@SimonEndt (10.01.2019 23:36): Alyx má náhodou hezkou postavu a to jak v originále, tak v Cinematic modu. :-D
Diskuze
@SavageCZ (11.01.2019 15:32): Ja si myslim, ze ji spis pichal Isaac Kleiner.
@SimonEndt (11.01.2019 08:50): Není to ani její macecha. Že ji Eli jako vdovec pigloval není vyloučené, ale nikde se na to neodkazuje. Pravdou je, že s Elim byli blízcí spolupracovníci.
@Gordon (11.01.2019 01:03): V jednom loru jsem kdysi četl, že mají příbuzenský vztah. Ale možná to bylo ve smyslu macechy? Už nevim. Tak či tak, ty postavy totálně zmrvili :/
@SimonEndt (10.01.2019 23:36): Judith není matka Alyx. :-D Její matka zahynula v Black Mese.
@Garret (10.01.2019 23:40): Nejvíc je že v pokoji Alyx tam můžeš na její posteli vidět dildo. Každopádně ten mód totálně ignoruje fakt, že se ta hra odehravá v zapadákově někde na Ukrajině.
@Garret (10.01.2019 23:40): Nejvíc je že v pokoji Alyx tam můžeš na její posteli vidět dildo. Každopádně ten mód totálně ignoruje fakt, že se ta hra odehravá v zapadákově někde na Ukrajině.
@SimonEndt (10.01.2019 23:36): to máš pravdu, ale ty modely postav jsou volitelné, můžeš si tam nechat originál nebo si vybrat méně provokativní modely. autor toho modu je šovinista, ale má tam i docela povedené kousky.
@Garret (10.01.2019 23:29): No jo, ale ty postavy??? Alyx jak z porno filmu a její matka Judith vypadá spíš jak její sestra v cosplay na Naruto. Ostatní jakbysmet. Graficky to prostředí je fajn, ale zase to úplně zruinovalo tu myšlenku pustého a zdevastovaného City 17, hlavně pak Lost Coast, které má být schválně prázdné a tady je to zalesněná silnice ... je to snad nejvíc komplexní mód, ale prakticky je to už jiná hra a ta uvěřitelnost příběhu se v tom zcela vytrácí :/
@SimonEndt (10.01.2019 20:37): Cinematic je náhodou super, má to mnohem temnější atmosféru a přestřelky mají grády jako kráva.
@Gordon (10.01.2019 21:28): Neměj obavy, pro zachování nostalgické hodnoty, jsem trochu toho analfabetismu v komentáři zanechal nebo je to ponechal? Vidíš, pořád to funguje :D
@pajmič (10.01.2019 21:25): Škoda, víc by mě zajímala původní verze. :/ Resp. chtěl jsem vidět toho nováačka dementíka... :-D
Hoši, díky vaší diskuzní aktivitě jsem navšívil svůj komentář a zděsil sem se :D Já snad v té době neměl mozek. Nechápu, že mě tolik tolerantních duší obdarovalo (+) asi jen bodík z lítosti pro nováčka dementíka :D Tak či onak jsem ho modifikoval do trochu čtenější verze, díky vám.
Já zkusil ten Cinematic mod ... po 10 minutách šel do koše a vrátil jsem tam original :X
@Vurhor (10.01.2019 20:05): Kouknu se, až to bude celé, tedy nějak v důchodu. :-D
Vyšel další díl Freeman´s Mind, btw.... skoro po roce :D
Já dohrál HL2 i s Epizodami několikrát, ale už se k němu nevrátím, protože patří do skupiny her, které u mě vyvolávají "motion sickness" (společně s HL1, Portal či Mirror's Edge). :-(
@koudy_cz (10.01.2019 17:57): Měl jsem to hodně podobně, ale tak HL run jsem ještě ani jeden rok nevynechal.
