@Paul (10.10.2018 20:40): Však Vávra taky psal, že by v Manhattanu ze Spidermana dokázal udělat super gangsterku :-)
Diskuze
@GodOfTheSick (10.10.2018 20:25): v tomhle má dost pravdu..např. Manhattan z novýho Spidermana je udělanej perfektně, dokázal bych si představit že by ho licencovali např. Hangaru 13 a ti by v něm udělali novou Mafii.
@Walome (10.10.2018 08:47): Tvoje obavy dosti potvrzuje poslední Jáma pekel. Vávra říká, že vývojáři několik let vytváří herní svět, pak v něm udělají jednu hru, svět zahodí a začnou vytvářet svět zcela nový zase pro jednu hru a tak pořád dokola. Podle Vávry by se dal už jednou vytvořený svět recyklovat a následně použít pro několik dalších her různých žánrů.
Takže nás asi čeká závodní hra v okolí Rataje, codko z Rataje, walking simulator napříč Ratají nebo Ratajský minecraft :-)
Takže nás asi čeká závodní hra v okolí Rataje, codko z Rataje, walking simulator napříč Ratají nebo Ratajský minecraft :-)
Dan Vávra potvzen jako Jan Žižka pro pokračování KC:D :)) Hanuš mu očividně nestačil, egoista jeden :)
Na KC:D 2 se rozhodně těším, jsem zvědavý, jestli zapracují na době po Jindřichovi (husitské války). Každopádně očekáván kontroverzní hru zpracovávající kontroverzní kus naší historie (zejména v podání D. Vávry).
@Walome (10.10.2018 14:10): Ke konci by přiletěli stíhačky spojenců, na brno by spadla atomovka a skončilo by to plottwistem na třetí světovou. :-)
@Gordon (10.10.2018 13:53): :D "příběh z alternativní historie, kdy Češi nebyli vystrašený sračky!"
@Walome (10.10.2018 08:47): Jmenovalo by se to 1968 a bránily bysme se východnímu bloku... Jó to by byla FPSka... :-)
Ja bych nejradsi videl nejaky rpg ze zacatku druhy svetovy na nasem uzemi, nebo fps. S warhorsackym smyslem pro detail by to bylo eno nuno.
Ale spis se bojim toho ze nas cekam model Stalker a niceho novyho se nedockame.
Ale spis se bojim toho ze nas cekam model Stalker a niceho novyho se nedockame.
@Ronik (09.10.2018 11:45): díky. zkoušel jsem různé možnosti, ale kombinace scénáře a vyprofilování jejich charakteru do polohy jsem podrazák a ještě k tomu blbec mě nakonec přiměla ponechat je jejich hořkému konci. Za mě zatím celkově zpracováním nejhorší quest ve hře. Naopak story s panem Zajícem (krycím jménem Hood) byla celkově fajn a potěšila.
@GodOfTheSick (09.10.2018 23:25): Nakonec ty draky přidaj, to by byl správně drzej marketingovej tah. Sakra já chci vidět husitskýho draka proti kumánskýmu! :)
@GodOfTheSick (09.10.2018 23:25): Tolik lidí navíc zase nepotřebují, když budou jen zdokonalovat ty nové systémy, se kterými se předtím x let drbali.
W1 byl pidi uzavřený svět, W3 je gigantický otevřený svět. KCD můžou drobně vylepšovat, přidávat nové prvky, ale je otázka, kolik nových hráčů se na to chytne, když základ hry - dungeons no dragons - bude pořád stejný. Navíc k růstu potřebují i víc lidí a u nás těžko seženou dalších 100/200.
Mě by bohatě stačilo, kdyby dvojka vyšla v mnohem lepším technickém stavu, lepší animace všeho a grafiky postav, líp zmáknutý hromadný bitvy (a masovější), nová mapa světa (když ne s Prahou, tak aspoň Kutnou Horou), příběh, questy..když to bude stále kvalitní, tak není potřeba aby to něco revolucionalizovalo. Protože jo, ač byl Witcher 1 na svojí dobu ohromnej, tak KCD byl spíš pokus rovnou udělat TW3 na první pokus - a až na ty chyby se (předpokládám) docela zadařilo.
