Díky bohu za ten HUD ! Konečně můžu dělat screeny, anižbych se pak musel sr*** ve cs6 s odstranováním tacháče atd. ručně.. akorát škoda, že cutscény jsou pořád 16:9... to asi neupraví
Diskuze
@Toaleťák (08.10.2020 10:56): Ale minimapa atd. mi v barvě nezůstane. :D
@S4TW (08.10.2020 11:03): Mám stejný názor. Není to jako originál (to jsem ani nečekal, že bude - těch faktorů, co tvoří pocit z původní jedničky je víc), ale obával jsem se, že to bude spíš ostuda, ale nakonec to je docela solidní hra inspirovaná originálem.
Tak dohráno, jako nemohu říct nespokojenost, to bych lhal, ale prostě je to slabší i než jsem čekal, popravdě, přijde mi, že některé věci tam úplně zbytečně chybí, který by zážitek umocnili... ale špatná hra to není, nicméně jestli budu někdy hrát Mafii znovu, tak raději sáhnu po původní verzi :)
@Blackhand47 (07.10.2020 19:14): Ten už tam byl od vydání. Stačilo si na monitoru nastavit saturaci na 0 :-D.
Hezký, jsem rád, že na to nekašlou. Každopádně já s dalším hraním ještě počkám, protože jsem zvědavý, co se ještě objeví. Fakt bych byl rád, kdyby zlepšili jízdní model (klidně volitelně, aby casual hráči mohli mít i tenhle jednoduchý) a zrušili tu otravnou skriptovanost v hlavním závodě.
@Brasikona (07.10.2020 22:18): Závody! Tak to je nejvíc. :)
Na druhou stranu to ale nemá ten původní jízdní model. :-D
Na druhou stranu to ale nemá ten původní jízdní model. :-D
Mě potěšila hlavně oprava interakce v Corleone: https://youtu.be/dQ5KztOFeQk :)
Do hry přibyly závody a taxikaření.
Do hry přibyly závody a taxikaření.
@Ross (07.10.2020 20:54): Ten noir režim zní dobře.
Vyšla nová aktualizace Mafie . Odstraní i ty ukazatele. Nebude potřeba stahovat módy.
Tak nám do Mafie přidali Noir režim... jde se hrát znovu. :D
@Red (07.10.2020 15:04): U Vincenza, narozdíl od původní hry je tady Salieriho bar otevřen.
A kde teda získáváte zbraně ve volné jízdě?
@Gordon (07.10.2020 13:14): V remaku není. Zbraně se u pár misí dají vybrat u Vincenza. Pochopitelně ne v těch posledních.
@ajne (07.10.2020 13:53): Dostane od píta pistolku. ale možná se pletu, už je to dlouho.
@Gordon (07.10.2020 13:14): Jízda pro zbraně nemá smysl, jestli se teď nepletu, tak při cutscéně Tom přijde o zbraně a bojuje těmi sebranými od složených nepřátel. Nebo se pletu, tuhle část jsem hrál jednou, tak si to teď nevybavuji s jistotou.
Ještě jste tou časovou osou, že tam Tom dojede do galerie za chvilku, zapomněli, že v originále si může Tom ještě zajet k žlutému Pítovi pro zbraně.
Je žlutej Pít v remaku?
Je žlutej Pít v remaku?
@Luďa (06.10.2020 21:51): Souhlas. Taky jsem se tam byl tuhle jen tak projet, ale je fakt, že v noci a za deště je ten venkov krásně atmosférický. Až jsem si posteskl, že bych si nechal líbit nějakou dobovou otevřenější hru zasazenou v takovém prostředí. A máš recht, ten venkov si o nějakou vedlejší misi vyloženě říká. Výlet do přírody, kde je cesta navíc odbytá rychlou cutscénou, je málo.
Říkám si, že by bylo fajn vidět i nějaké DLC s novým příběhem. Volnou jízdu jsem ještě nehrál, ale hádám, že v té se projedu jednou a už ji nezapnu. Tyhle bezdějové aktivity bez cíle mě příliš nebaví a extrémní jízda mi přišla zbytečná už u originální Mafie.
Říkám si, že by bylo fajn vidět i nějaké DLC s novým příběhem. Volnou jízdu jsem ještě nehrál, ale hádám, že v té se projedu jednou a už ji nezapnu. Tyhle bezdějové aktivity bez cíle mě příliš nebaví a extrémní jízda mi přišla zbytečná už u originální Mafie.
