Tak jo .. to teda beru :) ten New game + potěšil, protože Prey je jedna z mála her, které bych si rád dal znova.
Diskuze
Prey: Mooncrash je právě vycházející DLC na Měsíci, na které se dlouho vábilo teasery a má nabídnout nekonečnou znovuhratelnost, protože nepřátelé, loot i cíle jsou pokaždé jiné. Též dnešní nový update hry pak přináší tři nové režimy: příběhový, New Game+ a Survival. Krom toho na něj koncem léta naváže Typhoon Hunter s multiplayerem, kdy se živí hráči mohou maskovat za objekty ve hře. Jinak Prey časem půjde hrát i ve VR.
trailer
trailer
@Bodkin (04.06.2018 23:59): <3
Teď ještě do té doby stihnout dohrát PoE 2...
Teď ještě do té doby stihnout dohrát PoE 2...
@Bodkin (04.06.2018 23:59): Myslím si to isté.
Hej. Řekl bych, že to na té konferenci 10.6. rovnou odpálí a řeknou: Můžete kupovat Prey MOON DLC. Hotovka.
@Bodkin (04.06.2018 10:57): Super, DLC fakt bude
Prey má naráz na steamu 10 nových ečívmentů :mrk mrk:
@mazar1234 (15.04.2018 20:00): To jsem zaznamenala tak nějak okrajově. Ale chápu. ;) Spíš jsem narážela na možnou proměnlivost hrníčků.
@kiwizak (15.04.2018 19:56): Hrníček je už dnes ľudová klasika.
@S4TW (komentář): Hrníčků... Jseš si jistej, že to jsou hrníčky? :D
@lseling (14.04.2018 20:12): Né nutně.
@S4TW (komentář): Moc pěkný koment, jen s tou atmosférou to moc nechápu. Když ve mně vyvolává stísněný pocit, tak je přece hororová, ne? :)
Tak jsem se postupně prokousal až k závěru, řekl bych, že valnou většinu side questlů (možná dokonce všechny - žádný mi tam už nevisí) jsem splnil... jsem na 25 hodinách (asi 2-3 hledací side jsem si vypomohl, já dlouhé bloudění prostě nedávám) a musím říct, že hra, ač je na můj styl hraní hodně těžká, tak je zároveň hrozně dobrá, hlavně tou bohatostí, jak to hrát :-) už jen taková blbosti, jak si člověk může lepičem usnadnit cestu nebo si vylepšit oblek na skákání, prostě spousta fíglů jak něco obejít... tak snad to v brzy dotáhnu :-)
Díky všem. Tak já to teda ještě jednou zkusím.
@Kostěj (05.04.2018 16:03): Ano, jdou vypnout jak ukazatele k hlavní, tak k vedlejším (stejně jako k NPC).
Jak kdysi řekl mazar1234, je to dobré mít občas zapnuté kvůli tomu, aby člověk věděl, co má udělat až úplně nakonec :-)
Jak kdysi řekl mazar1234, je to dobré mít občas zapnuté kvůli tomu, aby člověk věděl, co má udělat až úplně nakonec :-)
@Kostěj (05.04.2018 16:03): No, můžeš si nechat úkoly neoznačené v menu a hledat si je náhodně. Já si vždy nechával jen jeden a zbytek vypínal.
Myslím klasické zrušení sledování.
Myslím klasické zrušení sledování.
@Kostěj (05.04.2018 16:03): Tam byla nějaká GPSka? (asi by to jít vypnout mělo když si jí nepamatuju :))
Dá se u toho nějak vypnout ta GPSka ke questům? Talk about immersion breaker...
@John Mirra (04.04.2018 18:30): je to pecka:). Celej OST je super, ale řada těch věcí je nejlepší přímo ve hře. Tohle je hitovka OST:).
@Feidias (04.04.2018 08:29): Zrovna tenhle song poslouchám a jdu se kouknout na DH... :)))
@S4TW (04.04.2018 08:38): jj 20 minut určitě ne:). Kdybych tomu chtěl něco vytknout, tak načítací obrazovky. Zvlášť při plnění vedlejších úkolů je to otravné. Jinak to hraju na PS4 a je docela vtipné jak je tam každý achievement (Trofej) ultra rare. To u jiných her moc není:)
@Feidias (03.04.2018 14:26): Jop, je to super hra, těžká především svým tempem a stylem, jakým se hraje, protože to má do klasického FPS hrozně daleko... Další můj problém, proč jsem hru ještě nedohrál, je, že se musí zapnout aspoň na dvě hodinky, není to ta hra, kterou zapneš 30-40 minut před spaním (+ to, že se mi asi 10 minut spouští :D), takže se k tomu hůř dostávám, ale snad to už asap taky dojedu, chci vědět, jak to dopadne :D a vedlejší mise taky se snažím plnit, asi nedám všechny, je tam několik hledaček, na které nevím, jestli budu mít nervy... jo a moc mi nenaskakují achievementy, tak jsem zvědavý, kolik jich dám :-)
Pořád si pouštím Everything is going to be allright. Někdo dokonce zhotovil hodinovou smyčku: https://www.youtube.com/watch?v=ryet1T4QPp0&t=472s
@Kwoky (03.04.2018 18:33): Není zač :)
@Paul (03.04.2018 18:46): Já si toho PRejta budu muset pod GOW snad znova !