@AlieN (09.10.2018 22:41): chapu naprosto presne jak to myslis, ale myslim si, ze WH ziskala diky kc:d testovaci polygon pro jejich pojeti stredovekeho sveta a nejake uzemeni a prostredky pro pokracovani na postavenejch zakladech .. ono totiz u her, a rekl bych, ze se mnou budes souhlasit, hraje nejvetsi roli takova podivne smesice chemie tech jednotlivejch elementu, co ta hra prinasi, co v konecnem dusledku udela tu hru dobrou nebo spatnou a ja si myslim, ze inovativni pristup WH, zcela ojedinelej v porovnani s konkurenci, presne na tohle cili ..
pises, ze si nedovedes predstavit ten posun jako predvedl witcher .. ja si myslim, ze oni zadnej extra posun nepredvedli .. oni predvedli vicemene takovej linearni upgrade hry rovnobeznej s rozvojem technologii a jejich moznosti, odvozenych od vzrustajici kapitalu, neco dalsiho vytvorit .. (a nijak to nemyslim, ze to je witcherovi ke skode .. proste kdyby napriklad Bad Religion predvedli posun od punku k fotrovskymu precizne zahranymu rocku, tak to nebude fungovat) ..
ja mam velikou duveru ve vavru, ze on je schopen tu hru dale rozvijet (pokud to zvladne na tom business levelu) a ze je jeho hlavni cil byt az troufale inovativni a priblizit se k tomu, jak by ta hra vypadala, kdyby ho nelimitovala technicka stranka veci ...
me se kc:d strasne libi a hodnotim ho vyse nez witchera ..
pises, ze si nedovedes predstavit ten posun jako predvedl witcher .. ja si myslim, ze oni zadnej extra posun nepredvedli .. oni predvedli vicemene takovej linearni upgrade hry rovnobeznej s rozvojem technologii a jejich moznosti, odvozenych od vzrustajici kapitalu, neco dalsiho vytvorit .. (a nijak to nemyslim, ze to je witcherovi ke skode .. proste kdyby napriklad Bad Religion predvedli posun od punku k fotrovskymu precizne zahranymu rocku, tak to nebude fungovat) ..
ja mam velikou duveru ve vavru, ze on je schopen tu hru dale rozvijet (pokud to zvladne na tom business levelu) a ze je jeho hlavni cil byt az troufale inovativni a priblizit se k tomu, jak by ta hra vypadala, kdyby ho nelimitovala technicka stranka veci ...
me se kc:d strasne libi a hodnotim ho vyse nez witchera ..
@AlieN (09.10.2018 22:41): taky si moc neumím představit vyráznou změnu k lepšímu. Spíš se bojím toho, že dvojka i trojka budou míst stejné chyby, jen méně.
@ntz (09.10.2018 22:12): Witcher prošel v sérii takřka kompletní změnou žánru i měřítka, čekáš něco podobného u KC?
Technika jde dopředu v současné době v čem? Rozdíl v hw mezi W1 a W3 je gigantický, teď se může zlepšovat snad jen AI (god knows že je to potřeba), grafika jen kosmeticky (budeme mít fotorealismus, fajn, ale o z toho jinou hru neudělá), měřítko asi taky moc ne (pokud nevymodelují a nezabydlí celou tehdejší Prahu).
Ta hra může být v dalších dílech lepší, ale ve zlepšování toho o co se teď pokoušeli a často ne zrovna úspěšně, v tom prostor je (jednak v tom udělat fungující simulaci středověkého světa, a tuplem v tom naroubovat na ni dobré skriptované rpg) ale fakt si nedovedu představit že to bude úplná proměna a posun jaký předváděl Witcher.
Hmm, možná směrem kombinace se strategií, když budou ty křižácké války... to by bylo cool.
Technika jde dopředu v současné době v čem? Rozdíl v hw mezi W1 a W3 je gigantický, teď se může zlepšovat snad jen AI (god knows že je to potřeba), grafika jen kosmeticky (budeme mít fotorealismus, fajn, ale o z toho jinou hru neudělá), měřítko asi taky moc ne (pokud nevymodelují a nezabydlí celou tehdejší Prahu).
Ta hra může být v dalších dílech lepší, ale ve zlepšování toho o co se teď pokoušeli a často ne zrovna úspěšně, v tom prostor je (jednak v tom udělat fungující simulaci středověkého světa, a tuplem v tom naroubovat na ni dobré skriptované rpg) ale fakt si nedovedu představit že to bude úplná proměna a posun jaký předváděl Witcher.
Hmm, možná směrem kombinace se strategií, když budou ty křižácké války... to by bylo cool.