Včera jsem zkoušel volnou jízdu a myslel jsem si, jak si hezky projedu a prozkoumám venkov. Došlo mi hodně brzo to, čeho jsem si až tak při hraní příběhu nevšiml. Venkov je úplná Potěmkinova vesnice a všechno je to jenom silnice jak v originálu. Všechno obehnaný plotama nebo „nenápadným“ křovím. Nedá se prostě skoro vůbec nikde ze silnice sjet a je to jak třeba v Euro truck simulátoru - hezký krajinky a domečky, ale nedá se k nim dostat. Docela škoda, určitě by se tam daly vymyslet nějaký sidequesty do volný jízdy s pašováním chlastu, kupováním moonshinu a podobně kdyby to prostě nebyly jenom políčka a lesy v dálce. :(
@Bellerofontes (06.10.2020 21:20): Heh vidis to. Ja jsem tak zvyklej na umelecky mechanismy, ze todle me fakt v zivote nenapadlo :) Ani jako joke. Otazka jak by mohl Sam zorganizovat 50 bouchacu za tak kratkou dobu a obsadit ne uplne zastrceny obrovsky mestsky muzeum, je proti tvymu hnidopistvi cirej amaterismus:)
lmao, alex cox neviděl reakci Dana Vávry na ten jejich úžasnej family foreva konec :))
https://www.zing.cz/specialy/96207980/ex ... tvurci-mafia-remake/
Zing: Jak moc nervózní jste byli ohledně rozšiřování původního příběhu?
Alex Cox: Vrátit se k příběhu, který byl tak milovaný, bylo samozřejmě poněkud děsivé. Sám jsem byl zklamán remaky mých oblíbených filmů, seriálů a her, takže vím, jaký to je pocit, když to noví autoři prostě nepochopili. Rozhodně jsem nechtěl, aby tento remake trpěl tímto problémem a byla to myslím jediná věc, které jsem se já osobně bál. Celý tým prokázal velkou zdrženlivost kdykoliv došlo na změny. Hlídali jsme svoje ego a zůstali jsme soustředění na náš cíl re-interpretovat Mafii, aby si ji mohlo užít nové publikum. To znamenalo zachovat co dělalo originál speciálním ale také nekompromitovat spisovatelské kvality a být připraveni udělat změny pro podporu aktualizované hratelnosti. Ne každý bude souhlasit se změnami, které jsme udělali, ale nesouhlas je normální. Jako vývojáři se nemůžeme bát toho, co řeknou kritici, protože pak bychom nikdy nic nevytvořili. Snažili jsme se ze všech sil najít tu správnou rovnováhu mezi zachováním a osvěžením originálu. Ale nejdůležitější podle mne je, že jsme k remaku přistoupili s respektem vůči příběhu Daniela Vávry a pocitům fanoušků Mafie. Hra se dočkala velmi pozitivního přijetí od fanouškovské komunity, takže doufám, že jsme na této frontě uspěli.
https://www.zing.cz/specialy/96207980/ex ... tvurci-mafia-remake/
Zing: Jak moc nervózní jste byli ohledně rozšiřování původního příběhu?
Alex Cox: Vrátit se k příběhu, který byl tak milovaný, bylo samozřejmě poněkud děsivé. Sám jsem byl zklamán remaky mých oblíbených filmů, seriálů a her, takže vím, jaký to je pocit, když to noví autoři prostě nepochopili. Rozhodně jsem nechtěl, aby tento remake trpěl tímto problémem a byla to myslím jediná věc, které jsem se já osobně bál. Celý tým prokázal velkou zdrženlivost kdykoliv došlo na změny. Hlídali jsme svoje ego a zůstali jsme soustředění na náš cíl re-interpretovat Mafii, aby si ji mohlo užít nové publikum. To znamenalo zachovat co dělalo originál speciálním ale také nekompromitovat spisovatelské kvality a být připraveni udělat změny pro podporu aktualizované hratelnosti. Ne každý bude souhlasit se změnami, které jsme udělali, ale nesouhlas je normální. Jako vývojáři se nemůžeme bát toho, co řeknou kritici, protože pak bychom nikdy nic nevytvořili. Snažili jsme se ze všech sil najít tu správnou rovnováhu mezi zachováním a osvěžením originálu. Ale nejdůležitější podle mne je, že jsme k remaku přistoupili s respektem vůči příběhu Daniela Vávry a pocitům fanoušků Mafie. Hra se dočkala velmi pozitivního přijetí od fanouškovské komunity, takže doufám, že jsme na této frontě uspěli.
@Syndrom (06.10.2020 20:19): Stran vypravěče, nikdy jsem nepochopil Tomovo mudrování v závěru, co mu postříkali trávník malinovkou. Vypadá to, jako by celou dobu mluvil ze záhrobí.
@Brasikona (06.10.2020 19:30): Tohle mi na Samovi hrozně sedlo. Jako jediný od začátku věděl, že přátelství je sračka. A měl pravdu. Žádný zbytečný kamarádíčkování, profesně příkladný přístup.
