@strejdafido (20.08.2018 17:22):
GOG galaxy používám i jsem nedávno na něm strávil 300 hodin se třetím zaklínačem, vše v cajku. Někdy se mi stane, že přes klienta nejde nějaká hra spustit a tak ji spustím ručně. Asi bych to zkusil.
Určitě si ověř jestli máš správný email. Chodí ti upozornění na věci ve slevě z wishlistu, vyúčtování a podobně? Jinak ten ověřovací kód je vyžadován obvykle, když se zaloguješ z jiného počítače.
Projdi si jestli ti nepřišel do spamu nebo nemáš nějak jinak zprávy od gog blokovaný. Mělo by jít o předmět "Two-step authentication" od no-reply@email.gog.com.
Vypadá to, že v nastavení gogu LOGIN AND SECURITY si můžeš i two step security zrušit nebo změnit email, ale nemám zkušenost
GOG galaxy používám i jsem nedávno na něm strávil 300 hodin se třetím zaklínačem, vše v cajku. Někdy se mi stane, že přes klienta nejde nějaká hra spustit a tak ji spustím ručně. Asi bych to zkusil.
Určitě si ověř jestli máš správný email. Chodí ti upozornění na věci ve slevě z wishlistu, vyúčtování a podobně? Jinak ten ověřovací kód je vyžadován obvykle, když se zaloguješ z jiného počítače.
Projdi si jestli ti nepřišel do spamu nebo nemáš nějak jinak zprávy od gog blokovaný. Mělo by jít o předmět "Two-step authentication" od no-reply@email.gog.com.
Vypadá to, že v nastavení gogu LOGIN AND SECURITY si můžeš i two step security zrušit nebo změnit email, ale nemám zkušenost