@TheHofi (komentář): Koukám, že se Prey stalo tvou top5 hrou. To je solidní výkon. A že hudbu dělal Mick Gordon, to jsem vůbec nevěděl. Díky za info :)
@S4TW (29.03.2018 13:12): tak už jsem v podobné "fázi" jako ty a jo no "zobrazit spoiler":). Je vidět, že když je hra fakt dobrá, tak může být klidně i těžší a stejně tě to baví! Fakt leckdy stačí na chvíli se zastavit, popřemýšlet a udělat to jinak. To je u stříleček snad skoro nevídané!:) Dlouho mě nic tak nepohltilo! Poctivě dělám vedlejší úkoly, což mě ve většině jiných her brzy začne nudit. Má to atmošku, boží hudbu, detailně zpracované to je. Každá sekce stanice jiná a zajímavá. Když člověk vidí první trailer tak vůbec netuší jak dobrá hra to je.
@S4TW (29.03.2018 13:12): mě stačil zatím stačilo několik těch větších démonů. Taky jsem je ladil na několikrát...:)
@Feidias (29.03.2018 12:27): Já 10, jsem někde před půlkou, zbytečně jsem honil příběh, chtěl plnit questy, ale málo se soustředil na postavu a grind... teď to pociťuji, takže teď začnu trochu víc bloudit... počket později, ty potvory už jsou celkem hardcore a hlavně už jsou všude :D
@S4TW (29.03.2018 11:08): jj je to pořád ještě spíše FPS, ale hoodně na hranici RPG. Nahrál jsem zatím nějakých 6 hodin a jsem u příběhu úplně nazačátku:)
@Feidias (29.03.2018 10:34): jojo, jako snažil jsem se prolézat, ale trochu jsem podcenil sbírání odpadového materiálu a vyrábění si vlastních nábojů... Taky mě baví emaily, rozhovory, ale tady se na ně nějak hůř soustředím, jak pořád přemýšlím nad tím, co a jak dál :D nemám takové to svoje pohodové flow, kdy se soustředím hlavně na příběh, což asi umocňuje i poměrně (na moderní hry nezvykle) malé množství ukázek, videí atp.
@Phoenix (29.03.2018 10:18): Na všechny ty věci přicházím, ale docela tvrdým způsobem :D. Jako jo, prostě mě zradilo to, že jsem k tomu přistoupil moc jako k FPS... taky málo grindím materiál, takže s tím souvisí i ten nedostatek nábojů... prostě k tomu musím přistoupit trochu víc jako k RPG a zároveň se snažit víc o stealth no :-), ale ta hra má fakt velké kouzlo, baví mě, deptá mě... navíc se i dost ztrácím, takže to je taková dvojitá frustrace, kdy něco těžko hledám (nemám kartu, zavřené dveře, však víš, co myslím), tak se vracím a do toho relativně těžší souboje... asi si teď dám trochu načas od úkolů a trochu si pošolichám náboje :-)
@S4TW (28.03.2018 21:02): hodně je to založené na hledání a prolézání všech šuplíků, předmětů a prostě okolního prostředí, ale tak zajímavým způsobem. Nikdy mě tolik nebavilo pročítat si maily ve hře:).
@S4TW (29.03.2018 09:15): Ono ještě záleží na tom, na kolik máš s podobnými věcmi zkušenost. Série System Shock nebo Bioshock jsou tomu poměrně blízko, ale obě jsou podle mého o něco akčnější (člověk se poměrně rychle dostane k účinějším zbraním a nepřátelé přeci jen neprovádějí takové přepadovky jako mimikové).
- Náboje lze vytvářet v recyklátorech, máš-li příslušná schémata. O suroviny bych neměl strach, je jich dost (došel mi jen jeden typ úplně na konci, ale pořád dokola jsem vyráběl kvanta nábojů do brokovnice, což nebylo třeba).
- Neuromody jdou vyrábět také (opět podmíněno nalezením schématu, ve hře je vícekrát a lze najít poměrně brzy, ovšem je hlídán silnými nepřáteli). Díky tomu jsem hru dohrál čistě s lidskými schopnostmi, které jsem měl úplně všechny, neuromodů je i díky možnosti výroby ve hře skutečně kvanta.
- Brokovnice je k nalezení už v Lobby, jen je třeba se k ní "umět" dostat.