@Brasikona (06.10.2020 19:30): Tohle mi na Samovi hrozně sedlo. Jako jediný od začátku věděl, že přátelství je sračka. A měl pravdu. Žádný zbytečný kamarádíčkování, profesně příkladný přístup.
@Brasikona (06.10.2020 19:30): Nesunda, mas pravdu. Mafie original je o tematu(tech), ne o postavach. Blby je, ze sila originalu je v tom jak to umi rikat naznakove, prirozene, vizualne a to je dneska v branzi zapomenute umeni. Remake je z hlediska pribehu na videohry dobrej, ale moc vysvetluje co by melo byt divakovi jasny. Vsuvka s Morellem v originale rika, co je zac jednou vetou: "Zadnej bastard mi nebude prekazet v ceste!" a to je definice jeho charakteru, zatimco Salieri je klidnej obchodnik, co sedi na zadku a kouri doutniky, a proto sou spolu ve valce. V remaku Tommy musi rict, ze Salieri povidal, ze Morello to nema v hlave kolikrat v poradku a proto to udelal. Stejny se Samem. Je zradce protoze si od vsech drzi odstup tj. je tam malo videt. Je ten slabsi, nepouzitelnejsi, jak kamos v parte co na nic nema nazor. A kdyz prijde jeho chvile, vychutna si ji az psychopaticky. Mno a ten patos je soucasti zanru - narace. Pro me je original hlavne snad jedina hra, ktera ma realny kvality klasickyho filmu. Um remaku spociva v tom, ze to dokazali opsat aby to pusobilo nove, ale rozhodne tomu museli neco obetovat. Jen pro jasnost, tim chci rict, ze original se postavama zabyva, ale jinak. Jako kdyz pribeh vypraveji dva vypraveci.
@Shoggot (06.10.2020 13:44): Taky dávám +1 :D Ta změna toho, že to navrhl Tom a ne Sam, mě sice taky překvapila, ale ono to na té (ne)logičnosti podle mě nic nemění, prostě obojí je přitažené za vlasy, je to pro potřeby levelu (uznejte, přestřelka v Kunsthistorickém muzeu v roce 2002 musela být fakt něco, nádherná lokace) a ve výsledku to od Toma dává smysl v tom, že si sám zvolí místo, které považuje za bezpečné. Tady fakt problém nevidím.
@BUMTARATA (06.10.2020 14:33): O tom už jsem se s několika lidmi hádala, tam to prostě beru jako časový skok, protože Tommy pak zase vyráží pryč, ale je to trochu blbě zpracované...
@Bellerofontes (06.10.2020 14:37): Sam byl pro mě vždy naprosto prázdnou figurkou, že mě jeho zrada nepřekvapila ani nijak nevzala, prostě další hajzl na odstřel, i v té trojce postav byl prostě jen do počtu. Tady konečně funguje jako postava, člověk, parťák i přítel – i proto na mě konec zapůsobil mnohem víc než v originále. Originál je v podstatě strašně epický a skvěle napsaný příběh, ale jen jeho linka, postavy se tam spíš tak jako plácají... Ale za tenhle názor mě někdo může solidně sundat :D
OG Sam - kolega, spíš známý než přítel, věrný rodině, pevně držící způsoby
remake Sam - přítel, parťák, věrný rodině, ale i přátelům, kvůli čemuž u něj nastává konflikt
@BUMTARATA (06.10.2020 14:33): O tom už jsem se s několika lidmi hádala, tam to prostě beru jako časový skok, protože Tommy pak zase vyráží pryč, ale je to trochu blbě zpracované...
@Bellerofontes (06.10.2020 14:37): Sam byl pro mě vždy naprosto prázdnou figurkou, že mě jeho zrada nepřekvapila ani nijak nevzala, prostě další hajzl na odstřel, i v té trojce postav byl prostě jen do počtu. Tady konečně funguje jako postava, člověk, parťák i přítel – i proto na mě konec zapůsobil mnohem víc než v originále. Originál je v podstatě strašně epický a skvěle napsaný příběh, ale jen jeho linka, postavy se tam spíš tak jako plácají... Ale za tenhle názor mě někdo může solidně sundat :D
OG Sam - kolega, spíš známý než přítel, věrný rodině, pevně držící způsoby
remake Sam - přítel, parťák, věrný rodině, ale i přátelům, kvůli čemuž u něj nastává konflikt
protože už je to 10 let - jen pro připomenutí moje hudební video: Mafia 2 - trailer - theme music video - gameplay Mafia and Mafia 2 - HD
@M.a.t.t. (06.10.2020 14:18): jo, s tím souhlas. Mě v remaku prostě bilo do očí, že já navrhnu místo k setkání, okamžitě tam jedu a on už to tam má obsazený a vegetuje na zábradlí. Proto mi to sedlo víc v originále. Ale kdyby tam byla ještě nějaká činnost před jízdou do muzea a ta časová informace, pak by to fungovalo líp než originál.
