Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Review in progress, pc gamer. Btw, to tu není žádnej mod , který by tyhle offtopicy mazal ? Proč se musím brodit tunou nesmyslů, abych našel jeden relevantni post. Na druhou stranu k Anthemu to sedí, ty NPC maj taky milion trapnejch a rádobyvtipnejch keců naprosto nesouvisejících s tím co tam dělám. Většina by zasloužila pěstí mezi oči.
@Gordon (17.02.2019 15:12): meč nemám, ten byl moc drahej. Ty dvě sběratelky jsou každá jiná - jedna je z kickstarteru od Warhorse, druhou dělal přímo Deep Silver do obchodů, každá obsahuje jiný věci :)
@Jab (17.02.2019 14:58): Na propagaci by mi někdo mi někdo musel platit :D Odpalování krititky je trochu silný výraz. Já se vždy pokouším být realista, i když ohledně Bioware je to pro mne občas trochu oříšek být objektivní. Ted když jsem hru viděl a torchu i hrál vidím, že je některá kritika zcela oprávněná a objektivní.
@Jab (17.02.2019 14:58): nejsem si vědom toho, že bych nějak odpaloval kritiku KCD, už proto, že jsem to ještě nehrál (kromě první cca hodiny, a 10 hodin v betě běhání po lesích). Koupený mám dvě sběratelky a čekám až to bude dodělaný. Jinak mě ta hra ale zajímá extrémně - je to můj favourite genre na cryengine z čech, tzn dreamgame - takže jsem sledoval vývoj, četl blogy atd a postoval to sem, a rád ;)
@Ria Kon (17.02.2019 14:13): Tento hoch je zatvrzelý rejpal, ale s něčím má pravdu. Toto opravdu není hra pro lidi, jenž v řečišti koluje příběh a vše kolem toho. Všechna NPC působí jako afterthought a příběh, nezajímavý a generický, je sice prezentován pěkně, hlavně cutscene faciálky jsou top, ale k čemu to, když je to celé takové meh.

Jinak názory se dosti rozcházejí. Lidi jako Skill up to nesnáší zatímco jiní to adorujou. Ve výsledku, jak jsem předpokládal, toto bude první Bioware hra, kterou nekupuju a asi hodně dlouho nekoupim.

Spíš jsem myslela, jestli hra má aspoň 10h v rámci čistě "story módu" (pokud vím, tak tomu říkají critical path) a jestli je ta část zajímavá (má nějakou zápletku a zvrat/y). Či jestli je to bulshit, u kterého by jste nejradši neustále mačkali skip. (Generické to být může, na těch základech staví BW, co si pamatuju :D).
A taky zmíňka o zajímavosti celkového lore by byla fajn :)
Akce s prvky RPG. K ME stále daleko. K Deus Ex blíže. K Destiny nejblíže. :)
@Richmond (15.02.2019 22:50): Měl jsem samozřejmě na mysli Mass Effect like RPG. V Anthemu jsou větvené dialogy, poměrně robustní loot systém a dosti vymakoná personializace brnění, ale v jádru je to pořád akční looter-shooter. Dneska maji i Far Cry nebo Red Dead a Doom lehké RPG prvky, takže ono konkretizovat žánr není zcela jednoduchá záležitost :)
@Ria Kon (15.02.2019 19:39): Jak píše Pajmič, tohle asi nebude tvůj šálek čaje, pokuď teda nemáš ráda looter shootery, jako je třeba Division nebo Destiny. Zatím tam mám něco přes 3 hodiny a příběh je spíš takovej generickej bullshit. Upřímně řečeno jsem rád, že jsem za to nedal plnou pálku, ale za těch 15 euro mám na měsíc přístup i k dalším hrám, co bych rád vyzkoušel, namátkou Battlefield 5.
@pajmič (14.02.2019 23:56): Ajáj, Ráno když jsem začal tahat preload, tak tam psali 14 February,11:30 PM CET. A ted jsem relognul a už se to změnilo na 15 February, 4:00 PM CET. Aspoň že tak, příjdu domů z roboty a můžu se na to vrhnout.
Za půl hodiny začíná týdenní early access pro nás, co máme Origin Access Premier Subscription, tak vám napíšu pak nějaký první dojmy. :)
@Jab (14.02.2019 17:06): :D Po úspěchu Apexu asi tězko :)

@Paul (14.02.2019 17:26): From Neill Blomkamp, Oats Studios and BioWare comes a live-action story of survival set in the world of Anthem, decades before the events of the game

Nevím, nemůžu najít zmínku o "short live action movie" ale spíš jako upoutávka na potenciální film/seriál.

@Gordon (14.02.2019 17:32): Gordy, nejřív si fikneš ohanbí na xichtě a těd i na hlavě? A kam si dal brejle? :(
@pajmič (14.02.2019 16:54): Tohle mě hodně překvapilo, Neill Blomkamp je můj oblíbený režisér, za málo muziky umí udělat věci co by konvenční režiséři nedokázali, jen ten trailer působí dost syrově, žádný aspekt na příběh, to mě trochu nechavá pořád chladným, jako celková hra.
@Ria Kon (07.02.2019 08:26): Nooo, z toho všeho obsahu, co tam má být usuzuji, že by to průměrného lotter maniaka mělo zaměstnat na pár měsíců. Průměrného casuála tak na 6-12 hodin(?) to je, čistě z těoretického hlediska, poměrně dost. Tedy si nějak nedokážu představit, že by každý měsíc vypouštěli podobně obsáhlý update, aby lid měl co hrát, to by bylo nehumální.

Zdá se mi to, nebo z toho nového traileru a line-upu post-launch obsahu to vypadá, že budou do Anthem přidávat hodně příběhových částí (aktů) i po vydání?
Původně jsem měla představu tak 1 příběhové DLC za půl roku. Ale ono to vypadá na menší, ale zásadní, příběhovou linku s velkou porcí lore obsahu pomalu každý měsíc. To by mě vcelku nakoplo. Co si o tom myslíte?