@Gordon (09.10.2018 22:31): Imho rozhodně CDPR tolik nevydělal.
https://www.tweaktown.com/news/61302/wit ... e-monster/index.html
https://www.tweaktown.com/news/61302/wit ... e-monster/index.html
@GodOfTheSick (09.10.2018 22:08): Tak nepočítám že třeba první witcher na tom byl prodeji líp, nebo jo?
@GodOfTheSick (09.10.2018 22:08): technika jde kupredu :) .. a ta ti dava prostor implementovat to, co bylo v dobe release uzaverky nemozne ... naopak si myslim, ze napr. ve zminenem srovnani se zaklacem maji WH obrovske zasoby munice v rezerve ... a samozrejme jim desne fandim
@Paul (09.10.2018 20:23): No, prodávala... a ví se kolik? Po týdnu od vydání se chlubili miliónem, ale v přednášce někdy z června Klíma říkal, že prodali 1,2 mil.. Pro WH je to asi úspěch, možná trefili nějakou díru na trhu, ale evidentně není moc velká. Větší potenciál růstu jako u Zaklínače u KDC nevidím, protože WH prakticky hned napoprvé udělali to co chtěli a dál to můžou jenom vylepšovat.
@Paul (09.10.2018 20:23): Šance na český "cd projekt" jsou samo v menším měřítku podle mě v pohodě reálný ... Na to, že je to jejich první hra, navíc předpokládám, že pro hodně vývojářů to byla vůbec první hra to dopadlo fakt skvěle.
Ta hra není technicky úplně 100 % ale celá ta myšlenka a jak se to hraje je prostě super. V příštím díle udělat opravdu "comba 2.0", zlepšit ekonomiku a trochu vyladit AI a pár drobností a bude to solidní pecka. :)
Mám rád ten typ her u kterých člověk skejsne do 2 do rána a když de spát, tak si říká ... a doprdele ráno du do práce ... :( KC byla jedna z nich.
Ta hra není technicky úplně 100 % ale celá ta myšlenka a jak se to hraje je prostě super. V příštím díle udělat opravdu "comba 2.0", zlepšit ekonomiku a trochu vyladit AI a pár drobností a bude to solidní pecka. :)
Mám rád ten typ her u kterých člověk skejsne do 2 do rána a když de spát, tak si říká ... a doprdele ráno du do práce ... :( KC byla jedna z nich.
@Gordon (09.10.2018 20:49): ještě moc brzy, já to furt ani nehrál :)
@Paul (09.10.2018 20:23): Hypetrain může začít připravovat a čistit motor. :-)
Dvojka oficiálně potvrzena, ikdyž je jen ve stádiu preprodukce (pokud se to tak dá nazvat).
Stejně to je úleva, že se tahle hra prodávala. Fakt by mi nevadilo kdyby se z WH časem stal českej CD Projekt.
WH focus still relies on Kingdom Come: Deliverance and its DLCs.
The whole team is working on it, but we also have already plans for KCD2, and Daniel is indeed not scouting for a map expansion for a DLC, but he is already thinking about where to go next.
Nothing is set in stone so far about the next KCD game, which will come out in a few of years from now, this is just a small task force of Warhorse members planing ahead as a side-task while the core of the team is working on DLCs and Bugfixes. There are no assets, no gameplay mechanics or anything existing of KCD2 yet, and nobody is working on it so far.
The full fledged development of KCD2 can start after the release of the last DLC A Womans lot and modding support for KCD. All DLCs are within the Story of KCD1, while KCD2 will show what will come after the end of KCD1.
So it is not completely true, that Kingdom Come 2 is “no topic at all” for Warhorse Studios, as we are indeed working on plans about it, thinking ahead, but the development in itself hasn´t been started yet. The team is still working on Kingdom Come: Deliverance and its DLCs.
From a perspective of communications, KCD2 doesn´t matter at all, there is nothing to talk about it yet than, yes, there will be a second part continuing with the story at some point in the far future.
For now, we are Working on the DLCs, Mod-Support and Bugfixes for Kingdom Come: Deliverance. That’s our focus.
Stejně to je úleva, že se tahle hra prodávala. Fakt by mi nevadilo kdyby se z WH časem stal českej CD Projekt.
WH focus still relies on Kingdom Come: Deliverance and its DLCs.
The whole team is working on it, but we also have already plans for KCD2, and Daniel is indeed not scouting for a map expansion for a DLC, but he is already thinking about where to go next.