@Bellerofontes (06.10.2020 14:52): Ja som bral toho zradcu z pohľadu zradenia Tommyho dôvery - t.j, že od začiatku bolo vidieť, že sa na na neho nedá v tomto smere spoliehať :) Inak bol Sam, samozrejme, lojálnejší svojej mafiánskej rodine, ako Tommy.
@M.a.t.t. (06.10.2020 14:40): To není chyták, už si to napamatuju. Mám zažité, že zrádce byl Tom, Sam jenom plnil rozkazy, ale třeba se pletu.
@Bellerofontes (06.10.2020 14:37): Ja som z neho v originále nikdy nemal dojem, že by mal byť Tommyho kamarát. Žiadna podobná scéna tam neprebehla a to, že mu zachránil život nerátam.
@M.a.t.t. (06.10.2020 14:18): Zůstanu-li u původní Mafie, byl Sam skutečně zrádce? Potřeboval bych si to osvěžit. Nikdy jsem z něj ten dojem neměl.
@BUMTARATA (06.10.2020 14:33): To musí být večerní vydání! :-)
@BUMTARATA (06.10.2020 14:33): To musí být večerní vydání! :-)
@M.a.t.t. (06.10.2020 14:18): Tou časovou sosledností jsi mi připomněl, jak se Tommy vrátí z atentátu na Turnbulla a Sarah si o tom čte v novinách…
@Gordon (06.10.2020 13:31): :D Asi tak. Zahada vyresena.
@M.a.t.t. (06.10.2020 14:18): Z logického hľadiska nedáva zmysel ani originál, ani remake.
Ano, přesně to říkám. Ono tam ani nic moc smysl dávat nemůže, protože je to postavené na nelogické premise: obří přestřelka v galerii. Ale je to bombastické!
V remaku totiž Sam berie Tommyho trochu viac ako kamaráta a nechce ho zabiť sám, ak nemusí.
To je zas pro potřebu velkolepého finále. Pokud Paulieho zabil Sam, asi by ani neměl problém zabít Tommyho. Pokud Paulieho zabily nějaké Salieriho gorily, tak proč by ho nezabily i v galerii bez Sama, stejně jako Paulieho. Trochu se pak musíme chytat stébla, protože jedině pak nám to dává smysl: Sam měl Toma vlastně rád, tak proto zavolal...asi šedesát týpků s kvérama? Eeee...to spíš protože Sam jakoby tušil, že Tommy je nějaký berserker a že dojde k naprosto bombastické přestřelce.
A nebo to věděl ten, kdo tu misi dělal a to je jediný důvod, proč tam jsou a všechno ostatní jsou takové roztomilé zpětné racionalizace :)) ale jak říkám, je to hra, finále má bombastické, jen to trochu hapruje s tím, jak se jinak snaží věci udržet "ukotvené v realitě" (ne realistické). Ale tak už to je.
Ano, přesně to říkám. Ono tam ani nic moc smysl dávat nemůže, protože je to postavené na nelogické premise: obří přestřelka v galerii. Ale je to bombastické!
V remaku totiž Sam berie Tommyho trochu viac ako kamaráta a nechce ho zabiť sám, ak nemusí.
To je zas pro potřebu velkolepého finále. Pokud Paulieho zabil Sam, asi by ani neměl problém zabít Tommyho. Pokud Paulieho zabily nějaké Salieriho gorily, tak proč by ho nezabily i v galerii bez Sama, stejně jako Paulieho. Trochu se pak musíme chytat stébla, protože jedině pak nám to dává smysl: Sam měl Toma vlastně rád, tak proto zavolal...asi šedesát týpků s kvérama? Eeee...to spíš protože Sam jakoby tušil, že Tommy je nějaký berserker a že dojde k naprosto bombastické přestřelce.
A nebo to věděl ten, kdo tu misi dělal a to je jediný důvod, proč tam jsou a všechno ostatní jsou takové roztomilé zpětné racionalizace :)) ale jak říkám, je to hra, finále má bombastické, jen to trochu hapruje s tím, jak se jinak snaží věci udržet "ukotvené v realitě" (ne realistické). Ale tak už to je.
@Shoggot (06.10.2020 14:13): Z logického hľadiska nedáva zmysel ani originál, ani remake. V remaku je skutočne zdanlivo logickejšie, že miesto stretnutia navrhne Tommy - lenže tu mi zase chýba nejaká časová informácia typu: stretneme sa tam o polhodiny. Takto to pôsobí, že Tommy je o chvíľu v galérii a tá a je už kompletne obsadená.
Každopádne, ta armáda goríl mi príde predsa logickejšia v remaku, ako v originále. V remaku totiž Sam berie Tommyho trochu viac ako kamaráta a nechce ho zabiť sám, ak nemusí. V originále naopak pôsobil od začiatku ako niekto, komu vidieť na očiach budúcu zradu.
