@
Milfhunter (07.12.2019 12:42): základní PSko není Ps4pro a už vůbec ne Xbox one X. Tam jsou x-násobné rozdíly ve výkonu, navíc každá řada má i své revize. PSko má chlazení vzduchem, ale Xbox One X už má mutanta, je tam kombinované vodní chlazení. Tam už v optimalizaci se postoupilo dost daleko, že velká část PC uživatelů podobných výsledků dosáhnout za nepoměrně vyšší cenu a neúměrně vysoké provozní náklady. V tomto jsou už i rozdíly mezi současnejma PS a Xbox. Na X-ku se v několika titulech už dosáhlo nativního 4k s vysokým nastavením textur i efektů a 30 až dokonce 60 fps (a díky fungujícímu freesync2 mnohem plynulejší, zrovna tohle a funkční HDR je věc, se kterou má problémy velká řada grafických karet, které to sice uvádějí, ale v praxi nezvládají, takže pro řadu postavených PC je to stále jen teorie. Ono taky není 30/60 fps jako 30/60 fps).
JInak je vidět, že tebe motivuje nenávist vůči konzolím a víra k PC platformě, na který ale řada věcí funguje dost kompromisně nebo nefunguje vůbec a zakrývá se to nesmyslně namířeným výkonem za ohromnou energetickou cenu a bambilionem zbytečných efektů a vyhlazování, rozmazů a podobných nesmyslů. Nemluvě o tom, že naprostá většina PC má jen podprůměrné nebo průměrné zvukové karty a neposkytuje takovou kvalitu, jakou by mělo (že to lidem stačí je na úrovni některých konzolistů se základním Xbox nebo PS, že jim těch 24 fps stačí).
Proto se ptám Paula, kterej - podobně jako já u X-ka - hraje jeden titul na dvou platformách a je citlivej na to jak to vypadá jako celek a může to skutečně porovnat (i když - už - nemá pravdu v té tezi o low texturách, to třeba u X-ka neplatí).
Konzole dnes nejsou přežité, a ty pokročilé už jsou v zásadě optimalizované PC pro hraní (a tím i snažší možnost konverze pro PC pro vývojáře než tomu bylo za dob PS2), ale jsou to - zejména Xbox One X - žijící obžaloba PC platformy, jak je předražená, nezoptimalizovaná a potřebuje mnohem vyšší výkon vůbec k tomu, aby měla to co ta malá krabička a další, aby jej předehnala a to za nepoměrně vyšší cenu za komponenty.
Zrovna RDR2 je krásnou ukázkou optimalizace technologie na obyčejné AMD čipy.
Takže na velevýkonných NVIDIA na PC a nových řadách procesorů nové generace by to mělo být x-násobně lepší. Teoreticky.
Já mám - podobně jako Paul, herní výkonné PC a vedle toho konzoli a rozdíl ve spotřebě je prostě ohromný a přitom rozdíl kvality teda tomu neodpovádí. U některých titulů naopak je vidět, že mu svědčí spíš optimalizace u Xka.