@Charllize (20.10.2018 11:37): Uz v době W1 a W2 byl jejich přístup skvělý. Nemůžu si stěžovat.
Diskuze
@Guardian (20.10.2018 11:27): Tak jak to ze ne. pomerne dost lidi dostalo vymenou za svoje penize buzeracni mail ze jsou zlodeji. Je jasne ze ted jsou jinde a jejich glory aura sviti jasnou barvou, ale obcas neskodi pripomenout jejich drivejsi pristup.
@Charllize (20.10.2018 11:25): Nejak mi uniká souvislost s diskusi o tom, co studio nabízí hráčům výměnou za jejich peníze...
Neřeším tady, jak se kdo chová obecně, ale jakou úroveň obsahu a komunikace dostanu coby platící hráč. A v tomhle se prostě přístup CDPR a WH nedá srovnávat. I kdybych měl mluvit třeba jenom o rozšířených edicích s dodatečným obsahem pro vlastníky původní hry zdarma. Naproti tomu WH, který vydá v podstatě demo bez konce a pak si ještě řekne o 250 Kč za petihodinove, a navíc zabugované DLC... Jo, to asi umíme jen tady v ČR. Vždyť podobnou cenu měl datadisk Srdce z kamene, omg. Ona obecně ta drzost, kolik si v Česku dokážou podnikatele za svůj produkt říct, je zvláštni.
Neřeším tady, jak se kdo chová obecně, ale jakou úroveň obsahu a komunikace dostanu coby platící hráč. A v tomhle se prostě přístup CDPR a WH nedá srovnávat. I kdybych měl mluvit třeba jenom o rozšířených edicích s dodatečným obsahem pro vlastníky původní hry zdarma. Naproti tomu WH, který vydá v podstatě demo bez konce a pak si ještě řekne o 250 Kč za petihodinove, a navíc zabugované DLC... Jo, to asi umíme jen tady v ČR. Vždyť podobnou cenu měl datadisk Srdce z kamene, omg. Ona obecně ta drzost, kolik si v Česku dokážou podnikatele za svůj produkt říct, je zvláštni.
@Guardian (20.10.2018 11:19): To je jasny, pac na to rad kazdy zapomel. Obvzlast to pusobilo zabavne od spolecnosti co zacinala jako prodejce piratskych her v polsku.
@Guardian (20.10.2018 11:12): Myslis to obtezovani lidi ze hru ukradli emaily kdyz vysel Zaklinac 2? To je skutecne hodne vysoka latka kterou uz nikdy nikdo nepreskoci..
@StriderCZ (20.10.2018 09:58): Hráči už jsou jednoduše citlivější na to, jakou úroveň obsahu a komunikace dostanou za svoje peníze a svoji přízeň. A CDPR jednoduše nastavil laťku dost vysoko. WH tu laťku podlezli. S velkou rezervou.
@StriderCZ (20.10.2018 08:13): jojo kriticka komunikace jim nejde. Coz je ale celkem logicky, kdyz jim sefuje Vavra :D
@Guardian (20.10.2018 09:38): Pro hru a WH není podstatné zda máš či nemáš pravdu, ale že si to myslí celá spousta hráčů. A je to škoda. Potenciál a očekávání před uvedením hry byly vysoké...
@Zx Atari 500 (20.10.2018 09:39): tak jestli je to pravda, tak bych možná i po druhé podpořil... já se spíš stavím na stranu hry, ač má spoustu much, tak je to velmi fajn herní zážitek...
@S4TW (20.10.2018 09:35): Taky jsem ho dostal... :D
Ja ho dostal dnes v 1:18 takze bud to v tom HB maj totalne dojebany, nebo uz je to fakt pravda...
Ja ho dostal dnes v 1:18 takze bud to v tom HB maj totalne dojebany, nebo uz je to fakt pravda...
A to se tu tak snilo o tom, že WH bude nový, český CDPR. No, ani omylem. Ten podstatný rozdíl plyne už z faktu, že CDPR řídí pokorni a inteligentní lidé, zatímco WH žene vpřed arogantní brouk pytlík, co všechno viděl a všude byl dvakrát, všechno ví nejlíp, a když se mu něco nepovede, je to proto, že lidi jsou idioti.