Každopádne, ta armáda goríl mi príde predsa logickejšia v remaku, ako v originále. V remaku totiž Sam berie Tommyho trochu viac ako kamaráta a nechce ho zabiť sám, ak nemusí. V originále naopak pôsobil od začiatku ako niekto, komu vidieť na očiach budúcu zradu.
@Paul (06.10.2020 13:57): Já si myslím, že logický smysl mohou mít pouze ty motivace, protože galerii by si asi nevybral ani totální kokot, ale je to naopak zajímavé místo pro přestřelku s desítkami debilů. Oba dva mohou mít legitimní důvod se setkat na veřejném místě, byť jsou jejich motivace protichůdné.
Přijde mi od Toma víc logický. že by vybral galerii, protože to není místo, kde by si ho někdo troufnul jen tak oddělat. Bohužel Tom netušil, že žije ve videoherním scénáři a dovézt tam menší bojovou četu a vyklidit dva kilometry okolo galerie od lidí, zjevně nedělá Samovi problém. Sam taky mohl říct, že se spolu setkají v nějakém důvěryhodném baru po zavíračce a nad flaškou vymyslí co dál a pak Tomma sejme debil schovaný na hajzlu. Jenže to pak nemáme epickou přestřelku a protože to musí skončit epickou přestřelkou, musíme cokoli co jen zavání uvěřiteleností a smyslem vyhodit z okna.
Ano, v remaku dává smysl ještě méně, že Sam vyklidí galerii a pošle tam menší armádu. V originálu je zase opravdu směšně debilní, že by si ze všech míst na světě vybral Sam galerii, když chce sejmout Toma. Já rád věřím, že Tommy nebyl totální debil a vybral galerii protože byl opatrný, což mu samozřejmě bylo k ničemu, protože Sam je psychopatický kokot s nadpřirozenými schopnostmi.
Obě dvě varianty jsou nesmyslné uplně stejně, jde jen o preferenci. Scénáristicky set-up celé situace posílá do prdele jakoukoli logiku v jednání postav.
Přijde mi od Toma víc logický. že by vybral galerii, protože to není místo, kde by si ho někdo troufnul jen tak oddělat. Bohužel Tom netušil, že žije ve videoherním scénáři a dovézt tam menší bojovou četu a vyklidit dva kilometry okolo galerie od lidí, zjevně nedělá Samovi problém. Sam taky mohl říct, že se spolu setkají v nějakém důvěryhodném baru po zavíračce a nad flaškou vymyslí co dál a pak Tomma sejme debil schovaný na hajzlu. Jenže to pak nemáme epickou přestřelku a protože to musí skončit epickou přestřelkou, musíme cokoli co jen zavání uvěřiteleností a smyslem vyhodit z okna.
Ano, v remaku dává smysl ještě méně, že Sam vyklidí galerii a pošle tam menší armádu. V originálu je zase opravdu směšně debilní, že by si ze všech míst na světě vybral Sam galerii, když chce sejmout Toma. Já rád věřím, že Tommy nebyl totální debil a vybral galerii protože byl opatrný, což mu samozřejmě bylo k ničemu, protože Sam je psychopatický kokot s nadpřirozenými schopnostmi.
Obě dvě varianty jsou nesmyslné uplně stejně, jde jen o preferenci. Scénáristicky set-up celé situace posílá do prdele jakoukoli logiku v jednání postav.
@Shoggot (06.10.2020 13:44): jasně, je to hra. Přesto mi nepřijde úplně nelogický, že Sam chce někam Toma nalákat, tak mu řekně veřejný místo, aby měl Tommy menší důvod k podezření. "Setkáme se v opuštěný stodole za městem" by asi moc nefungovalo. V originále to prostě beru tak, že chtěl Sam Tommyho vlákat do pasti, tak si obsadil galerii (uplatil jejího správce) a navrhl setkání tam, přičemž to pro Tommyho bylo dostatečně důvěryhodný a Sam měl zároveň čas to tam zabrat.
Samozřejmě to i tak vyžaduje suspension of disbelief a akceptaci, že je v rámci logiky toho herního světa něco takovýho možný udělat.
V remaku mi to prostě dává smysl ještě o poznání méně.
Samozřejmě to i tak vyžaduje suspension of disbelief a akceptaci, že je v rámci logiky toho herního světa něco takovýho možný udělat.
V remaku mi to prostě dává smysl ještě o poznání méně.
@Shoggot (06.10.2020 13:44): :D +1
@Paul (06.10.2020 13:24): Ono tam totiž vůbec nic nedává smysl. Nedává smysl s armádou goril předem obsadit galerii, abys odrovnal jednoho týpka, co ti ještě důvěřuje. Nedává smysl, aby pokud Tommy věří Samovi, vybíral galerii jako veřejné místo, to by zas vypadalo, že se bojí, že někde o samotě ho Sam whackne. Nedává tam smysl vůbec nic, protože je to hra.
