdou pouze nutné výdaje. Tady se obávám toho, že v případě p.Bakaly to bude podobné a tudíž se bude opět sockovat s pár korunama .... No uvidíme.
Každopádně to zatím vidím na solidních 75 - 80 %.
Bezva, tak jsem si ted chtěl uvařit nějaký lektvar a po použití alchymistického koutku jsem vylétl vertikálně do vzduchu a když jsem dal Esc pro opuštění, tak jsem zase začal padat dolů a umřel jsem na následky pádu. Jeden dlouhý quest v prdeli a můžu ho dělat znovu.

Ani mě neserou ty bugy, ale sere mě, že kvůli nim musím hrát 30 minutový úsek znovu.
@Paul (15.02.2018 11:49): jojo zaregistroval jsem a celkem se divím, že skillzone něco takového umí, když jsem byl u Indyho naposled, připadal jsem si jak na nádraží (divný lidi, smrad a hnusný vybavení). Já v práci nemám zvuk, takže mohu o hře jen diskutovat zde :(
Co mně zaujalo, je srovnání se Skyrimem- s úrovní jak jde hra do hloubky.
Řekneš si "blbé" sbírání kytek. To znám, už jsem to zažil asi stokát (Morrowind, oblivion, Skyrim, zaklínač) pak alchymistic table a hurá na výrobu lektvarů.

Jenže- vím, že tahle hra má old school style, feeling.
A tak co udělám? Přečtu si manuál (zde bohužel zastoupenou jen encyklopedií) od A do Z. A nestačím se divit ( v pozitivním slova smyslu)...

Jinak prodeje se už blíží k jednomu milionu. BRAVO !!!!
http://www.gamebro.cz/vyvoj-kingdom-come ... ionu-prodanych-kusu/





@GodOfTheSick (15.02.2018 10:25): paráda. Neumím si představit tu úlevu a to nadšení ve WH. Dneska mě tam kurva zval kámoš kámoše (nevim na co, hledali kohokoli před kameru prej :D ) a já nemohl bo jsem v práci, teď mě to mrzí o to víc, musí tam být supr atmosféra.