@Korbitch (08.12.2020 15:11): Ty jo, jsem přesvědčenej, že mi hra psala, že bez dokončení této linky nelze Vault udělat. Zajímavé, nebo pokročilá forma sklerózy... :-D
Diskuze
@ZephyrCZ (08.12.2020 12:32): Tam mám vault už určitě hotovej, protože voda už není toxická.
@Korbitch (08.12.2020 10:12): Na Kadaře nedokončíš aktivaci Vaultu, dokud nedořešíš příběhovou linii s Reyesem. Takže stejně to budeš muset udělat.
@ZephyrCZ (08.12.2020 09:36): U ní jsem už byl. Budu tam muset trochu poběhat, při nejhorším strejda Google. Prakticky všechno důležitý mám hotový, takže bych klidně mohl do finále, ale ta Kadara by mě lechtala na mozku.
@Korbitch (08.12.2020 07:24): On v jednu chvíli zmizí a objeví se až v misi, na kterou s Tebou vyrazí Sloan. Zkus si jít promluvit s ní.
Jinak, já z jedné planety nikdy nevypadl, dokud jsem jí neměl hotovou kompletně. Teď jsem na Elaaden, jakožto na poslední své planetě a právě jsem sestoupil do Vaultu.
Jinak, já z jedné planety nikdy nevypadl, dokud jsem jí neměl hotovou kompletně. Teď jsem na Elaaden, jakožto na poslední své planetě a právě jsem sestoupil do Vaultu.
@ZephyrCZ (08.12.2020 01:25): Na 100% jsem něco přehlédl :-D ale nevim co, protože ty planety jsem dělal na přeskáčku a nevim, co jsem dělal naposledy. Hlavně ho tam nemůžu vůbec najít. Fakt nechápu, jiný planety úplně v pohodě.
@Korbitch (07.12.2020 22:14): Jak píše @Tulareanus. Buď více konkrétní jak jsi na tom s Reyesem, Kadaru jsem prošel tak před týdnem, ale nevšiml jsem si, že by tam byl nějaký problém. Třeba jsi jenom něco přehlédl.
@Korbitch (07.12.2020 22:14): No s Reyesom je hlavná linka. Skús opustiť planétu a vrátiť sa. Prípadne napíš, čo si pre neho posledné robil.
Neměl jste někdo taky zásek na Kadaře? Jestli tam není něco specifického, co se musí udělat. Mám 85% a prostě nevím. Spolupracujte s Reyesem mi moc neřekne, když nikde není žádný bod. Veškerý vedlejší úkoly na tý planetě jsou hotový. Tak co to, krucinál, chce?
@BUMTARATA (03.12.2020 22:35): Proč odchod EP pro Dragon Age postuješ do diskuze Andromedy?
@BUMTARATA (03.12.2020 22:35): syndrom vyhoření? U Hudsona mi to tak zní.
Hudson už zase opouští Bioware. A Darrah (Dragon Age) jakbysmet, lol.
@SilentWolf (03.12.2020 14:26): Pro spoustu lidí je skenování šutrů a rostlin a dalších nesmyslů ve hře absolutně o ničem, osobně bych řekl pro všechny, ale věřím, že se najdou blázni, kterým toto vyhovuje. Na druhou stranu, správa základny, byť bych osobně toto bral všemi deseti, pokud by to bylo dobře udělané, by spoustě hráčům, kteří chtějí hrát příběhové akční RPG, vadila. Jednalo by se totiž o vytržení z konceptu hratelnosti samotné hry / bylo by to moc komplikované a to přesně pro ty lidi, kterým vyhovuje skenovat šutry... :)
@Korbitch (03.12.2020 14:17): Ano, oznámili další díl. Ale nikdo neví, jestli to bude navazovat. Můžou klidně udělat hru, která bude popisovat příběh Davida Andersona, když dělal zkoušku na spektru. Nebo samozřejmě mohou pokračovat v příběhu Andromedy, čím dále jsem (aktuálně Andromedu poprvé hraju), tím více mě ten příběh baví ve své podstatě, ale zároveň tím pitomější mi některé postavy svým jednáním přijdou. Těžko říct. Andromeda populární není, původní trilogie má status legendy. Uvidíme, jestli navážou na díl, který u fandů moc bodů nezískal a který zazdili nesmyslnými grindovacími aktivitami, nebo se pokusí rozvíjet původní příběh, či ho doplnit. Vůbec bych se nezlobil za Mass Effect, který by popisoval první setkání lidí s rasou Turianů... :)
@pajmič (03.12.2020 14:07): To mi připomíná deskovku Gaia Project. A ano, přesně takhle do hloubky by jít mohli. Osídlení (terraformace) nějaké méně obyvatelné planety by stálo víc zdrojů, ale zase bychom se třeba dřív dostali k nějakým lepším odměnám za to. To by bylo super.