Potřebuješ překvapení a velký level plný nepřátel, to je prostě konec hry, tak to dali do galerie. Žádný plán nedává pochopiteleně smysl, protože Tom je prostě superhrdina co pobije desítky lidí v masivní přestřelce, bez jediného svědka, bez příjezdu policie, ve světě, kde mafie odpravuje svoje neposlušné tak, že nějakým způsobem vyklidí galerii kvůli jednomu člověku a pošle tam asi náklaďákem 50 debilů s brokovnicema a samopalama.
Jediný co by mi dávalo smysl je, že právě Tommy vybere jako místo setkání veřejné, protože může být pdoezřívavý a veřejné místo jako galerie přece jen dodává určité soukromí a zároveň dost svědků na to, aby si nikdo moc na nic netroufl.
Samozřejmě i tahle logika nakonec nutně vyletí z okna, protože pravidla videoherního světa fungují přesně jak jsem popsal výše. Jen si myslím, že to že jako veřejné místo setkání vybere Tom by dávalo větší smysl, pokud by Samovi nevěřil. Samozřejmě pak to naráží na ten časobý problém. V originále to zas nedává smysl, aby Sam dělal hit v GALERII. Ale to si myslím, že není takový problém, je to jen hra, potřebuje strhující finále a nepotřebuje, aby to dávalo smysl.
Potřebuješ překvapení a velký level plný nepřátel, to je prostě konec hry, tak to dali do galerie. Žádný plán nedává pochopiteleně smysl, protože Tom je prostě superhrdina co pobije desítky lidí v masivní přestřelce, bez jediného svědka, bez příjezdu policie, ve světě, kde mafie odpravuje svoje neposlušné tak, že nějakým způsobem vyklidí galerii kvůli jednomu člověku a pošle tam asi náklaďákem 50 debilů s brokovnicema a samopalama.
Jediný co by mi dávalo smysl je, že právě Tommy vybere jako místo setkání veřejné, protože může být pdoezřívavý a veřejné místo jako galerie přece jen dodává určité soukromí a zároveň dost svědků na to, aby si nikdo moc na nic netroufl.
Samozřejmě i tahle logika nakonec nutně vyletí z okna, protože pravidla videoherního světa fungují přesně jak jsem popsal výše. Jen si myslím, že to že jako veřejné místo setkání vybere Tom by dávalo větší smysl, pokud by Samovi nevěřil. Samozřejmě pak to naráží na ten časobý problém. V originále to zas nedává smysl, aby Sam dělal hit v GALERII. Ale to si myslím, že není takový problém, je to jen hra, potřebuje strhující finále a nepotřebuje, aby to dávalo smysl.
@Paul (06.10.2020 13:24): Ono říct aby tucet cápku sedlo do aut a jelo s tebou není tak organizačně těžký.
@Shoggot (06.10.2020 13:08): mě tedy nedává smysl, že Tom vybere místo setkání, okamžitě po telefonátu tam jede, a Sam už tam je přitom naklusanej s armádou goril..když místo vybíral Sam, tak aspoň tohle dávalo smysl. Proč galerie? Např. protože to bylo veřejný místo, u kterýho mohl Tommy snáz předpokládat, že nepůjde o podraz...a zklamat se.
@Naginata (06.10.2020 12:52): Pár těch změn je pěkně zbytečných a nesmyslných, nejvíc mě štve Salieri, podstata příběhu a Sam. Ale třeba Sára, Paulie a Tommyho smrt mi přišly docela dobře zvládnuté.
@Shoggot (06.10.2020 13:08): On to asi spíš myslí tak, že by Sam nestihl nashromáždit během pár minut tolik lidí a dojet s nimi do galerie, kde je navíc takticky rozmístí. :D
@Shoggot (06.10.2020 13:08): On to asi spíš myslí tak, že by Sam nestihl nashromáždit během pár minut tolik lidí a dojet s nimi do galerie, kde je navíc takticky rozmístí. :D
@Naginata (06.10.2020 12:52): Tak zrovna to s tou galerií chápu, v originále to nedává smysl. Proč by se Sam připravoval ho sejmout v galerii? Dává trochu větší smysl, že veřejné místo pro setkání by sis spíš vybral Tom.
To s tím vybíráním výpalného se mi docela líbí, v originále ona interpretace, že výpalné má chránit obchodníka od kohokoli jiného než od toho, kdo výpalné vybírá, byla tak roztomile a komicky naivní.
To s tím vybíráním výpalného se mi docela líbí, v originále ona interpretace, že výpalné má chránit obchodníka od kohokoli jiného než od toho, kdo výpalné vybírá, byla tak roztomile a komicky naivní.