Tak uz mi taky prisel email z hb, ze za tri mesice subsribu dostanu KCD... skoda, ze uz ho mam skoro dohraneho na ps4 :)
@Paul (20.10.2018 08:41): JJ, chápu. Já ale myslel někoho konkrétního, kdo by se nebál jít s kůží na trh, před herní novináře, natáčet v rozhovory na kameru. Sleduji herní weby- xboxweb.cz, xboxer.sk, vortex na youtube, sector.sk (semtam projedu eurogamer, doupě, hrej.cz) a zaznamenávám ticho po pěšině.... pás stručných informací, ale jinak nic moc.
@StriderCZ (20.10.2018 08:13): WH community guy Rick alespoň komunikuje vcelku aktivně na redditu:
https://www.reddit.com/r/kingdomcome/com ... ent_dlc_bugs_hotfix/
https://www.reddit.com/r/kingdomcome/com ... ent_dlc_bugs_hotfix/
@Guldy (19.10.2018 22:55): Problém WH je ve špatné komunikaci. Máte hru, která stále spoustu peněz, spoustu času a spoustu úsilí. Ale tak nějak WH zapomnělo na komunikaci. Nechat D. Vávru propagovat hru, včetně kontroverzních prohlášení na začátcích prodeje byl dobrý tah. Měli jste ale najít někoho , kdo by ho v opakované, trpělivé a dlouhotrvající debatě s hráči (včetně hejtrů) nahradil a byl ochoten tupit hroty kopí při oprávněné kritice technických chyb.
Protože se (oprávněně) obávám, že se Vám chyby v komunikaci krutě vymstí při přípravě (a prodeji) druhého dílu.
Rád jsem zaplatil 200 kč/2 hodiny kvalitního obsahu bez nastavené kaše ve stylu 2+8 (grindování) - ale vydat DLC s bugy...
Protože se (oprávněně) obávám, že se Vám chyby v komunikaci krutě vymstí při přípravě (a prodeji) druhého dílu.
Rád jsem zaplatil 200 kč/2 hodiny kvalitního obsahu bez nastavené kaše ve stylu 2+8 (grindování) - ale vydat DLC s bugy...
Za me je dlc zatim ok, ale reakce "zakaznici jsou hejtri a trollove" je strasna. Guldy, vy muzete bejt radi, ze vam lidi celej KCD nehodili na hlavu a ze jsou tak tolerantni vuci chybam. Ja chapu ze jste dreli jako (valecni) kone, ale vydali jste pomalu nehratelne tech demo, za ktere jste si rekli 1600,-, tak zase prrr.
@AlieN (19.10.2018 17:52): Ja jsem nikde nenapsal deset hodin. Ja jsem se priklonil k rozmezi 5-10, coz ale znamena, ze to muze byt tech 5 nebo cokoliv mezi tim, coz je furt 5 (slovy "pět"). A pak tam je nejaky plus nebo minus zavisejici na individualnim hracovi.
Tohle nevymyslíš, to se může stát opravdu jen v realitě a v Česku :D DLC jaký svět neviděl...
@Guldy (19.10.2018 17:21): Tak vycházím z toho že píšeš deset hodin, a hráči na steamu dvě.
Ale o víc než deseti hodinách se mluvilo už u předchozího DLC, kde bylo přitom reálného nového obsahu taky tak na ty dvě i bez bugů, takže mě ta délka samozřejmě nepřekvapuje. Spíš ty tak zásadní bugy.
A je taky pak dost smutný si to srovnat s nedávným DLC k Prey, které mělo za 20$ tak 20 hodin výborného obsahu.
Ale o víc než deseti hodinách se mluvilo už u předchozího DLC, kde bylo přitom reálného nového obsahu taky tak na ty dvě i bez bugů, takže mě ta délka samozřejmě nepřekvapuje. Spíš ty tak zásadní bugy.
A je taky pak dost smutný si to srovnat s nedávným DLC k Prey, které mělo za 20$ tak 20 hodin výborného obsahu.
