@
Radecker (28.08.2020 09:10): To mi povídej. Stále si vzpomínám, jak mi Neera v jedničce, ačkoliv jsem jí měl v partě jen pět minut, po vykopnutí vyrobila scénu, že si myslela, jací velcí jsme přátelé a že mě bude čekat, až přijdu s omluvou. Beamdog ji opravdu udělal veledůležitou. Ten mnich ale docela šel. Škoda těch tun bugů v questech. A nadto opravdu ta NPC do původní hry nepasují. Zvukem, avatary, novými lokacemi (kdy je jejich grafika dost odlišná od původní hry). A konečně i questy, které se opravdu táhnou přes oba díly i ToB. A připadám si, jako by tam charname byl vsazen do jejich příběhu a ne oni do jeho. Což zase odkazuje k té "veledůležitosti", kterou třebas Neera má. Tahle autorská úchylka udělat právě to své NPC nejvíc důležité na světě ukazuje, že ti noví družníci jsou spíše dílem amatérů. Koneckonců v questu Neery se velmi křečovitě objeví i
Szass Tam, což je přesně ten princip "pejsek a kočička vařili dort". Vzpomínám si na některé seance dračáku v dětství, kdy "Pán Jeskyně" vytvořil svět, kde byl na každém kroku drak či další mocný tvor. A do toho postava na úrovni 1-6, která v tom světě vlastně ani nic moc nemůže dělat, protože je těmi mocnými silami tak pevně nalinkovaný. Sám jsem pár takových také vytvořil (S cílem, aby byli ostatní fascinování "géniem světa" spíše než aby si zahráli.). Časem jsem z toho vyrostl. Nicméně v Beamdogu tenhle dětský duch zůstal. Ten amatérismus je vidět i na party banterech, kdy ti noví družníci absolutně nestíhají na ty staré. Jednovětné odpovědi, z nichž to nové NPC vždy vychází jako úžasně tajemné a mocné... Odkazuje to zase k tomu výše. Prostě dětinský amatérismus. :(