@Naginata (06.10.2020 12:52): To s tím lidstvým mi celkem hapruje se samotným gameplayem, pořád odpálí hotel? :-D
No z toho co jsem četl a viděl se mi teda nelíbí ty změny, které udělali v příběhu
-Tommy místo toho, aby byl donucen se připojit k mafii to doslova žádá kvůli pomstě.
-Sam žádá Tommyho, aby nechal couru jít, co byla důležitá pointa, ukazující, že Tommy byl příliš lidský. Co je ještě horší je, že v poslední bitce to hodí na Tommyho, i když Sam byl Salierimu věrný.
-Tommy ho požádá aby se potkali v galerii, zatímco Sam mu to měl říct aby měli čas připravit se na útok.
-V misi Běžná Rutina Salieri původně Salieri poskytl službu, za kterou lidi chtěli zaplatit, kvůli padochovi, s kterým policie nic nedělala. Tady Paulie doslova napadne vlastníka jednoho obchodu, který odmítl zaplatit a všichni s tim nejsou spokojeni.
-To jak sprznili Tommyho smrt ani nebudu komentovat.
Mnoho původně náhodných věcí je teď plánovaných:
-Přestřelka v kostele je plánovanáa a ne následek víry.
-Ukradená Whiskey byla plánována a ne objevena štěstím.
-Tommy okamžitě zjistí že něco nesedělo z obchodem s cigaretama, ale poté hra změní produkt co Salieri pašoval, protože byl původně proti drogám.
Plus úplně přepsali osobnosti postav:
-Tommy, který byl běžný člověk co se stál mafiánem se teď chová jako agresivní psychopat a okamžitě narazído několik mafiánskych aut.
-Paulie je teď alkoholický hajzl, zatímco v původní hře se jeho alkoholismus vyvinul kvůli rastoucímu násilí.
-Sam, který byl vždy Salierimu věrný navrhne Tommymu aby neposlouchl jeho příkazy a je teď ještě větší zbabělec.
-Salieri, který byl tvrdý, ale mírně benevolentní boss teď Tommyho jasně zradí.
-Sarah je teď akčnejší a na jednoho gangstera dokonce zaútočí.
-Tommy místo toho, aby byl donucen se připojit k mafii to doslova žádá kvůli pomstě.
-Sam žádá Tommyho, aby nechal couru jít, co byla důležitá pointa, ukazující, že Tommy byl příliš lidský. Co je ještě horší je, že v poslední bitce to hodí na Tommyho, i když Sam byl Salierimu věrný.
-Tommy ho požádá aby se potkali v galerii, zatímco Sam mu to měl říct aby měli čas připravit se na útok.
-V misi Běžná Rutina Salieri původně Salieri poskytl službu, za kterou lidi chtěli zaplatit, kvůli padochovi, s kterým policie nic nedělala. Tady Paulie doslova napadne vlastníka jednoho obchodu, který odmítl zaplatit a všichni s tim nejsou spokojeni.
-To jak sprznili Tommyho smrt ani nebudu komentovat.
Mnoho původně náhodných věcí je teď plánovaných:
-Přestřelka v kostele je plánovanáa a ne následek víry.
-Ukradená Whiskey byla plánována a ne objevena štěstím.
-Tommy okamžitě zjistí že něco nesedělo z obchodem s cigaretama, ale poté hra změní produkt co Salieri pašoval, protože byl původně proti drogám.
Plus úplně přepsali osobnosti postav:
-Tommy, který byl běžný člověk co se stál mafiánem se teď chová jako agresivní psychopat a okamžitě narazído několik mafiánskych aut.
-Paulie je teď alkoholický hajzl, zatímco v původní hře se jeho alkoholismus vyvinul kvůli rastoucímu násilí.
-Sam, který byl vždy Salierimu věrný navrhne Tommymu aby neposlouchl jeho příkazy a je teď ještě větší zbabělec.
-Salieri, který byl tvrdý, ale mírně benevolentní boss teď Tommyho jasně zradí.
-Sarah je teď akčnejší a na jednoho gangstera dokonce zaútočí.
Dost pěkný video ukazující detaily co se dostaly do remaku:
https://www.youtube.com/watch?v=64ox0UXdVeU
Ten fakáč před smrtí je vtipnej :) A ten Paulieho dialog u stráže v molotov party.
https://www.youtube.com/watch?v=64ox0UXdVeU
Ten fakáč před smrtí je vtipnej :) A ten Paulieho dialog u stráže v molotov party.
@tomi2k9 (05.10.2020 15:37): Ah, pardon, jsem slepá :D V původní hře šli ti nejmenší sedět na osm let, tak kdo ví, jak tomu bylo tady, ale rozhodně jen tak asi nevyvázli, bych řekla...