@Guldy (19.10.2018 17:21): Já chápu, že produkce novýho obsahu (a vývoj her obecně) je voser a určitě bych pochopil, kdyby se sem tam ukázal nějakej bug. Na druhou stranu, snažit ospravedlnovat takovou fušeřinu "nám tam nejde poslední kapitola, ale lidi nechápou, že jsme taky jen lidi a děláme chyby" je dosti blbej přístup. Si předtav, že bych si zaplatil letenku na Havaj a místo toho jsem přistál v Bulharsku, protože si kontrole nevšimli, že na let do Ameriky neměli palivo.
@Guldy (19.10.2018 17:21): "lidi nechápou, lidi jsou hejtři..." hele, ti lidi jsou zákazníci. oni se nechtějí zaobírat tím, jaký tam je problém a proč to dohráli za 2 hodiny, když to měli hrát 10 hodin. nemůžeš se divit tomu rozčarování a kopat kolem sebe jen proto, že jste to posrali.
@AlieN (19.10.2018 17:02): Nejsou to 4/5 hry. Lidi nechapou, co znamena odhad a nejake rozmezi. Potom si vymysli a pisou hejty. To mi prijde taky smesny.
@Guldy (19.10.2018 16:52): Lol, bug který vypne čtyři pětiny hry? To jako fakt? To už není ani směšné.
Že máte až k nehratelnosti zabugovanou hru při dnu vydání, no řekněme že na vás tlačil termín a množství práce na originálním titulu, ale co na vás proboha tlačilo teď?
No ne, směšné to vlastně pořád je.
Že máte až k nehratelnosti zabugovanou hru při dnu vydání, no řekněme že na vás tlačil termín a množství práce na originálním titulu, ale co na vás proboha tlačilo teď?
No ne, směšné to vlastně pořád je.
@Paul (19.10.2018 16:54): Vzdycky muze content/openworld nekdo rushnout nebo dohrat zrovna tou nejkratsi cestou. Kdyby to melo mit 5 hodin a on to rushne za 3, tak stejne nam napise wall of hate, pokud bude chtit. To, ze se stala chyba, je pravda.
@Guldy (19.10.2018 16:52): ok, tak to je potom vskutku tragikomický když to vyjde s bugem kvůli kterýmu to spousta lidí dohraje za dvě hodiny. Taky bych raději kdybyste udělali jeden nebo dva větší datadisky, obecně jsou přijímaný lépe než menší DLCs.
@Paul (19.10.2018 16:49): Presne takovou herni dobu to ma mit.
@Guldy (19.10.2018 16:46): většinu těch lidí už k tomu zpátky nenaženete a upřímně, za 10€ bych si představoval tak min. 10 hodin hraní.
@Guldy (19.10.2018 16:46): to je smůla, ale je to tedy bohužel docela dost zásadní bug. Ale předpokládám že i bez něj to nebude mít tu deklarovanou 5-10 hodin herní dobu?
@GodOfTheSick (19.10.2018 16:45): Tohle je naprosty nesmysl a hloupost.
@Paul (19.10.2018 15:22): To DLC je ale mnohem delsi, bohuzel nam proklouzla chybka, kvuli ktery nejde nekterym lidem spustit posledni cast. Je to zpusobeno tim, ze meli v predchozim case dohrany side jeden side quest.
Hodnocení je hlavně naprosto zasloužené a nikdo se nemůže divit. To jim muselo být dopředu jasné, že 3h za 10e dostanou sežrat. Už při vydání hry WH udělali dost ojebů na hráče, spousta z nich přihmouřila oči, ale teď evidentně pohár trpělivosti přetekl. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se dvojka neprodala a Bakala to rozpustil.
Já bych ty DLC zakázal ... těch pár misí člověka fakt nevtrhne a většinou je kvalita i nižší, než u původní hry ...
Datadisky jaký měl Witcher nebo Horizon jsou super, ale to je dneska vyjímka.
Datadisky jaký měl Witcher nebo Horizon jsou super, ale to je dneska vyjímka.
@Garret (19.10.2018 15:39): akorát si WH rozbíjí reputaci..
@Paul (19.10.2018 15:22): zrovna na to koukám. to je hodně smutný...
Hodnocení Amorous Adventures na steamu 30%...to je smutný, ale vzhledem ke krátkosti dost očekávatelný.