Jako busywork ohledně obran základen a ničení odporu, plánování kde chci mít své síly více po kupě a kde stačí jen průzkumné lodě je daleko lepší, než busywork skenování kamenů.
Jako busywork ohledně obran základen a ničení odporu, plánování kde chci mít své síly více po kupě a kde stačí jen průzkumné lodě je daleko lepší, než busywork skenování kamenů.
@ZephyrCZ (03.12.2020 14:14): Tak další ME už je ve vývoji, to potvrdili na N7, když oznámili remaster původní trilogie.
@Korbitch (03.12.2020 13:46): Jaký to může mít vliv do dalších dílů, pokud budou, těžko říct. Ale zrovna Vaulty beru jako stěžejní prvek každé planety a vždy je aktivuji. Tím že se prostředí na planetě zlepší, tak se na ní můžeš pohybovat poté bez omezení a neřešit nesmyslné horko / zimu / jedovaté výpary apod., co si pro nás tvůrci na každé planetě jak přes kopírák přichystali.
@pajmič (03.12.2020 14:07): tak nějakej RTS spin-off bych si klidně dal. :) - Tohle není ale vůbec špatný nápad.... :)
Ohldně toho osidlování planet bych klidně nechal zakomponovatvat jednoduchý building a management. Mít ekonomickou, věděckou a vojenskou složku. Starat se o obyvatele, teramorfovat okolí, stavět opevnění/bránit se před nájezdy atd. A když už by to nebylo součástí hry, tak nějakej RTS spin-off bych si klidně dal. :)
@Ria Kon (03.12.2020 12:45): Skenování kamenů a podobný nesmysly vůbec neřeším. Jen co se týče těch vaultů a obyvatelnosti světů. Jestli to může mít vliv a to třeba i do dalších dílů.
@Korbitch (03.12.2020 09:09): Můžeš dosáhnout 100% availability na všech planetách a tím získat speciální scénku (která ani nestojí za řeč). Andromeda je nejlepší, když se člověk soustředí na příběh a prdí na mise typu oskenuj 10 kamenů.
Když jsem to hrála podruhé, tak sem plnila jen hlavní, loajální a důležité vedlejší mise s příběhem. Celá hra pak působila daleko lépe.
Když jsem to hrála podruhé, tak sem plnila jen hlavní, loajální a důležité vedlejší mise s příběhem. Celá hra pak působila daleko lépe.
Krom toho, že těmi Vaulty měním planety na obyvatelné a můžu tak budit další posádku, z čehož mám různé výhody..... Je to dobrý nebo důležitý ještě pro něco nebo to můžu už vynechat? Mám tak půl posádky vzhůru a základny asi na čtyřech planetách. Už bych jako docela šel jen na loajální mise a konec. Je tam hroznýho balastu. Ten příběh se v tom hrozně ztrácí. Úplně jako v Mafii 3.
@Korbitch (14.11.2020 18:45): On by ten výhled technicky nešel, protože ti co dělali andromedu jsou pitomci a tak interier lodi je větší, než samotná loď. :) Leda že by tam dali dlouhý loading.
@Korbitch (14.11.2020 18:45): Mega pitomé to je, když se na Tempest vracíš kvůli získání materiálů, zdrojů, a vždy kvůli tomu odstartuješ z planety, vybereš si z počítače co potřebuješ a letíš zpět, aby jsi mohl pokračovat v rozjetých misích. Na hlavu.... :-/
@Korbitch (14.11.2020 18:45): Imho nechceli ten výhľad z kajuty robiť. Inak tiež ma to občas iritovalo, obzvlášť ak som sa vrátil na loď kvôli questu a následne naspäť na planétu. To by muselo byť irl posádke poriadne trápne za kapitána...
Teda jako, pokaždý odletět, když vlezu na planetě na Tempest... To napadlo koho, proboha :-D To je problém vlézt do lodi, a když chci pryč jít na můstek?? To nikoho nenapadlo, že na každé planetě tak mohl být super výhled z kajuty? Chjo...