Ještě pár let zpět (asi 8) jsem to tak take měl, ale od té doby se něco změnilo, zjistil jsem, že častěji hraji jiné hry dokola, např mafii, Company of heroes a k hl se nějak nejsem schopen vrátit. Přitom ty pocity při prvním hraní jak jedničky tak i dvojky byly nepopsatelne a už jsem je nikdy u žádné jiné hry nezažil. Poslední epizodu jsem dokonce dohrál snad jenom jednou, ta mne svým koncem nepritahla skoro vůbec, ikdyž byl epický samozřejmě. A pak čekal 10 let na ep3, no a pak na hl s občasným zahraním Black mesy zanevrel skoro úplně... To jsem se spíš díval na videa se zajímavými módy a na freeman's mind :D
@HELLER (07.01.2019 10:48): Minulej rok už jsem to hrál asi po patnácté a musím se přiznat že už mě to trochu nebavilo. :-D
Hlavně pro mě ta hra začla stárnout, především potom, co jsem se namlsal grafickou špičkovostí z Black Mesy. Je zajímavé že jednička se mi líbí pořád stejně.
Hlavně pro mě ta hra začla stárnout, především potom, co jsem se namlsal grafickou špičkovostí z Black Mesy. Je zajímavé že jednička se mi líbí pořád stejně.
@HELLER (07.01.2019 10:48): Já to dohrál pár dní zpátky a jak jsem psal včera ten komentář a vzpomínal na všechny ty lokace ... tak bych si to taky nejradši zahrál znovu :D Jinak ten MMod co vyšel o Vánocích ... údajně na tom pracovali snad 6 let, ale zase to takovej rozdíl neni :/
@SimonEndt (07.01.2019 10:40): Ten začátek komentáře je přesný i na mě :) ale i tak celkově, kruci opět mám chut si to zahrát :D už ani nevím po kolikáté.
@Gordon (07.01.2019 00:50): Jo, to je přesně smysl level designu. V HL2 je to hodně inspirativní, už jsem na to měl i jednu přednášku a u nás se to snažím všem designerům vtloukat do hlavy :D naprosto skvěle to shrnul Mark Brown ve videu
Invisible Tutorial a No Compas
Invisible Tutorial a No Compas
@SimonEndt (komentář): Obzvlášť to jak hra učí hráče naprosto neuvědoměle bez nutnosti popisků, tutoriálů a vysvětlení některé mechaniky je obdivuhodné, nebo to jak šikovně upoutá nějaká scéna hráče tak aby se díval určitým směrem, takhle dnes vývojáři nad hrami už nepřemýšlí.
@sxg (03.01.2019 02:52): A to se odehrává v jakém roce? :)
HL3 pozdrav z hry X4: Foundations.
Takto to dopadne keď niekto hrá Nigthmare House 2 a neberie to vôbec vážne.
Zpětná kompatibilita + vylepšení pro:
Half-Life 2: The Orange Box (Half-Life 2 včetně obou epizod, Team Fortress 2 a Portal), Left 4 Dead, Left 4 Dead 2 a Portal: Still Alive.
http://xboxweb.cz/half-life-2-portal-a-dalsi-vylepsene-hry-pro-xbox-one-x/
Half-Life 2: The Orange Box (Half-Life 2 včetně obou epizod, Team Fortress 2 a Portal), Left 4 Dead, Left 4 Dead 2 a Portal: Still Alive.
http://xboxweb.cz/half-life-2-portal-a-dalsi-vylepsene-hry-pro-xbox-one-x/
@Tommywise (02.10.2018 20:18): Pochopil bych ještě, kdyby měl někdo jako průměr 60%, ale 75% už je fakt celkem dost.
Taky někdo může mít 90% jako lepší průměr a 15% jako průměr! ;) To přece nemá logiku.
Taky někdo může mít 90% jako lepší průměr a 15% jako průměr! ;) To přece nemá logiku.
@mvp23 (17.09.2018 16:32): nevim ja mam 75 % jako prumer ale nekdo treba bere prumer jako polovinu ze 100, takze takovych 35% ma jako podprumer, ja jako propadak
@Vodny (27.09.2018 00:02): u me to byla deprimace z opakovanych neuspesnych pokusu a tak sem si ten konec domyslel protoze sem sel cestou ani s princem ani s tou bosskou z cinske ctvrti... taky sem to hral po prve, snad to priste dotahnu dokonce
@Tommywise (22.09.2018 13:15): Tohle mám podobně. Taky jsem to nedohrál a vím, že to je jeden z nejlepších herních zážitků mé dosavadní kariéry, nicméně hodnotit si to netroufnu, třebaže pod 80% bych určitě nešel. Na druhou stranu otázkou tedy zůstává, proč jsem to nedohrál? Dobré hry by se měly dohrávat, nebo? Spíš moje lenost než chyba hry.