@davidjaho (18.10.2018 21:29): Tak tak, oni vědí co dělají, přece jen takové hry vydělávají především při vydání, pokud jim slevy boostnout prodeje, tak jedině dobře. Podobně to dělá i Bethesda.
@Bodkin (19.10.2018 01:49): to není vůbec špatný nápad, začít prodávat levně a postupně zdražovat!
@Paul (18.10.2018 23:15): Já bych to každý měsíc o pět euro zdražil! Ale z nějakého důvodu se mě nikdo na tohle neptá...
Bodkine, slyšíš ho jo? Do února už žádnej bundle! :)
@Garion (18.10.2018 23:11): To uz je jedno, ale je videt, ze posun smer bundl, je na dobre ceste :))
Udajne uzivatele pozdeji dostali:
Oops, sorry about the Kingdom Come: Deliverance email mistake this morning
Earlier this morning we accidentally emailed you about a promotion with the subject line 'Get Kingdom Come: Deliverance FREE when you subscribe to Humble Monthly'.
Unfortunately you are not currently eligible for this promotion. We sincerely apologize for any inconvenience caused by this mistake.
Oops, sorry about the Kingdom Come: Deliverance email mistake this morning
Earlier this morning we accidentally emailed you about a promotion with the subject line 'Get Kingdom Come: Deliverance FREE when you subscribe to Humble Monthly'.
Unfortunately you are not currently eligible for this promotion. We sincerely apologize for any inconvenience caused by this mistake.
@Bodkin (18.10.2018 22:50): já ho taky nedostal, ale i na zahraničních fórech (qt3) lidi nadávaj že maj roční předplatný a přitom ten mail dostali a je jim to k prdu, protože nemaj nárok..
"I thought it was a dick move to send me the email about kingdom come (a game I would want) when I’m in an annual subscription. They did just send a follow up email to apologize for it though."
"I thought it was a dick move to send me the email about kingdom come (a game I would want) when I’m in an annual subscription. They did just send a follow up email to apologize for it though."
@Paul (18.10.2018 22:00): Já jsem tedy spíš zvědav na ten 'mail který někteří dostali', ale já zrovna ne, panečku...
@Zx Atari 500 (18.10.2018 21:58): tak hledej, šmudlo :)
@Paul (18.10.2018 21:55): Ukojit? :) Ne, jen ti hodit do tvare ty pindy :)
@Zx Atari 500 (18.10.2018 21:47): posluš si, když se potřebuješ ukojit :) Já už u tý slevy na gogu psal že mě překvapilo že do ní šli.
@Fritol (18.10.2018 21:47): však jo. A nic jinýho ani nepíšu - do tý GOG akce si drželi hodnotu. Jen nesouhlasím, že by zlevňovali rychleji než ostatní, což jsem uvedl na příkladech. Opět - do té gog akce :)
@Fritol (18.10.2018 21:47): však jo. A nic jinýho ani nepíšu - do tý GOG akce si drželi hodnotu. Jen nesouhlasím, že by zlevňovali rychleji než ostatní, což jsem uvedl na příkladech. Opět - do té gog akce :)
@Paul (18.10.2018 21:42): Dam si tu praci a najdu ty tvoje povysenecke komentare :D A musim ceknout to moje datum, protoze to vypada, ze jsem byl jeste hodne umirnenej :)
@Paul (18.10.2018 21:42): Já ale nemíním dělat nějaké vyjimky. GOG akce proběhla, hotové... nutno dodat, že ty dvě další hry v tom balíčku byly sakra dobré kousky a zisky se nějak musely rozdělit, takže realná cena za KCD byla nejspíš ještě nižší, než o které se tu teď bavíme.
Ale ono to je fuk, prostě šli za zisky pomocí slev. Děje se tak a dít se bude, akorát tady to lehce urychlili ve srovnání s většinou.
Ale ono to je fuk, prostě šli za zisky pomocí slev. Děje se tak a dít se bude, akorát tady to lehce urychlili ve srovnání s většinou.
@Bodkin (17.10.2018 23:28): to jsem si rikal ze bych byl nastvanej kdybych to chtel splnit, ze se me hra nezeptala. Ale chapu ze byl Jindra nachcanej a neslo jinak!