@SilentWolf (12.11.2020 12:53): Dorian je super, narozdíl od Vivivenne. :-D
@Ria Kon (12.11.2020 12:47): Tak jasně, je trochu změna když člověk od takové bandy kamarádů a skvělých postav dostane v Andromedě takový odpad do týmu.
Jako u mě jsou Bioware hry vysoko primárně pro své postavy. Kdyby byly ve všech jejich hrách postavy jako v Andromedě, nemám vůbec chuť je hrát. A i když se ty archetypy pořád opakují, mě to nikdy nevadilo. Vadilo mi až tohle..
Pořád se vnitřně nutím někdy dohrát Dragon Age Inquisition (snad s ohlášením data čtverky) a vím, že primární důvod bude zas Dorian a Vivienne, protože je mám rád.
Já bych popravdě snesl asi jakoukoliv hratelnost, kdyby byly postavy zase skvělé. Tady mě nebavila ani ta hratelnost a ten chválený (aspoň) souboják mi přišel divný.
Jako u mě jsou Bioware hry vysoko primárně pro své postavy. Kdyby byly ve všech jejich hrách postavy jako v Andromedě, nemám vůbec chuť je hrát. A i když se ty archetypy pořád opakují, mě to nikdy nevadilo. Vadilo mi až tohle..
Pořád se vnitřně nutím někdy dohrát Dragon Age Inquisition (snad s ohlášením data čtverky) a vím, že primární důvod bude zas Dorian a Vivienne, protože je mám rád.
Já bych popravdě snesl asi jakoukoliv hratelnost, kdyby byly postavy zase skvělé. Tady mě nebavila ani ta hratelnost a ten chválený (aspoň) souboják mi přišel divný.
Když se člověk nehoní za kravinami, tak to není špatné. Celkově Andromedě nejvíc uškodila sláva ME Trilogie. Příliš velké očekávání následovala průměrně dobrá hra s technickými nedostatky. Fanoušci to prostě roznesli na kopytech.
@ZephyrCZ (12.11.2020 09:31): Jestli mě něco předchozí ME naučil, tak včas poznat, na který úkoly se vysrat :-D Toho balastu je dost. Ale tak co potkám, udělám. Hlavní je, splnit mise loajality.
@Korbitch (12.11.2020 08:25): Mám to stejně. Zatím mám u tří planet obyvatelnost na 100 procent (Voeld, Havarl a Eos), jiné jsem prozatím nenavštívil. Hra odsýpá a baví. Co už tolik nebaví je tuna vedlejších nesmyslných úkolů typu "Najdi 6 ztracených dronů" či "Umísti 6 pozorovacích tyčí", které hráče nutí jezdit sem a tam se ziskem pár stovek XP a ničeho jiného. Ale jinak také baví. :)
Tak jsem se po letech odhodlal. Nevim úplně, jaký problémy hra zpočátku měla, ale momentálně nemůžu říct, že by bylo něco špatného. Jo, vlastně na Voeldu jeden grafický glitch, kdy po zničení nějakých střílen tam začaly poskakovat textury v tom místě. Jinak co se týče hry... Jasně, nejsou to reapeři a ta zkáza není nic jiného než nějaká vesmírná anomálie - jestli v tom je něco víc, neprozrazovat - ale celkově mě to překvapivě dost chytlo. Asi jsem po roce stráveném v sedle KCD top a RDR nic moc potřeboval zase změnu. Takže jo. Andromeda zatím úplně v pohodě.
@Tulareanus (22.07.2020 21:23): coze ? Si pripadam jak na cizi planete v kombinaci s kocourkovem. Jak jsem psal, stacilo.