Nothing is set in stone so far about the next KCD game, which will come out in a few of years from now, this is just a small task force of Warhorse members planing ahead as a side-task while the core of the team is working on DLCs and Bugfixes. There are no assets, no gameplay mechanics or anything existing of KCD2 yet, and nobody is working on it so far.
The full fledged development of KCD2 can start after the release of the last DLC A Womans lot and modding support for KCD. All DLCs are within the Story of KCD1, while KCD2 will show what will come after the end of KCD1.
So it is not completely true, that Kingdom Come 2 is “no topic at all” for Warhorse Studios, as we are indeed working on plans about it, thinking ahead, but the development in itself hasn´t been started yet. The team is still working on Kingdom Come: Deliverance and its DLCs.
From a perspective of communications, KCD2 doesn´t matter at all, there is nothing to talk about it yet than, yes, there will be a second part continuing with the story at some point in the far future.
For now, we are Working on the DLCs, Mod-Support and Bugfixes for Kingdom Come: Deliverance. That’s our focus.
@musa (09.10.2018 10:58): Myslím, že jediný způsob, jak ten útok odvrátit, je ukrást ty peníze přímo z Talmberku a dát jim je před útokem. Odradit tuším nejdou, takže ti zbývá nechat je umřít nebo to mírumilovně ukrást. To varování se týká jen toho, že je Ondřej chce podrazit, ne toho, že jsi řekl Bořkovi.
@Bodkin (08.10.2018 13:37): asi máme každej trochu jinou představu o Legolasovi :)
@Guldy (08.10.2018 13:45): pokud se střelba pomalu zrychluje, tak se omlouvám, asi jsem ten progres u sebe zmlsaně přehlídnul
Dotaz k Šibeničním bratrům: nahlásil jsem kluky Bořkovi, kameníci si okrást nezaslouží. Mám čekat, jak věc dopadne a volitelně můžu varovat Matůše. V dialogu mám ale volbu Ondřej vás chce prásknout, on se vztekne a já mu můžu nabídnout hodit to na hospodu nebo nech to být. Hospodskýho do toho tahat nechci, cílem je ty pitomce odradit od útoku. Varování Matouše mi zůstává nesplněno a do lomu přijedou zbrojnoši. Jde je od útoku odradit?
@Guldy (08.10.2018 13:45): pokud se střelba pomalu zrychluje, tak se omlouvám, asi jsem ten progres u sebe zmlsaně přehlídnul
Dotaz k Šibeničním bratrům: nahlásil jsem kluky Bořkovi, kameníci si okrást nezaslouží. Mám čekat, jak věc dopadne a volitelně můžu varovat Matůše. V dialogu mám ale volbu Ondřej vás chce prásknout, on se vztekne a já mu můžu nabídnout hodit to na hospodu nebo nech to být. Hospodskýho do toho tahat nechci, cílem je ty pitomce odradit od útoku. Varování Matouše mi zůstává nesplněno a do lomu přijedou zbrojnoši. Jde je od útoku odradit?
@Bodkin (08.10.2018 14:11): Ja som ho nepoužíval! (zatiaľ :P)
@M.a.t.t. (08.10.2018 14:08): Jdi hrát Candy Crush ty kazuále.
@musa (08.10.2018 12:00): tětivu natahuješ vedle hlavy, né před okem, kdybys chtěl lukem mířit tak jak popisuješ i v reálu, tak ti šíp poletí někam do řiti nalevo.
@musa (08.10.2018 12:00):
1. Je to kombinace mezi technickymi vecmi (animace, kamera) a balanci.
2. Ve skutecnosti se rychlost natahovani zvysuje na zaklade agility (statistika). Takze s maximalni urovni trva vystrel zhruba 2 vteriny, kdezto na pocatecnich urovnich to trva dvojnasobne delsi dobu. Celkove na strelbu ma vliv i "Bow" skill (+statistika jako agi/str).
1. Je to kombinace mezi technickymi vecmi (animace, kamera) a balanci.
2. Ve skutecnosti se rychlost natahovani zvysuje na zaklade agility (statistika). Takze s maximalni urovni trva vystrel zhruba 2 vteriny, kdezto na pocatecnich urovnich to trva dvojnasobne delsi dobu. Celkove na strelbu ma vliv i "Bow" skill (+statistika jako agi/str).
@musa (08.10.2018 12:00): Protože na to čumíš ze strany a nikoliv napřímo. Já mířím přes kloub ruky, trochu si ji představím hranatější a protáhnu to trošku nahoru a wuala, Legolas voe.
