@
Flowerpot (21.12.2018 15:27):
Co to je věrohodná pestrost? Šmárja, hry jsou ve valné většině případů fiktivní záležitosti, u kterých nemá valný smysl bavit se o logice a věrohodnosti čehokoli (možná s výjimkou leteckých simulátorů). Hra je autorské dílo, jestli si do ní tvůrce nasází samé ženské, samé chlapy nebo samá zvířata může být každému jedno, protože je to problém daného tvůrce a nikoho jiného (pokud za ním pochopitelně nepřišel někdo, kdo mu dal peníze na to, aby vytvořil hru Sexmise, ve které jsou samé ženské a dva chlapi). Začíná to nesmyslnými stížnostmi na to, že ve válečných střílečkách je málo žen (ano, i ve WW II bojovaly ženy, třeba na straně SSSR ... a pořád jich bylo jako v každé jiné válce neporovnatelně méně než mužů) ... a končí "věrohodnou pestrostí" typu Battlefield V.
Mám po krk ideologických vypatlanců, kteří si neustále dokola stěžují, že černoši nejsou tam a onde a že by tamta postava měla být transgender muslimská lesbička na invalidním vozíku, jinak je to rasismus. A bohužel tito ideologičtí vypatlanci vítězí na celé čáře, ať už jde o Chuchla, prznění Baldur's Gate, #GamerGate nebo cokoli podobného. A v "reálném životě" je situace násobně horší včetně snah o přepisování historie, ostrakizaci názorových oponentů nebo rovnou jejich fyzické napadání.
Nikdo, kdo danou tvorbu neplatí, nemá právo jeho tvůrcům pod jakoukoli záminkou diktovat, co má v díle být či nebýt. Každý takový útok na svobodu umělecké tvorby je třeba odmítat jako neopodstatněný a opovrženíhodný.