@BUMTARATA (05.10.2020 16:08): Já si právě úplně zamilovala nového Salvatora, takže pro mě je celá ta mise zkrátka o něm... Zvláštní přístup, ale prostě tomu tak je. A nový Vincenzo se mi moc líbí. Když ho představili, byla jsem naštvaná a bála jsem se, že to bdue nějak ve stylu "haha, jsem strašně vtipný a drsný", což tak jistým způsobem sice je, ale za mě to funguje. Hlavně dává smysl, že tam někdo ty větší akce vymýšlí, evidentně je to znalec, ten hodný strejda mi ani nechybí. Ale Franka prostě pokazili, to mě strašně moc mrzí...
@BUMTARATA (05.10.2020 16:08): Já si právě úplně zamilovala nového Salvatora, takže pro mě je celá ta mise zkrátka o něm... Zvláštní přístup, ale prostě tomu tak je. A nový Vincenzo se mi moc líbí. Když ho představili, byla jsem naštvaná a bála jsem se, že to bdue nějak ve stylu "haha, jsem strašně vtipný a drsný", což tak jistým způsobem sice je, ale za mě to funguje. Hlavně dává smysl, že tam někdo ty větší akce vymýšlí, evidentně je to znalec, ten hodný strejda mi ani nechybí. Ale Franka prostě pokazili, to mě strašně moc mrzí...
@tomi2k9 (05.10.2020 14:04): Protože na konci kdy se bavíTommy s Normanem mu Norman říká že bude muset svědčit a sedět proti Salierimu, Ralfovi a otci Sáry. Jinak v originální Mafii říká, že nejmenší ryby dostaly 8 let. To se mi zdá hodně za upravování kradených aut.
@Brasikona (05.10.2020 15:07): Mě v té misi konsternovalo hledání Salvatora, jak se jako že ozve vždycky odněkud jinud, a přitom to vůbec nedává smysl, asi to měla být sranda, nevím, nesmál jsem se.
Letiště je provar. Hlavně nový Frank mi je dost nesympatickej, takže mi to celý bylo i tak nějak jedno.
Nejvíc mě ale namíchl Bastard se štěstím. Z té mise se úplně vytratilo to kouzlo, kdy si člověk říká, jestli to tentokrát už teda vyjde, nebo nám zase pláchne. A ještě mi to připomíná, že mě docela překvapila charakterová proměna Vincenta, neříkám, že negativně, asi je to takhle realističtější, ale zatímco v originále to byl takovej hodnej strejda, tady bych s tím haha psychopatem zůstat v jedný místnosti teda úplně nechtěl.
Letiště je provar. Hlavně nový Frank mi je dost nesympatickej, takže mi to celý bylo i tak nějak jedno.
Nejvíc mě ale namíchl Bastard se štěstím. Z té mise se úplně vytratilo to kouzlo, kdy si člověk říká, jestli to tentokrát už teda vyjde, nebo nám zase pláchne. A ještě mi to připomíná, že mě docela překvapila charakterová proměna Vincenta, neříkám, že negativně, asi je to takhle realističtější, ale zatímco v originále to byl takovej hodnej strejda, tady bych s tím haha psychopatem zůstat v jedný místnosti teda úplně nechtěl.
@Brasikona (05.10.2020 15:07): i podmínka je trest, stejně jako veřejně prospěšný práce, pokuta - nemusí to znamenat vězení :) A nepíšu že je opravoval, ale upravoval :)
@JohnCZ (05.10.2020 09:26): Tak to moment, Návštěva lepší společnosti byla vždycky děsná nuda, remake podoba mise je za mě naprostá paráda, moje nejoblíbenější! :D
@S4TW (05.10.2020 10:45): Jo, souhlas, letiště je za mě znatelně horší (nejen designem, taky jsem to obešla, tak trochu omylem), v originále to mělo větší sílu z Frankovy i Tomovy strany, škoda.
@tomi2k9 (05.10.2020 14:04): Tak v originále padlo, že se trest týkal i nejmenších ryb. Tak jen takové opravování to nicméně nebylo, když dával nové značky a dělal z aut legální, takže myslím, že se mu nějaký ten trest nevyhnul :D Ale je mi ho líto, konečně má Ralph i nějakou osobnost...
@S4TW (05.10.2020 10:45): Jo, souhlas, letiště je za mě znatelně horší (nejen designem, taky jsem to obešla, tak trochu omylem), v originále to mělo větší sílu z Frankovy i Tomovy strany, škoda.
@tomi2k9 (05.10.2020 14:04): Tak v originále padlo, že se trest týkal i nejmenších ryb. Tak jen takové opravování to nicméně nebylo, když dával nové značky a dělal z aut legální, takže myslím, že se mu nějaký ten trest nevyhnul :D Ale je mi ho líto, konečně má Ralph i nějakou osobnost...