@Guldy (08.10.2018 09:37): lukostřelba je zpracována zvláštním způsobem. Že se zprvu u toho Jindrovi klepe ruka jak důchodci je dobré, neumí, nejde mu to. Absence jakéhokoli pomocného mířidla mi žíly netrhá a ke KCD vlastně pasuje. Další už moc nechápu: proč je třeba mířit šípem na cca pátou hodinu od cíle, tedy doprava a dolů? Pokud v reálu nefouká vítr, mířím přece přímo na cíl a řeším obloukovou dráhu letu šípu = mířím o něco výš, tady musím mířít dolů (?) a do strany, proč?
Jinak co by stálo za úpravu je rychlost nasazení šípu a napnutí tětivy. Čekal jsem, že se zvyšováním skillu a síly bude Jindra nejen líp mířit, ale i rychleji natahovat, je to ale stále stejně pomalý. Celkově je ale borec, když na něj útočí nepřítel, udrží napnutou tětivu i při zásahu. Tady si realita ani neškrtne, naopak v MnB je luk v takové situaci správně nepoužitelný (nestačíš napnout, neudržíš tětivu a soupeř tě rychle udolá).
Jinak co by stálo za úpravu je rychlost nasazení šípu a napnutí tětivy. Čekal jsem, že se zvyšováním skillu a síly bude Jindra nejen líp mířit, ale i rychleji natahovat, je to ale stále stejně pomalý. Celkově je ale borec, když na něj útočí nepřítel, udrží napnutou tětivu i při zásahu. Tady si realita ani neškrtne, naopak v MnB je luk v takové situaci správně nepoužitelný (nestačíš napnout, neudržíš tětivu a soupeř tě rychle udolá).
@AlieN (08.10.2018 11:09): ze začátku jsem na králíka spotřeboval 10 šípů, teď ho většinou do druhého pokus trefím... ale přijde mi trochu absurdní, že někdy do týpka narvu 6-7 šípů a on pořád stojí na nohou, ale tak asi budu muset mířit víc na hlavu :-)
@Guldy (08.10.2018 09:37): Jo, lukem jsem ho nakonec také řešil.
Obecně střelba z luku mi nepřipadá až tak těžká jak si mnozí stěžují, samozřejmě tedy s tím že i při dobrém skillu prostě musím počítat s tím že se trefiím tak v jednom ze tří pokusů.
Obecně střelba z luku mi nepřipadá až tak těžká jak si mnozí stěžují, samozřejmě tedy s tím že i při dobrém skillu prostě musím počítat s tím že se trefiím tak v jednom ze tří pokusů.
@M.a.t.t. (08.10.2018 10:50): Git Gud.
@Guldy (08.10.2018 09:37): Nakoľko hra sťažuje i túto možnosť, pretože ovládanie luku je ťažkopádne a absentuje akýkoľvek HUD, netreba sa diviť tomu, že niektorí sú právom frustrovaní.
@AlieN (08.10.2018 08:53): V souboji je hodne dulezite umet special perfect block, ktere hrace nauci Bernard, za kterym muzeme kdykoliv prijit na misto, kde probihal zakladni vycvik (u nej je to jako master strikes). Je to zasadni prvek kombatu. Jinak s Prckem sice muze byt tezke bojovat (obzvlast bez komb a special perfect blocku), ale taky mu jde napalit sip mezi oci. Tak aby ses s tim zbytecne netrapil a pak nedaval zbytecne nizka hodnoceni (takovych lidi je..), kdyz to jde na dva tri pokusy s lukem misto mece :)
Souboje proti velkému množství nepřátel jsou snadné, stačí sednout na koně a z něj je v klidu postřílet, oni jsou proti tomu neschopní. Horší je to v rámci kampaně, což platí i o Prckovi - tam vyloženě záleží jen na tom kdy se do toho souboje hráč pustí. Já si v tě doby jel skoro jen hlavní linii, takže to byl asi nejtěžší souboj ve hře, jiní se tomu smějí jaký to byl lůzr, protože předtím mají splněnou většinu vedlejších misi, takže jsou natrénovaní.
Hromadne souboje x vs x jsou easy, tam v podstate staci sekat do zad... 1v1 ci 1v2 je taky vetsinou na pohodu, ale 1v3 uz moc nedavam, ale hlavni kamen urazu bude asi ten, ze ty souboje proste neumim a moc nevim co delat... Prcka jsem mlatil asi 10 minit a to se mi na podruhe bugnul a zustal s mecem v hornim krytu, i tak jsem ho musel seknout snad 30x...