- Neboj se také používat granáty, opět je jich ve hře kvanta a nikde není situace, kdy by člověk pohořel jen na tom, že mu žádné nezbyly.
- Na základní mimiky celkem stačí Wrench (notabene ve spojitosti s Gloo Cannonem)
- Lékárniček je také dost a s trochou trpělivosti se lze léčit u různých fontánek "zadarmo"
- Neboj se mimiky likvidovat i tím, že je budeš lákat k obranným věžím
- Není třeba vyhledávat konfrontaci za každou cenu, leckde je možné proběhnout kolem nepřátel nebo se proplížit jinudy
To je to, co zbožňuji na immersive sims, ohromná volnost, možnost kombinace různých přístupů, boje střídající objevování různých zkratek a skrytých předmětů.
- Náboje lze vytvářet v recyklátorech, máš-li příslušná schémata. O suroviny bych neměl strach, je jich dost (došel mi jen jeden typ úplně na konci, ale pořád dokola jsem vyráběl kvanta nábojů do brokovnice, což nebylo třeba).
- Neuromody jdou vyrábět také (opět podmíněno nalezením schématu, ve hře je vícekrát a lze najít poměrně brzy, ovšem je hlídán silnými nepřáteli). Díky tomu jsem hru dohrál čistě s lidskými schopnostmi, které jsem měl úplně všechny, neuromodů je i díky možnosti výroby ve hře skutečně kvanta.
- Brokovnice je k nalezení už v Lobby, jen je třeba se k ní "umět" dostat.
- Neboj se také používat granáty, opět je jich ve hře kvanta a nikde není situace, kdy by člověk pohořel jen na tom, že mu žádné nezbyly.
- Na základní mimiky celkem stačí Wrench (notabene ve spojitosti s Gloo Cannonem)
- Lékárniček je také dost a s trochou trpělivosti se lze léčit u různých fontánek "zadarmo"
- Neboj se mimiky likvidovat i tím, že je budeš lákat k obranným věžím
- Není třeba vyhledávat konfrontaci za každou cenu, leckde je možné proběhnout kolem nepřátel nebo se proplížit jinudy
To je to, co zbožňuji na immersive sims, ohromná volnost, možnost kombinace různých přístupů, boje střídající objevování různých zkratek a skrytých předmětů.
@Phoenix (28.03.2018 23:07): To už jsem také pochopil :-). Problém je, že do hry proniknu vždy trochu po čase, takže ten pravý styl, jsem, doufám, pochopil po 10 hodinách. Mezitím jsem ovšem narval perky spíš do stealth prvků, ale hrál jsem jako tank, takže teď nemám ani náboje :D. Ale restartovat se mi nechce, i lehce pohnojený vývoj je pro mě součást hry... Hard bych já asi nedal, na to jsem do hry ještě úplně nepronikl, ale normal je asi pro mě ideál, pořád výzva, ale nebudu u toho úplně vytékat :D
@S4TW (28.03.2018 21:02): Rambo styl v Prey obecně moc nefunguje (viz název, ta kořist jsi Ty) a ze začátku tuplem.
Nicméně na Hard je to tak akorát, jen to člověk skutečně nesmí hrát jako běžnou střílečku (od toho je to také immersive sim).
Nicméně na Hard je to tak akorát, jen to člověk skutečně nesmí hrát jako běžnou střílečku (od toho je to také immersive sim).
Já neříkám, že nejsem lampa, ale tahle hra mi přijde fakt těžká, kor když se nedokáži pořádně rozhodnout, jak to chci hrát a můj obvyklý rambo style tu fakt nefunguje :D zatím asi z nejtěžších her, co jsem hrál, prostě mi to nějak nesedí, ale baví mě to
@Bodkin (20.03.2018 13:14): Zdroj?
Pravdu se dozvíme až 10.6. :/
@Cobot (05.03.2018 21:57): To by bolo výborné :)
@SilentWolf (05.03.2018 18:52): zní super! Dnes mi to přišlo. Už jsem natěšenej jak malej Jarda:)
@Cobot (05.03.2018 21:57): To přímo stříka novým contentem.
@Cobot (05.03.2018 21:57): prosím, ať ano!
@Feidias (05.03.2018 18:47): me to prislo urcite vic RPG nez Bioshock. Je tam halda vedlejsaku, ktere jsou super a je tam nemale mnozstvi voleb.
Stáhl jsem si demo. Celkem mě to zaujalo, ale nejsem si jistý jestli mi nebude vadit, že to přecijen není RPG. Kdysi jsme si koupil Bioshock 2 a nějak mě to nechytlo. Obecně ale FPS mám rád. Teď např. hraju Metro Last Light, což je naprosto přímočará FPS a design Prey je šitý přímo mě na míru. Má to tu hodně vysoké hodnocení, až je to podezřelé:). Asi do toho časem půjdu. Dost mě překvapuje i herní doba v komentářích. Stanice to bude teda asi dost velká:)