@Gordon (17.09.2018 12:50): ja sem vampire bloodlines hodnotil 100% a nedohral ale protoze sem nemel na toho trimetroveho nohsleda
@Gordon (17.09.2018 12:50): Tak 75% už je opravdu dobrá hra a dle mého ne něco, co je označeno jako "dlouhá repetitivní nuda".
@AlieN (17.09.2018 12:36): @mvp23 (17.09.2018 12:37): nadprůměr je cokoliv nad 50 %. takže ano, dám. Pokud by ta hra byla tak špatná že bych ji ani nedohrál, pak bych šel pod.
@Gordon (17.09.2018 12:22): Tak určitě můžeš, ale jen kvůli tomu přece nedáš té hře takhle nadprůměrné hodnocení, ne?!
@Gordon (17.09.2018 12:22): dáváš mu kvůli tomu celkově nadprůměrné hodnocení?
@AlieN (17.09.2018 11:54): Takže když je pro mě chaser špatná hra, tak nemohu vyzdvihnou to jak jsou některé mapy pěkné?
@Vodny (16.09.2018 23:46): je, protože to nerozepsal a moc nevím o čem to mluví. Nejsem fanka sáhodlouhých komentářů, ale tohle je en takový nanicovatý výkřik..
@Gordon (17.09.2018 11:39):.. nicméně tohle je nesmysl, v každé hře je kus práce, ale když tě odpuzuje ji hrát, tak proč potom oceňovat jakýkoli zbytek.
@Gordon (17.09.2018 11:39):.. nicméně tohle je nesmysl, v každé hře je kus práce, ale když tě odpuzuje ji hrát, tak proč potom oceňovat jakýkoli zbytek.
@mvp23 (17.09.2018 01:42): Já ani ne, to že ho to jako střílečka nebavilo, ale zpracování ho docela zaujalo není na důvod kvůli gameplayi potopit hru ve které vidíš kus práce.
Je to velmi dobrý komentář. A žádné zbytečné kecy navíc. Osvěžující.
Nicméně, já bych u takového komentáře čekal výrazně nižší hodnocení.
@Syndrom (komentář):
@Korbitch (14.09.2018 13:57): Proč blitka, taky názor a svým způsobem s ním souhlasím, třebaže jsem HL2 dal 100. Každý holt nemusí stereotypní lineární zážitek.
@Korbitch (14.09.2018 13:57): Proč blitka, taky názor a svým způsobem s ním souhlasím, třebaže jsem HL2 dal 100. Každý holt nemusí stereotypní lineární zážitek.
@Syndrom (komentář): Vyčerpávající blitka.
@Garret (07.07.2018 22:50): Hrát Bioshock střízlivej je jako rybařit... střízlivej... :D
@Garret (07.07.2018 22:50): Tak Bioshock hrát za střízliva je nuda.
@Tommywise (07.07.2018 22:42): tys pil, že jo...
ale zalezi v jakem rozpolozeni sem no.... v noci me dalo vic dal Bisohock 2 a ve dne Citizen.... a ani o tom to neni, dkyz mam naladu ze bych vrazil tak me da vic Bioshock atd...
pica ted kdyz sem hral Bioshock 2 po modu Half Life2 tak najednou sem citil ze meto nic nedava a vic medaval ten mod z HL 2 ... WTF?
slo o mod citizen vs Bioshock 2
slo o mod citizen vs Bioshock 2
ale vsak vis '100 lidi 100 chuti' XDD
@Gordon (04.07.2018 23:28): ja stejny stav jako ty prozival na Bioshock 1
@MarezCZE (04.07.2018 23:23): Vznášedlo na dnešní dobu už technicky zastárlo ale pořád si jeho akční pasáže docela užiju, výprava autem byla vynikající ale nejlepší byla honička s helinou a mustangem v EP2, u toho jsem kadil dopamin. (ještě v kombu s tou hudbou!)