@ntz (08.10.2018 00:05): To není úplně 100%, protože když sním jdeš a máš koně, tak tě to hodí rovnou do fightu. Když za ním běžíš pěšmo, tak to máš 'snazší'.
@Hydr0gen (07.10.2018 22:50): a co by sis' predstavoval ? ta hra to takhle chce .. kdyz jsi u tehlech dvou, tak mas mnohem horsi vybaveni nez oni a take mnohem horsi uroven .. oni jsou zkuseni mordyri, ty jsi takove kote, co prave rozlepilo oci ... tech moznosti, jak se s nima vyporadat jinak, nez banzaiii zpusobem, je nekolik ..
ad.kumani) ty jsi taky vubec nemel zabijet .. mohl jsi ptacka vosvobodit potichu
ad.kumani) ty jsi taky vubec nemel zabijet .. mohl jsi ptacka vosvobodit potichu
@Bodkin (07.10.2018 23:13): Potvrzuji.
@Hydr0gen (07.10.2018 23:09): Ano. Hlavně pro hráče, kteří jedou jen mainquest.
@Bodkin (07.10.2018 23:06): Nakonec mě napadlo i to. Ale nejdřív mě napadlo zavolat koně. A jezdil sem kolem něj jezdil a zkoušel ho trefovat šípem tak dlouho, dokud nevyděsil nějakýho vesničana na cestě, kterej přivolal stráže. A bylo. Ale stejně mě štve jaká jsem lama.
P.S.: Takže on má bejt takhle tuhej?
P.S.: Takže on má bejt takhle tuhej?
@Hydr0gen (07.10.2018 22:50): Když je uslyšíš, tak se vrať za Bernardem. Třeba ti pomůže.
DOPRDELE KURVA DOPRDELE!!!
Jsem na štvrtym pokusu s dementnim lapkou v lese v questu masakr a prostě naprosto to nedávám. Už ty 2 kumány na lovu quest před tím jsem musel ustřílet lukem, protože jsem měl maximálně dementní obuch a to tady nejde tuplem.
Hra mě tlačí tunelem jeden quest za druhým, není kde si to pořádně vyzkoušet a naexpit.
Tutoriály jsou taky blbě. Jedinkrát od tréninku s Bernardem se mi nepodařil protiútok po perfektním krytu. NIKDY. Mačkám útok a dycky to vykrejou. K čemu to teda je?
Plus kurva jakej realismus. Co to kurva je aby člověk vydržel 2 šípy do xichtu a 5 seků mečem?
Jsem na štvrtym pokusu s dementnim lapkou v lese v questu masakr a prostě naprosto to nedávám. Už ty 2 kumány na lovu quest před tím jsem musel ustřílet lukem, protože jsem měl maximálně dementní obuch a to tady nejde tuplem.
Hra mě tlačí tunelem jeden quest za druhým, není kde si to pořádně vyzkoušet a naexpit.
Tutoriály jsou taky blbě. Jedinkrát od tréninku s Bernardem se mi nepodařil protiútok po perfektním krytu. NIKDY. Mačkám útok a dycky to vykrejou. K čemu to teda je?
Plus kurva jakej realismus. Co to kurva je aby člověk vydržel 2 šípy do xichtu a 5 seků mečem?
na hromadných soubojích mi přijde nejhorší a iritující navázání se na aktuálního protivníka. Nechápu nutnost skrolování, prosté řešení jako má MnB mi přijde lepší - na koho se obrátím, s tím bojuji.
Jinak mám za sebou konečně Prcka a ten souboj mi přišel dost jednoduchej. Zkusil jsem si to dvakrát, poprvé trochu se zraněním, podruhé si ani neškrt a bylo za několik sekund hotovo (je pravda, že už mám nějaký ten skill a perky). Zato když jsem zanedlouho potkal Ullricha, tak jsem rychle vystřízlivěl, ten je jiná liga :).
Jinak mám za sebou konečně Prcka a ten souboj mi přišel dost jednoduchej. Zkusil jsem si to dvakrát, poprvé trochu se zraněním, podruhé si ani neškrt a bylo za několik sekund hotovo (je pravda, že už mám nějaký ten skill a perky). Zato když jsem zanedlouho potkal Ullricha, tak jsem rychle vystřízlivěl, ten je jiná liga :).