@Charllize (22.07.2020 20:16): Keby si reálne čítal a vnímal logicky vychádzajúci kontext z toho, čo sa v diskusii píše, tak netrepneš "konštruktívne" : "Delat komorni pribeh o pruzkumu galaxie Andromeda je picovina :)"
A keď si na mňa v diskusii prvý raz reagoval priamo, to bolo ohľadom technického spracovania, kde som ti presne napísal, aké problémy som tam zažil a riešil. Akože jasné, môžeš pokračovať vo svojom grumpy frflaní, krútení hlavou nad ostatnými a vytrhávaním z kontextu. Ale potom sa nečuduj, že ľudia nebudú chcieť s tebou diskutovať. :)
A keď si na mňa v diskusii prvý raz reagoval priamo, to bolo ohľadom technického spracovania, kde som ti presne napísal, aké problémy som tam zažil a riešil. Akože jasné, môžeš pokračovať vo svojom grumpy frflaní, krútení hlavou nad ostatnými a vytrhávaním z kontextu. Ale potom sa nečuduj, že ľudia nebudú chcieť s tebou diskutovať. :)
@Tulareanus (22.07.2020 17:07): Hlavne ze ty beres do uvahy co rikam ja, ale nechme toho :)
@Gordon (22.07.2020 18:19): Tak ja osobne to viem na základe toho, že som práve nad tou myšlienkou uvažoval a trochu si ju v sebe analyzoval. :) Paradoxne práve z hľadiska toho, že sa jedné o ME značku boli pre mňa úvodné očakávania nižšie, ako keby šlo o úplne novú značku.
@JohnCZ (22.07.2020 18:09): A nebo byste to hodnotili kladněji, protože byste hru neporovnávali s obrem, to nemůžete vědět.
@Tulareanus (22.07.2020 17:07): "Mimochodom, za seba môžem povedať, že keby sa nejednalo o Mass Effect hru, tak by som asi išiel s hodnotením ešte nižšie."
S tímhle naprosto souhlasím. Kdyby hra nevyužívala tak dobrého lore, byla by to skutečně podprůměrná bída s nouzí.
S tímhle naprosto souhlasím. Kdyby hra nevyužívala tak dobrého lore, byla by to skutečně podprůměrná bída s nouzí.
@Charllize (22.07.2020 09:36): Tu zas podsúvaš ľuďom veci, ktoré v tejto diskusii nikto nepovedal. V podstate kým si to nezačal, tak sa vôbec neriešili romance a sex.
@Charllize (22.07.2020 10:33): No a tu zas jednoducho odmietaš vôbec zobrať do úvahu konkrétne argumenty ľudí, prečo sa im to nepáčilo. Inak porovnávať niečo v rámci jednej značky/série je úplne logický a legitímny krok, pretože tá hra neexistuje vo vákuu. Mimochodom, za seba môžem povedať, že keby sa nejednalo o Mass Effect hru, tak by som asi išiel s hodnotením ešte nižšie.
@Charllize (22.07.2020 10:33): No a tu zas jednoducho odmietaš vôbec zobrať do úvahu konkrétne argumenty ľudí, prečo sa im to nepáčilo. Inak porovnávať niečo v rámci jednej značky/série je úplne logický a legitímny krok, pretože tá hra neexistuje vo vákuu. Mimochodom, za seba môžem povedať, že keby sa nejednalo o Mass Effect hru, tak by som asi išiel s hodnotením ešte nižšie.
@pajmič (22.07.2020 13:58): Možná přece jenom nebude tak zlá. :DD
Pravý důvod, proč ji rektrutovali do Asari komanda@stepankoby1 (22.07.2020 12:53): ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ass that raise the mass.
@Charllize (22.07.2020 10:33): Jak říkám, mám odehráno 5 hodin, takže cokoliv dalšího bych k Andromedě dodával by bylo vaření z vody. Spíš jenom taková pseudo úvaha do placu. Nejsme jako hráči ve většině RPG průzkumníky nového, pro nás neznámeho vesmíru (např. Fallout, Planescape, i třeba první Mass Effect)? Pokud ano, nedá se i prozkoumávání neznáme galaxie udělat zajímavěji než to udělala Andromeda? Nenapadám to, že je s výsledkem někdo spokojený. Vše ale nasvědčuje tomu, že hra byla zamýšlena jako další velké vesmírné dobrodružství. To podle reakcí úplně neklaplo a našlo si to jinou, spíše menší fanouškovskou základnu, která ocení tu "simulaci" osidlování nové galaxie. Mirandina prdel a kozy jsou pro mě úplně irelevantní, ale vidím, že tebe všeobecně tato tématika v ME vytáčí :-) Chápu, mě to zase většinou vadí v knihách.
@JohnCZ (22.07.2020 11:51): Ale ne nedela. byla to jedna expedice, jen se nedostala do andromedy soucasne.
@Charllize (22.07.2020 10:33): "Ona ta hra ma byt o pruzkumnikovi v nove nezname galaxii, a to ta hra dela proste dobre,..."
To je právě to, co ta hra právě dělá úplně blbě. Ty nejsi průzkumník neprobádaných světů, ale mesiáš, kterej všude přichází jako poslední a místo objevování neobjeveného řešíš problémy neschopných kolonistů a všechny zachraňuješ. Ten prvek objevování něčeho nového a mimozemského jsem cítil pouze u úvodní mise, pak už je to úplně obyčejné RPG, navíc oproti předchozím dílům technicky dost ojebané, roztahané, bez nějaké silnější vize a kvanty laciných fetch questů. Ale souhlas, core gameplay je chytlavý a nehraje se to špatně. A jednotlivé planety jsou na oko fajne. Narozdíl od trilogie bych to ale znova už asi nehrál.
To je právě to, co ta hra právě dělá úplně blbě. Ty nejsi průzkumník neprobádaných světů, ale mesiáš, kterej všude přichází jako poslední a místo objevování neobjeveného řešíš problémy neschopných kolonistů a všechny zachraňuješ. Ten prvek objevování něčeho nového a mimozemského jsem cítil pouze u úvodní mise, pak už je to úplně obyčejné RPG, navíc oproti předchozím dílům technicky dost ojebané, roztahané, bez nějaké silnější vize a kvanty laciných fetch questů. Ale souhlas, core gameplay je chytlavý a nehraje se to špatně. A jednotlivé planety jsou na oko fajne. Narozdíl od trilogie bych to ale znova už asi nehrál.
@Radecker (22.07.2020 10:17): Ona ta hra ma byt o pruzkumnikovi v nove nezname galaxii, a to ta hra dela proste dobre, jenze to bud vetsina fandu trilogie nepochopila nebo pochopit nechce. Ja chapu ze se ocekavalo ze to jako ta trilogie bude a ono moc nebylo a je to pro fanousky k nastvani, ale kdyz se opravdu clovek soustredi jen na dil Andromeda a prestane to neustale na kazdem kroku srovnavat tak je to docela dobra hra ktera dela plno veci dobre, soubojakem pocinaje, pres pruzkum galaxie az po docela zajimave lore ktere neco nacnulo a bohuzel nedokonci (asi). Ja jsem treba typ hrace ktery to dokaze ocenit aniz by si delal vrasky kvuli stare trilogii, ktera treba v tom pruzkumu, soubojaku a zaberu na mohutnost byla horsi. Co se postav tyce tak to holt uz neni takova telenovela jako byvala a hodne se proste hraje. Ono sbirani sutru nekde v pisku muze pro nekoho byt nuda, ale kdyz se zkouma nova galaxie tak to je dulezita vec a presne tohle by se delalo kdyby k tomu nekdy doslo. Hlavni postava mi prisla fajn v tom ze si nehraje na vseznalka (dava to smysl kdyz se pohybuje v zcela novem a neznamem prostredi kde clovek nikdy nebyl) a plno veci nevi a musi je resit tak trochu selskym rozumem a zaroven ji nechybi nadhled na tim vsim co potka a zazije. nektere postavy tam stoji za houby ale aspon mi hra necpe Mirandinu prdel a kozy pres celou obrazovku kazdych 15 minut co hraju :)
@Charllize (22.07.2020 09:36): Ale vždyť to přece není tak jednoduché. Myslím, že hlavní výtky, co se týče kopírovaání původní trilogie se vztahují k opakování podobných témat, a výtky k tomu, že to není jako původní trilogie směřují spíše k tomu, že tomu schází něco, co bych shrnul jako tempo. Ale nevím, abych se přiznal, dal jsem tomu jenom cca 5 hodin, než jsem si radši nainstaloval jedničku. Hrozně mě i štvalo uživatelské rozhraní, ve kterém jsem nebyl schopen se pořádně vyznat.
@Tulareanus (22.07.2020 01:05): Kopirovalo to z puvodni trilogie ale zaroven je kde kdo nastvany ze to jako puvodni trilogie vubec nebylo, zvlastni :) Ale ono to asi bude cele jen v tom ze v Andromede nejde tak uplne hrat za sexualniho predatora. Me treba mile prekvapilo ze jsme spolu se Suvi po dvou rozhovorech hned neskoncily ve sprse :)
@davidjaho (21.07.2020 21:45): S tímhle nápadem krachl i Prey.